Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustus Harjoittelua.  (Luettu 154261 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
_Fornax_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #15 : 18.06.2012 15:23:33 »

Minullekin voi nostaa, ja täälläkin kiinnostaa rakkausasiat. Joko ne viimein tänä vuonna alkaa järjestyä?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 18.06.2012 15:54:30 »

Minulla on vähän hassumpi kysymys, ihan yleisesti mielipidettä tähän; olen pohdiskellut vähän hienomman taidetatuoinnin ottoa. Ongelma on lähinnä se mistä löytäisin tarpeeksi kovatasoisen artistin toteuttamaan sen ja onko moinen ajatus edes järkevä pitkällä tähtäimellä ajateltuna.

Minulla ei siis varsinaisesti ole kysymystä, vaan kaipailen toista näkemystä asiaan.

Atha, laitoin viestiä yhdelle tutulle tatuointitaiteilijalle Edinburghissa kysyäkseni tietääkö se joitain kovatasosia taiteilooita... Ja varmasti tietää, mutta ne lienee sitten Englannissa /Skotlannissa. Jos hän vastaa voin laittaa sulle viestin eteenpäin. En tosiaan itse tiedä tatuoinneista yhtään mitään.

Ajatus tuntuu mielestäni kuitenkin hyvältä ja heilurikin vastasi selkeästi, että Kyllä.

/A


Mahtavaa! Ehkä tämä oli siis se juttu, jonka takia minun piti kirjoittaa sinulle. Minulla asuu ystävä Edinburghissa, joten minulla on aina siellä majapaikka tarjolla - eli majapaikasta säästyneet rahat voin investoida tatuointiin Smiley Ystäväni ystävä puolestaan asuu pysyvästi Skotlannissa (en valitettavasti muista missä, lähellä Edinburghia kuitenkin), joten sielläkin saisi varmasti majoittua, jos reissuun lähtee ystävän kanssa.

Yhteystietojani saa laittaa eteenpäin taiteilijalle, jos siltä tuntuu - ne löytyvät profiilista ja tuosta allekirjoituksesta.

Kiitos!
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #17 : 18.06.2012 16:53:55 »

Mulle voit nostaa myös. Minua painaa sellainen asia, että palautuuko kroppani toiminta pian normaaliksi? Saammeko lähitulevaisuudessa vielä jälkikasvua? Saanko vakinaistettua työpaikkani?
Kaikkiin kysymyksiin ei toki ole pakko nostaa, nämä nyt mulle ajankohtaisia kysymyksiä  Smiley

Hei Tummasilmä,

Päätin ensimmäiseen kysymykseen vastata heilurin avulla ja se vastasi selkeän "KYLLÄ" vastauksen.

Nostan muille kysymyksille kortit.

Ensimmäinen kortti, jonka nostin jälkikasvuun liittyen oli jälleen "Mebahiah" (päivän teema, näemmä).

Sinun kohdallasi silmiinpistävin viesti kortin takana on sen positiiviseksi käännetty affirmaatio: "Voin nyt sallia asioiden tapahtuvan ja hyväksyn elämän prosessin sen luonnollisessa muodossaan."
Kortti on enteilee pääsääntöisesti hieman vastatuulta elämässä, mutta kun kysyt raskaudesta minulle tulee itselleni mieleen, että paras tapa on olla ajattelematta asiaa ollenkaan ja vaan antaa sen tapahtua jos on tapahtuakseen. Se on tietysti helpommin sanottu kuin tehty, mutta kuten niin monesti todetaan neuvolassakin - kannattaa lakata yrittämästä.


Kolmanteen kysymykseen nousi:
"Imamiah"

Aloitat tuoreeltaan ja saat paljon tukea. Ongelmat ovat hävinneet tieltäsi ja elämääsi puhaltaa uusia tuulia. Kenties työpaikan vaihto on lähitulevaisuudessa ajankohtainen?


/A

Kiitos paljon  smitten.
Nyt ei muuta kun odottelemaan kropan tasapainoa. Lapsiasiaan ymmärrän että täytyy relata, antaa asian mennä painollaan, toki on vaikea olla ajattelematta, kun asian tiimoilta on jo hiukan vastoinkäymisiä tuoreeltaan.
Työpaikan suhteen, olen maaliskuussa aloittenut määräaikaisena ihan uudessa työpaikassa, aiempaan työhön verrattuna aivan uudenlaisessa työssä. Olen tosiaan saanu paljon tukea koko ajan. Työpaikan vaihdoskaan ei ihan ole tuulesta temmattua, koska vaihdan työpistettä hetkeksi nyt heinäkuussa  Grin. Kun vain saisin vakinaistettua vielä  Wink
tallennettu

||hennaa
Vieras
« Vastaus #18 : 18.06.2012 18:22:50 »

miulle kaas voit nostaa kortin.. Smiley

tulleekoha tästä nykysestä suhteesta mitään vakavempaa.? entä muutanko koskaan toiselle paikkakunnalle?
kiitti etukäteen. Smiley
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #19 : 18.06.2012 20:21:42 »

Voisitko katsoa minullekin.

Onko mieheni minun sielunkumppani, kestääkö tämä kaiken?

Miten lapsemme pärjää tässä elämässä?

Ja jos vielä voisit katsoa onko meille tulossa muuttoa tilavampaan kotiin, minä se jaksan haaveilla uudesta kodista...

Kiitos, jos viitsit

-siiliemo-
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #20 : 18.06.2012 20:36:50 »

Taidan olla jonkilaisessa murrostilassa - ehkä kuitenkin positiivisessa sellaisessa  Smiley

Minulle voisi nostaa kortteja tälle hetkelle, tulevaisuudelle, tai mitä mieleesi vahvimmin tulee?

Kiitos smitten


P.S. AthaMaarit - mulla on suositella suomesta tatuoija, jos nämä leveyspiirit kiinnostaa  Cool
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 18.06.2012 21:45:46 »

Haluaisin katsausta nykyiseen parisuhteeseeni =) Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa jo noin puoli vuotta, joten minua kiinnostaa suhteemme tulevaisuus, kysyn siis: Näetkö mitään suurta tai mullistavaa yms? Onko meille tulossa yhteinen tulevaisuus vai ei?

Kiitos, jos jaksat katsella =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
epona
Vieras
« Vastaus #22 : 19.06.2012 22:35:40 »

Hei,

MInullekin saa mielellään katsoa kortteja Smiley Miltä työelämäni tulevaisuus näyttää? Nykyisellä töpaikallani on yt:t menossa ja olisi ilmeisesti aika keksiä uusi suunta työuralle kunhan vaan keksisi mikä se olisi. Luonnollisesti talousasiat huolettavat tässä kohtaa.

Parisuhdekin voisi voida paremmin. Mitä näet avoliittooni?

Hei Gwen,

Katsotaan ensin työelämään liittyen kolme korttia; ”Haniah”(Vapauttaa meidät siteistämme ja antaa meille henkisyyden siivet.),”Sitael”, ja ”Imamiah”.

Minulle tuli henkilökohtaisesti heti sellainen tunne, että työtilanteesi liittyvä mahdollinen muutos on sinun korkeimmaksi hyväksi ja tulee lisäksi olemaan käännekohta henkisemmän tien kulkemiseen. Haniah, ensimmäisen kortin enkeli, viestittääkin että tavoitteenasi tulisi olla uuden ajanjakson aloittaminen elämässäsi. Tämä aika tulee olemaan sinulle hyvin merkityksellistä, joten älä aliarvioi muutosten tuomaa positiivista energiaa sillä se voi johtaa parhaimmillaan henkiseen herämiseen ja vanhan elämän kokonaan taakse jättämiseen.
Tämä vaati kuitenkin sinulta halukkuutta päästä irti ja vapautua entisistä, kenties jo merkityksettömistä, tavoista, asioista tai ihmis-suhteista. Haniah myös muistuttaa, että mitään ei tulisi yrittää väkisin muuttaa vaan pikemminkin antaa elämän viedä siihen suuntaan mihin sinun on tarkoituskin – luottaen, että se kantaa.

Voi tosiaan olla, että menetät tämän hetkisen työpaikkasi, mutta elämänmuutos tuo sinnulle mahdollisuuden kasvaa ihmisenä ja tehdä itsellesi tärkeitä oivalluksia. Opit katsomaan itseäsi ja elämääsi kuin ulkopuolisen silmin ja lakkaat tuomitsemasta. On kenties aika riisua syyllisyyden viitta harteiltasi ja katsahtaa taakse jäänyttä enää yhden ainoan kerran. Nyt on aika katsoa eteenpäin ja uskaltaa sukeltaa elämän tuomiin haasteisiin.

Tämä merkitsee sitä, että elämästäsi tulee kevyempää ja valoisampaa, eikä myöskään materiaaliset tarpeet merkitse sinulle yhtä paljon kuin ennen.

Sitael ja Imamiahin viestin tulkitisin niin tässä nimenomaisessa luennassa, että heidän tarkoitus on muistuttaa sinua etsimään vastauksia sisältäkäsin ja turvautua ainoastaan omaan ikuiseen viisauteen. Ympärilläsi saattaa olla henkilöitä, jotka häkeltyvät uudesta tarmostasi /uskostasi itseesi, eivätkä he enää pysty tukemaan sinua. Työn jätettyäsi voi kulua hetki, ennen kuin löydät uuden sopivan työpaikan, mutta Sitael on myös onnen pyörän kortti, joten se viittaisi kyllä siihen, että saat ainakaan vielä töitä. Tämä työpaikka saattaa tipahtaa syliisi tuttavuus-suhteen kautta, joten pidä silmät ja korvat auki.


Rakkauselämään sitten.

Nousi Zadikel..

Zadikel on yleensäkkin hyvä enkeli kutsua apuun, jos on ryppyjä rakkaudessa tai muuten vaan kränää ihmis-suhteiden kanssa. Hän työskentelee violetin liekin avulla ja häntä voi kutsua luokseen lausuen ääneen: ”Roihua, roihua, roihua. Violetti liekki Ja muunna kaikki varjot. Valoksi, valoksi, valoksi.” Kokeleile, on tehokas.

Parisuhdekohdan alla lukee seuraavasti: ”Kasva tehtäviesi myöden ja kerää voimiasi.”

Zadikel antaa myös ymmärtää, että parisuhteeseesi saattaa liittyä materiaalinen turvallisuus, eikä siinä siis ole mitään vikaa. Useat ihmiset pysyvät yhdessä tämän vuoksi. Kortin aiheeseen kuuluu myös henkinen kasvu, joten tuo yllä mainitsemani teema siis jatkuu. On kiinni sinusta, mitä haluat tulevaisuudessa tehdä – mitään ei ole vielä menetetty.



Toivottavasti oli apua.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #23 : 19.06.2012 22:36:45 »

Miten ositusten käy.. Kumpi maksaa minä vai mies???

Hei Sasape,

Kysymyksesi on kyllä vai ei kysymys, (tai siihen sisältyy kaksi sellaista) joten käytän siihen hyväksi heiluria.

Heilurin mukaan miehesi maksaa ositukset.


Hyvää päivän jatkoa.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #24 : 19.06.2012 22:37:38 »

Hei Ilveksen tytär  Smiley

Nostaisitko minullekin kortin tai pari avoliittooni liittyen?  Rakastan avomiestäni yli kaiken, mutta muutama asia askaruttaa ja tulevaisuus arveluttaa...

Etukäteen kiittäen  smitten

Hei Glenda,

Toki nostan sinulle kortin avoliittoosi varten ja pyydän saada tietää hieman lopputuloksesta tai siitä, millainen teidän yhteinen tulevaisuus on / onko sitä.

Nousi ”Ariel”.
Kortti on rakkuden kortti.

”Olemassa oleva suhde syvenee ja tulet saamaan ihastuksen / rakkauden osoituksia hyvin pian. Yhteinen rakkaus avaa sydämmen ja suhde muuttuu intiimimmäksi ja rakastavaisemmaksi.”

Ihana kortti saada, siis.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #25 : 19.06.2012 22:38:56 »

nosta minullekin,tuleeko tästä alkavasta suhteesta vakavampaa,muutanko tämän vuoden puolella,,,kiitos! smitten

Hei Vesimies53,

Katsotaanhan, mitä nousee.

Suhteelle tulee kaksi enkeliä, ”Hakamiah” (Viisauden kortti – Stimuloi synnynnäistä viisautta ja intuitiotamme.) sekä ”Reyel”(Systemaattisten lähestymistapojen kortti – muistuttaa meitä järjestyksestä ja henkilökohtaisesta vastuustamme elämässä.)

Suhde on teille molemmille merkittävä riippumatta siitä kuinka kauan onni kestää. Olette sopineet kulkea hetken matkaa yhdessä avaaksenne toistenne silmät ja oppiaksenne yhdessä tiettyjä oppiläksyjä. Suhde puhdistaa etenkin sinua ja opettaa sinua elämään intuitiivisemmin. Tämä suhde ohjaa sinua elämässä tekemään oikeanlaisia päätöksiä.

Muutto siirtyy ensi vuoden puolelle, mutta minulle tulee sellainen tunne, että heti alkuvuodesta olisi sopiva ajankohta muuttaa.


/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #26 : 19.06.2012 22:40:10 »

Minullekin voi nostaa, ja täälläkin kiinnostaa rakkausasiat. Joko ne viimein tänä vuonna alkaa järjestyä?

Hei Fornax.

Nostan sinulle kolme korttia.

Enimmäisenä nousi ”Yezael” kuvastamaan tämän hetkistä tilannettasi.

Yezael on myös voiman kortti ja tämä tahtoo sanoa, että olet vahva yksilö ja sinulle itsenäisyys on tärkeää. Et ehkä anna intohimolle tarpeeksi tunnearvoa elämässäsi – jostain syystä – ja seisot mielummin vakaasti omilla jaloillasi kuin luotat umpimähkään johonkin toiseen ihmiseen.

Toinen kortti, joka kehottaa tiettyyn toimintamalliin on ”Zafikel”.

Voit olla ylpeä kärsivällisyydestäsi ja pian tavoitat haluamasi lopputuloksen. Menneisyydessä käyttämäsi strategiat ovat toimivia myös tässä tilanteessa. Kenties olisi kuitenkin hyvä priorisoida se, mikä unelmistasi on kaikkein tärkein ja myös panostaa niihin unelmiin, joita tähän asti olet vain tyytynyt toivomaan. Mikään ei seiso tielläsi tällä kertaa. Kumppanuus alkaa näyttää kypsymisen merkkejä, joko sen luotettavuudessa tai ihan sitten virallisen sitoumuksen, kuten kihlautumisen ja elinikäisen kumppanuuden merkeissä.


Kolmas kortti oli sitten ”Reyael”.

Tulet saavuttamaan toiveesi itsekurin ja luonteesi lujuuden ansiosta. Jollekkin ihmiselle nämä luonteenpiirteet ovat ratkaisevia – älä siis yritä esittää muuta kuin juuri sitä mitä olet.


Toivottavasti jotain aukesi.

/A






tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #27 : 19.06.2012 22:41:19 »

miulle kaas voit nostaa kortin.. Smiley

tulleekoha tästä nykysestä suhteesta mitään vakavempaa.? entä muutanko koskaan toiselle paikkakunnalle?
kiitti etukäteen. Smiley

Hei Hennaa,

Katsotaan.

Sinun kohdallasi tulkitsen yhdestä kortista kummatkin kysymykset, sillä kortti osui mielestäni niin asian ytimeen. Sinulle nousi siis ”Raphael”. Selkeänäköisyyden kortti.

Olet tällä hetkellä tilanteessa, mistä kaikki elämäsi osa-alueet lähtevät kehittymään positiiviseen suuntaan ja asiat selkenee. Kortti enteilee muutosta, mutta Raphael muistuttaa, että sinun kannattaisi antaa aikaisempien ajatusmallien ja -tapojen mennä ja uskaltaa ajatella laatikon ulkopuolelle. Pysyt vain keskittyneenä olennaiseen. Itsekurin ja järjestyksen kanssa etenet askel askeleelta kokeillen rohkeasti uusia toimintamalleja.

Rakkaus-suhteessasi olet alkutaipaleella ja täytyt lämpimistä tunteista kuitenkaan antamatta niiden pyyhkäistä maan altasi.

Vaikka matkaat tuntemattomaan, taipale tulee olemaan onnentäyteinen, eikä sinulla ole mitään pelättävää. Kaikki asiat tulevat loksahtamaan kohdalleen ja se tulee tapahtumaan nopeaa tahtia.

Kysympä kuitenkin vielä heilurilta, sillä kysymyksesi olivat kätevästi kyllä tai ei -kysymyksiä.
Suhdeasiaan tuli siis selkeä ”Kyllä” vastaus, mutta muuttoasiaan taas ”Ei”.


Toivottavasti oli iloa.

/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #28 : 19.06.2012 22:42:30 »

Voisitko katsoa minullekin.

Onko mieheni minun sielunkumppani, kestääkö tämä kaiken?

Miten lapsemme pärjää tässä elämässä?

Ja jos vielä voisit katsoa onko meille tulossa muuttoa tilavampaan kotiin, minä se jaksan haaveilla uudesta kodista...

Kiitos, jos viitsit

-siiliemo-

Hei Siiliemo,

Juu, viitsinhän minä.


Parisuhteelle nousi ”Sitael”, joka kertoo kohtalon saattaneen teidät yhteen kokemaan ja jakamaan tässä elämässä sen, mitä koette. Enkeli kehottaa antautumaan suhteelle, sillä paikkasi on juuri siinä. Heilurilta kun kysyin, ei näyttänyt siltä, että olette sielunkumppaneita, mutta kenties samasta sielunperheestä kuitenkin?`Koska ”Sitael” on myös onnen/kohtalon pyörän kortti haluaisin ajatella, että suhteenne kestää kaikki sen tielle asetetut haasteet.

Toiseen kysymykseen nostan kuusi korttia ja teen luennasta yhteenvedon sinulle.


Ennen kuin aloitan haluaisin kertoa sinulle, että kaltaisesi kysymykset koskettavat minua aina erittäin syvästi. Olen lukenut internetistä eri puolilta maailmaa indigo -lasten vanhempien tuskasta (yleensä äidit kokevat sen kovemmin) ja myös tavannut eri meditaatio-/ Reiki- illoissa vanhempia, joidenka hätä ja huoli ovat käsin kosketeltavissa. En itse ole äiti, joten en pysy kuvittelemaan sitä tuskan määrää, mutta kenties voin lohduttaa sinua hieman kertomalla lyhyesti itsestäni.

Olen itse elänyt äärimmäisen hankalan nuoruuden ja elämän (olen tällä hetkellä 28-vuotias) ja haasteita olen tälle elämälle valinnut repun täydeltä. Joskus minusta tuntuu, etteivät ongelmat koskaan lopu ja elämä on yhtä suossa rämpimistä, mutta senkin sanottuani jos nyt yhtäkkiä tulisi aikani lähteä pystyisin silti olemaan syvästi kiitollinen kaikesta kokemuksistani – myös niistä tuskallisen vaikeista. Henkisestä näkökulmasta nämä asiat ovat olleet minulle tärkeitä ja kuulun siihen sielunryhmään, joka tuli planeetalle juuri oppiakseni vaikeuksien kautta voittoon, ns. Nämä ovat haasteellisia aikoija, mutta olemme planetaarisesti myös muutoksen kynnyksellä. Nyt on enemmän työkaluja kuin ennen työskennellä niin monien haasteiden /vaikeuksien kanssa yhtäaikaa.

Minulle, henkilökohtaisesti on ollut äärimmäisen tärkeää se, että olen saanut vanhemmiltani nimenomaan etäältä tukea. Se on ollut pitkä tie heillekkin opetella olematta liian huolissaan, mutta silti taustalla tukemassa. Uskon vakaasti, että kaikella on merkityksensä ja vielä vakaammin, että KAIKESTA, ihan harmaimmastakin mutasuo-sohjosta voi nousta vielä jaloilleen ja loistaa myöhemmin elämässä kuin lotus- kukka tai lumpeenlehti. Se vain vie aikaa – useissa kanavoinnissa puhutaan, että tämänkaltaiset indigolapset (jos nyt sinunkin lapsesi sattuisi olemaan sellainen, siis)  kokevat helpotusta elämässään vasta 30. ikävuoden jälkeen.
Olen itse parit viimeiset vuodet keskittynyt ankarasti oppimaan ottamaan asioita kevyemmin ja koittaa nähdä hyvää myös ns. huonoissakin asioissa tai valoa tunnelin päässä kuten sanotaan. Joskus on vain todettava, että; vaikeaa on, mutta koitan hymyissä suin tarpoa eteenpäin. (Asennekoulussa siis.) Minulle itselleni on ollut ratkaisevaa se, että olen saanut tehdä tai kulkea yksin. Vahvistua ja viisastua salaa. Tiedän, että juuri tämä tekee minusta päivä päivältä yhä vahvemman ja kenties sillä on jokin merkitys jonain päivänä auttajan- /parantajan työssäni.

No niin, tulipa siinä sitten avauduttua... Toivottavasti tällä nyt oli jokin merkitys.. Nostin Kysymyksellesi lapsesi elämästä siis 6 korttia ja luenta oli mielestäni kaunis ja toivoa tuova. Avataan sitä hieman:

Lapsesi vaikuttaa tällä hetkellä olevan elämässään tietynlaisessa tienhaarassa tai pysähdyksissä jollain tavalla. Hän ehkä pohtii elämän tarkoitusta tai sitä, että onko hänen tekemisillään mitään merkitystä. Kenties hän on sisimmissään kasvamassa ulos entisistä ajatusmalleistaan ja sopeutumassa elämänsä tehtävään ja tarkoitukseen.

Vaikuttaa siltä, että hänellä on aiemmin toiveena ja haaveena ollut hyvin menestyminen elämässä ja kenties hän on asettanut rimansa hieman liian korkealle tai yrittänyt liikaa kerralla. Epäonnistumien jälkeen on yhä vaikeampi toistuvasti nostaa itseään takaisin jaloilleen. Haaveina ja toiveina vaikuuttaa olevan levottoman elämän rauhoittuminen. Onnistuminen koulu-/opiskelu-/työ-elämässäkin näyttää olleen tapetilla – kenties teillä kaikilla perheessänne.

Nämä haasteet ja lapsesi elämäntarkoitus liittyy läheisesti siihen, että hänen on tullut tänne oppiakseen kehittämään rakkauden voimaa sisällään. Joskus tarkoitus löytyy harppomalla pimeässä niin kauan, että löytää valokataisimen.

Vaikuttaa siltä, että lapsesi elämään astuu jossain vaiheessa joku auttaja tai opas (voi siis olla opettaja, terapeutti, pomo, ystävä – kuka tahansa), joka ohjaa ja tukee häntä oikeeseen suuntaan. Hän saa mahdollisuuden aloittaa alusta ja voittaa haasteensa katsomalla eteenpäin ja keskittymällä ongelmien ratkomiseen niiden miettimisen sijasta.

Luennassa nousi kehoituksia, jotka kutakuinkin menevät niin, että olisi hyvä olla keskittymättä liikaa materialistiseen tai menestykseen ylipäätään ja malttaa muuttaa tapojaan. Askel askeleelta asiat voivat muuttua, eikä matkaa tarvitse kulkea yksin. Apua olisi kuitenkin hyvä pyytää – se saapuu silloin helpommin. Rukoileminen on yksi avunpyynnön kauneimpia muotoja.



Niin ja muuttoon liittyvään kysymykseen heiluri vastasi ”luultavasti EI.” Kenties aika ei ole vielä oikea.


/A
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #29 : 19.06.2012 22:44:10 »

Taidan olla jonkilaisessa murrostilassa - ehkä kuitenkin positiivisessa sellaisessa  Smiley

Minulle voisi nostaa kortteja tälle hetkelle, tulevaisuudelle, tai mitä mieleesi vahvimmin tulee?

Kiitos smitten


P.S. AthaMaarit - mulla on suositella suomesta tatuoija, jos nämä leveyspiirit kiinnostaa  Cool

Hei Aquarius,

Sinulle nousi tämän hetken tilanteeseen ”Mebahiah”, joka on myös suuren muutoksen kortti. Viesti viittaa tosiaan siihen, että olet murrostilassa, mutta hyvä, että kuitenkin itse kerrot kokevasi sen olevan positiivinen. Nyt on niin läpimurto kuin asioiden kasaan luisuminen kummatkin mahdollisia.

Toiseksi kortiksi nostin ”Raziel”, enkelin joka kehottaa sinua ajamaan asioitasi eteenpäin tarmokkaasti. Pystyt nyt tähän suureen muutokseen, joka elämässäsi on etkä hätkähdä, vaikka sinulla on monta rautaa tulessa. Sinua ei haittaa tämä vaihe, mutta saatat joutua hetkellisesti vastaanottamaan epämiellyttävimpiä tehtäviä päästäksesi eteenpäin. Jos olet rakastunut – vastakkaisuuksien vetovoima tulee sinulle selväksi.

Kolmanneksi kortiksi – ja mahdolliseksi lopputulokseksi – nostin ”Zadikelin”, joka on samalla myös kasvun kortti. Nykyisestä tilanteestasi selviät kunnialla ja kasvat myös elämän asettamien oppiläksyjen kautta. Pystyt vastaavaisuudessa toimimaan kokemuksen antamalla varmuudella ja asiat tulevat selkenemään hyvin pian. Materialistisesti tulet myös pärjäämään paremmin.


Näin sinulle.

/A
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: