Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 154325 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #30 : 19.06.2012 22:45:59 »

Haluaisin katsausta nykyiseen parisuhteeseeni =) Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa jo noin puoli vuotta, joten minua kiinnostaa suhteemme tulevaisuus, kysyn siis: Näetkö mitään suurta tai mullistavaa yms? Onko meille tulossa yhteinen tulevaisuus vai ei?

Kiitos, jos jaksat katsella =)

--SSMoonSS--

Hei SSMoonSS,

Suhteellesi nousi kortti ”Gabriel.”  Parisuhde kohdan alla Gabriel viestittää siitä, että sisälläsi myllertää suuri voima - ilo - ja iloitset toisen läsnäolosta. Suhde tuo teille molemmille elämään keveyttä ja sovitte toisillenne hyvin. Olette poikaystäväsi kanssa mahdollisesti tunteneet edellisessä elämässä, koska kortti liittyy myös siihen. Kortti ei avaa tuleivaisuutta sen kummemin - ehkä sinun ei kuulu tietää lopputulosta nyt.

/A
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #31 : 20.06.2012 07:39:46 »

--------------------------------------------------------------------------------
Lainaus käyttäjältä: glenda - 18.06.2012  13:22:06
Hei Ilveksen tytär 

Nostaisitko minullekin kortin tai pari avoliittooni liittyen?  Rakastan avomiestäni yli kaiken, mutta muutama asia askaruttaa ja tulevaisuus arveluttaa...

Etukäteen kiittäen 


Hei Glenda,

Toki nostan sinulle kortin avoliittoosi varten ja pyydän saada tietää hieman lopputuloksesta tai siitä, millainen teidän yhteinen tulevaisuus on / onko sitä.

Nousi ”Ariel”.
Kortti on rakkuden kortti.

”Olemassa oleva suhde syvenee ja tulet saamaan ihastuksen / rakkauden osoituksia hyvin pian. Yhteinen rakkaus avaa sydämmen ja suhde muuttuu intiimimmäksi ja rakastavaisemmaksi.”

Ihana kortti saada, siis.

Jess jess jess  Grin  Kiitos tuhannesti, juuri tällaista olen toivonut ja pyytänyt!  Tulen myöhemmin kertomaan lopputuloksesta  smitten
tallennettu
Ocariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #32 : 20.06.2012 09:31:07 »

Hei,

Nostaisitko minullekkin kortin?

Saanko vielä vauvan vuoden parin sisään? Entä parisuhteemme ja taloudellinen tilanne?

Kiitoksia etukäteen!

Ocariina smitten
tallennettu

Aur, Merk, Venus Kauris huone 5
ASC Leijona
Kuu Jousimies huone 4
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #33 : 20.06.2012 11:48:42 »

Kaunis kiitos Smiley Luulempa, että olet oikeilla jäljillä.

Mukavaa kesää!
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #34 : 20.06.2012 17:44:41 »

Haluaisin katsausta nykyiseen parisuhteeseeni =) Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa jo noin puoli vuotta, joten minua kiinnostaa suhteemme tulevaisuus, kysyn siis: Näetkö mitään suurta tai mullistavaa yms? Onko meille tulossa yhteinen tulevaisuus vai ei?

Kiitos, jos jaksat katsella =)

--SSMoonSS--

Hei SSMoonSS,

Suhteellesi nousi kortti ”Gabriel.”  Parisuhde kohdan alla Gabriel viestittää siitä, että sisälläsi myllertää suuri voima - ilo - ja iloitset toisen läsnäolosta. Suhde tuo teille molemmille elämään keveyttä ja sovitte toisillenne hyvin. Olette poikaystäväsi kanssa mahdollisesti tunteneet edellisessä elämässä, koska kortti liittyy myös siihen. Kortti ei avaa tuleivaisuutta sen kummemin - ehkä sinun ei kuulu tietää lopputulosta nyt.

/A

Kaunis kiitos  Ilveksen tytär =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
epona
Vieras
« Vastaus #35 : 20.06.2012 18:39:22 »

Voisitko minullekkin nostaa kortin tähän hetkeen parisuhteelle, työlle ja taloudelliselle tilanteelle? Tuleeko muutoksia?

Kiittäen Essi smitten

Hei Essi,

Parisuhteelle nousi ”Metatron” joka viittaa uuteen alkuun parisuhteessa. Kaikki mahdollisuudet ovat nyt avoinna – lopputulos riippuu pitkälti sinusta ja siitä mitä haluat. Sinun täytyy vaan tehdä päätös.

Nostin kaksi korttia taloudelliselle tilanteellesi ja nousi ”Lehaiah” sekä ”Havahel”.Havahel on oikeudenmukaisuuden ja lainalaisuuden kortti. Tehdyt lupaukset tai sopimukset pidetään ja meille annetaan toivoa. Nostin tämän kortin nimeomaan muutokseen, joten vaikuttaa siltä, että muutos kyllä olisi tulossa. Lehaiah taas viestittää sitä, että saatat olla paneutunut liian moneen asiaan nyt yhdellä kertaa. Kenties havittelet itsellesi liikaa? Muista myös rentoutua ja antaa asioiden hoitua itsestään – stessi on elämänilon sammuttaja.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #36 : 20.06.2012 18:40:06 »

Hei,

Nostaisitko minullekkin kortin?

Saanko vielä vauvan vuoden parin sisään? Entä parisuhteemme ja taloudellinen tilanne?

Kiitoksia etukäteen!

Ocariina smitten

Hei Ocariina.

Vauvahaaveille nostin ”Arielin”, joka on rakkauden kortti. Minusta kortti viestittää selkeästi, että vauva kyllä olisi teille mielellään tulossa.

Parisuuteellesi nousi taas ”Ayael”, joka viestitääisi parisudekohdassa sitä, että nyt olisi hyvä aika ottaa pientä etäisyyttä ja työstää meneillä olevia asioita. Elämä saattaa tällä hetkellä rasittaa sinua, eikä se liity parisuhteeseen millään tavalla, mutta se saattaa kärsiä siitä, ellet rohkeasti kerro tarvitsevasi hieman omaa tilaa.

Taloudelliseen tilanteeseen nousi ”Raziel”. Kortin alla kysymykseesi sopivassa kohdassa lukee: ”Enemmän muutoksia ja uusia tuulia puhaltaa elämääsi. Kyseessä on positiivisia impulsseja – ei elämää mullistavia juttuja. Auttajia ilmenee, jotka opastavat sinua oivaltamaan unelmasi.”


Näin tällä kertaa.

/A
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #37 : 20.06.2012 19:19:00 »

Voisitko katsoa minullekin.

Onko mieheni minun sielunkumppani, kestääkö tämä kaiken?

Miten lapsemme pärjää tässä elämässä?

Ja jos vielä voisit katsoa onko meille tulossa muuttoa tilavampaan kotiin, minä se jaksan haaveilla uudesta kodista...

Kiitos, jos viitsit

-siiliemo-

Hei Siiliemo,

Juu, viitsinhän minä.


Parisuhteelle nousi ”Sitael”, joka kertoo kohtalon saattaneen teidät yhteen kokemaan ja jakamaan tässä elämässä sen, mitä koette. Enkeli kehottaa antautumaan suhteelle, sillä paikkasi on juuri siinä. Heilurilta kun kysyin, ei näyttänyt siltä, että olette sielunkumppaneita, mutta kenties samasta sielunperheestä kuitenkin?`Koska ”Sitael” on myös onnen/kohtalon pyörän kortti haluaisin ajatella, että suhteenne kestää kaikki sen tielle asetetut haasteet.

Toiseen kysymykseen nostan kuusi korttia ja teen luennasta yhteenvedon sinulle.


Ennen kuin aloitan haluaisin kertoa sinulle, että kaltaisesi kysymykset koskettavat minua aina erittäin syvästi. Olen lukenut internetistä eri puolilta maailmaa indigo -lasten vanhempien tuskasta (yleensä äidit kokevat sen kovemmin) ja myös tavannut eri meditaatio-/ Reiki- illoissa vanhempia, joidenka hätä ja huoli ovat käsin kosketeltavissa. En itse ole äiti, joten en pysy kuvittelemaan sitä tuskan määrää, mutta kenties voin lohduttaa sinua hieman kertomalla lyhyesti itsestäni.

Olen itse elänyt äärimmäisen hankalan nuoruuden ja elämän (olen tällä hetkellä 28-vuotias) ja haasteita olen tälle elämälle valinnut repun täydeltä. Joskus minusta tuntuu, etteivät ongelmat koskaan lopu ja elämä on yhtä suossa rämpimistä, mutta senkin sanottuani jos nyt yhtäkkiä tulisi aikani lähteä pystyisin silti olemaan syvästi kiitollinen kaikesta kokemuksistani – myös niistä tuskallisen vaikeista. Henkisestä näkökulmasta nämä asiat ovat olleet minulle tärkeitä ja kuulun siihen sielunryhmään, joka tuli planeetalle juuri oppiakseni vaikeuksien kautta voittoon, ns. Nämä ovat haasteellisia aikoija, mutta olemme planetaarisesti myös muutoksen kynnyksellä. Nyt on enemmän työkaluja kuin ennen työskennellä niin monien haasteiden /vaikeuksien kanssa yhtäaikaa.

Minulle, henkilökohtaisesti on ollut äärimmäisen tärkeää se, että olen saanut vanhemmiltani nimenomaan etäältä tukea. Se on ollut pitkä tie heillekkin opetella olematta liian huolissaan, mutta silti taustalla tukemassa. Uskon vakaasti, että kaikella on merkityksensä ja vielä vakaammin, että KAIKESTA, ihan harmaimmastakin mutasuo-sohjosta voi nousta vielä jaloilleen ja loistaa myöhemmin elämässä kuin lotus- kukka tai lumpeenlehti. Se vain vie aikaa – useissa kanavoinnissa puhutaan, että tämänkaltaiset indigolapset (jos nyt sinunkin lapsesi sattuisi olemaan sellainen, siis)  kokevat helpotusta elämässään vasta 30. ikävuoden jälkeen.
Olen itse parit viimeiset vuodet keskittynyt ankarasti oppimaan ottamaan asioita kevyemmin ja koittaa nähdä hyvää myös ns. huonoissakin asioissa tai valoa tunnelin päässä kuten sanotaan. Joskus on vain todettava, että; vaikeaa on, mutta koitan hymyissä suin tarpoa eteenpäin. (Asennekoulussa siis.) Minulle itselleni on ollut ratkaisevaa se, että olen saanut tehdä tai kulkea yksin. Vahvistua ja viisastua salaa. Tiedän, että juuri tämä tekee minusta päivä päivältä yhä vahvemman ja kenties sillä on jokin merkitys jonain päivänä auttajan- /parantajan työssäni.

No niin, tulipa siinä sitten avauduttua... Toivottavasti tällä nyt oli jokin merkitys.. Nostin Kysymyksellesi lapsesi elämästä siis 6 korttia ja luenta oli mielestäni kaunis ja toivoa tuova. Avataan sitä hieman:

Lapsesi vaikuttaa tällä hetkellä olevan elämässään tietynlaisessa tienhaarassa tai pysähdyksissä jollain tavalla. Hän ehkä pohtii elämän tarkoitusta tai sitä, että onko hänen tekemisillään mitään merkitystä. Kenties hän on sisimmissään kasvamassa ulos entisistä ajatusmalleistaan ja sopeutumassa elämänsä tehtävään ja tarkoitukseen.

Vaikuttaa siltä, että hänellä on aiemmin toiveena ja haaveena ollut hyvin menestyminen elämässä ja kenties hän on asettanut rimansa hieman liian korkealle tai yrittänyt liikaa kerralla. Epäonnistumien jälkeen on yhä vaikeampi toistuvasti nostaa itseään takaisin jaloilleen. Haaveina ja toiveina vaikuuttaa olevan levottoman elämän rauhoittuminen. Onnistuminen koulu-/opiskelu-/työ-elämässäkin näyttää olleen tapetilla – kenties teillä kaikilla perheessänne.

Nämä haasteet ja lapsesi elämäntarkoitus liittyy läheisesti siihen, että hänen on tullut tänne oppiakseen kehittämään rakkauden voimaa sisällään. Joskus tarkoitus löytyy harppomalla pimeässä niin kauan, että löytää valokataisimen.

Vaikuttaa siltä, että lapsesi elämään astuu jossain vaiheessa joku auttaja tai opas (voi siis olla opettaja, terapeutti, pomo, ystävä – kuka tahansa), joka ohjaa ja tukee häntä oikeeseen suuntaan. Hän saa mahdollisuuden aloittaa alusta ja voittaa haasteensa katsomalla eteenpäin ja keskittymällä ongelmien ratkomiseen niiden miettimisen sijasta.

Luennassa nousi kehoituksia, jotka kutakuinkin menevät niin, että olisi hyvä olla keskittymättä liikaa materialistiseen tai menestykseen ylipäätään ja malttaa muuttaa tapojaan. Askel askeleelta asiat voivat muuttua, eikä matkaa tarvitse kulkea yksin. Apua olisi kuitenkin hyvä pyytää – se saapuu silloin helpommin. Rukoileminen on yksi avunpyynnön kauneimpia muotoja.



Niin ja muuttoon liittyvään kysymykseen heiluri vastasi ”luultavasti EI.” Kenties aika ei ole vielä oikea.


/A

Jaksoit paneutua syvällisesti asiaan, kiitos sinulle siitä.
Mieheni ja minun suhteessa yhteenkuuluvuuden tunne on ollut aina suuri ja kohtalolla on ollut osuutta asiaan. Olen puolisoni valinnut itselleni jo lapsena  smitten ja varmasti  siksi useasti sorrun ottamaan mieheni itsestään selvyytenä. Korostuu liikaa me, ja se muuttuva, kasvava yksilö voi jäädä näkemättä.
Hyvä että se ilmeisesti edelleen kestää  smitten

Harmi se asunto asia, voi kun minä niin toivon lisää tilaa. Mutta en ole paljoa valmis tinkimään alueesta  :Smiley

Lapsesta; en tiedä onko hän indigo. hänen tähtikartassa on suuri risti ja hän on aika herkkä mutta ei näytä sitä ulospäin kuin meille. Patoaa asioita sisälleen ja pärjää (siis huonosti)
Lapsi on nyt 6-v, mutta on ruvennut vertaamaan omia suorituksiaan muiden suorituksiin. voi miten osaisi lastaan rakastaa niin että uskoisi omaan itseensä, voi voi. Ja koulumaailmaan siirtyminen on vuoden päästä, ja se jännittää minua jo nyt.

Mutta siis kiitos kun katsoit ja paneudut.

Toivottavasti sinun haasteet ja taakat pian helpottavat ja pääset kulkemaan kevyin askelin omaa polkuasia

-siiliemo-

ps. tuli mieleen lisäkysymys, vastaa jos haluat. Onko meidän perhekoko tässä?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #38 : 20.06.2012 22:11:25 »

Heippa. Katsoisitko mulle työhön liittyen? Mikä se on se mitä tästä kuuluisi oppia? Jatkuuko tämä ahdistava tunnelma pitkäänkin tai jopa pätkän loppuun asti?
Kiitokset.  Smiley
tallennettu
lavender
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #39 : 21.06.2012 02:58:48 »

hei ilveksen tytar  Smiley

kysyisin:
1. mina ja mun mies, mita ihmetta on tapahtumassa?
2. nuorempi lapseni: miten parjaa yliopistossa, entas ystavyyssuhteet?
3. mun taide jutut, tuleeko niista ikinaa mitaan vai pysyyko vain harrastuksena...

tackar och pokkar vaimitensemeni. kiitos  Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #40 : 21.06.2012 10:59:20 »

Laitoin sulle yksityisviestiä pari kolme päivää sitten Wink
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #41 : 21.06.2012 23:21:00 »

                          Hei,

Minulle saa katsoa muuttoon, työhön ja parisuhdeasioihin? Samalla haluan toivottaa kaikille lämmintä juhannusta
ja hyvää mieltä!

Terveisin, Iloinen lumikki smitten
tallennettu
MarianneP
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


Profiili
« Vastaus #42 : 21.06.2012 23:50:13 »


Hei,

Minulla olisi seuraavat kysymykset:
Näetkö minulle henkistä kehitystä/avautumista ?
Näetkö minulla henkisiä kykyjä auttaa muita? Jos, niin millä tavoin?

Kiitos!

 vesimies
tallennettu
Syksytär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #43 : 22.06.2012 12:51:13 »

Minullekin saisi katsoa vielä korteistakin.

Rakkausasioihin kun saisi jonkinlaista näkökulmaa...

"Kuvioissani" on ollut jo vähän pidempään eräs mies, joka on ikään kuin antanut ymmärtää pitävänsä minusta ja jopa olevansa rakastunut, vaikka ei ole sitä sanonut, olen vain tulkinnut sen hänen käyttäytymisensä perusteella. Minulle on ollut vaikeaa ottaa elämässä mitään hyvää vastaan, etenkään rakkautta ja kun keväällä lopulta hyväksyin sen asian että hän tosiaan taitaa rakastaa minua ja olin vihdoinkin valmis ottamaan sen vastaan, niin toinen nainen joka oli sivusta seuraillut meitä, nähtävästi huomasi että välimme alkoivat jollakin tasolla lähentyä. Nyt tuo nainen näyttää kovaa vauhtia olevan viemässä tuon miehen minulta, ennen kuin meillä oli edes oikeasti vielä mitään konkreettisesti alkanutkaan. Oli silti tunne että siinä olisi ehkä voinut piakkoinkin tapahtua jotain. 
Olisiko parempi vain koittaa päästä yli ja unohtaa mies, vai odottaa suunnan vielä muuttuvan? Vai pitäisikö peräti alkaa aktiivisesti etsiä jotakuta uutta miestä?

Itsellä on jonkinlainen vaisto siitä että olen sellaisessa vaiheessa, jossa parisuhde viimeinkin olisi tulossa tai että sellainen tarvittaisiin ihan jo henkisessäkin mielessä.
tallennettu
aisha nora
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Profiili
« Vastaus #44 : 22.06.2012 22:22:10 »

Minullekin saa katsoa. Rakkauselämää voisi katsella ja ihastukseeni liittyen.. tapahtuuko mitä ja milloin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: