Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkoiseen olemukseen vaikuttavat tekijät kartalla  (Luettu 89519 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #150 : 11.10.2009 19:43:05 »


Laiska en ole. ehkä  aurinko kuu jupiter merkurius kaksoset pitää notkeana ja aktiivisena. Kohtuus täytyy toki muistaa kaikessa, myös nautinnoissa.  coolsmiley

Hmm.. Kaksospainotuksella ollaan kyllä aktivisia yhdessä sun toisessa, eikä sillä painotuksella
paljon lihota yleensä, koska kiire pitää sutjakkaassa kunnossa, :Smiley
koska a) ei ehdi syödä kunnolla b) unohtaa syödä c) ei ole aikaa käydä kaupassa
d) ähky olo vain hidastaisi vauhtia e) paikasta toiseen juokseminen käy urheilusta
f) Kaksonen on nopeampi kuin rullaportaat ja hissi.  :Smiley

...mutta kyllä minua ainakin vaivaa ajoittainen laiskuus kaikessa rutiini-hommissa, Tongue
kuten siivous, pyykinpesu jne kotona ja töissä kaikenlainen tylsä rutiininomainen puurtaminen.  :Smiley
Ne alkaa kiinnostaa jälleen, kun esim. pyykkikasa tai kodin epäjärjestys
alkaa saada jo eksoottisia piirteitä tai tietää, että joku vieraampi on tulossa kylään
ja on pakko siivota. Grin 2funny

Minä varmasti en pärjäisi ilman siivoojaa. Grin 2funny

Mutta sitten taas olen ahkera opiskelija -> tiedon omaksuminen,
uusissa työprojekteissa -> jännittävää ja kiinnostavaa ja uudet ideat
ja sosiaalisissa riennoissa, kavereiden ja uusien ihmisten tapailu,
juhliminen ja shoppailu ja tietenkin kaksi kännykkää,
läppäri+internetyhteys, jonka voi ottaa kaupungille jne.  Tongue
tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #151 : 08.11.2009 15:47:39 »

Ulkoiseen olemukseen..

pluto skorppionissa 1.huoneessa, toisen foorumin ketjussa sanottiin aiheuttavan vihreät silmät;

täällä on ollut, että skorpioneilla on tumma rinkula iriksen ympärillä

toisessa paikassa että skorpionilla on jyrkkä nenä (1. huoneessa pluto minulla skorpionissa, skorpionissa 2. huone, nenä mulla isän äidiltä)

ravulla vaaleat, kuumaisesti "hohtavat" silmät

nuo kaikki mielestäni toteutuvat minulla

(johtavilla merkeillä kolmio/sydänmalliset kasvot, rapu-vaaka, ja minulla todella on).

Ilmeisesti olen todella harmonisen/rauhallisen oloinen ulkoisesti, kaikesta palautteesta päätellen..
myös neitimäisyyttä/prinsessamaisuutta kommentoidaan. Tiedä näkyykö rapu tuossa.

Vaaka(-nousu) myös pehmeän ihon ja pehmeiden, hentojen hiusten takana? (+rapu vaikuttaako pehmeään ihoon)

olen muutenkin pehmeä vaikka olisin hoikka, niin aina tunnun pehmolta (vaakaa..)

kuu aspect_squ  venus likaa herkuttelua; olen pyöreä

asc aspect_squ  mars kaurissa, viekö pois vaakamaisuutta? ainakin luulen sen, ja mars opp aurinko :n tuovan kömpelyyttä muhun, kompastelen ja olen tapaturma-altis, ja mars kauriissa sen että näytän samaan aikaan lapselta (rapu, kuu kaksonen?), ja vanhukselta (tai kuu oppositio saturnus, se ehkä).

jupiter kaloissa isot, leveät jalat.. ?  aspect_squ uranus isot omituisen muotoiset polvet; saturnus ja uranus jousimiehessä (halitsee lantiota?) lantio pieni, ja oudon mallinen, lantioluut törröttää ylöspäin

venus leijonassa; pidän ekspressionistisista väreistä, joskin ei näy ulospäin Wink Cool

olen pikkuinen (rapu?), nousuvaaka, ilma-merkki pidentää, olen normaalia pidempi suvussani 164 (minua luullaan yleiesti pitkäksi, norm.pituiseksi)

jalat pitkät, selkä lyhyt. käsivarret pitkät, kädet pienet ja naiselliset kynnet 'nätit' olisko tuo sitten kuu-, venusvaikutusta

mulla oli kans kylkiluut epämuotoiset, jotenkin voisin ajatella uranus vaikutusta

muutenkin uranus mulla aspect_sex askendentti, ja  venus aspect_tri uranus en ole vielä keksinyt miten nuo näkyisivät, ehkä vaikutan vapaamieliseltä, liberaalita.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2009 15:58:14 kirjoittanut Celesten » tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
mirka222
Vieras
« Vastaus #152 : 08.11.2009 18:10:05 »

 aurinko oinaskuu harka, askendentti neitsyt, venus harka, voimakas 8.huone.


Hmm, lyhyesti sanottuna: tiimalasivartalo ilman tissejä Grin Siis leveä lantio ja hartiat sekä kapea uuma, mutta pienet tissit...Lihakset kasvavat/kiinteytyvät yllättävän nopeasti jo pienelläkin treenillä..Miehet sanovat kroppaani muodokkaaksi (huolimatta olemattomista tisseistä), erityisesti tuota takalistoa, josta saan kuulla kehuja joskus myös naisiltakin..Kasvot ovat todella nuoren näköiset: ehkäpä tuon  askendentti neitsyt vaikutusta, sirot pehmeät piirteet...Silmät vihreät ja tukka pitkä, tavallista maantietä vaaleampi, punaiseen vivahtavaa sävyä aurinko oinas, iho todella vaalea, ei juurikaan pigmenttiä..
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #153 : 09.11.2009 09:50:29 »

mäkin kävin kattomassa noita astrofaces-sivuja mutta en löytänyt itseäni....ok, profiilikuva kertonee jotain teille, mutta itte sanoisin että jos aurinko skorppari, nousu kauris ja kuu kaloissa, niin toi kuukalat varmaan vähän pehmentää ulkonäköä. Skorppari ja kauris molemmat jotenkin kovia ja nimenomaan jyrkkiä....kroppa on mulla kanssa tiimalasi (97-74-98), joten kaikkea löytyy...paitsi täydellisesti sopivia housuja esim.....iho on suorastaan kalpea, kuinkahan moni on kysynyt enkö käy kesäisin ulkona ollenkan, muhun ei vaan väri tartu. Systerin ei tarvi ku keväällä kävästä ulkona niin jo on kaunis rusketus muotoutumassa....aikani aurinkorasvojen kanssa tapeltuani olen luovuttanut, ollaan sitten värittömiä. Hiukset on valkeat, menee harmaaseen. Olen joskus kokeillut mustaa ja punertavaa eikä kumpikaan sopinut...paino vaihtelee, mutta mielestäni enimmäkseen hoikka. Systeri sanonut että mulla on jalat pitkät ja hoikat, kauheen vaikee arvioida itteensä. Tällä hetkellä ulkoinen habitus mustaa/viininpunaista/violettia...ja nahkavaatteet...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #154 : 21.02.2010 17:45:30 »

Voi kyllä minä repesin tuolla edellä kun luin nousu-kalojen kuvauksen.  2funny Kuulostaa nimittäin ihan minun yhdeltä kaveriltani. En tiedä hänen nousumerkkiään (olen pohtinut sitä kun hän on ulkonäöltään muutenkin erikoisen habituksen omaava) mutta kuvaukset olivat melko osuvia ja ne kuvat silmistä.. Jotain samaa on.  coolsmiley

Itsestäni on monestikkin käytetty kuvausta "taskuvenus". Ja onhan se aika osuva. Minulla on tiimalasi vartalo ja niin edelleen mutta pienessä mittakaavassa. Olen muutenkin paljon nuoremman näköinen mitä olen ja ah niin viattoman ja vaarattoman ja kiltin näköinen että.. ASC  neitsyt, mutta hiukseni ovat lyhyet ja poikamaiset,  aurinko jousimies vaikutusta?  :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #155 : 22.09.2010 08:45:07 »

En tiedä onko tämä sivu jo linkitetty jonnekin päin tätä foorumia, mutta tälläisen löysin ulkonäköseikkoihin liittyen:

http://www.suomenastrologinenseura.fi/?x103997=125161
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #156 : 22.09.2010 21:23:52 »

Kiitos linkistä!

Mistä sitten tietää että mikä planeetta on hallitsevana? minulla ei ole yhtäkään planeettaa ykkoshuoneessa tai askendentilla.
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #157 : 22.09.2010 22:32:07 »

Kiva aihe.
Itsestäni en löydä mitään härkää ulkonäköön liittyen. Nousukauris, kaurista muutenkin sekä venus oinaassa jota paljon myöskin varmaan vaikuttaa asiaan.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #158 : 22.09.2010 23:27:05 »

Milläs lailla hallitsevan... <~ Klik!
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #159 : 23.09.2010 10:52:42 »

Haa, kiitos! Cheesy

Mulla nyt sitten vissiin on Jupiter hallitsevin planeetta, olen tainnut sen joskus tsekatakin mutten vaan muistanut.
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #160 : 23.09.2010 19:30:05 »

Mulla I h.  jousimies ( neptunus) ja useimmiten arvataan jouskariksi, pitkä, hoikka, möläytän mitä sattuu mitään pahaa tarkoittamatta ja rakastan eläimiä ja luontoa. Viihteellä esiin astuu  kuu leijona , olen mielelläni esillä ja huomion keskipisteenä nk. myös usein tapahtuu. En muista että kukaan koskaan olisi arvannut  aurinko neitsyt:ksi, kyllä se on yleensä ollut toi  jousimies. Mulla on myös  mars kaksoset josta ärsyttäväkin älyllinen kikkailu ja levottomuus.  askendentti skorpioni lienee aiheuttanut kommentit seksikkyydestä ja salaperäisyydestä. :Smiley

Mies  jousimies:stä todettaoon yksi antaumuksellisella kenttätyöllä saavutettu tutkumustulos, nimittäin se että he todellakin tuntuvat olevan symbolinsa kentaurin mukaisesti puoliksi miehiä, puoliksi hevosia eräiltä ominaisuuksiltaan. Tämä nyt tämmöinen  askendentti skorpioni:n huomio. Wink
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #161 : 23.09.2010 19:42:07 »

Tunnen yhden 62-vuotiaan  aurinko  jousimies , joka on todella nuorekas energialtaan, siis uhkuu ja puhkuu energiaa ja on IHAN kentaurin näköinen!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #162 : 23.09.2010 19:45:57 »

..Niin ja hallitseva merkkini on  oinas, joten kun kestoblondi eräänä kauniina päivänä värjäsikin hiukset punaiseksi... kaikkien järkytykseksi ne sopivatkin minulle paremmin kuin hyvin! Kesällä tulee pisamia ja mitä hullumpi idea sitä varmemmin olen mukana. Usein ne ideat on mun omia.
Tota sammakoiden päästelyä aiheuttanee myös  merkurius vaaka, mutta kuten sanottua- en tarkoita sillä mitään pahaa.. uglystupid2
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #163 : 23.09.2010 20:02:37 »

tää Ave http://www.suomenastrologinenseura.fi/?x103997=125161 oli toud mielenkiintonen saitti....

varsinkin toi kheironin vaikutus, meinaan mulla se on asc:lla.....mutta mulla on myös jupiter sekä saturnus....kumoaakohan ne toisensa....eniten löysin itteeni kyllä tosta kheironista (chiron)...
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ave^^
Vieras
« Vastaus #164 : 24.09.2010 18:20:30 »

Onhan tuossa sivulla auringon kohdalla sanottu, että jos planeetta on nousulla tai kulminoi sitä, eli käytännössä akseleilla (tai kartan korkeimmalla kohdalla kai myös?), niin sillä voi olla vaikutusta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: