Sivuja: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619890 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12120 : 08.08.2010 23:49:06 »



                                       coolsmiley

                   Jospa SE peili onkin takana, johon on syytä katsoa!


                                                smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #12121 : 08.08.2010 23:55:23 »

En tiedä mistä sekin ajatuksena kiehtoo, että kykenisi vaikuttamaan ilmastoon. Ehkäpä olen liian mielikuvituksellinen, kun kaikkia ajatuksiani mitä tulee pohdittua, niin tulee jokin tarve kokeilla että toimiiko ne käytännössä, vai olenko jälleen kerran uskonut liikaa niihin omiin ajatuksiin.

Kun ajattelen niin, että olemme kaikki yhteydessä toisiimme energiatasolla, niin miksei myös luonnon ilmiöidenkin hallitsiminen ole silloin mahdollista. Ja jos näin olisikin, niin silloin luonnonkatastrofit olisi estettävissä.
Ehkä minusta saa aika hörhöilijän käsityksen, enkä kielläkään sitä, mutta kun jokin juttu tulee päähän, niin jokin pakko kokeilla toimivuutta. Sama se oli joskus omien kiroustenkin lähettelemisissä, jos joku soitti suutansa tarpeeksi kauan, tai jotain muuta sellaista senkan kaivamista kolvistaan, niin sitten kun aikansa jotain v*ttuilua kuunteli, niin tehdäänpä omat meditaatio-jutut, tai miksi niitä ikinä sanotaankaan, mutta silloin ei tiennyt muutakaan vaihtoehtoa.


No kokeilepa kertoa vaikka psykologille, jos sussa olisi, kuten aika usealla henkisiin voimiin
hurahtaneilla, narsistin vikaa, että ihan kuvittelee itselleen sellaisia superkykyjä,
mitä muilla ei ole, olevansa jostain hyvin erityisestä, paremmasta paikkaa kuin muut tavalliset ihmiset
ja olevansa parempaa, kehittyneempää ihmisainetta ja kuvittelee,
että voi hallita muita ihmisiä ja jopa luontoa uhkailemalla henkisillä kyvillä,
eikä kykene käsittelemään kyseenalaistamista ja kritiikkiä,
mutta selittää kaiken aina itselleen parhain päin, mielellään toista alistavaan sävyyn? Wink



                                       coolsmiley

                   Jospa SE peili onkin takana, johon on syytä katsoa!


                                                smitten



 Grin 2funny

 smitten

Ooh.. käännyin itsekin justiinsa kurkkaamaan, mutta kyllä oli vaan komia kuvajainen! smitten
« Viimeksi muokattu: 08.08.2010 23:58:30 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12122 : 09.08.2010 01:09:36 »

Tämä kuva ukkosmyrskystä näyttää ihan sille, kuin jättiläis tsunami aalto olisi pyyhkäisemässä
näiden Helsinkiläistalojen yli.  Tongue

http://static.iltalehti.fi/uutiset/pilvinenjuttump_uu.jpg



tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #12123 : 09.08.2010 01:57:27 »

No niimpä oli  Undecided  Täällä mökilläkin ukkonen raivosi niin ,että laitoin pikkuLeijonalle pumpulit  korviin,ettei kuule uneensa....Kipaisen katiskat nostamaan,kun jokikin möyryää tavallista enemmän.Vettä tulee taivaan joka hanasta(joltain jäänyt auki..höh..).. Veneet vettä täynnä..  idiot2

lisäys-Enpä ollut uskoa silmiäni,kun rantaan menin...illalla minulla oli yksi kpl laituria,nyt oli kaksi.Siunakkoon..laituritkin lähtevät yö jalkaan,kohta vilisee pikku laitureita pitkin rantoja..  crazy2
No vihin ne vikkelästi,ja sitaisin,kuinkas muuten,kuin sukkahousuilla toisiinsa kiinni,etteivät nyt häämatkalle kuitenkaan siitä...
Aamulla soitan naapurille,montako laituria hällä on,jos ei ole yhtään,myyn halvalla hänelle yhden,ikäänkuin naapuri hintaan..  angel
« Viimeksi muokattu: 09.08.2010 02:43:38 kirjoittanut sansai » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12124 : 09.08.2010 07:10:03 »

Grin

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12125 : 09.08.2010 07:44:55 »

Tämä kuva ukkosmyrskystä näyttää ihan sille, kuin jättiläis tsunami aalto olisi pyyhkäisemässä
näiden Helsinkiläistalojen yli.  Tongue

http://static.iltalehti.fi/uutiset/pilvinenjuttump_uu.jpg





Et kuule usko mikä myräkkä oli. Minä pelkään ukkosta jo muutenkin mutten ole koskaan kokenut vastaavaa. Se oli niin raju ja äkillisesti alkanut myrsky! Toivottavasti ei enää noita  Embarrassed Tiedän että se on upea monen mielestä mutta itse pelkään. Ja pelkoni on kai melko naurettava, mutta olen vakuuttunut että salama yrittää iskeä juuri minuun  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12126 : 09.08.2010 07:52:38 »

^ Kuulin tuosta veljeltäni. Sanoi, ettei ole eläissään nähnyt vastaavaa ukonilmaa. Shocked
Mun äidin kissa kuulema pelkää nykyisin ihan pieniäkin jyrähdyksiä, joten kyllä nuo ukonilmat
ovat olleet rajuja, kun se ei ole aikaisemmin osannut pelätä.  Shocked
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12127 : 09.08.2010 08:02:34 »

Juu, tämä oli todellinen myräkkä! En muista itsekkään vuosiin nähneeni vastaavaa, jos edes koskaan!
Ja se oli niin äkillisesti alkava. Mikään säätiedotus ei ennakoinut sitä. Katselin myrskyn alkaessa merelle ja sain ylimääräisiä tärinöitä veneilijäparkojen puolesta, tuli heillekkin yllätyksenä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12128 : 09.08.2010 08:12:46 »

^ Aika jännä, että noita isoja myräköitä on ollut Suomessa 3 ihan pienen ajan sisällä
ja tuhovoima on ollut kova. Shocked
Ne myräkät on sisältäneet trombeja, joita mä ihmettelen.  Huh

Johtuuko ne sitten siitä, että Suomi on niin lättänä maa, ettei mikään mäkipahanen
pysäytä niitä, vaan ne menee niin pitkälle tehden tuhoja, kunnes heikkenevät?
Mä jotenkin mieltäisin, että vuoristoisessa maastossa isompi vuoren seinämä
pysäyttää aika tehokkaasti paikallisen trombin? idiot2

Jokatapauksessa mua hiukan harmittaa, että en ole päässyt katsomaan noita
luonnonvoimien näytöstä, vaikka vaarallisia ne ovatkin.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12129 : 09.08.2010 08:39:41 »

Hmmm.. Niin, pohjanmaalla varmaan voi olla se syynä, mutta isovanhempieni luona vaaraisessa itä-suomessakin on ollut pahoja myräköitä. Tosin eihän ne vaarat ole kuitenkaan niiiin korkeita.

Joo, trombeja ja syöksyvirtauksia on ollut useita ja rakeita on sadellut siellä täällä. Kuumuus on ollut tukahduttava.
Onhan noita rajuja sääolosuhteita ollut muuallakin; Aasiassa pahat tulvat ja eikös siellä keski-euroopassakin Saksa-Tsekki-Puola alueella ole ollut pahoja tulvia myös?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12130 : 09.08.2010 09:09:22 »

No kyllä kieltämättä on sää hiukan eriskummallinen ollut tämän vuoden täälläkin.

Ensin talvi kesti ennätys pitkälle, sitten kevät oli epätavallisen, oikein raskaan kylmä ja sateinen
ja Kesäkuu oli vielä epätavallisen viileä, ja sitten yhtäkkiä iski kovat helteet,
mutta ukkoset ovat siitä huolimatta jääneet ihan tuhunuiksi.

Kun mä lähdin lomalle St. Tropeziin, niin samana päivänä tehtiin lämpöennätys
Wienissä, lähemmäs + 39 C ja se oli tuskainen kokemus matkalaukun kanssa mennä
lentokentälle -melkein myöhästyin koneesta, kun moottoritie oli poikki,
kun helle oli lamauttanut autoja keskelle tietä ja siellä sitten seisottiin tunnin verran ruuhkassa. buck2

Sadekuurot on hiukan raikastanut ja viilentäneet ilmaa nyt, mutta Wienin alueelle
ei ole satanut niin paljoa kuin tuonne Saksan, Puolan ja Tsekin rajalle,
ei ole myöskään oikein myrskynnyt. Parina päivänä oli hiukan kovempi tuuli.

Kaipa tuo rajuilma nyt tännekin ehtii vielä? Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12131 : 09.08.2010 10:10:48 »

Beautiful morning, sunbeams!  smitten


Niin, siis joo mikä ilmastonmuutos ...

Viime talvena oli 30 astetta pakkasta, ja lunta tuli enemmän kuin,
neljään vuoteen on tullut yhteensä sitä ennen, ja sitten kesällä ennennäkemätön helleaalto
ja sata salamaa iskee tulta.. 2funny

Salamoista sen verran.. Vähän rakkaustarinaa  :Smiley
Kun me viime kesän alussa treffattiin ekaa kertaa skorppionin luona, niin kun se kyyditsi mut alkuyöstä kotiin,
alkoi moottoritieellä ajaessamme hirveä salamointi läpi taivaan.
Se oli jotain ihan uskomattoman näköistä.
Silloin ajattelin, että se oli merkki mulle siitä, että skorppari on hyvä mies mulle.  Smiley

Sinä yönä kun meidän tulevan beibi sai alkunsa,
oli kanssa hirvittävä myrsky ja salamointi.

Eilen illalla kun istuttiin pimeessä makuuhuoneessa sängynreunalla vierekkäin ja kateltiin sysimustaa taivasta
jonka läpi ja poikki sinkoili salamia välähdellen välillä niin kirkkaasti, että silmät sokaistui hetkeksi,
skorppari kysyi multa että tuunko sen vaimoksi.
Ja mähän vastasin että "yhmmmm, aa-a" ja halasin kovaa ja pussasin...
Tajusin jälkeen päin että en oikeestaan vastannut hirveän selkeää myönteistä vastausta,
kuten "kyllä" mutta ehkä se ymmärsi sen. 2funny

Mutta TÄNÄÄN minulla on luksus vapaapäivä (on vain kolme yksittäistä vapaapäivää tässä listassa ja yksi kahden päivän vapaa mikä ruhtinaallisesti on myönnetty kahden yövuoron jälkeen.. Lisäksi mulla kaikki aamuvuorot on pitennettyjä ja teen myös yhden tuplavuoron tässä listassa: tunnit yhteensä 129..

Meidän osasto menee siihen saakelin KVTES:iin ja sen takia pitää nyt tehdä miinukset pois.. Sitten kun ollaan KVTESsissa, ei saada enää tehdä ylitöitä ilman selityksiä,
eikä ns. kerryttää vapaapäiviä tekemällä ylimääräisiä vuoroja,
vaan joka listassa pitää olla sama tuntimäärä,
eli miinukset ja plussat tasataan aina saman listan sisällä. Ihan pyllystä..
Mutta onneks jään sille äitiyslomalle ja etin toisen duunipaikan sen jälkeen...!!!!

tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12132 : 09.08.2010 11:35:53 »

Täällä meillä ei ole ainakaan vielä iskenyt ihan päälle mikään myrsky, ja toivottavasti ei iskekään... Viime yönä kyllä valoshow näkyi, mutta se oli kaukana eikä jyrinääkään oikein kuulunu.

Ja Tiigrikselle kovasti onnea smitten

Mä en oikein tiiä että vaikuttiko raskaus-keskenmeno niin paljon hormoneihin tai johonkin muuhun mun fysiikassa, kun tuntuu että sen jälkeen on voimat ollu tosi poissa, tuntuu etten oikein jaksaisi mitään ja mieli ollut jo useemman viikon maassa ilman mitään sen suurempaa syytä (tai siis että mielessä ei ainakaan mikään ajatus ole nyt surettanut tms.). En ole yhtään ollut oma, iloinen ja energinen itseni Huh Onneksi tällä viikolla on vielä lääkärin tarkastus niin saan vähän selvyyttä että onko tää vaan omassa päässä vai missä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Asterix
Vieras
« Vastaus #12133 : 09.08.2010 18:21:25 »


Mä en oikein tiiä että vaikuttiko raskaus-keskenmeno niin paljon hormoneihin tai johonkin muuhun mun fysiikassa, kun tuntuu että sen jälkeen on voimat ollu tosi poissa, tuntuu etten oikein jaksaisi mitään ja mieli ollut jo useemman viikon maassa ilman mitään sen suurempaa syytä (tai siis että mielessä ei ainakaan mikään ajatus ole nyt surettanut tms.). En ole yhtään ollut oma, iloinen ja energinen itseni Huh Onneksi tällä viikolla on vielä lääkärin tarkastus niin saan vähän selvyyttä että onko tää vaan omassa päässä vai missä.

Hormonit varmasti. Kyllä ne siitä tasaantuu.  Smiley
Anna itsellesi aikaa, mi amore.. Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12134 : 09.08.2010 19:52:51 »

Mä en jaksa enää oottaaaa  tickedoff Miks oinas joutuu AINA odottAMAAN?  tickedoff tickedoff tickedoff
vai johtuukohan se oinaan kärsimättömyydestä, että mä aina odotan?

Mitä muut merkit tekee sillä aikaa kun oinas odottaa?  Huh

All we need is just a little patience...  Wink Voimia!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: