Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lohdutus unessa  (Luettu 3618 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« : 27.12.2007 19:20:20 »

Näin unta, että läheinen sukulainen, jonka kanssa on tällä hetkellä jopa hiukan riitaiset välit lohdutti minua unessa. Tuli ja laittoi kadet ympärilleni, halasi ja sanoi jotain lämpöistä mitä en muista.  smitten

Viimeksi nähdessäni hän jopa ilkeili minulle. Nuorempana välimme olivat lämpöiset ja hyvät. Suren tällä hetkellä tilannetta, enkä tiedä miten välimme saataisiin paremmiksi. Olen kyllä koittanut. Smiley Smiley 

Nyt etsin vastausta kysymykseen, oliko uni vain toiveideni täyttymys vai kertoiko joku henki unen kautta hänen todellisen asenteensa minuun, koska hän ei voi sitä muuten tehdä ?  Cry Smiley 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 27.12.2007 19:28:46 »

Olette ehkä tavanneet astraalikehojenne kanssa unitasolla. Sielu - eli se kuka todella olemme - ei koskaan ole ilkeä kellekään. Se ymmärtää ja rakastaa, koska rakkaus on sen normaali olotila. Uskon, että tämän henkilön sielu, se kuka hän Oikeasti On, pyysi sinulta anteeksi ja halusi, että ymmärrät häntä. Hän ei todellisuudessa ole ilkeä.
tallennettu
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #2 : 27.12.2007 19:31:42 »

Heippa,


Tämä vähän poikkeaa aiheesta, mutta jos tämä jotenkin auttaisi.
On ollut aikoja jolloin olin todella maassa ja ympärilläni oli ihmisiä jotka yrittivät parhaalla tavallaan lohduttaa ja helpottaa oloani. Näin tuolloin unia moikka-tutustani, joka oli unissani minusta aidosti huollissaan ja sain häneltä paljon sympatiaa ja lämpöä. Todellisuudessa en tiedä hänestä mitään, eikä hän minusta. Noiden unien jälkeen, kun sain pahan oloni pois ja kun tänäpäivänä kohtaamme on mahdotonta olla hymyilemättä.
tallennettu

kauris, nousu leijona.
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #3 : 27.12.2007 22:50:39 »

Kiitos AthaMaarit ja Sirahvi kommenteistanne  smitten

AthaMaarit, juuri näin itsekin asian tunsin. En vain luottanut intuitiooni ja halusin toisenkin mielipiteen asiaan. Unohdin mainita, että kyynelehdin siinä halauksen myötä. Tuolta unien abc:stä luin, että itkeminen puhdistaa tätä tuskaa ja parantaa välejä kuntoon. Kunpa niin olisikin  Cry

Sirahvi, on varmaan lämmin tunne tuntea sielujen sympatiaa ja tietää, että moi-tuttusi kanssa olet ystävä sielujen tasolla. Siihen kun ei koskaan voi tulla säröä, niinkuin täällä maallisella tasolla. Toivottavasti ystäväsikin niin tuntee.  angel

Uskon myös näin olevan minun ja sukulaiseni välillä, kunpa sielut pystyisivät avaamaan solmumme. angel angel
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: