Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehätysvoiman salaisuus?  (Luettu 43907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #60 : 14.11.2012 16:23:29 »

Kaapista tultu ulos, klaustrofobia vaan lisääntyi  angel

Tämä on mennyt multa ohi.

Miltä nyt tuntuu? (klassinen typerä kysymys)
Miksi klaustrofobia lisääntyi? Useinhan jotkut asiat pahenee prosessin aikana ja lopulta ne helpottavat. Eikä isien tarvitse tietää kaikkea  Wink
Tuskin heterolapsostenkaan isit tahtoo tietää yksitysikohtia ja kumppaneita karvoineen päivineen...
tallennettu
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #61 : 14.11.2012 18:04:03 »

Oi, vetovoima, kuinka saisin tuon magneetin tehoa väännettyä pienemmälle... Astrologisesti olen:

 aurinko vesimies
 askendentti skorpioni
 kuu kalat
( merkurius vesimies )

Erään "energiahoitajan" (en viitsi eritellä tarkemmin) mukaan minulla on hyvin vahvat seksuaalienergiat.
Ulkonäöstäni sen verran, että en ole mitenkään tyypillisen suomalaisen näköinen enkä pitkä. Minulle on sanottu, että olen sekä ulkoisesti että sisäisesti kaunis. Vaikka on minussa kyllä vahva annos ns. pimeääkin voimaa sisällä...

Ensin viehätysvoiman negatiiviset puolet:


Liekö se nousumerkin syytä, että hullut rakastuvat minuun. Sanovat, että katseeni on viettelevä, vaikken tosiaankaan tieten tahtoen olisi silmilläni viettelemässä. Kerrottu on myös, että katseeni on läpitunkeva, pistävä ja jopa murhaava. Sekös hulluja innostaa entisestään. Olen nouseva Skorpioni. Pistin kyllä viuhuu yhtenään, kun saa noita hulluja karistella kannoilta. Rasittavaa. Osa heistä lopulta luovuttaa sydänjuuriaan myöten loukkaantuneena, osa haluaa haastaa minut kaksintaisteluun ja tuhoavat siinä itsensä. En ole vielä löytänyt "karmattomia" keinoja hullujen torjumiseen - hienovaraiset konstit eivät toimi (paitsi totaalinen ignooraaminen joillekin). Poliisi ja oikeusistuin ovat tuttuja paikkoja. Jos tästä jatkuvasta ahdistelun kohteena olemisesta ja taistelusta pitää jotakin hyvää löytää, niin ovatpa nämä kokemukset tehneet minusta hyvin voimakkaan naisen - minua on turha yrittää kiristää ja uhkailla, työpaikkakiusata, koettaa omistaa tai mitään muutakaan.

Kuu Kaloissa ja Aurinko Vesimiehessä tietää empaattisuutta kohdallani. Nykyään olen oppinut hillitsemään empatiaani, enkä jaa sitä aivan kaikille. Saan helposti takiaisia, jos osoitan ystävällisyyttä ja myötätuntoisuutta. Toisaalta, monet ihmiset aistivat nuo ominaisuudet minusta, vaikken niitä toisikaan ilmi. Tuntemattomatkin tulevat usein uskomaan minulle synkimmät murheensa ja oudoimmat salaisuutensa, enkä liioittele. No, ei siinä muuten mitään, minusta on mukavaa auttaa ja kuunnella, mutta sitten monet "vastalahjaksi" ihastuvat minuun. Sitä minä en oikein jaksa.

Positiiviset puolet:

Minusta yleensä pidetään aina kaikkialla, minne menenkin. Jään helposti ihmisten mieleen. Osaan jutella asioista kuin asioista, ja se tekee seurastani suosittua - olen myös mainio tarinankertoja. Herätän luottamusta. Minulle kerrotaan mitä ihmeellisimpiä elämäntarinoita (kuten aiemmin mainittua). Vaatimattomat fyysiset mittani herättävät hoivaamisviettiä sekä miehissä että naisissa - tahtovat ottaa minut syliin ja suojella. Minun ei tarvitse kuin kävellä kadulla tai käydä ruokakaupassa niin kiinnitän ihmisten huomion, halusin tai en. Ihmiset tulevat puhumaan minulle tai muuten lähestyvät minua; hakevat katsekontaktia, hymyilevät, tulevat lähelle... Lapset jäävät tuijottamaan pitkään, etenkin vauvaikäiset.

Ai niin,

Salaperäisyyteni kiehtoo monia. Sanovat, että minussa on jotakin jännittävää ja taianomaista. Sanovat, että hohdan valoa ja säteilen positiivista energiaa. Että kosketukseni parantaa. Ja että olen outo ja erikoinen, "joku noita", täynnä kaikkea salaperäistä, mitä on vaikea ymmärtää.

Nykyisin oon koettanu pukeutumisella laimentaa etenkin miesten mielenkiintoa minua kohtaan; en pue jalkaani korkokenkiä enkä ylleni muitakaan liian vietteleviä vaatteita. Se auttaa vähän, heh.

Tietääkö joku täällä joitakin syntymäkartan aspekteja, jotka osoittavat vetovoimaisuutta/viehätysvoimaa?
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #62 : 14.11.2012 18:42:56 »

Joo mä laitan kaupungille lähteissä automaattisesti suojat päälle, ja saan kulkea "näkymättömänä", itse asiassa huomasin tän vasta aika vasta  Smiley

Oon ylitunteellinen, ulkonäköperfektionisti ( aurinko harka, askendentti vaaka). Toisaalta mullon 5.huoneessa (romantiikan luova ilmeneminen)  mars kalat, luonnostani "viaton peluri" , silmäpelit ja kauriinkatseet tulee selkärangasta, ja oon iteki välillä vähän säikähtäny tuota pinnalta hauraalta vaikuttavaa pirua minussa Tongue Johtunee et samaan aikaan myös  venus oinas hullaantuu ja tahtoo tuntea, olla aidosti läsnä, on vähän epävarma oudossa ilmapiirissä.. Joten ihan hyvä noi automaattisuojaukset sinänsä Wink Et saa aikaa ottaa "aseet" käyttöön vaan kun kaikkia osapuolia leikityttää, ja kun tosi kyseessä Smiley

Kyllä mä uskon, että viehätysvoima on kaikissa, mutta sen ilmenemismuoto/ reitti saattaa vaihdella (tulla ilmi kartan avulla tai muita hoksottimia käyttäen). Ja sit et miten hyvin on yhteydessä/ avoin omalle viehätysvoimalleen, eihän se ilmi tuu, jos on ihan hukassa sillä alueella Smiley (nekin ongelmat+avaimet voi näkyä tietty kartassa, jos hoksaa katella siitä vinkkelistä).
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #63 : 14.11.2012 18:46:14 »

Ronjanrenttu toi sun elämäs kuulostaa aivan täydelliseltä leijut varmasti jossain hattarapilvessä kunjengi sua noin palvoo =) Mulla on ihan samanlaista mutta parempaa. Jengi suorastaan ohjaa ja johdattaa mua ja mulla oo koskaan mitään esteitä eikä seiniä kun limboan niiden alta joutsenensulavasti. hmm. Menee liian paksuksi. Paras lähtee takasin maan pinnalle tai pinnan alle ja alkaa vaikka luuttuamaan Wink. Viestis oli mukava, kiva viihdyttävä mutta aistin pinnan alla kuumottavan katkeruuden coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #64 : 14.11.2012 19:15:17 »

Onpas hyvin paljon samankaltaisia kokemuksia Ronjarenttu! Ei ihan mutta pitkältä osin.
Täällä on ihan joku ketju...vai onko se juuri tämä sama, jossa noita syntymärkartan viehättävyys ja vetävyys aspekteja ja sijainteja on enemmänkin mietitty.

Mutta se, että vedät hulluja puoleesi, johtuu sinusta itsestäsi. Saat sitä, mitä uskot ansaitsevasi, ja uskot saavasi.
En mä tiedä, aurinko vesimies täälläkin. Mitä sun Neptunus tekee?
tallennettu
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #65 : 14.11.2012 20:55:07 »

Kuuhilda. Tuo vetovoiman laki on kyllä käväissyt mulla mielessä. Ehkä tulen vetäneeksi hulluja puoleeni juuri siksi, että minä en halua heitä elämääni? Sillä ainakaan en usko ansaitsevani tai saavani heidänlaisiaan. Pitäisiköhän lakata kokonaan ajattelemasta koko asiaa, niin hekin lakkaisivat kiinnittämästä huomiota minuun. Oletko sinä löytänyt omalla kohdallasi jonkin ratkaisun asiaan?

Kartallani on  neptunus aspect_squ kuu sekä  pluto aspect_sex neptunus. Eivät taida kauheasti liittyä yllä käsiteltyyn asiaan, vaan muihin seikkoihin. (Joku voisi tosin ilkeyksissään nyt heittää, että tuo ensimmäinen aspekti tarkoittaa sitä, että minä todellisuuspakoinen vain kuvittelen kaiken voimakkaalla mielikuvituksellani, joo-o...) Niin, kiitos vinkkauksesta ketjun suhteen, koetan tonkia sitä täältä foorumiviidakosta.

mii-i. Kun sanot laittavasi suojaukset päälle, kuinka teet sen?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #66 : 14.11.2012 21:11:56 »

No eipä paljon apua ole tuosta vinkkauksesta Cheesy
Harmittaa kun täältä on niin vaikea löytää mitään jälkeenpäin, jollei muista juuri oikeita sanoja.

No minä voisin sormella osoittaa tuoa Neptunuksen ja Kuun neliötä nyt. Minulla siis se sama.
Ne vikapäät haistaa kaukaa sun sokean uhrautuvuutes, mitä vain sun etees rakkaani, kunhan rakastat, meille ei edes taivas ole rajana, rakkauteni korjaa kaiken ja niin edelleen.
Kuulostaako yhtään tutulta? Mulla neliön opit käytynä läpi, todistus niinsanoakseni takataskussa  buck2

Pluton sekstiili on sekin minulla myös, mutta se nyt löytyy kaikilta about saman ikäisiltä.

Mun ratkaisuni on ollu hemmetinkova työ itseni kanssa, siis pitkän kautta käsitelly lapsuuden ja ties minkä traumat ja päästänyt irti.
Tänäpäivänä elämään ei enää tule hulluja, vaan ihania ja lämpöisiä, aitoja ihmisiä, eli luulisin olevani oikeassa suunnassa.

Valitettavasti kirjallinen ulosantini ei nyt oikein pelaa...jotenkin tökkii...hauska löytää kohtalotoveri kylläkin!

Sanoit myös olevasi nykyään ihminen joka puollustaa itseään ja on käyty tuomarin edessä kerran jos toisenkin tai sinnepäin...no joo. Sekin on niin samankaltaista. Mutta koetko menettäneesi mitään tuossa taistelussa? Sen sijaan että olisit vain saanut ja löytänyt?


tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #67 : 14.11.2012 21:55:01 »

Mulle on joskus sanottu, että kerään ympärilleni mielenvikaisia ihmisiä. Mitä ikinä tuo sitten tarkoittaakaan, se on minun kohdallani jotain minkä teen kyllä ihan itse. Pidän erikoisista ihmisistä, ja usein siinä samassa sopassa sitten ei kaikki ole ihan normaalia. Mutta että hulluja.. ehkä olen vielä pahemmin neptunuksen ja kalan vaikutuksen alla, sillä en osaisi sanoa kenestäkään tuntemastani, että olisi hullu, vaikka olisi mimmoinen. Muutenkaan en käytä tuommoista sanaa.  Grin

Pakkomielteiden aiheuttaja tiedostan, että voisin herkästi olla, ja huokaan todella syvästi ja kiitän etten ole pahempaan sen tiimoilta joutunut. Annan ihmisille herkästi jonkinlaista tarttumapintaa, haluankin antaa heille hyvää mieltä ja lämpöä, mutta kääntöpuolena voi sitten tulla kaikenlaisia pakkomielteitä. Ehkä kuitenkin herkän olemukseni johdosta vältyn niiltä? Jos olisin esim. juuri noususkopu, se heijastaisi ihmisiin tuota tarvetta synnyttää pakkomielteitä? Sellainen kuva minulla on, että minua lopulta pidetään kuitenkin herkkänä, jolle ei haluta pahaa ja siksi pakkomielteet eivät herää tai niitä ei haluta toteuttaa rankasti. En anna olemuksellani niille kovaa kovaa vastaan takaisin.

No, minä siis en ole hullumagneetti varmaan kuitenkaan. Voin ehkä tietää mitä ronjanrenttu tarkoittaa, ja uskon että nousevalla merkillä skorpionilla on paljon merkitystä siinä, että se herättää ihmisissä jollain käsittämättömällä tavalla syvältä syövereistä halua haastaa. Herättää pinnalle sen "hulluuden" niissäkin, joissa sitä ei muuten pinnalla ole. Tulee mieleen isäni, joka on myös noususkopu, hän on puhellut kokemuksistaan, miten vaikeaa on hoitaa välillä ihan jokapäiväisiä asioita, kun tuntuu että olemus vain herättää ihmisissä kummallisia reaktioita.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #68 : 14.11.2012 22:00:11 »

Ronjanrenttu, ihan yksinkertaisena ajatuksena asc-aur-kuu yhdistelmästäsi tulee mieleen: että noususkopu luo olemukseen voimakkuutta, johon monet tarraavat kiinni ja uskovat tällöin sinua niin vahvaksi, ettei sinua voi kaataa, jolloin hyvällä omalla tunnolla voivat tarrata kiinni. Kuukala heijastuu välillä välistä tuoden lämpöä ja empatiaa, mutta aurinkovesimies ei ole mikään empatian lähettiläs, vaan yllättävä toimija, joka voi yhtenä päivänä olla lämmin ja toisena kylmä, jolloin näiden kahden ristiriita voi hämmentää ihmisiä, ja saada ehkä siten vielä enemmän tarraamaan sinuun kiinni ja menemään pitkälle asioissa, sillä annat heille syytä myös vihata sinua. Nopeana ajatuksena näin tulee mieleen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #69 : 14.11.2012 22:13:26 »

Ja kolmantena viestinä perään kirjoitellaan tuosta omasta vetovoimasta.
Tuossa viime päivinä nimittäin olen miettinyt, että minulla ei oikeastaan ole ollut mitään vaikeuksia saada miehiä kiinnostumaan minusta. Se on ollut todella helppoa itse asiassa. Enkä oikein tiedä mikä sen pohjimmiltaan aiheuttaa tai mistä viehättävyyteni syntyy. Se tuntuu oudolta siksi, että minuun on hyvin vahvasti juurtunut teiniajoilta se ajatus, että olen se ruma tyttö. Pidän itseäni nykyään viehättävänä kyllä, mutta on tuo ajatus juurtunut jollain tapaa kuvaamaan identiteettiäni. Enemmän samaistun seinäruusuun kuin siihen lumoavaan kaunottareen, vaikka todellakaan en pidä itseäni rumana vaan päinvastoin. Mutta, en koe mitään tarvettakaan olla mitenkään keskipiste. Eihän siihen kaikkien tarvitse pyrkiä. Silti minusta on kiinnostuttu ja minulla on nytkin ihana mies, joka pitää minua kauniina ja viehättävänä. Se riittää.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #70 : 14.11.2012 22:14:56 »

Kas kummaa että puhuit Ave tuosta haastamisesta. Kun sitä nyt tässä pyöritellyt. Ja siis juuri aiheutit minulle ahaa elämyksen, tuon vahvuuden ja herkkyyden liitto.
Mukavan ihana ja herttainen mutta sitten siellä on sitä jotain kovaa, joka pistää loppupeliessä haastamaan, kova kovaa vastaan, panokset nousee.
 Skorpparia ei juuri ole, noh, on se keskitaivaalla Saturnuksen kanssa tuo Pluto.
Mutta minulla se on varmaan jotain muuta, jolla kuitenkin on samankaltainen vaikutus. Liekö sitten stelliumit ja planeetoojen keskittyminen rykelmään ascille ja keskitaivaalle, jolloin siellä on potkua. Ja no niin, kuu oinas.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #71 : 14.11.2012 22:17:53 »

Tuo vetovoima, josta minä ainakin mietteitä heittelin, ei ole sellaista, jota vain miehet tuntevat naista kohtaan...se on siis jotain muuta kuin fyysistä. Siis kaikki ihmiset, miehet, naiset, lapset, vanhat, nuoret jne. Nuorempana voikin olal että olin niin kaunis, että siksi tuijottivat, mutta siitä ei voi olla kyse enää tänäpäivänä...en siis pidä itseäni rumanakaan, mutta en minä kyllä mitenkään kauneutta hehkukaan. Sen on oltava jotain muuta.
 Undecided
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #72 : 14.11.2012 22:22:55 »

Se on sitä karismaa?  Wink

Mielenkiintoisen karisman (tai karismaattisuuden kokemisen) määritelmän kuulin, että karismaattiseksi koettu henkilö omaa ominaisuuksia, joita karismaattisuuden kokija itsessään haluaisi olevan. Se taas, onko niitä oikeasti on toinen juttu. Eli karismaattisuus tarkoittaa lopulta sitä, että persoonassa on projektoimispintaa mihin heijastaa omia toiveitaan.
tallennettu
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #73 : 14.11.2012 22:30:58 »

Kuuhilda, kovan työn kuulostatkin tehneesi. Onnittelen sinua.

Kyllä minusta tuota kuvailemaasi ajattelua löytyy, että "minä teen mitä tahansa, minä korjaan kaiken, jos vain rakastat", mikä on kyllä ollut useammin turhaa kuin palkitsevaa uhrautumista ihmissuhteissa. En kuitenkaan ole hullaantunut hulluista, MUTTA minut on kahdesti kiristetty suhteeseen vetoamalla mm. sellaiseen, että "jos mua ei rakasteta ja jos mä jään yksin, mä otan hengen itseltäni". Molemmat olivat päihdeongelmaisia ja masentuneita ihmisiä. Toinen tahtoi niin kovasti omistaa minut, että kun ilmoitin jatkavani nyt matkaa eri suuntaan, sain häneltä selkääni. Ja toinen yritti vastaavasti hypätä parvekkeelta. (Siis nämä olivat kaksi ihan eri ihmistä ja eri aikaan, tämä täsmennyksenä mikäli kirjoitukseni on epäselvää.) Kyllä minä heidän vuokseen jouduin tosiaan uhrautumaan, vaikken - inhottavaa sanoa - kumpaakaan heistä koskaan rakastanut, auch!

En oikeastaan koe menettäneeni noissa taisteluissa mitään. Olihan ne tietysti siihen aikaan vaikeita asioita, joista piti käydä puhumassa psykiatrian alan ihmisten kanssa vuosien ajan, mutta nykyään... Nykyään ymmärrän, että ne kokemukset oli kaikesta huolimatta mulle hyödyksi. Viha ja katkeruus ovat laimenneet vienoksi kiitollisuudeksi siitä, että kokemusten ansiosta uskallan nykyään seistä omien oikeuksieni edessä, arvostaa itseäni. Vastikään mielessäni kiitin pahoinpitelijäni sielua, sillä ilman sitä kokemusta olisin luultavasti edelleen sinisilmäinen ja uhrautuvainen tyttö, jota kuka tahansa voi pyöritellä ja kiristää. Noiden juttujen ansiosta olen muuttunut tyystin ihmisenä ja uskoakseni juuri siihen suuntaan, kuin on tarkoitus.

Kyllä munkin elämääni saapuu myös lämpimiä, hyväntahtoisia ihmisiä, mutta samaan aikaan edelleen noita ei-toivottuja ihmisiä tulee kutsumatta kuvioihin... Pitkän taistelun olen jo tähän mennessä ehtinyt taistella ja alkaa tuntua siltä, että eikö tämä voisi jo riittää.

Ehkä joku sormi voisi osoittaa Plutonkin suuntaan, sillä mikäli oikein olen osannut tulkita, on se nouseva planeettani (ja jollei ole, Pluto silti pääsee minuun käsiksi nousumerkkini kautta) ja ehkä juuri siksi hullut jäljestävät minua... Jospa kaikki heistä haluavat antaa minulle mokomalle jonkin oppiläksyn! Nahkaa tässä ainakin on saanut luoda urakalla.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #74 : 14.11.2012 22:32:28 »

Ai kamala, tuo edellinen viesti on kirjoitettu niin kuin olisin nyt sitten vanehmpikin henkilö. Oivoi Cheesy

Noh, tuo määritelmä Ave kääntää kyllä ajatukset sinne ykköshuoneen Neptunukseen minun kohdallani. Siinä sitä on mihin laittaa omia kuvitelmiaan.
Ja ne Uranus ja Jupiter ascilla edesauttavat varmasti. Jostain muistan lukeneeni ainakin Uranuksesta nousulla, että se tuo personaan sähköistä vetovoimaa  :Smiley Ja Jupiter tuskin ainakaan jättää persoonaa mihinkään varjoon, kun vielä omassa merkissään möllöttää.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: