Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 154279 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
maarit9
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #60 : 25.06.2012 16:19:56 »

Hei!

Olisin todella iloinen, jos voisit nostaa minullekin muutaman kortin! Elämässäni on nyt paljon epäselvyyksiä, joihin kaipaisin neuvoa, opastusta sen oikean tien valintaan.

Olen ollut työttömänä vuoden. Opiskelen täysin uutta alaa, jonka kanssa tahkoan vielä kovasti. Tuntuu, että jotain puuttuu, jotain henkistä, että pääsisin "asian ytimeen" ja sitä kautta uskaltautuisin jossain vaiheessa alalle. Vai onko puute jossain muussa seikassa..? Voisitko katsoa, mitä minulle tulevaisuudestani työpiireissä sanotaan.

Toiseksi kaipaan neuvoa raha-asioiden suhteen. Alkaa pussin pohja heijastua siihen malliin, että jokin ratkaisu tilanteeseen täytyisi löytää. Ed. alalle minusta ei enää ole, eikä muutakaan koulutusta (vielä) ole. Mistä siis rahoitusta elämän jatkamiseen?

Kolmanneksi minua askarruttaa parisuhteeni. Sitä on jatkunut jo 18 vuotta, mutta jotenkin vieläkin tuntuu, että etenemme horjuvalla pohjalla. Puuttuu se syvin luottamus ja yhteinen tulevaisuuden suunnittelu ja ajattelu. Haluaisin kuitenkin kovasti jatkaa juuri tämän
miehen kanssa, ja tajutakseni hänkin minun kanssani. Mitä voisimme tehdä toisin? Vai onko ero ja uuden puolison löytäminen se ainoa tapa löytää rauha tässä asiassa?

Suuret kiitokseni jo etukäteen!!! Terveisin Maarit
tallennettu
Stenbocken
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #61 : 25.06.2012 16:21:42 »

Hei, tämähän on mielenkiintoista, jos sinulla on aikaa ja mahdollisuutta vastata, niin kyllä kysymyksiä löytyy..........  Grin

haluaisin tietää mitä työpaikallani tapahtuu, jatkuuko hyvänä vai pahana?
ja parisuhteesta olisi kiva tietää, onko nykyinen miesystäväni se sielunkumppanini jota olen koko elämäni etsinyt?
entä tulevatko poikani ja miesystäväni toimeen, jos muutamme yhteen?

tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #62 : 25.06.2012 16:26:22 »

Jokohan olisi pian aika uudelle rakkaudelle, parisuhteelle? Olisi vihdoin kiva tavata joku.
tallennettu
tsili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #63 : 25.06.2012 16:26:37 »

Hei.
Jos ei vielä korttikäsi kramppaa  Wink niin olisin iloinen jos katsoisit minulle:

1. mitä tehdä kiinalaisen lääketieteen opiskelulle. Olen ihan huviksi ja harrastukseksi muutaman vuoden käynyt kursseilla ja olen nyt sellaisessa lopettaako vaiko jatkaa -vaiheessa.

2. olen pienyrittäjä ja työkuviot vaatisivat uudistamista, siinäkin olen ikäänkuin tienhaarassa, jatkaako entisiä meininkejä uusilla mausteilla vai kehittääkö jotain ihan uutta ja outoa.

ystävällisin terveisin tsili nimimerkillä "kahden vaihella asiassa jos toisessakin"
tallennettu
damiana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #64 : 25.06.2012 16:30:17 »

Minäkin haluaisin, että katsoisit mitä kortit näyttävät. Yleensä pieni taustatieto auttaa eli olen 50+ naisihminen, jolla on asiat periaatteessa kunnossa. Miehistä en ole kiinnostunut, vain omastani. Enemmän minua kiinnostaa näkyykö mitään työ- ja terveys- ja talousrintamalla.
Damiana
tallennettu
punapaju
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92


Profiili
« Vastaus #65 : 25.06.2012 16:31:09 »

Minä kyselisin tämän hetken minulle tärkeää asiaa, mikä se olisi mitä minun tulisi tietää tässä hetkessä ???Kiiitiooos !!!!!
tallennettu
Disir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #66 : 25.06.2012 16:35:28 »

Jos suinkin on aikaa, niin kiitollisena ottaisin vastaan korttien viestit kysymyksiini koskien

1) työkuvioita: mihin suuntaan kannattaisi lähteä?

2) perheen perustamista?

Kiitos <3
tallennettu
eijavv
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #67 : 25.06.2012 16:37:56 »

Hei!
Minulla on sekä iloa että surua elämässäni. Onko sairauteni vakavaa? Erosin vajaa vuosi sitten, miten elämäni tästä eteenpäin. Lapset tuovat iloa, mutta muuten olen yksinäinen.

Kiitos etukäteen, jos jaksat vastata Cry Embarrassed
tallennettu
taurus62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #68 : 25.06.2012 16:41:51 »

Hei  Smiley
täälläpä mielenkiintoista keskustelua meneillään

Olisi kiva tietää mitä kortit minulle näyttävät

Suhdeasiat aina kiinnostavat...mitä minulle kortit lupaavat miesrintamalla ?


taurus62 Smiley
tallennettu
ninnuuuh
Vieras
« Vastaus #69 : 25.06.2012 16:46:36 »

Hei! Olisi kiva tietää miltä rakkausrintamalla näyttää lähiaikoina?
Jos taustatietoja tarvitaan, olen 21v., syntynyt Kauriin ja Vesimiehen merkkien välissä (20.tammikuuta). Tähän asti on ollu aika huonoa onnea miesten kanssa, joten haluaisin vähän osviittaa jatkosta =) Kiitokset etukäteen!
tallennettu
Terra64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #70 : 25.06.2012 16:47:30 »

Hei
Mulla on ollut takana todella rankat vuodet ja haluaisin sinun katsovan näkyykö minulle yhtään muutosta onnellisempaan elämään

tallennettu

Neitsytnainen
Nouseva Kauris
Aurinko Neitsyessä
Kuu Skorpionissa
Merkurius Neitsyessä
Venus Leijonassa
Mars Ravussa
Kiinalaisessa Lohikäärme
mia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #71 : 25.06.2012 16:50:52 »

Hei! Minua saa ennustella   smitten
Rakkauselämäni tulevaisuus kiinnostaa.
 Olen ollut todella pitkään yksin poikani kanssa. Parisuhdetta kaipaan ja tietenkin perheenlisäystä!
tallennettu
¤jasu¤
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #72 : 25.06.2012 16:54:48 »

Hei!

Katsoisitko minullekin  Smiley

Rakkaus ja talousasiat kiinnostaa.

T. Jasu  skorpioni
tallennettu
lioness
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #73 : 25.06.2012 16:59:48 »

 aurinko Hei.  Jospa Leijonanainenkin kokeilisi mitä kortit kertovat.

Kysymykseni on ehkä erikoisempi sillä tahtoisin ennemminkin tietää millä "eväillä" tätä kesää oikein vietetään. Mitkä "peilit"/vastustukset on voitettava ja mikä energia/toiminta on tukena ja oppaanani.  Kiitos sinulle etukäteen ja onnea tehtävällesi.
tallennettu
@8
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #74 : 25.06.2012 17:05:01 »

Hei.Olisi mukava tietää asioita jotka painavat.Olen seurustellut erään miehen kanssa parivuotta.Tuleeko siitä valmista ollenkaan..jotenkin tuntuu että hän ei ota vakavasti suhdetta! Huh
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: