Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkauskeho, valokeho, parisuhdemuutos  (Luettu 53957 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« Vastaus #75 : 14.12.2006 14:57:32 »

Tässä oli otsikkona muuten parisuhdemuutos.. rakkauskeho..  coolsmiley

rakkauskeho, valokeho..
Rakkaushan on luomista... Oman kehon pitää siis pystyä luomaan itsensä uudelleen. Rakkaus on ikuista ja kaikkea elämää ylläpitävä voima.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2006 15:08:11 kirjoittanut Lake » tallennettu
kunziitti
Vieras
« Vastaus #76 : 19.12.2006 12:58:55 »

Tulin moikkaamaan sinua, kuinka päiväsi on lähtenyt käyntiin, onko homma hanskassa, vai hanskat taskussa 2funny. Pidetään rattaat pyörimässä ja  asioiden uusia ulottovuuksia, on hyvä ruveta näkemään, jottei tule sokeaksi Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #77 : 06.01.2007 20:13:45 »

Taas kuulin tästä että ihmiset olisivat muuttumassa henkisiksi ja Pohjolan valoksi, mutta minä en vain ymmärrä kun en ole jossain reikienergiassa.

En voi sanoa muuta kuin että puppua on.

Yhtaikaa kun olen kuunnellut tätä juttua vuosia, tutut miehet eikä sukulaiset ole muuttuneet mitenkään erityisen henkisiksi - ei oikeastaan mitään muutosta, lähinnä pelkoa ja riitaa näistä asioista, jos tulisi muutos niin kai minä jo huomaisin ystävien, työkaverien, sukulaisten ja tuttavien puhuvan aiheesta/ muuttuvan.

Olkoot.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #78 : 06.01.2007 20:51:53 »

Rakkauskeho ja valokeho on yhtä hankalasti todistettavissa kuin että jollakin on suuri sydän, joku vihaa jotain tai että enkeleitä on olemassa. Sen vain tietää itse.

Toki kuulostavat hienolta, mutta sanoisin että näin on. En voi sanoa edes että olisin kaikkien mielestä muuttunut jotenkin, vaan sen itse tiedän.

Voisi ollakkin niin että rakkauskeho on sama asia kuin itsestään avautuva kahdeksas chakra. Valokeho voisi olla kolmannen silmän kautta nähtävä ihminen esimerkiksi reikihoidon aikana. Se on puhdasta valoa joka piirtyy kauniisti kasvoiksi ja on tunnistettavissa todelliseksi ihmiseksi.

Reikihoito kursseja en ole käynyt vaikka olen lähettänyt ja vastaanottanut hoitoja. Tiedän että se toimii, koska palautetta olen saanut. Nytkin sydämessäni tiedän että teen universalia rakkaustyötä, niinsanottua valon tuontia maahan.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #79 : 06.01.2007 20:54:19 »

Mutta siis haloo, nämä saattavat aueta tietyille henkilöille jotka MENEVÄT yleensä näille reikikursseille. Suuri osa tuttavistani EI tee näin eli mitään rakkauskehoja/ henkistymistä/ rakkaudellisuutta ei ole havaittavissa, kuin tietyllä prosentilla populasta.

ja ehkä hyvä niin että jotain normaaliakin on olemassa. coolsmiley

usein näistä asioista koetetaan puhua kuin jostain Exclusive Clubien jäsenyyksistä. Jos NYT et mene tälle kurssille tai hiffaa tätä asiaa, voi voi putoat Jumalan kelkasta. No minäpä en usko näin.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2007 21:04:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valo
Vieras
« Vastaus #80 : 06.01.2007 20:58:07 »

Mutta siis haloo, nämä saattavat aueta tietyille henkilöille jotka MENEVÄT yleensä näille reikikursseille. Suuri osa tuttavistani EI tee näin eli mitään rakkauskehoja/ henkistymistä/ rakkaudellisuutta ei ole havaittavissa, kuin tietyllä prosentilla populasta.

ja ehkä hyvä niin että jotain normaaliakin on olemassa. coolsmiley

Siis kyllähän jos kykenee jonkinmoiseen rakastamiseen näkee rakkautta ympärilläänkin. Ei se nyt niin paljon vaikempaa ole kuin pyyntö avautua valon kanavaksi ja antaa rakkauden ryhtyä tekemään työtään sinussa. Ja se on tehonnut JOPA minuunkin.   Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #81 : 06.01.2007 21:05:27 »

Minä tarkoitan MASSIIVISTA "KAIKKI HENKISIKSI NYT" muutosta mistä jotkut "henkiset kanavat" puhuvat. Esim tänään vanha hyvä ystäväni oli juuri kuten ennenkin, mukava, mutta ei mitään sen erityisempää rakkautta ja reikiä säteilevä, no siksi kun ei harrasta näitä asioita. Ja näitä ihmisiä on monta. Kuka missäkin vaiheessa.

Olen siis edelleen samaa mieltä kuin aloittaessani keskustelun 2,5 kk sitten.

Jotkut ihmiset ovat jopa mukavampia ja hauskempia käsitellä/ olla seurassa jos ei koko ajan oleta että kohta ne pimahtaa valon kanaviksi..
« Viimeksi muokattu: 06.01.2007 21:08:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Valo
Vieras
« Vastaus #82 : 06.01.2007 21:17:11 »

Mikset sie ystävä hyvä lue koko rimpsua alusta alkaen ajatuksella  smitten smitten smitten
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #83 : 06.01.2007 21:17:53 »

Mutta siis haloo, nämä saattavat aueta tietyille henkilöille jotka MENEVÄT yleensä näille reikikursseille. Suuri osa tuttavistani EI tee näin eli mitään rakkauskehoja/ henkistymistä/ rakkaudellisuutta ei ole havaittavissa, kuin tietyllä prosentilla populasta.

ja ehkä hyvä niin että jotain normaaliakin on olemassa. coolsmiley

usein näistä asioista koetetaan puhua kuin jostain Exclusive Clubien jäsenyyksistä. Jos NYT et mene tälle kurssille tai hiffaa tätä asiaa, voi voi putoat Jumalan kelkasta. No minäpä en usko näin.
Olet aivan oikeassa, kun et usko kurssien olevan hissi paratiisiin. Olet aivan oikeassa, kun et usko kaikkien muuttuvan pesunkestäviksi huuhaiksi. Nämä eivät ole lainkaan uskon asioita eikä ole tarpeen luoda mitään henkisten lahkoa tai uutta sukupolvea. Tarkoitus on vaan elää mahdollisimman hyvä elämä ja yrittää oppia rakastamaan itseä ja muita. Sitähän sinä teet joka tapauksessa, joten tästä junasta et voi myöhästyä.  smitten
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #84 : 06.01.2007 21:20:33 »

Minä tarkoitan MASSIIVISTA "KAIKKI HENKISIKSI NYT"
Väittäisin että ei tule mitään massiivista Nyt.

Se miten itse ymmärrän kanavoinnin on erilainen kuin yleinen ymmärrys. Sen tähden saattaa kanavoinneissa tulla väärinymmärryksiä että Nyt on kaikilla jotain. Sillä mielestäni näin ei ole.

Jokainen ihminen matkaa itse omaan tahtiin. Toisaalta jos resonointiin uskoisi, niin pitäisi kaiken alkaa tapahtua kiihtyvään tahtiin.

Matemaattisesti yhdellä merkitsevällä numerolla 2+2=4 ja sama kahdella 2.4+2.3=4.7 eli pyöristettynä 5.  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #85 : 06.01.2007 21:22:11 »

Niin että muuttuvatko ne pahimmat NYT vai vain ne kiltit jotka muutenkin kehittelee itteensä? Joko siihen vastattiin?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #86 : 06.01.2007 21:51:18 »

Niin että muuttuvatko ne pahimmat NYT vai vain ne kiltit jotka muutenkin kehittelee itteensä? Joko siihen vastattiin?
Pahat ja kiltit eivät muutu Nyt.

Muutoksen täytyy tapahtua ensin päänsisällä jonakin uutena, jonka tietää oikeaksi. Tätä ajatusta voisi verrata vaikka siihen että saat repun selkään. Reppuun laitetaan lisää tavaraa sitä mukaan kun jaksat sitä kevein askelin kantaa. Se mitä reppuun laitetaan on muutos, pikkuhiljaa.

Muuta ei tarvitse tehdä kuin lähteä matkaan.
Otan silti kaljan, olenhan ihminen  Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #87 : 06.01.2007 22:01:04 »

Eli, voinen olla edelleen eri mieltä niiden kanavoijien kanssa jotka väittävät että kaikki muuttuvat just tässä kohta. Minäkin sitten rentoudun.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #88 : 06.01.2007 22:16:39 »

Eli, voinen olla edelleen eri mieltä niiden kanavoijien kanssa jotka väittävät että kaikki muuttuvat just tässä kohta. Minäkin sitten rentoudun.  Wink
Olen samaa mieltä että ei mitään Nyt, vaan pikkuhiljaa.

Tärkeintä on vain tahto olla matkalla, rakkauden/valon/ihan minkä vain hyvän puolesta. Ilolla voi lähteä matkaan, koska se ei vaadi yhtikäs mitään.

Toki sydän muuttuu iloisemmaksi. Toinen kalja ja rento fiilis Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #89 : 06.01.2007 22:35:33 »

Se vain että eräät TARVITSISIVAT muutosta, mutta minä en sitä tee, joten Jumala saa luvan..  Cheesy
Mielestäni muutos tulee aina itsestään sisältä, jolloin se tulee jokaiselle oikein. Ehkä Jumalakaan ei muuta ketään jos hän ei itse halua niin tapahtuvan. Olkoon se sinun tahtosi  Smiley

Mielestäni jokainen joka ottaa matkalipun kätöseen pääsee matkaan ja vauhti on häikäisevä. Sillä sitä universalia potkua on aika paljon liikenteessä  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: