Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 154288 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
pepatti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #120 : 25.06.2012 22:19:14 »

Hei! Haluaisin ennustuksen aiheeseen, että tuleeko uudesta suhteestani mitään. Olen hyvin rakastunut, mutta meillä on ollut vaikeuksia enemmän kuin tarpeeksi johtuen siitä, että aikaisemmat suhteemme olivat vielä keskeneräisiä aloittaessamme. Tai siis eroprosessit olivat kesken ja kuviossa on lapsia. Tuntuu, että olen löytänyt sielunkumppanini, mutta välillä pelottaa hurjasti, koska yhteenmuuttaminen vaatisi paikkakunnan vaihtoa yms.  Kiss

Kiitos jo etukäteen.  Smiley
tallennettu
pirjukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #121 : 25.06.2012 22:23:50 »

Hei,

Onko elämässäni tällä hetkellä vaikuttavalla ulkomaalaisella miehellä ja minulla pitkä yhteinen tulevaisuus vai ei..?
tallennettu
kaskas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #122 : 25.06.2012 22:40:10 »

Moikka,
Nosta minullekin kortteja, ole hyvä. Olen ollut kovassa pyörteessä, enkä ole aina osannut suunnistaa oikein. Toivon, että jotain hyvää voisi joskus tapahtua. Olen onnellinen lapsenlapsistani. Miksi olen heikko alkoholille ja jätskille ym makealle? Olen jotenkin sekaisin...
tallennettu
Yönlilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #123 : 25.06.2012 22:45:36 »

Hei Ilveksen tytär! Kesäpoika se laittoi postia,että harjoittelet täällä. Jospa katsoisit minullekin. Tulevaisuus se aina kiinnostaa, jatketaanko samaan malliin vai tuleeko muutoksia? Aikuiset lapset myös mielessä, heillä ollut vaikeuksia elämässä, kuinka selviävät ja löytävätkö elämänkumppania? Kiittää ja kumartaa.
tallennettu
PHL
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #124 : 25.06.2012 23:46:59 »

Heissan  Cheesy  Minullekin saisi nostaa kortin/kortteja, haluaisin tietää tulevista työkuvioista, taloudellisesta tilanteesta ja tietenkin askaruttaa tuleeko elämääni rakkaus  crazy2   Sydämellinen kiitos jo etukäteen   smitten  smitten
tallennettu
Sallastiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #125 : 25.06.2012 23:51:40 »

Hei!

Mitä näkisit minulle rakkauteen? Missä ja milloin mahdan kohdata elämäni rakkauden?
tallennettu
Auringonsäde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #126 : 25.06.2012 23:59:01 »

Nostaisitko minullekin,
miltä näyttää tapaamani sielunkumppanin kanssa tulevaisuus, tuleeko meistä pari? Eroaako hän nykyisestä parisuhteestaan?
Kiitos etukäteen
tallennettu
ellaannina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #127 : 26.06.2012 01:29:54 »

<3 Olen todella ison muutoksen edessä. Nostaisitko minulle kortin työelämään liityen?
Kiitos todella paljon
rakkaudella
ella
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37

En tätä todeksi usko


Profiili
« Vastaus #128 : 26.06.2012 05:20:50 »

Heippa. Olen todella suuren muutoksen edessä työelämän suhteen, joten kysyisin kuinka perheelleni käy taloudellisesti?
Kiitokset etukäteen ja hyvää kesää. Cheesy
tallennettu
adec
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #129 : 26.06.2012 07:21:31 »

avioliittoni tulevaisuus kiinnostaisi, vieläkö jatkamme yhdessä vai joko on aika luovuttaa ?
tallennettu
noel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #130 : 26.06.2012 07:28:00 »

Hei!

Nostaisitko minullekin kortin tai kortteja? Miltä tuleva rakkauselämäni näyttää, tapaanko ketään? Entä miltä näyttää suunnittelemani kirjoittamiseen liittyvä projekti?

Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
aul6
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #131 : 26.06.2012 07:34:31 »

Moikka! nostatko minullekin kortin tai kaks. Aihe voisi olla työ. Kiitos ! T.skorppari
tallennettu
Pete7
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #132 : 26.06.2012 08:02:53 »

Hei,
Miltä näyttää työkuvioni, mikä mahtanee olla se tuleva ala kun ollut paljon vaihdoksia ja muutoksia vuosien varrella eikä vieläkään tunnu että olisi ihan oma juttu? Kiitos <3
tallennettu
Anselminella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #133 : 26.06.2012 08:07:40 »

Hei Ilveksen tytär!

Minä voisin myös osallistua sinun harjoitteluun.. Olen ollut pian seitsemän vuotta sinkkuna ja kysyisinkin, että onkohan se minun rakkaus edes lähipiirissä vai vieläkö tässä on montakin oppia opittavana ennen kuin voin omani kohdata?

Toinen kysymys koskee elämän vakiintumista. Löydänkö paikan joka tuntuu kodilta ja sellaiselta mihin haluaisin jäädä ja meneekö siihen vielä kauankin?
tallennettu
Ann-Mari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #134 : 26.06.2012 08:14:03 »

Hei!

Minä myös tarvitsen neuvoja liittyen tulevaisuuteeni. Olenko nyt tekemässä oikeaa ratkaisua kihlattuni kanssa? Pääsenkö eroon narsisitiexästäni? Miten lasten käy tässä riitelyssä? Ja vielä viimeiseksi; miten työelämässä jatkoni, näetkö helpotusta tai työpaikan vaihdosta? 
Kiitos etukäteen!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: