Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 154288 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #180 : 28.06.2012 11:09:40 »

Hei!
Minulla on sekä iloa että surua elämässäni. Onko sairauteni vakavaa? Erosin vajaa vuosi sitten, miten elämäni tästä eteenpäin. Lapset tuovat iloa, mutta muuten olen yksinäinen.

Kiitos etukäteen, jos jaksat vastata Cry Embarrassed

Hei Eija,

Olet siis kohdannut vastatuulia elämässäsi. Kenties yksinäisyytesi on myös ollut oma valintasi. Tämä ei ole huono asia ollenkaan, sillä on hyvä paikkailla entisiä haavoja ennen kuin suin päin ryntää seuraavaan suhteeseen puoliraakana. ”Nith-haiah” enkeli kertoo sinulle, että onni on nyt puolellasi ja hän rohkaisee sinua ottamaan seuraavan askeleen kohti tuntematonta. Vaikket tiedäkkään minne se johtaa tulee tiesi olemaan valaistu, joten ”uskalla, ystäväiseni”. Kenties olet oivaltanut, ettei materialismi kiinnosta sinua ja olet nyt valmis kulkemaan enemmän henkisellä tiellä. Ehkä jokin uusi harrastus saattaisi johdattaa sinua tapaamaan samanhenkisiä ihmisiä – oletko koskaan koittanut joogaa/meditaatiota, esim.? Kuitenkin näkisin, että jonkin tallainen henkistä tasapainoa lisäävä ajanviete (esim. meditaatioryhmät, reiki-illat tai jonkin vaihtoehtoisen parannuskeinon opiskelu) saattaisi olla sinulle hyvä.
Viimeiseksi sinulle nousi ”Mehiel”, joka enteilee hyviä uutisia ja huoletonta ajanjaksoa elämässäsi. Tulet saamaan paljon uusia tuttavuuksia ja arki täyttyy taas naurulla.
Sairautesikin kanssa opit pikkuhijlaa elämään, eikä sen tuomat rajoitteet enää masenna sinua.

/A

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #181 : 28.06.2012 11:10:23 »

Hei  Smiley
täälläpä mielenkiintoista keskustelua meneillään

Olisi kiva tietää mitä kortit minulle näyttävät

Suhdeasiat aina kiinnostavat...mitä minulle kortit lupaavat miesrintamalla ?


taurus62 Smiley

Sinulle nousi kortti ”Cahetel”, joka kehottaa sinua ottamaan riskin. Suhde-asioissa koet intohimoa ja olet tyytyväinen.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #182 : 28.06.2012 11:11:12 »

Hei! Olisi kiva tietää miltä rakkausrintamalla näyttää lähiaikoina?
Jos taustatietoja tarvitaan, olen 21v., syntynyt Kauriin ja Vesimiehen merkkien välissä (20.tammikuuta). Tähän asti on ollu aika huonoa onnea miesten kanssa, joten haluaisin vähän osviittaa jatkosta =) Kiitokset etukäteen!

Hei Ninnuuuh,

Tein sinulle luennan;

Olet vielä nuori, eikä sinulla ole ollut kunnon suhdetta vielä ja ehkä sillä on jokin merkityskin. Hyvänä puolena näen sinulla olevan ulospäinsuuntautunut asenne elämään ja ihmisiin, joten tämä on kyllä sinulle eduksi. Hyvällä itsetunnolla saavutat sen, minkä haluat. Enkelit muistuttavat, että olemme kaikki syntyneet tietynlaisilla luonteenpiirteilla ja hyväksymällä ne täysin väritämme persoonallisuuttamme yksilöllisemmäksi. Älä siis pelkää näyttää maailmalle millainen sisimmiltäsi olet – kun rehellisesti astut omiin kenkiisi alat loistamaan ja sinut huomataan. ”Ariel” luennan lopussa enteilee rakkaus-suhdetta, sillä se on myös rakkauden kortti. Kenties joku, josta pidät tulee lähitulevaisuudessa kertomaan sinulle tunteistaan sinua kohtaan.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #183 : 28.06.2012 11:11:47 »

Hei
Mulla on ollut takana todella rankat vuodet ja haluaisin sinun katsovan näkyykö minulle yhtään muutosta onnellisempaan elämään



Hei Terra64

Olet siis käynyt elämänkoulua yliopistotutkintoon asti..
Tein sinulle luennan, jonka tulkitisn seuraavasti:
Olet herkkä sielu ja myös hyvin intuitiivinen – kortti ”Hakamiah”, kertoo sen, ellet jo luota itseesi tällä saralla. Joskus vaistomme kommunikoi meille mitä yksinkertaisimmin keinoin, ajatusten avulla ja tästä syystä voi olla hankala luottaa omiin kykyihinsä. Olet viettänyt aikaa sulkeutumalla hieman ulkomaailmalta, mutta tämä on henkiestä näkökulmasta kenties parempi asia kuin sinulle tahdotaan vakuuttaa. Sinun on täytynyt rauhassa saada punniskella asioita ja kasvaa vaikeuksien kautta ja olet tarvinnut siihen omaa tilaa. Elämän kivuliaammat oppiläksyt opittuamme voimme todeta, että olemme kypsyneet aika lailla ja tuskan tilalle astuu uudenlainen läsnäolo. Kypsempi, viisaampi ja malttavampi sinä kohtaa päivänvalon. Vaikket sitä ehkä tiedäkkään, mutta olemassaolosi lohduttaa etäällä eläviä sukulaisiasi ja ellet jo ole heille tukena jollain tasolla tulet sitä jatkossa olemaan enemmän.
Tällä hetkellä sinun ei kannata tehdä mitään pitkälle johtavia päätöksiä, sillä sinulla vaikuttaa olevan jalat hieman maanpinnan yläpuolella. Tapaat ehkä paljon ihmisiä, joista kukaan ei ole kovin läheinen, eikä heistä sitä tulekkaan, mutta sosiaalisuutesi nostattaa sinut hyvälle tuulelle.
Masennus on yksi maadoittumattomuuden oire. Sitä vataan voi pyrkiä hyvin yksinkertaisin keinoin: liikunnalla, unella ja hyvällä ruokavaliolla esim. Sinullekkin suosittelisin jotain vaihtoehtoista hoitomuotoa, jonka avulla voisit saada vapautuksen raskaimmista asioista.
Tulevaisuudelle sinulle nousi ”Haniah”, vapautumisen kortti. Näen sen tässä erittäin positiivisena enteenä tilanteellesi, sillä se viestittää muutosta ja enteilee onnellista tulevaisuutta. Usko, että kohtalo johdattaa sinut oikeanlaisten ihmiten luo, jotka värittävät elämääsi edelleen ja auttavat sinua etenemään oikeaan suuntaan. Tulevaisuutesi näyttää siis paljon valoisemmalta kuin elämäsi on viime aikoina ollut.

Enkeleitä!

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #184 : 28.06.2012 11:12:28 »

Hei! Minua saa ennustella   smitten
Rakkauselämäni tulevaisuus kiinnostaa.
 Olen ollut todella pitkään yksin poikani kanssa. Parisuhdetta kaipaan ja tietenkin perheenlisäystä!

Hei Maila1,

Sinulle luvataan rikasta perhe-elämää ”Zafikel” kortin kautta. Tulkitsen tämän kyllä niin, että elämääsi astuu vielä uusi mies ja saat kaipaamasi suhteen, mutta siihen voi mennä vielä jonkin aikaa. Materialistinen hyvinvointi on myös tapetilla, joten vaikket kysynytkään sanoisin, että sinulla tulee olemaan positiivisiä muutoksia työ- ja raha-asioissa. Turvallisuudentunteesi lisäännyttyä elämääsi astuu myös mies, joka on valmis viemään sinut vihille asti.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #185 : 28.06.2012 11:12:59 »

Hei!

Katsoisitko minullekin  Smiley

Rakkaus ja talousasiat kiinnostaa.

T. Jasu  skorpioni

Hei Jasu,

Sinulle nousi rakkauselämälle ”Michael”. Vaikutat olevan tietynlaisessa muutosvaieessa ja kenties ponnistelet luopuaksesi joistain vanhoista tavoista. Michael viestittää sinulle, että nyt on oikea hetki  uudistumiselle, sillä sinua tuetaan henkimaailmasta. Työsi ei tule olemaan turhaa, sillä se lisää itsetuntemustasi. Tämä auttaa sinua myös luomaan ihmis-suhteen, joka on vakaalla perällä ja horjumaton.
Talousasioihin nostin kortin ”Metatron”. Sinulle tarjoutuu mielenkiintoinen tehtävä /työ, jonka vastaanotettuasi tulet tienaamaan hyvin jonkin aikaa vaikka se saattaakin olla osa-aika tai pätkätyötä.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #186 : 28.06.2012 11:13:47 »

aurinko Hei.  Jospa Leijonanainenkin kokeilisi mitä kortit kertovat.

Kysymykseni on ehkä erikoisempi sillä tahtoisin ennemminkin tietää millä "eväillä" tätä kesää oikein vietetään. Mitkä "peilit"/vastustukset on voitettava ja mikä energia/toiminta on tukena ja oppaanani.  Kiitos sinulle etukäteen ja onnea tehtävällesi.


Hei Lioness,

On ilo nostaa sinulle kortteja. Katsotaanhan.
Tämän kesän teeman sinulle tuo ”Cahetel”. Nyt sinulla on mahdollisuus astua täyteen potentiaaliisi ja käyttää persoonallisuutesi kaikkia aspekteja. Tämä enkeli täyttää kaikki odotuksemme ja näyttää meille aurinkoisen puolen elämästä. (Onhan se tarotkorteista myös aurinko.) Optimismi, anteliaisuus ja elämänilo ovat nyt kaikki käytettävissäsi, äläkä säästele niitä. Sinusta tulee kokemuksiesi kautta yhä avoimempi ja rohkeampi. Polkusi etenee menestystä kohti. Kun tiedämme, miltä paratiisimme näyttää meidän on myös silloin mahdollista tavoittaa se.
Loistat valoa myös ympäristöösi ja toimit kuin majakka ympärillä oleville. Muista, että valo saattaa houkuttaa pimeyttä puoleensa ja, että niinä hetkinä koita nähdä hyvyys ja rakkaus jokaisessa. Paras lahja minkä voit kärsimättömille kanssaihmisillesi antaa on rakkaus. Niinä hetkinä kuin epäröinti ryömii mieleesi – valitse keskittyä rakkauden säteilemiseen ja positiiviseen ajatteluun. Ennemmin tai myöhemmin tyyneytesi joko tarttuu ympärillä oleviin tai sitten he lähtevät energioineen muualle tajuttuaan, etteivät horjuta sinua.
Kysyessäsi mitkä energiat ovat oppiläksynäsi sinulle nousi ”Yeiaiel”, joka puhuu nimenomaan siitä, että koska käytössäsi on nyt uutta energiaa haluavat muut siitä myös osakseen. Mieti tarkkaan haluatko jakaa energiaasi muille vai olisiko kenties viisaampaa vältellä tällaisia ”enerigavampyyrietä”. Älä myöskään pyri täydellisyyteen vaan yritä ylläpitää nöyrä asenne. Henkinen kasvu ei koskaan lopu vaan säilyy loputtomasti juuri sinä: Kasvuna. Täydellisyyttä havitellessasi sinulta saattaa mennä kullan arvoinen tilaisuus läpi sormien.
Tueksesi nousi ”Lehaiah”, joka on tasapainon kortti. Hän opastaa sinua tielläsi löytämään todellisen itsesi ja avittaa sinua pysymään keskittyneenä ja oman voimasi haltiana. Mikäli olet toivonut tämän kaltaista pitkään on tämä enkeli tullut jäädäkseen pidemmäksi aikaa ja voi halutessa toimia oppaanasi lopun ikääsi.
Hän voi auttaa löytämään tasapainon intuition ja järjen, materialistisen ja henkisen ja välillä maan ja taivaan. Meidän on hyvä pysyä tasapainoisena ja rauhallisena elämän haasteita kohdatessamme. Myös jokin muu osa-alue on tässä hyvin tärkeä, ehkä niistä kaikkein olennaisin, nimittäin oikea ajoitus. Se auttaa meitä saavuttamaan näennäisesti mahdottoman miltei ponnistelematta. Ilman tätä oikean ajoituksen tietoisuutta voimme yrittää ja yrittää saavuttamatta haluamaamme. Tämä on se suuri salaisuus, joka takaa, että teemme oikeita päätöksia ja otamme askelia oikeaan suuntaan. Enkeli toimii myös parantaja-enkelinä, joten hänen avullaan voit halutessasi kehittää sitä puolta itsessäsi.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #187 : 28.06.2012 11:14:27 »

Hei.Olisi mukava tietää asioita jotka painavat.Olen seurustellut erään miehen kanssa parivuotta.Tuleeko siitä valmista ollenkaan..jotenkin tuntuu että hän ei ota vakavasti suhdetta! Huh

Hei @8,

Sinulle tai suhteellenne nousi kortti ”Lehahiah”. Vaikutta siltä, että suhteenne ei ole ollut aivan tasapainossa antamis- ja saamistasapainon suhteen. Sinusta tuntuu siltä, että olet antanut paljon enemmän suhteellenne kuin hän, mutta kortti viittaisi siihen, että vastaavaisuudessa tilanne muuttuu. Ehkä kumppanisi on tarvinnut tämän ajan oivaltaakseen kuinka paljon hänelle merkitset.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #188 : 28.06.2012 11:15:02 »

Kysynpä minäkin eli miltäs tämä nykyinen parisuhde näyttää tulevaisuudessa?(eli eri tiet vai sama suunta) Ja paraneeko taloudellinen tilanne puolen vuoden sisään?  :Smiley

Hei Bichon,

Vaikuttaa siltä, että olette kumppanisi kanssa nyt pienessä kriisissä, jonka synty ei suoranaisesti liity sinuun vaan enemmän kumppaniisi. Tämä luonnollisesti kuitenkin vaikuttaa sinuun. Olette nyt kuitenkin eräänlaisessa puhdistusvaiheessa, jossa käytte yhdessä läpi hänen elämän kriisiä. Koita olla kärsivällinen, tilanne ei jatku ikuisesti. Näyttää nimittäin siltä, että jatkatte yhdessäoloa ja vaikka tämä kivulias vaihe on haasteellinen tulee suhteestanne tietyllä tapaa syvempi ja vankempi.
Taloudelliseen tilanteeseen liittyen sinua muistutetaan, ettei pelkkä optimismi nyt riitä. Jalat maassa, maalaisjärjellä etenet nyt haluamaasi suuntaan kaikkein nopeiten. Tilanne muuttuu kyllä parempaan, mutta siinä taitaa mennä pidempään kuin toivoisit.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #189 : 28.06.2012 11:15:36 »

Haluaisin myös mukaan. Perhe-elämä tuntuu olevan kyllä kohdallaan ja työkin, mutta sairauksien ja painon kanssa kamppailen. Kysynkin, että keneltä enkeliltä voisin pyytää apua jaksamiseeni? Miltä ylipäänsä tulevaisuuteni näyttää tai mitä enkelikortit minulle kertovat?

Hei Onnenpyörä,

Sinulle nousi enkelikortit; ”Imamiah, Asaliah ja Metatron”.

Nyt sinua pyydetään luottamaan korkeimman voimaan ja jopa kehoitetaan tekemään hieman enemmän henkisiä harjoituksia. Ne voivat olla hyvinkin vaatimattomia juttuja, kuten esim. rukoilu tai 10-15 min. meditaatio pari kertaa päivässä. Imamiah kuitenkin viestittää sinulle, että todellinen itseluottamus on luottamus korkeimpaan voimaan ja sen ilmenemiseen elämässä. En tiedä miksi juuri tänään vaikuttaa pyrkivän monen kohdalla tämä viesti, mutta sinuakin kehoitetaan kääntymään  vaihtoehtoisten hoitomuotojen puoleen ja kenties sitä kautta jopa innostut opiskelemaan jotain aivan uutta. Imamiah tuo sinulle myös lohtua, sillä tulevaisuudelle hän lupailee uutta alkua täysin uudella sektorilla. Tulet saamaan kaipaamaasi tukea ja opit käsittelemään pinnan alla jyllääviä tunteitasi.
Ajatuksilla on suuri voima. Jos kuljeskelemme ympäriinsä pyöritellen harmaita pilviä päämme ympärillä vaikuttaa se vääjäämättä myös terveyteemme. Vaikka kyseessä saattaisi olla ilmiö, josta olet jo päässyt irti vaatii jokin asia vielä huomiotasi sairauden muodossa.
Vaikuttaa siltä, että terveytesi paranee tulevaisuudessa ja, että saat mahdollisuuden kehittää itseäsi jollain kurssilla tai koulussa. Mikäli sinulle siis avautuu mahdollisuus aloittaa jotain uutta elämässäsi – ota se. Voi olla, ettei samankaltaista mahdollisuutta tule toistamiseen.

/A

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #190 : 28.06.2012 11:16:14 »

Hei!

Toivottavasti ehdit vastata myös mulle, ennekuin tämä harjoittelujaksosi päättyy Smiley, Kiitos jo etukäteen.

Taustatiedoksi voin kertoa, että olen suoraviivainen kauris ja aika voimakastahtoinen (ehkä kunnianhimoinenkin). Kuitenkin pidän itseäni rehellisenä, sillä omatuntoni on aina valveilla. Töissä en ymmärrä salakähmäisyyttä ja lorvimista, joten joskus taitaa vähän pistää silmäänkin erilainen ajatusmaailma. Olen ns "vanhanaikainen" ajatuksiltani tähän nykymaailmaan, näin koen myös parisuhdetta hakiessani. Kaikesta huolimatta olen myös äärettömän positiivinen ja ajattelen kaikista "sinisilmäisesti" positiivisesti, ennenkuin toisin todistetaan Cool
kiinnostaisi tietää:
a) Mitä kortit kertovat työkuvastani? Otanko turhan vakavasti toisten suhtautumisen vai onko syy sittenkin minussa?
b) Onko muihin töihin näkymiä korteissa, jos tämä nykyinen käy liian raskaaksi?
c) Löytyykö tänä kesänä/syksynä joku pysyvä miesystävä? smitten
d) mistä johtuu jatkuva levottomuus uusissa kodeissa? Olen muuttanut monesti ja en uskalla ajatella omaa asuntoa, koska pelkään kyllästyväni siihen alle vuodessa. Löytyykö kotini jostakin muualta?

Hei Sole11,

Teen niin, että teen sinulle luennan ja vastaan viimeiseen kysymykseesi vielä erikseen.

Olet perusasenteeltasi positiivinen ja luotat siihen, että kaikki ovat yhtä vilpittömiä kuin sinä. Jotenkin minulle nousee, että työpaikkasi ilmapiiri on aika haastava. Ihmiset käyttäytyvät joskus päättömästi kateuden vuoksi. Pidä huoli siitä, ettei sinua lannisteta ja yritetä nujertaa (varastaa energiaasi), sillä sellaisia energioita aistin. Olet myös ajattelevainen ja uskaltaisin väittää, että älykäskin, joten tällaiset ominaispiirteet voivat aiheuttaa nimenomaan kateutta muissa. Syy ei ole sinussa vaan työpaikkasi ilmapiirissä, ehkä ihmiset purkaavat stressiään toisiinsa. (Mitä tapahtuu valitettavan usein.) Negatiivinen asenne on kuin oravanpyörä – kun joku istuttaa siemenen alkaa se itämään ja hurjan nopeasti liekki on saanut polttoainetta yltyäkseen tulipalpksi. Olet rohkea kun et ole asettunut muiden mielipiteiden taakse vaan uskallat avoimesti kertoa omista näkemyksistäsi. Enkelikortit kehottava kuitenkin nyt pysymään sanojesi takana meluamatta, sillä ajan kanssa saat kyllä ansaitsemasi rauhan ja jopa kunnianosoituksen joltakin, joka on salaa ollut kanssasi samaa mieltä jo iät ja ajat.
En siis näe näissä korteissa (Nostin sinulle ”Yeiaiel, Raziel ja Kamel” - kortit) viitteitä työpaikan muutokseen vaan pikemminkin rohkaisua jatkaa siellä missä tällä hetkellä olet. Muutos on kyllä tuloillaan, mutta siihen tulee menemään vielä hetki. Vuoden päästä tunnelma on jo aivan erilainen ja viihdyt töissäsi. Rakkaus-suhdetta tähän luentaan ei valitettavasti tullut esille.

Viimeiseen kysymykseen sitten. Ymmärsin siis, että kysyt epäsuorasti, että onko sinun jälleen aika muuttaa. Tähän sinulle nousi kortti ”Reyiel”, joka kyllä viittaisi siihen, että nyt sinun olisi hyvä hetki olla paikallaan ja koota voimiasi. Enklei kehottaa juurtumaan nyt hetkeksi ja tekemään järkiperäisiä, harkittuja päätöksiä. Kortti ei selitä syytä jatkuvalle muuttamishalulle – suosittelisin miettimään sitä tai Jos koet sen olevan ongelma pohtimaan sitä jonkun ulkopuolisen kanssa, mikäli et löydä itseksesi vastausta. (Olen itse muuttanut reilusti yli 30 kertaa elämässäni, enkä siis näe siinä mitään väärää. Tokihan se hankaloittaa ihmis-suhteita tai pysyviä työsuhteita, mutta eipä se ole minua tähän asti niin haitannut. Sain toissakesänä tietää, että suvussamme on mustalaisverta ja nykyään aina vistailen, että alituinen matkustelu /muuttelu johtuu genetiikasta. Olen itse siis kuitenkin analysoinut, etten pakene mitään, mikä on tärkeintä, joten olen asian kanssa sinut.)

/A


tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #191 : 28.06.2012 11:16:53 »

Teenkö oikean ratkaisun kun päätin vielä yrittää nykyisessä parisuhteessa?

Hei Shophia,

Sinulle nousi kortti ”Yezalel”, mikä on rohkeuden kortti. Enkelit tahtovat viestittää, että teit rohkean päätöksen olla lähtemättä suhteesta ja yrittää edelleen. Unohda kaikki tavanomaiset sosiaaliset käyttäytymismallit, jotka ovat opittuja. Nyt sinua kehoitetaan taistelemaan leijonan tavoin asiasi vuoksi ja näyttämään voimakkuutesi. Pystyt nyt ihmis-suhteissa olemaan avokätinen /antelias ja kenties tukemaan kumppaniasi hänen tarvitsemallaan hetkellä. Suhteelle on luvassa parempia aikoja kohtapuolin ja vaikuttaa siltä, että myös intohimo välillänne lisääntyy.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #192 : 28.06.2012 11:34:16 »

Kiitos tuhannesti vastauksestasi!  Smiley
Toivotan paljon onnea sinulle uuteen maahan muuttaessasi, muista pitaa seikkailumieli ja positiivisuus ylla varsinkin jos asut ulkomailla pidempaan. Aina se ei ole ruusuillatanssimista olla maahanmuuttaja mutta ah, niin mielenkiintoista jos vaan se sinun sielulle sopii.

Juu, oleppa hyvä. Kiitoksia! Luulen, että täallainen ulkomailla asuminen sopii minull paljon paremmin kuin Suomessa mököttäminen...  Grin Tunsin siellä asuessani olevani aivan yhtä maahanmuuttaja kuin missä tahansa muuallakin. (En ole syntynyt siellä ja asunut siis n. 10 v. elämästäni muualla.) Tämä siis sopii sielulleni erinomaisesti. Tulin tänne kokemaan mahdollisimman paljon asioita ja sori vaan, mutta Suomi on aika tylsähkö maa.  :Smiley
Suomen kesää minulle kyllä aina aika-ajoin tulee pieni ikävä.. ja ehkä mammaa ja hänen ruokiaan.  smitten

Hyvää kesää!

/A
tallennettu
mia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #193 : 28.06.2012 16:23:06 »

Hei! Minua saa ennustella   smitten
Rakkauselämäni tulevaisuus kiinnostaa.
 Olen ollut todella pitkään yksin poikani kanssa. Parisuhdetta kaipaan ja tietenkin perheenlisäystä!

Hei Maila1,

Sinulle luvataan rikasta perhe-elämää ”Zafikel” kortin kautta. Tulkitsen tämän kyllä niin, että elämääsi astuu vielä uusi mies ja saat kaipaamasi suhteen, mutta siihen voi mennä vielä jonkin aikaa. Materialistinen hyvinvointi on myös tapetilla, joten vaikket kysynytkään sanoisin, että sinulla tulee olemaan positiivisiä muutoksia työ- ja raha-asioissa. Turvallisuudentunteesi lisäännyttyä elämääsi astuu myös mies, joka on valmis viemään sinut vihille asti.

/A

Voi Kiitos Ihanasta ennustuksesta!!
Minunkin intuitio kertoili samanlaista juttua. Tarvitsee alkaa itse uskomaan vielä enempi oman sydämen sanomaan. 
Ajatuksen voimalla sain sinulle nuo työ ja raha-asiatkin toimitettua! Nyt hymy huulilla eteenpäin elämässä!! 
ps. Juuri äsken sattumoisin eksyin sivuille missä oli maailman ihanin hääpuku... Mikäänhän ei ole sattumaa :Smiley
tallennettu
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #194 : 30.06.2012 02:54:30 »

Hei taas Ilveksen tytär Smiley

Haluaisin kysyä muutamaa asiaa:

1.Pääsenkö haluamaani kouluun vielä tänä syksynä?
2.Jatkuuko avopuolison työsopimus vielä syksylläkin?

Kiitos, mikäli jaksat ja ehdit katsoa Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: