Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näen ja kuulen liikaa, energia tukos(ko)?  (Luettu 7873 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« : 05.10.2012 14:52:15 »

Normaalistikin aistin herkästi, pystyn ottamaan ja jakamaan energiaa pienimuotoisesti..jne.jne. Mutta nyt kamala paine päässä ja kurkussa..tämä paine tulee aina kun ajatus poikkeaa hiemankin henkimaailmaan tai joku koittaa/kanavoi kanssani. Olen jo koittanut nyt tämän aistimisen jotenkin sulkea kun alkoi vahingossa huomaamaa tuo telekinesia kin toimia..Tätä kipua päässä ei enään kestä! aivan uin joku "manipuloisi" tai vääntelisi kasvoja sisältä päin. Kun laitan silmät kiinni lähden liikkeelle kuin raketti avaruudessa..samalla muljahtaa koko kehossa..olen koittanut maadoittaa, puhdistaa chakroja, ottaa energia hoitoja..ei apuja..eilen energiahoitokin oli erittäin kivuliasta  Embarrassed  pitäisi varmaan päästä henkisyydestä nyt irti vaan kokonaan vai keksiikö kukaan mitä voisin tehdä? Osaako kukaan katsoa miten ne energiat siellä pyörii? nimenomaan yläpäässä?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1 : 05.10.2012 15:49:16 »

Hmm.. Ehkä maadoittamista varten voisit mm. harrastaa mitä tahansa liikuntaa, syödä juureksia /tukevia ruokia, tehdä tiettyjä harjoituksia jotka maadoittavat (esim.visualisoida, että vedät syvältä maan ytimestä itseesi enegiaa) tai käyttää kiviä apuna.

Akupunktio hoitomuotona on ehdoton suosikkini, vaikka olen kyllä myös käyttänyt energiahoitoa silloin tällöin. Joka tapausksessa akupunktion avulla voit myös maadottaa itsesi erittäin hyvin.


Toisaalta ehkä sinua lohduttaa tieto, että nämä ajat ja energiat, joissa nyt elämme ovat varmasti omalta osaltaan osasyynä tuohon sinun kehitysvaiheeseesi. Tuskin on pysyvää. Toivottavasti olosi normalisoituu pian.

/A
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 05.10.2012 16:30:01 »

Hei,

Lyhytaikasena ilmiönä tuollainen on varmaan ihan ok. Joskus tulee energianostoja, jotka saavat aikaan epämiellyttäviäkin tuntemuksia. Nyt tilanteesi kuullostaa ikävältä, joten se ei ole henkimaailmankaan kannalta tarkotuksenmukaista sinulle.

Mieti, kannattaako sinun ottaa energiahoitoja, jos energiaa pukkaa jo liikaa. Ehkäpä itsehoidotkin kannattaa lopettaa. Pieni tauko on nyt paikallaan. Jo yksistään chakrojen puhdistaminen on saattanut laukaista tilanteesi. Chakrat ovat yliaktiivisia ja pyörivät liian nopeasti. Jatkat sitten hoitoja ja puhdistuksia, kun tilanne rauhoittuu. Voisit pikemminkin kanavoida energiaa itsestäsi ulospäin. Äitimaa on kiitollinen kohde. Älä kuitenkaan tee tietoisesti hoitoja, nehän lataavat myös sinua. Avaa kanava maahan ja anna virrta vapaasti asiaa enempää miettimättä.

Ota lomaa myös henkimaailman jutuista nyt. Vanhat jutut pitää käsitellä ensin. Aivojen pitää saada "lajitella" saamansa informaatio.

Ilveksen tytär antoi jo hyviä maadoitusvinkkejä. Kaikki "maallinen" toiminta on nyt hyväksi.

Kyllä se siitä
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #3 : 05.10.2012 17:45:10 »

Minusta kuulostaa siltä, että aukeat hieman liikaakin energioille. Jos oma energiakeho ei ole kaikilta osin vahva ja pysty kantamaan sinuun kanavoitua energiaa, saattaa tuntua tuolta. Kuulostaisi myös siltä, että energiaa on liikaa ylächakroissa. Voihan myös olla, että kurkkuchakra ei ole auki, mutta jollain lailla luulen, että olet hyvin herkkä. Ihmiset kestävät eri määriä energiahoitoja.

Tässä ketjussa on tullut hyviä neuvoja maadoittumisen suhteen! Liikkuminen ja terveellinen ravinto korjaa itsestään energiatsapainoa. Henkisyyttä ei minusta kannata heittää pois jos tunnet, että se on sinulle tärkeää, mutta miten olisi omaan tahtiin tapahtuva meditointi, pelkästää hengitykseen keskittyen (ilaman näkyjä)?

Itse tehtävät harjoitukset ja omien energiakeskusten läpikäyminen auttaa sinua havainnoimaan omaa energiakehoasi ja etenemään omaan tahtiisi. Kun sen tuntee ja tunnistaa, energiaa, omia energiakehoja ja energiakeskuksia, osaa myöhemmin hoidoissakin reagoida ajoissa, mikäli energiaa on liikaa.

tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Yep
Vieras
« Vastaus #4 : 05.10.2012 19:30:58 »

Täsmennän ylläolevaan, että minä ainakaan en neuvonut heittämään henkisyyttä pois. Ehdotin pientä lomaa. Siinä on iso ero. Joskus on hyvä keskittyä ihan tähän maaimaan ja luottaa, että Henkimaailma kantaa meitä sillä aikaa.
Ihmiselle ei ole hyväksi käydä ylikierroksilla näissäkään asioissa. Liika yrittäminen voi yllättäin viedä ei-toivottuun suuntaan.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 06.10.2012 14:24:10 »

Enemmän punaista - vähemmän violettia. Vahvista juurichakraa, joka pitää sinut maassa kiinni.

Energia keho kyllä voi kestää paljon energiaa, mutta fyysinen keho, jota täällä maan päällä tarvitsemme, ei sitä suurta määrää kestäkään. Vahvista siis fyysistä kehoasi.

Kurkkuchakrassa voi olla tukos, jos et esim. uskalla puhua omia mielipiteitäsi. Myös liian varhain avautuvat chakrat tuntuvat kivuliailta.

Annan esimerkin: Olin chakranpuhdistushoidossa ja hoitaja kävi chakrani yksi kerrallaan läpi. Kun hän saapui otsalleni, jonka chakra ei vielä ollut auennut, tunsin kivuliasta painetta ns. kolmannen silmän kohdalla. Tuntui kuin kirveen hamarapuolella olisi otsaani painettu.

Jos energiat, joita lävitsesi yrittää kulkea, ovat fyysiselle kehollesi liian voimakkaita, pyydä henkioppaitasi ja suojelusenkeleitäsi vähentämään energia määrät sopiviksi kehollesi. Olet herkkä ja hyvä kanava, mutta tarkoitus ei ole, että murskaannut itse universaalin energian alle.

 smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #6 : 06.10.2012 23:20:35 »

Ilmaisen varmasti itseäni epäselvästi, sillä viittasin alkuperäisen kirjoittajan kommenttiin: "pitäisi varmaan päästä henkisyydestä nyt irti vaan kokonaan vai keksiikö kukaan mitä voisin tehdä?"


Täsmennän ylläolevaan, että minä ainakaan en neuvonut heittämään henkisyyttä pois. Ehdotin pientä lomaa. Siinä on iso ero. Joskus on hyvä keskittyä ihan tähän maaimaan ja luottaa, että Henkimaailma kantaa meitä sillä aikaa.
Ihmiselle ei ole hyväksi käydä ylikierroksilla näissäkään asioissa. Liika yrittäminen voi yllättäin viedä ei-toivottuun suuntaan.

tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Yep
Vieras
« Vastaus #7 : 07.10.2012 13:52:46 »

Ilmaisen varmasti itseäni epäselvästi, sillä viittasin alkuperäisen kirjoittajan kommenttiin: "pitäisi varmaan päästä henkisyydestä nyt irti vaan kokonaan vai keksiikö kukaan mitä voisin tehdä?"


Täsmennän ylläolevaan, että minä ainakaan en neuvonut heittämään henkisyyttä pois. Ehdotin pientä lomaa. Siinä on iso ero. Joskus on hyvä keskittyä ihan tähän maaimaan ja luottaa, että Henkimaailma kantaa meitä sillä aikaa.
Ihmiselle ei ole hyväksi käydä ylikierroksilla näissäkään asioissa. Liika yrittäminen voi yllättäin viedä ei-toivottuun suuntaan.


Sorry, olin missannut tuon aloituspätkän.

Mutta se on kyllä totta, ettei henkisyydestä kannata lopua kokonaan missään olosuhteissa. Silloinhan "vastapuoli" voittaisi.
Liika yrittäminen on haitaksi sekin.
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #8 : 07.10.2012 16:38:27 »



Sorry, olin missannut tuon aloituspätkän.

Mutta se on kyllä totta, ettei henkisyydestä kannata lopua kokonaan missään olosuhteissa. Silloinhan "vastapuoli" voittaisi.
Liika yrittäminen on haitaksi sekin.
[/quote]

Ihan totta. Henkisyys on tärkeä ja olennainen osa ihmisenä olemista. Olen myös samaa mieltä kanssasi siitä, että hidastaminen ja rauhoittuminen olisi neverknowille paikallaan. Ja maadoittuminen. Täällä on onneksi viisaita ihmisiä ja hyviä neuvoja  smitten
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Yep
Vieras
« Vastaus #9 : 07.10.2012 18:05:37 »


[/quote]
Täällä on onneksi viisaita ihmisiä ja hyviä neuvoja  smitten
[/quote]

Kuten sinä  smitten
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #10 : 12.10.2012 15:28:59 »

Kiits paljon vastausista  smitten

Ketjun aloituksen jälkeen en ole täällä käynyt, koska tosiaan päätin ottaa hieman etäisyyttä..Nytkin vain käväisen ja lueskelen hyviä neuvojanne. Vältän lukemasta muita juttuja täällä lukuunottamatta muutamaa hyvää ketjua, joista voipi olla hyötyä  Smiley
Paine päästä katosi ja suurin osa ajatuksista ja peloista kaikkosi melko hyvin..ainoastaa nukkumaan mentäessä tulee ongelmia..tämän vuoksi en uskalla meditoidakaan..kun rauhoitun ja koitan ajatelle ihan arkisia asioita niin hetken päästä pukkaa ongelma..koko kehos ns "muljahtaa" ja lähden silmät kiinni astraali matkalle..en tiedä miksi tätä kutsuisin mutta tuntuu että etenen valon nopeudella ja jos yritän saada sen loppumaan ja onnistun, niin kohta se alkaa taas uudestaan..Pahin virhe on avata silmät kesken "matkan" koska tällöin pyörii päässä ja näen koko huoneen rakeina..luulen että ns. energiana joka vähitellen mukautuu normaaliksi. Jos matka jatkuu, alkaa näkymään henkilöitä joita en tunne tai tunnista..näitä saattaa olla useita, jolloin kaikki on ihan ok..mutta jos tulee vain yksi on se kuumottavaa ja hän selkeästi huomaa minut. Pyysin "Esko Jalkanen - Luonnonvoimat Yhdistys ry:n" apua, että katsoisivat asunnon ja mahdolliset vieraat läpi..sain vastauksen että kaksi maanläheistä vainajaa täällä oli majaillut..näinkin nämä vieraat molemmat, mutten osannut heitä auttaa. Sieltä kerrottiin että heidät ohjattiin eteenpäin, mutta näyttäisi siltä että täällä taitaa taas joku olla..tai sitten omat energiat villitsevät taas asioita kodissa.

Kysymys vielä chakroista...millä tavoin voi huomata mikä chakra on parhaiten balanssissa ja mikä yli/alikierroksilla? Vahvimmin minulla reagoi juuri ja otsachakrat..seuraavana kruunu ja kurkku..sitten nämä loput kolme ovat melko pimennossa..tnnen ne kyllä mutta paljon heikommin..vaikeimpia aktivoitavia on keltainen ja oranssi chakra. En siis nyt ole hetken näitä puhdistellut, mutta juurichakra ja otsachakra aktivoituvat ajattelematta? :O ono chakra siis balanssissa kun sen tuntee ja aistii ja kuinka vahvasti? Mitkä minull ovat parheiten "hallinnassa"?

Voisiko totaalinen niskajumi/retkahdus vaikuttaa energioiden virtaukseen? selkä ja niska ottaneet kovasti osumaa ja selvitellään nyt mikä on  syynä..tästä syystä maadoitusta auttava liikunta on pois suljettu, vaikka normaalist liikun tosi paljon.

Kiitos vielä kaikille

<3llä: neverknow smitten
« Viimeksi muokattu: 14.10.2012 08:39:00 kirjoittanut neverknow » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #11 : 14.10.2012 23:34:48 »

Voisko niitä selkää ja niskaa vahvistaa ihan fysioterapian ja perinteisen hieronnan keinoin?
Tärkeetä olis saada keho kuntoon ja liikkeeseen.
Ymärrän tuntemuksesi, jokainen toki omalla tavallaan reagoi näihin isompiin avautumisiin
Samaa mieltä olen kuin aiemmat kirjoittajat että kaikki ns. energiatyöskentely pois hetkeks ja alempien chakrojen tasapainoitus: liikkuminen, hyvä puhdas ruoka, seksual energian vapautuminen.
Yks vinkki jonka olen täällä aiemmin jakanut on että sitä kolmatta silmää huuhtelet niin kylmällä vedellä kuin pystyt ja toinen et pidät käsiäsi myös kylmän veden alla pitkään.
Näin on meediot mua ohjeistaneet.
Päihteiden suhteen oltava erityisen varovainen. Vaikka olisin kuinka maadoittunut, avaudun pilvestä tosi helposti vaikka polttais ihan vähän.
Yleisesti päihteet ja mediaalisuus ei natsaa kovin hyvin kimppaan
Tsemppiä sulle  Smiley Kaikki menee hyvin. Rukous ei ole ikinä turha ja sitä kautta avun pyytäminen
« Viimeksi muokattu: 15.10.2012 00:15:59 kirjoittanut pikkari » tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #12 : 15.10.2012 20:25:08 »

Kiitos vinkeistä  Smiley

Joo ihan fysioterapeuteilla ja muillakin on tullut pyörittyä..lääketiede hoitakoon sitä puolta minkä toivottavasti osaa  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: