Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkoiseen olemukseen vaikuttavat tekijät kartalla  (Luettu 89545 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #15 : 20.01.2006 21:03:26 »

mars nyt kaikki sinne kuvia lähettelemään[/color] Wink.  Jos muut lähetätte kuvianne tuonne, niin olisi myöskin mukava kuulla coolsmiley

Minäkin siellä olen selaillut kuvia ja tehnyt vertailuja yms. saman merkkisistä ihmisistä. Aika mielenkiintoista.
Itsekin nyt lähetin sinne kuvani ja hmm.... olivat kai hiukan eri ikäisiä nämä kaksi muuta...joten vaikeampi löytää yhtäläisyyksiä. Ehkä kuitenkin kasvojen muodossa oli samaa ja nämä ns."virolais-luomet".  Wink
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #16 : 20.01.2006 21:47:10 »

Mielenkiintoista smitten
Tämä pohtiminen, miten kartta vaikuttaa ulkonäköön. Mulla ei neliskanttiset kasvot vaan pikemminkin ovaali (Neptunus nouseva planeetta)
Sensuellisuu ( askendentti - skorpioni), suuret "mulko"silmät, (Nepparivaikutusta tietty)
Ja olen kyllä lyhyt "tynkä" 2funny
Nuorena myöskin laiha, kuten Ajatuskin tuossa mainitsi, Tummanvaaleat hiukset, siis ei minkään väriset, silmät vihreät (sopii noidalle ja mä oon aika noita 2funny, karttani haltija on Pluto pluto)

Ulkonäkööni on tullut paljon isältä, jos äidiiltä; äidiltä silmät ja suu, isältä kasvojenmuoto, kulmakarvat, profiili sama kuin isällä....
Tässä sitä ollaan....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #17 : 20.01.2006 22:21:56 »

Sain maailman mahtavimmat naurut kun pistin tolla astroface-jutussa kavereiden ja perheenjäsenten aurinko-kuu-nousumerkki-yhdistelmiä!

Tuli niin ihmeellisen näkösiä ihmisiä vastaan että hui....
Cheesy Shocked 2funny uglystupid2
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #18 : 20.01.2006 22:28:35 »

Hei apua...nyt mä laitoin sinne sitten omanki kuvani ja tuli taas valittua maailman typerin kuva. Että kohta joku nauraa jossain puolella maailmaa samalla tavalla ku minä äsken noitten muitten kuville...

Jaiks... Saiskohan sen kuvan vedettyä sielt takasi, alko kaduttaan... 2funny 2funny
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #19 : 20.01.2006 22:38:47 »

Mi-Olea (ja muut jotka lähetitte kuvanne sinne),

kuinka kauan kesti, että se ilmestyi sivustolle??
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #20 : 20.01.2006 22:49:50 »

Mi-Olea (ja muut jotka lähetitte kuvanne sinne),
kuinka kauan kesti, että se ilmestyi sivustolle??

Olisiko jotain pari tuntia mennyt...tosin minulla oli ensin sellaisen linkin kautta se kuva, josta oli kai hankala se kuva siirtää. Pyysivät sen siten liitteenä ja sen jälkeen ei mennyt kai kuin jotain 15min. ja kuva oli siellä. Ensin sieltä kuitenkin tuli meili, jossa kiittivät jne.  Smiley

Huomasin, että monilla  aurinko vesimies oli saman tyyppiset silmäluomet ja jos vielä oli  jousimies :ria se oli vielä yleisempää... Smiley
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #21 : 20.01.2006 23:05:38 »

Mi-Olea (ja muut jotka lähetitte kuvanne sinne),

kuinka kauan kesti, että se ilmestyi sivustolle??

Juu ei niillä kauaa nokka tuhissut. Yön selkään laitoin kuvani menemään ja aamulla jo oli viesti tullut sähköpostiini ja kuva ilmestynyt sivuille. Että tää nyt voi olla sitten tämmönen "turha rykiä kun ***** on jo housuissa"-tilanne sun kohdallas Grin, koita kestää Kiss. Sitä paitsi, voin vaikka vannoa, että oli kuva kuinka kehno hyvänsä niin tuolta löytyy aina tuhat pahempaa pärstäkettä Wink, kyllä meinaan todellakin niin ihmeellisen näköisiä otuksia oli.

Njaa...en mä tiedä, onko se nyt sitten niin vaarallistakaan, jos joku tuntematon talliainen repii huumoria naamataulustani Huh Ei se multa pois ole, että hyvät naurut sille vaan, minä tarjoan Cheesy
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #22 : 20.01.2006 23:08:14 »

..että oli kuva kuinka kehno hyvänsä niin tuolta löytyy aina tuhat pahempaa pärstäkettä Wink, kyllä meinaan todellakin niin ihmeellisen näköisiä otuksia oli.

Kaikkihan siellä oli niin ihania... Wink :Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #23 : 20.01.2006 23:11:53 »

Hihhihii... Cheesy Grin idiot2 uglystupid2 Wink

Mitenkähän tää tyttö saa tänäyönä unta, kun on niin täpinöissään siitä että oma naama julkaistaan pian jossakin sivustolla... Onneksi ei minkäänlaista itserakkautta ilmassa.. Wink Cheesy

Harmitus vaan ettei siellä ollut ketään vertailukohdetta minun aurinko-kuu-nousu-yhdistelmälleni... Angry
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #24 : 20.01.2006 23:16:00 »

Harmitus vaan ettei siellä ollut ketään vertailukohdetta minun aurinko-kuu-nousu-yhdistelmälleni... Angry


No eipä minullakaan ollut kuin kaksi muuta. Ja jostain syystä olivat rajanneet kuvaa niin, että kasvoni on jotenkin 'zoomattuna' lähemmäs kuin näiden kahden muun ja näytän 'isopäiseltä'  Grin. Toisaalta sekin uusi puoli minussa, koska kaipa minulla on keskimääräistä pienempi taikka ainakin suhtkoht normaalin kokoinen pää todellisuudessa.  Cheesy
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #25 : 20.01.2006 23:44:39 »

Alkoi taas naurattaa, kun mietin niitä ihme kuvia siellä... Ehkäpä "henkisen tien kulkijat" ovat päätyneet sille tielle, kun heidän on tarvinnut lähteä etsimään tarkoitusta elämälleen kummallisen ulkonäkönsä vuoksi...  2funny

No onpa taas omaa kivaa meikäläisellä... Shocked Cheesy
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #26 : 20.01.2006 23:51:28 »

Niin..  2funny
Sekä kummalisen ulkomuotonsa ja kummallisen sisäisyytensä vuoksi....
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #27 : 21.01.2006 01:22:59 »

Mielenkiintoista tuo, että  askendentti Vesimiehet olisivat "punatukkaisia pörröpäitä"  crazy2  Itselläni nimittäin tuo kuvio, mutta hiuksissani ei kyllä ole punapigmenttiä muuten kuin kampaajan harmiksi, eli sitä ei kyllä oikein edes silmällä erota. Mutta siis kyllähän sitä on jos oikein hakemalla haetaan.. Mutta pörröpää olen kyllä (luonnonkiharat) ja nyt näyttääkin siltä, että mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä kiharammiksi hiukseni menevät  buck2

En löytänyt omia merkkejäni vastaavia kasvoja sivustoilta, mutta niin kuin mieheni sanoikin, niin "eihän tuollaista toista voi ollakaan..." knuppel2

Kasvoni siis ovat kai sitten hieman kulmikkaat, vaikka niissä on kyllä melko paljon pyöreyttäkin... taitaa sekin asia olla katsojan silmässä, että miten toisen tai itsensä näkee.  Shocked siinä minä kuitenkin olen  aurinko kaksosetkuu vesimies, ja siis tietenkin se  askendentti vesimies
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #28 : 21.01.2006 20:29:45 »

Hei valonkantaja, Mi-Olea ja muut, joiden kuva löytyy tuolta Astrofaces-sivulta! Voitteko kertoa, millaisten merkkien ryhmästä teitä voisi käydä kurkistelemassa :Smiley Pakahdun uteliaisuudesta buck2 ! Lähettäkää vaikka yyveenä tiedot, jos ei muuten, jookos Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #29 : 21.01.2006 21:05:46 »

Hmm...

Ilmeisesti tein jotain väärin, kun ei ole tullut vielä sähköpostia sieltä et "kiitos kuvasta", eikä tosiaan näykään kuvaani siellä... No, ihan sama.. *huokaa helpotuksesta*
  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: