Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 154273 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #90 : 25.06.2012 18:10:04 »

Minullekin saisi katsoa vielä korteistakin.

Rakkausasioihin kun saisi jonkinlaista näkökulmaa...

"Kuvioissani" on ollut jo vähän pidempään eräs mies, joka on ikään kuin antanut ymmärtää pitävänsä minusta ja jopa olevansa rakastunut, vaikka ei ole sitä sanonut, olen vain tulkinnut sen hänen käyttäytymisensä perusteella. Minulle on ollut vaikeaa ottaa elämässä mitään hyvää vastaan, etenkään rakkautta ja kun keväällä lopulta hyväksyin sen asian että hän tosiaan taitaa rakastaa minua ja olin vihdoinkin valmis ottamaan sen vastaan, niin toinen nainen joka oli sivusta seuraillut meitä, nähtävästi huomasi että välimme alkoivat jollakin tasolla lähentyä. Nyt tuo nainen näyttää kovaa vauhtia olevan viemässä tuon miehen minulta, ennen kuin meillä oli edes oikeasti vielä mitään konkreettisesti alkanutkaan. Oli silti tunne että siinä olisi ehkä voinut piakkoinkin tapahtua jotain. 
Olisiko parempi vain koittaa päästä yli ja unohtaa mies, vai odottaa suunnan vielä muuttuvan? Vai pitäisikö peräti alkaa aktiivisesti etsiä jotakuta uutta miestä?

Itsellä on jonkinlainen vaisto siitä että olen sellaisessa vaiheessa, jossa parisuhde viimeinkin olisi tulossa tai että sellainen tarvittaisiin ihan jo henkisessäkin mielessä.

Hei Syksytär,

Tein sinullekkin luennan ja tässä siis yhteenveto:


Tilanteessasi sinun kannattaa nyt luottaa johdatukseen ja siihen, että asiat kyllä menevät niin kuin niiden kuuluukin. Tämä mies josta puhut vaikuttaa kyllä olevan sinulle sopiva kumppani ja korttien mukaan te aikanaan veilä seurustelette. On kuitenkin äärimmäisen tärkeää, että kerrot hänelle avoimesti tunteistasi, ettei mies tee hätiköityjä päätöksiä. Kerrottuasi tunteistasi ota hieman etäisyyttä ja tarkkaile tilannetta etäämmältä. Keskity sillä välin omaan elämääsi ja rutiineihin ja kun huomaat, että on tullut aika toimia – tee niin sydämmen ohjaamana.
Tässä on nyt mahdollisuus uudelle suhteelle – kaikki ovet avoinna.


/A





tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #91 : 25.06.2012 18:10:59 »

Minullekin saa katsoa. Rakkauselämää voisi katsella ja ihastukseeni liittyen.. tapahtuuko mitä ja milloin.

Hei Noran,

Sinulle nousi sellaisia kortteja luennassa, jotka eivät viitta intiimiin suhteeseen. Vaikuttaa siltä, että tulet tällä kertaa pettymään pahasti ja enkelit (”Mebahiah, Michael ja Reyiel”) kehottavat sinua olla odottamatta liikoja. Pysy selkä suorana ja asetu sanojesi taaksi mahdollisten erimielisyyksien tullessa esiin. Et tule nyt saamaan kiitosta teoistasi, mutta älä anna sen lannistaa itseäsi. Tällä hetkellä sinun viisainta keskittyä jokapäiväiseen elämään ja edetä polullasi eteenpäin jättäen taakse, sen mitä et tarvitse. Vaikeuksien kautta voittoon, sillä tulet vahvistumaan ja kasvamaan kokemuksen avulla. Tämä ihastuksesi näyttää nimittäin opettaneen sinulle jotain uutta itsestäsi.


/A
tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #92 : 25.06.2012 18:17:41 »

Hei Ilveksen tytär, ennättäisitkö minullekkin nostaa pariin kysymykseen kortin?  Smiley

Olen tapaillut miestä uudestaan menneisyydestäni, ja ihan kohtuullisen mukavasti on mennyt. Millaisena tulevaisuus näyttäytyy meille? Saammeko tästä vielä aikaiseksi kunnon parisuhteen, mahdollisesti jopa yhdessä asumista josta joskus menneisyydessä ehdimme yhdessä suunnittellakkin?

Työasiat mys askarruttavat, tai lähinnä talous. On ollut todella tiukkaa, ja teen keikkatyötä. Vuoden vaihteessa aloitin opiskelut, ja se tosiaan näkyy lompakossa..  Sad helpottaako tilanne, ja mihin tässä mennään?

Kiitos tuhannesti, jo näin etukäteen  smitten
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
epona
Vieras
« Vastaus #93 : 25.06.2012 18:20:35 »

 Shocked Shocked Shocked


Mikähän päivä tänään on kun yhtäkkiä on koko Suomi kysymässä neuvoa tarotkorteilta. Keskustelupalsta kasvanut yön yli 3:lla sivulla ja yksityisviestejä 10.

Nyt pyydän pientä kärsivällisyyttä kysyjiltä - tässä menee nyt pieni hetki, että saan tätä jonoa purettua. Pitäisi tässä muuton alla ehtiä pakkailemaankin väliin.  :Smiley

Nauttikaa kesästä! Palaan asiaan piakkoin...

/A
tallennettu
Syksytär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #94 : 25.06.2012 18:29:23 »

Minullekin saisi katsoa vielä korteistakin.

Rakkausasioihin kun saisi jonkinlaista näkökulmaa...

"Kuvioissani" on ollut jo vähän pidempään eräs mies, joka on ikään kuin antanut ymmärtää pitävänsä minusta ja jopa olevansa rakastunut, vaikka ei ole sitä sanonut, olen vain tulkinnut sen hänen käyttäytymisensä perusteella. Minulle on ollut vaikeaa ottaa elämässä mitään hyvää vastaan, etenkään rakkautta ja kun keväällä lopulta hyväksyin sen asian että hän tosiaan taitaa rakastaa minua ja olin vihdoinkin valmis ottamaan sen vastaan, niin toinen nainen joka oli sivusta seuraillut meitä, nähtävästi huomasi että välimme alkoivat jollakin tasolla lähentyä. Nyt tuo nainen näyttää kovaa vauhtia olevan viemässä tuon miehen minulta, ennen kuin meillä oli edes oikeasti vielä mitään konkreettisesti alkanutkaan. Oli silti tunne että siinä olisi ehkä voinut piakkoinkin tapahtua jotain. 
Olisiko parempi vain koittaa päästä yli ja unohtaa mies, vai odottaa suunnan vielä muuttuvan? Vai pitäisikö peräti alkaa aktiivisesti etsiä jotakuta uutta miestä?

Itsellä on jonkinlainen vaisto siitä että olen sellaisessa vaiheessa, jossa parisuhde viimeinkin olisi tulossa tai että sellainen tarvittaisiin ihan jo henkisessäkin mielessä.

Hei Syksytär,

Tein sinullekkin luennan ja tässä siis yhteenveto:


Tilanteessasi sinun kannattaa nyt luottaa johdatukseen ja siihen, että asiat kyllä menevät niin kuin niiden kuuluukin. Tämä mies josta puhut vaikuttaa kyllä olevan sinulle sopiva kumppani ja korttien mukaan te aikanaan veilä seurustelette. On kuitenkin äärimmäisen tärkeää, että kerrot hänelle avoimesti tunteistasi, ettei mies tee hätiköityjä päätöksiä. Kerrottuasi tunteistasi ota hieman etäisyyttä ja tarkkaile tilannetta etäämmältä. Keskity sillä välin omaan elämääsi ja rutiineihin ja kun huomaat, että on tullut aika toimia – tee niin sydämmen ohjaamana.
Tässä on nyt mahdollisuus uudelle suhteelle – kaikki ovet avoinna.


/A







Kiitos! Tämä rauhoittaa mieltä.  Smiley
tallennettu
MariaGu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #95 : 25.06.2012 18:44:40 »

Jos suinkin jaksat/ehdit/viitsit vastata vielä yhteen eli tehdä harjoituksen mulle  smitten

Olen vuosia ollut yksin ja nyt, muutoksen tuulissa, sydämessäni on herännyt kaipuu.. Olisi mukava tietää, johtaako se mihinkään. Henkinen kasvu on vienyt kaiken aikani  Smiley

Sua muuten mainostetaan Astron viikkokirjeessä, joten meitä mattimyöhäisiä tullee lisääkin  coolsmiley

Kiitos  smitten
tallennettu
Satu Maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1

ups!


Profiili
« Vastaus #96 : 25.06.2012 18:46:00 »

minulla olisi hyvinkin spesifioitu kysymys.. eli elämässäni on tällä hetkellä kaksi miestä sanotaan vaikka että herra kaksonen ja herra skorpioni. minkälaiset vibat saat heistä kortteja nostamalla ja millainen on heidän roolinsa minun elämässäni korteista kaseltuna?
tallennettu

"life can be expensive, but it does include a trip around our sun once every year"
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #97 : 25.06.2012 19:09:00 »

Sitten,kun kerkiät niiin minua kiinnostaisi tietää miten mahdollisuuteni siirtyä hoiva-apulaiseksi onnistuu ilman kouluja ikää on jo sen verran eikä koulun penkki oikein innosta. leijona  askendentti askendentti neitsyt kuu oinas
tallennettu
henuka1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #98 : 25.06.2012 19:09:58 »

Heippa. Uskaltaudun nyt kertomaan mieltäni vaivaavasta erittäinkin herkästä ja arasta asiasta...Nimittäin mulla on kovinkin voimakkattaita tunteita erästä mieheni lähipiiriin kuuluvaa ihmistä kohtaan jo pidemmän aikaa ollut. Sekä viimeaikaisista tapahtumista voisin päätellä, että tunteet eivät ole yksipuoliset.
Ja kyllähän sen itsekin tajuaa, että typeräähän tämä on, mutta... APUA, MITÄ MÄ TEEN.

Terkuin, Henna
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #99 : 25.06.2012 19:19:43 »

Tämä (ja pari muuta ketjua) mainittiin Kesäpoika-Akun viikkotiivistelmäsähköpostissa. Ehkä se selittää tungun. Smiley
Kiva kun täällä on ihmisiä, jotka jaksaa nostella ja katsoa. smitten

Njaa.....No mutta kiitos kesäpojalle sitten. Ihanaa.

Tässähän sitä harjoittelua sitten saa. Itsepähän tilasin  2funny

Mutta siis kaikille: Malttia. Vastaan nyt kysymyksiin järjestyksessä ja jonoa on..

/A
tallennettu
t68
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #100 : 25.06.2012 19:25:20 »

Hei!
Minulla olisi seuraavanlainen kysymys:
Uskallanko enää koskaan päästää uutta miestä elämääni?
Kiitos kiinnostavasta aiheesta  Smiley.
tallennettu
Nunza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #101 : 25.06.2012 19:56:52 »

Voisin ilmoittautua "testikappaleeksi"  Smiley
Mielelläni otan näkäkulmia mahdollisimman syvällisestikin liittyen työhöni/missiooni  angel
Jos jotakin muuta nousee, niin kaikki otetaan vastaan  smitten
tallennettu
Sleeper
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #102 : 25.06.2012 20:08:32 »

Hei,

Olisin kiinnostunut tietämään mitä työelämääni kuuluu?
Olen "jämähtänyt" työpaikkaan jossa voin huonosti enkä koe sitä omakseni.
Onko näköpiirissä työpaikan vaihtoa? Olen hakenut mm. uudelleen työpaikkaan jossa aiemmin olin ja joka tuntuu kovasti omalta  smitten

Lisäksi tietysti nuo rakkausasiat kiinnostavat eli onko sillä rintamalla näköpiirissä mitään pidempiaikaisempaa kumppanuutta? Wink smitten

Sydämellisesti jo etukäteen kiittäen!  Smiley  angel  smitten
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
Janso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #103 : 25.06.2012 20:12:11 »

Hei,

haluaisimpas minäkin tietää vähän tulevaisuuden näkymiä. Kaikki tuntuu nyt olevan vähän mullinmallin.
Miten työpaikalla asiat menevät? Tapahtuuko taloudellisessa tilanteessa minkäänlaisia muutoksia? Miten lasten opiskelut lähtevät syksyllä sujumaan? Entäpäs parisuhde avopuolison kanssa?

Kiitokset jo etukäteen!
tallennettu
Kuutar66
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #104 : 25.06.2012 20:13:47 »

Hei nostaisitko minullekin kortteja vastaukseksi kysymyksiin:
onnistuuko asuntoni myynti ja uuden osto?
löydänkö elämääni rakkauden ja parisuhteen? smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: