Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehätysvoiman salaisuus?  (Luettu 43714 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaulakoru
Vieras
« : 25.07.2012 21:20:34 »

Tässä olen hieman joutunut pohtimaan miten käytän viehätysvoimaani kun olen tavannut uusia ihmisiä ja etenkin miehiä. Minua on myös kiehtonut huomata mitkä asiat minussa viehättää ja herättää mielenkiintoni. Kaikkihan ei ole puhtaasti ulkonäköön liittyviä vaan lähinnä millainen persoona on kokonaisuudessa ja miten kommunikoi. Olen huomannut että minua kiehtoo aika perusmaskuliiniset voimat ja sitten taas naisissa sellaiset pehmeät, perusfeminiiniset voimat. Verbaalinen kyky viehättää ja kyky saada ns yleisön itselleen, tietynlaista karsimaa luonteessa.
Mutta kysyisinkin, oletko huomannut miten käytät omaa viehätysvoimaasa, saatko herkästi miehet ihastumaan itseesi tai oletko muuten sellainen miesmagneetti ja miksei myös naismagneetti?  Grin
Itse kun olen  aurinko leijona,  askendentti neitsyt ja  kuu jousimies niin ajattelin vielä kysyä, mitkä kartassa ilmaisee viehätysvoimaa?
Minulla maa sijaitsee kartalla  kalat ja  askendentti neitsyt kuullemma vetää puoleensa kaloja, sekä naisia että miehiä niin tämä on pitänyt yllättävän hyvin paikkaansa. Mitä opittavaa olisi kaloista?
« Viimeksi muokattu: 25.07.2012 21:33:12 kirjoittanut *Marie* » tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1 : 25.07.2012 21:26:56 »

^ Maapiste?  Huh
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 25.07.2012 21:50:41 »

Jahas. Nyt ainakin tiiän miksi viehätät minua ihmisenä Wink
Siis kun  olet aurinko leijona  askendentti neitsyt ja  kuu jousimies Smiley

Ite  aurinko vesimies ja asc  jousimies ja  kalat ja  neptunus vahvana, niin siinä se.
Se erilaisuus että myöskin samanlaisuus toisessa viehätää, niin se vain on.

Omasta viehätysvoimastani en tiedä, se on ihan totaalinen mysteeri mulle ittelleni  :Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.07.2012 11:48:05 »

Nyt pistit pahan. Suurimmaksi osaksi se on varmaan ihmiskohtaista että mitä joku nyt näkee. Enpä ole tullut kyselleeksi.

Mutta sen olen ollut huomaavinani, että miehet pitävät siitä kun olen melko energinen, suora ja no..  aurinko kuu merkurius jousimies Eli varmaan maskuliinisuus. Tosin jotkut viehättyvät mun  askendentti neitsyt (lähinnä pedofiilit).  Tongue

Naisista en sit tiedä. Tuntuu että niille on mussa joku aina vikana. Mut mene ja tiedä. Toisaalta, jotkut äidilliset tyypit viehättyvät, varmaankin just tosta  askendentti neitsyt :stä, mutta minä en niistä. Mussa itsessäni on mamma-energiaa ihan tarpeeksi ( chiron  rapuaspect_opp  venus), joten en koe sitä tarvitsevani. Päinvastoin, haluaisin purkaa tätä mun hoivaviettiä johonkin herkkään mahd.  kalat yksilöön (joita en ole vielä tavannut).

Yleisesti ottaen tulen toimeen suurimman osan ihmisistä kanssa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 26.07.2012 19:54:56 »

Astrologisesti katsottuna..

 askendentti : olemus
1. huone : oman karismansa esille tuomisen tapa

desc : tapa olla kontaktissa toisten kanssa

 venus : myöskin tapa, jolla ihmisten kanssa on tekemisissä, sekä tapa, jolla omaa naisellisuuttaan tuo esille, miten viettelee

11. huone : miten käyttäytyy ihmisryhmissä

 keskitaivas : julkinen esiintymistapa, maine ja imago

 kuu : kuinka on tunneperäisessä kontaktissa toisten kanssa

unohtamatta  aurinko a, karisman äitiä ja ilmenemismuotoa


Jos omaa viehätystapaani pitäisi miettiä, pitäisi minun noiden kautta lähteä miettimään. Sillä en ollenkaan muuten osaa sanoa. Mutta, en ole mikään mies- tai naismagneetti suurissa määrin tietääkseni koskaan ollutkaan. Kyllähän musta miehet kiinnostuu, mutten ole koskaan suuremmin päässyt selville miksi. Ulkonäkö ehkä suuressa roolissa silti. Venusmerkkiäni kaurista huomaan toteuttavani paljon, lopulta olen kuitenkin aina jokseenkin hillitty, sivistynyt ja siisti. Julkisesti tyrkky en koskaan ole ollut, ennemmin annan miesten juosta hieman ensin perässäni. Varsin karismaattisena, ihmisjoukkoja lumoavalla tavalla, en itseäni pidä. Miehiä kyllä tietäisin että ottajia löytyisi useakin varmasti, mutta niin kai tässä iässä kuitenkin aina.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #5 : 26.07.2012 20:36:53 »

Jos 1. huone on oman karismansa esille tuomisen tapa, niin aurinko ykköshuoneessa tarkoittaa sitten varmaankin pitkälti sellaista in your face-meininkiä. Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #6 : 26.07.2012 21:03:51 »

Olipas selkeää Ave^^  Smiley Kiitän Smiley

Pääsin ihan järkevästi mietiskellen muut läpi ja taisin jotain ymmärtääkin, mutta Venus oli liikaa; kun se on osa   kalat/ oinas mars vesta kuu 2./3. stelliumia  idiot2
« Viimeksi muokattu: 26.07.2012 21:37:38 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #7 : 28.07.2012 19:36:39 »

Astrologisesti katsottuna..

 askendentti : olemus
1. huone : oman karismansa esille tuomisen tapa

desc : tapa olla kontaktissa toisten kanssa

 venus : myöskin tapa, jolla ihmisten kanssa on tekemisissä, sekä tapa, jolla omaa naisellisuuttaan tuo esille, miten viettelee

11. huone : miten käyttäytyy ihmisryhmissä

 keskitaivas : julkinen esiintymistapa, maine ja imago

 kuu : kuinka on tunneperäisessä kontaktissa toisten kanssa

unohtamatta  aurinko a, karisman äitiä ja ilmenemismuotoa

Ohoh, okei. Tässä pohdinnan jälkeen ajattelisin, että askendenttijousimiesaspect_triaurinkooinas saa kenties ihmiset
kiinnostumaan musta ja miksei myös keskitaivasjousimiesaspect_trivenusoinas. kuurapu ja DSC yhtymällä otan ihmiset vastaan
tuttavallisesti ja avoimesti. Tai tietysti sen päivän fiiliksistä riippuen. merkuriuskalat aspect_con venusoinas sitte kaikki
maailman aspektit tuohon yhtymään ja niitten neliö ASC-DSC akselille, mut ymmärretään helposti
väärin, mua joko ei oteta tosissaan tai sitte otetaan liiankin tosissaan.

Tuo Maa-piste on aurinkoa vastapäätä oleva piste, mulla se on siispä vaa'assa ja 8.huoneessa,
yhtymässä nessunukseen. Saturnusko se tuo nää teemat nytten esille mulla? Ruumiillistaa ne. Sain
huimia ahaa-elämyksiä.

jupiterneitsyt 7. huone aspect_opp marskalat 1. huone. kai toikin luo jotain ristiriitaa kun multa tunnutaan hakevan
mun todellisesta käyttäytymisestäni poikkeavaa käyttäytymistä. Tähän pätenee myös moni
muukin aspekti mun kartallani.. Ihmisille tulee jotenkin "myöhässä" ja yllätyksenä erilaisia
puolia musta ja heidän reagointitapansa sitten muuttaa asioita suuntaan tai toiseen ja tuonee
heistäkin uusia puolia esiin tai vahvistanee jotain vanhoja.

Mulla on menossa aika, että pitää tehä päätöksiä, mitä tahon ja miten voisin rakentaa vakautta
elämässä. Syntymäkartalla chironleijona, tr chiron aspect_con mun mars, tr pluto kuunsolmu lla ja saturnus aurinkoa vastapäätä.
Yms.

tr aurinkomerkurius aspect_con mun chiron tänään. Päätin vain rentoutua ja pohdiskella kaikkea tapahtunutta, törmäsin
tähän ketjuun ja päätin purkautua.

Menikstää offtopic?

Ainiin, astrologisilta sijainneiltaan suurimmaksi osaksi feminiiniset ihmiset tykkää musta. Naisten
kans kombo on hyvä, mutta miesten kanssa se on yleensä tökänny viimestään jossain vaiheessa.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #8 : 28.07.2012 22:29:32 »

viehätysvoima onko se joku "kaupunki ruotsissa" kun olen huomannut sellaisen asian että minun kanssani tullaan helposti puhumaan mutta sen toisen ihmisen kanssa jos minulla on naisystävä mukana lähdetään pois. ja sitten jos kiinnostun jostain miehestä niin hän ei kiinnostu minusta ja taas päinvastoin - eli kyllä se yksinäinen tulevaisuus taitaa olla ainoa varma asia kun sitä kauneuttakaan ei ole suotu edes himpun vertaa että sillä saisi seuraa. kun miehessä pitää olla sitä karismaa tai särmää ja minusta ei sellaiset kiinnostu ainakaan romanttisessa mielessä kun kauneutta ei minulle ole hyvät haltijat suoneet ja sisäistä kauneutta ei ole olemassakaan ainakaan silloin kun haluaisi löytää seuraa kiinnostaa vain se mitä ulospäin näkyy. nyt puhun vähän ristiin mutta minun suhteessani miehiin pätee se että karismaattinen mies ei halua minun seuraani ja "peräkamarin" pojat ei kelpaa minulle vaikka niitä olisi tulossa - mitä tehdä Angry Angry Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #9 : 28.07.2012 22:51:03 »

Sullon ihan totaalisen väärä asenne!
Jokaisessa on kauneutta, sisällä ja ulkona. Voi olla klisee, mutta totta.
Sun tarvii ekana muuttaa sun ajattelua, ja se sit hehkuu myös ulos.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #10 : 28.07.2012 23:58:31 »

Kuuhilda..sää veit sanat suusta ni.   Shocked Sisäinen kauneus, sitähän sanotaanki et moni kakku päältä kaunis jne.. smitten
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #11 : 29.07.2012 13:33:33 »

Sullon ihan totaalisen väärä asenne!
Jokaisessa on kauneutta, sisällä ja ulkona. Voi olla klisee, mutta totta.
Sun tarvii ekana muuttaa sun ajattelua, ja se sit hehkuu myös ulos.

kyllä minä tiedän mitä tarkoitat mutta tätä mistä kerroin on jatkunut (kymmeniäkin)vuosia ja tilanne on tosiaan just sellain kun kerroin. voihan sitä muuttaa ajattelua vaikka kuinka mutta silti asiat on näin. olen nimittäin luonteeltani hyvin sosiaalinen, ja autan ihmisiä mielelläni ja tulen hyvin juttuun kaikkien kanssa. saan usein alakuloisen nauramaan ja muuta vastaavaa ja minun puoleeni käännytään ehkä juuri siksi. mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että ihminen josta kiinnostun on todellinen vastakohta sille joka kiinnostuu minusta. en tiedä miksi on näin mutta olen kuullut joskus sellaistakin että olemuksestani saa aivan eri käsityksen kuin sitten jos alkaa puhua kanssani ja  siksi ne ihmiset jotka saa pääni kääntymään ja sydämen tykyttämään eivät vilkaisekaan ja ne jotka kiinnostuvat minusta niin sitten se KEMIA ei pelaa. myös toisen ihmisen tuoksu on minulle  tärkeä. seurustelin nuorena monta vuotta ja yksi syy suhteen päättymiseen koska en voinut käpertyä syliin kun toinen "haisi" ja kyse ei ollut jostain likaisuudesta vaan ihon tuoksusta? en sitten tiedä onko tässä mitään "järkeä" kunhan puran itseäni jos helpottaisi edes vähän. kun sain maistaa murusia siitä mitä eniten toivon ja sitten taas kaikki katosi
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 30.07.2012 10:21:56 »

Oletko merjaperhana kokeillut muuttaa asennetta toisinpäin, siis niin että oletko nähnyt sen sisäisen kauneuden mikä niissä miehissä on, joita kutsut peräkamarin pojiksi tai jotka sinulle eivät näin ensisilmäykseltä kelpaa? Pinnallisessa kanssakäymisessä harvemmin lopulta oikeasti näkee muuta kuin pelkän ulkonäön tai karisman, niin että itsekin voi helposti olla sokea näkemään monia hyviä miehiä.  angel
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 30.07.2012 10:41:13 »

Kaikille sisäistä kauneutta hehkuttaville:
Olisiko teistä itsestänne mukavaa, jos teillä olisi puoliso jonka on seksin aikana suljettava silmät ja ajateltava jotakuta toista voidakseen innostua/kiihottua?

Minusta olisi ihan hirveän väärä teko ryhtyä parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne fyysistä viehätysvoimaa. Olen pari kertaa sellaiseen erehtynyt juurikin sellaisten lausuntojen vuoksi joita tässä ketjussa on esitetty.  Minä olin hölmö ja uskoin kaikki nämä 'sisäinen kauneus on tärkein' ja 'oletpa pinnallinen' heitot, joita ilmeisesti heittävät nimenomaan ihmiset, jotka eivät ole visuaalisesti orientoituneita.

Lopputulos: Jos sitä fyysistä viehätysvoimaa ei ole, mikään määrä henkistä yhteensopivuutta ei auta: En kykene kiihottumaan tai haluamaan seksiä 'väärän' näköisen miehen kanssa. Jos ryhtyisin tällaisen miehen kanssa suhteeseen, joutuisin oikeasti tekemään tuon viestin ekassa lauseessa esittämäni mielestäni sangen epärehelliset teon, joka kerta kun pitäisi harrastaa seksiä.

Onko teistä rakkaudellinen teko rakastella yhden ihmisen kanssa ajatellen samalla toista ihmistä? Minusta ei. Jos noudattaisin tässä ketjussakin annettuja 'sisäinen kauneus on tärkeintä' ohjeita, joutuisi tasan siihen tilanteeseen. Minulla on asiasta muutamiakin kokemuksia, jotka osoittavat että kyseinen ohje ei päde kaikkiin ihmisiin sellaisenaan.

Omalla kohdallani asia menee näin:
Ensin on oltava se fyysinen mielenkiinto, muuten mikään määrä henkistä yhteensopivuutta ei silti innosta seksiin.
Sitten on löydyttävä henkistä yhteensopivuutta / sisäistä kauneutta tms. jotta syntyisi varsinainen parisuhde joka  miellyttää molempia, mutta se yksin ei mahdollista mitään muuta kuin täysin seksittömän suhteen.

Voisitteko hyvät sisäistä  kauneutta hehkuttavat ihmiset muistaa, että ihmisyksilöt ovat eri tavoin orientoituneita aistien suhteen: Toiset ovat visuaalisia, esim minä. Sitten on niitä, joille tärkeä on vaikkapa ääni tai tuoksu. Ja sitten on ilmeisesti - tämän ketjun perusteella - niitä, jotka joko eivät havainnoi ollenkaan mikä aisti heille on tärkein ja sen vuoksi kiinnittävät  huomiota vain henkisiin ominaisuuksiin, tai todella vain ovat kiinnostuneita siitä luonteesta/sisäisestä kauneudesta.

Näiden ihmisten neuvot eivät sovi muille, kuin niille jotka ovat samanlaisia kuin he itse tässä asiassa.

Jos visuaalisesti orientoituneet ihmiset, kuten vaikkapa minä, noudattavat näitä 'sisäinen kauneus on tärkeintä' ohjeita, he saattavat joutua tilanteeseen, jossa ovat parisuhteessa ihmisen kanssa joka on kyllä mukava, ihana ja sisäisen kauneuden läpitunkema, mutta ei herätä heissä mitään kiinnostusta seksiin.

Sisäinen kauneus on kyllä tärkein siinä suhteessa, että ilman sitä pysyvä suhde ei varmaan ole kovin innostava tai hyvä, mutta osa ihmisistä on niin visuaalisesti orientoituneita seksi suhteen, että se ihan ensimmäinen kriteeri on kuitenkin 'sopiva' ulkonäkö. Ja se ei tarkoita mitään kaunista mallipojua, olen itsekin ihastunut miehiin jotka eivät ole tavanomaisen hyvännäköisiä, mutta heissä on silti 'se jokin' Ja täytyy olla 'se  jokin' ellei halua joko seksitöntä suhdetta tai epärehellistä seksiä ajatellen jotakuta muuta kuin omaa kumppania.

Minä teen muille kuten haluan itselleni tehtävän ja juuri sen vuoksi en ryhdy suhteisiin, joissa seksi kumppanin kanssa ei kiinnosta pätkääkään.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14 : 30.07.2012 10:50:16 »

Tuskinpa kukaan täällä väittääkään, että hänen neuvonsa toimisivat kaikille aina?
Ei toisen tilanteesta oikein näin pienellä voi tietää mitään.

Kuitenkin, se on varsin totta, että monet katsovat aivan liikaa pelkkää ulkonäköä ja ensimmäistä vaikutelmaa. Fyysinenkin kemia voi syntyä myöhemmin, kun oppii tuntemaan toisen paremmin. Ei se siksi ole mitenkään väärin miettiä myös tätä, eikä tämä todellakaan tarkoita sitä että pitäisi ryhtyä täysin vastenmielisen ihmisen kanssa suhteeseen, tuo aivan turhaa kärjistämistä.


Ensin voi tutustua toiseen ilman suhdetta, ystävinä, miksi pitäisi heti hypätä sänkyyn ja aloittaa suhde? Ja jos mies ei kaipaa muuta kuin seksiä, niin ehkä muunlaista siitä miehestä ei silloin saisikaan?
« Viimeksi muokattu: 30.07.2012 10:53:56 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: