Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 154260 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
DorisTi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #105 : 25.06.2012 20:16:20 »

Voi kun ihanaa että haluat Ilveksentytär katsoa korteista täällä!
Kortit kiinnostaa mua ja usein käyn Astro-sivuilla nostamassa itselleni tarot-kortin sekä riimun ja varsinkin riimut on mielestäni ollut hyvinkin osuvia. Pitäsiköhän itsekin hommata kortit ja alkaa harjoittelemaan?

Mutta jonoon haluan minäkin tulevaisuuden kysymyksineni:
Onnistuuko terveyten vuoksi, sekä ruumiillisen että henkisen, suunnittelemani maan vaihdos tänä syksynä vai vieläkö jokin asia tulee esteeksi?
Näyttääkö oma henkinen tilani paremmalta kuin tämä pitkä-aikainen synkkyys ja ahdistuneisuus?
ja kaikista tärkein kysymys
Onko koirallani vielä vuosia edessäpäin vai onko elämänsä loppusuoralla jo?

Tässäpä sinulle harjoitusta; toivottavasti ehdit ja jaksat vastata jossain vaiheessa, tekisit minut enemmän kuin tyytyväiseksi Smiley
tallennettu
eloveera
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #106 : 25.06.2012 20:19:27 »

kokeilaan minullekin!! Smiley katsotasan työstä ,saanko töitä kesän aikana, ja miten minulla ja avomiehellelle tapahtuu..?? vai nouseeko seinä vastaa edelleen?
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #107 : 25.06.2012 20:20:01 »

Moi moi, minulla samanlainen kysymys kuin Kuutar66:lla  Smiley! Millä aikataululla meidän talo tulee myydyksi ja päästäänkö me aloittamaan jo tänä vuonna rakentaminen kuten olemme suunnitelleet? Kiitos vaivannäöstäsi  smitten

annel
tallennettu
Hekuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #108 : 25.06.2012 20:27:48 »

Moikkarallaa,

nostaisitko kortin minullekin?

Elämäni on jo jonkin aikaa tuntunut polkevan paikallaan, mutta jaksan uskoa siihen, että myös tällainen jämähtäneisyyden aika kuuluu asiaan. Haluaisin saada positiivista virettä tulevasta. Kiitos jo etukäteen <3
tallennettu
marrja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #109 : 25.06.2012 20:31:21 »

Hei,

minun kysymykseni liittyy isäsuhteeseeni jossa olemme ajautuneet pattitilanteeseen. En tiedä mitä pitäisi tehdä; yrittää sopia kaikin mahdollisin keinoin vai antaa vain olla ja katsoa miten tilanne etenee? Ja tällä hetkellähän emme ole edes puheväleissä.

Kiitos jo hurjasti etukäteen!  Smiley
tallennettu
jerse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #110 : 25.06.2012 20:48:38 »

Miltäpä näyttää, jatkuuko kyynistymiseni ympäristöäni ja elämääni kohtaan vai taittuuko tämä joskus positiivisempaan suuntaan? Jos suunta vaihtuu niin kauanko sitä tarvii odotella?
tallennettu
minzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #111 : 25.06.2012 20:55:24 »

Heipä hei,

Kannan minäkin nyt korteni kekoon täällä foorumilla tarjoutumalla nostamaan kortteja halukkaille. Painotan, etten ole mikään ammattilainen vaan tavallinen intuitiivinen kuolevainen. (Jolla on enkeli kortit käytössään.) angel

Minulla on käytettävissäni Rebecca Bachsteinin "The Kabbalah Angel Tarot" -kortit, jotka ovat omasta mielestäni aina osuneet oikeaan ja todella monipuoliset. Aion myös käyttää intuitiivistä tunnettani siitä nostanko kysyjälle useamman kuin yhden kortin vai riittääkö yksi kortti avaamaan tilannetta hieman.
Kysymyksen pyytäisin muotoilemaan mahdollisimman hyvin ja tarkasti - Ja, vastaan myös yksityisviesteihin.

Katsotaan kuinka menee. Eli kysymyksiä kehiin - ken uskaltaa.  Wink

Vastailen, jahka kerkiän, mutta lupaan vähintään kerran viikossa tulla vilkaisemaan palstaa.

/A

Hei =) kysyisin parisuhteestani. Näkyykö jälkikasvua? Ja jos voin vielä kysyä työstäni että näkyykö sillä rintamalla mittään muutosta..kiitos sulle Cheesy
tallennettu
etsiskelijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #112 : 25.06.2012 21:12:59 »

Minäkin kaipaisin vähän apua   Kiss. monien vuosien itsetutkistelun, lukuisten ahaa-elämysten ja anteeksi antojen jälkeen olen saanut kehoani paljon parempaan kuntoon, mutta jokin vielä mättää. Mikä asia vielä vaatisi huomiota, jotta saisin kehoni tasapainoon?
Avusta kiittäen  smitten
tallennettu
aadatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #113 : 25.06.2012 21:20:28 »

Hei Ilveksen Tytär <3 Toivon ehdottomasti kuulevani mikä on vastaus Suureen Sielun Rakkauteeni ! Ovatko rakkauden energiat tässä kesässä!  Meldaas rakas ystävä <3
tallennettu
Jemarle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #114 : 25.06.2012 21:33:06 »

Hei, minäkin olisin halukas kuulemaan mitä minulle nousee .... mulla ehkä useampi asia mikä hieman kysymysmerkillä Undecided, esim. mihin suuntaan parisuhteeni on menossa, onko tulossa tähän parempi muutos vaiko ihan uusi ihminen odottaa ja jos niin meneekö vielä kauan  ?, ja entä opiskelujeni jälkeen töiden tarjonta, löydänkö sen työn mikä on "mun juttuni" ? ja terveydentilani ylipäätään.  Kiitos  Smiley
tallennettu
mollamaija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #115 : 25.06.2012 21:39:11 »

Minäkin laitan kysymyksen: selviääkö asunto asiamme kivuttomasti, vai mutkistuuko juttu
tallennettu
akirel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #116 : 25.06.2012 21:45:36 »

Hei Ilveksen tytär, haluaisin tietää onko avioliitollani tulevaisuutta ja onko jotain  muutosta tapahtumassa?
Kiitos Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.06.2012 21:30:33 kirjoittanut akirel » tallennettu
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #117 : 25.06.2012 21:50:17 »

Minullekin voisit nostaa kortit. Saanko hakemani koulupaikan? Entä miten avioliittoni käy? Taloudellinen tilanne?
Kiitos vastauksistasi  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.07.2012 10:05:49 kirjoittanut kaaliaivo » tallennettu
Leiluska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #118 : 25.06.2012 21:58:30 »

Heissan vaan Ilveksen tytär,
Osuipa tämä foorumi sattumalta silmiini, laitanpas minäkin sinulle harjoittelu aineksia:
Meikäläisen elo on ollut yhtä vuoristorataa viimeiset kymmenen vuotta, ratojen mennessä aina vaan alemmas...
nyt ollaan saatu uutta suunnitelmaa aikaiseksi, mahtaisko sille olla positiiviset näkymät?
Kiitoksia jo etukäteen ja kirkkaita näkymiä  laugh
tallennettu
Minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #119 : 25.06.2012 22:10:30 »

Heippa, tässä vähän harjoittelua myöskin Smiley

Katsoisitko minulle kortin/kortteja, että mitenkä minun ihmissuhteeni kehittyvät lähiaikoina tai myöskin niin pitkälle kuin pystyt katsomaan? Kannattaako minun jatkaa samalla psykologilla, vai vaihtaa toiselle? Miten kouluni lähtee syksyllä käyntiin ja miten tasapainoilen koulun ja työn välillä, tai kuinka rankkaa vuodesta tulee näiden vuoksi? Paino ihmissuhteissa.. Kiitos sinulle!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: