Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ulkoiseen olemukseen vaikuttavat tekijät kartalla  (Luettu 89253 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #60 : 25.08.2009 09:28:54 »

Minä juoksen. Jokainen ihminen jonka kanssa olen elämäni aikana kävellyt huutaa mulle aina "pitääkö meidän juosta"!!!! Cheesy

Liikun nopeasti kuin elohopea Cheesy

On mullakin tissit, mutta ei ne mahtavat ole  Wink Toisaalta, kokoiselleni tytölle varmaan aavistuksen normaalia suuremmat. Siis ihan kun kokeilee paitoja. Paitakokoni on hyvin pieni muuten mutta tissit mahtuvat vain kokoa suurempaan paitaan, siis jos puhutaan vaikkapa napitettavista paidoista..
Olen keskikokoa rinnan kohdalta, muuten normikokoa pienempi.

Mulla kyllä pitää tuo oinas ja rapu paikkaansa osin. Kasvot on kolmion, tai sydämen muotoiset. Ja mun keho on melkolailla oinasmainen. Lihakset ei ole suuret mutta ne näkyvät. Ravusta tulee mantelisilmät Smiley Miehelläni on ne myös. Ja tunteikkaat silmät. Minun silmäni kertovat mitä tunnen. Ne voivat olla surulliset, vihaiset, jäätävät tai ahdistuneet jne..

Oinas:
Though it may sound like explicitly physical traits, (strongly defined facial lines, bony structure, triangular shape of face, edginess, sharp eyes) it's something deeper too. The speech and "feel" of a strong Aries personality is also "angular". They're like rocky formations in human form, even if they're chubby or downright fat. To put it quite vague; they seem precisely contained within their "container" or form. Sometimes this form projects a sense of disproportionality. For example, a woman with strong Aries energies may be endowed with a heavy bosom, while the lower part of her body is firm, slight and hard. There is often an impression of tightness and density of muscle in both genders. Look for an active, explosive quality, like a soldier always ready to march onto war, eagerly naive but also proud. Arians are idealistic and positive, and they believe they can do just about anything. Self-centeredness is common.

Rapu:
Cancer is the child of the Moon, and is usually betrayed by her eyes. Eyes are usually quite large, almond-shaped and in a peculiar way luminous - meaning they're light in color or give the impression of light. The eyes tend to be watery and full of emotion even if the Cancer tries to hide it. If you get the impression that you are looking at a full or half moon contrasting a backdrop of darkness, you can take a fair guess that you're looking at a Cancer born. Although there are quite a few exceptions to the rule, you typically won't notice a Cancer immediately. Perhaps more than any other sign, the Crab sneaks up on you, subtly. You catch a glimpse of him or her in the corner of your eyes after a few hours at a party. Then they linger on your mind, quietly, and you don't quite know what role they have to play. Always eager to help and take care of things, Cancer is the one who'll fetch a bag of ice and hold it against the head of an accident-prone guest, or the one helping the host to remove spilled wine from the carpet.

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #61 : 25.08.2009 09:39:17 »

Mulla juuri tuo oinasmainen maskuliinisuus tulee ylökropan näyttävyydestä jos näin naisellisen kauniisti asian ilmaisee. Voin ihan sanoa ilman suurempaa kehumista, että kroppani on valokuvauksellinen. Välillä olen tuskaillut tisujani, mutta kun ne kerta ovat luonnolahja niin hyväksytään ne. Tässä kait tämä mun feministinen puoleni puhuu. Kiss

Ja Artsi jos joskus satuttais näkemään niin oispa mukava huomata tuo nopeus kävelytyylissä! Wouw! coolsmiley Kiss
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #62 : 25.08.2009 10:04:55 »

No eikö kaikki oinaat juokse  Grin Vauhtia on kuin pienissä hevosissa!

tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #63 : 25.08.2009 11:37:16 »

Meitsin sisko on oinas, ja ihmettelen suuresti, sillä hän inhoaa kaikkea urheiluun liittyvää Cheesy Eikä hän myöskään ole kovin nopea liikkeissään.Mutta luulen hänellä olevan silti melko vahvan vesimerkkipainotteen kartallaan, sillä hän on melko herkkä ja hieman taipuvainen päihdeongelmiin.Varmaan kalaa aika paljon hänen kartallaan?Nojoo, nyt meni vähän ohi aiheen  :Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #64 : 25.08.2009 12:02:53 »

Tulikin mieleen, että olen huomannut joillakin oinailla juuri tuota päihdeongelmaa...Surullista siinä on se, että pitää kumota alas kunnolla jos alkaa ilmetä ongelmia elämässä. Taikka sitten on näitä nautiskelijoita; drinkki sinne, drinkki tänne.

Artsi: Tuntemani oinaat ovat yleensä hoikkia/sopusuhtaisia, liikunnallisia. Ovat myös juuri Oinasmaisen maskuliinisia kuin naismaisen feminiinisiä. Viehättäviä poikatyttöjä, mutteivat poikamaisia.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #65 : 25.08.2009 12:29:29 »

Sama kuva minullakin on oinaista, siis kokemus Smiley

Oinas tekee kaiken täysillä, joten varmaan myös sen juomisenkin. On minullakin ollut ylilyöntejä, johtuen huonosta viinapäästä. Nykyään en juuri juokkaan, en pidä siitä fiiliksestä enkä siitä seuraavan päivän olosta Cheesy Juon mielelläni kuitenkin oluen vaikkapa saunan jälkeen tai terassilla istuksiessani. Mutta vain sen yhden.
Juhlissa voin ottaa pari enemmän. Ongelmiin en kuitenkaan juo, se kun ei auta Cheesy
Tykkään itkeä surut pois selvinpäin ja jatkaa eteenpäin taas.

Oinaat valitettavasti ovat myös tupakkanaisia/miehiä. Ei tietenkään kaikki mutta siis löytyy kyllä.
Työpaikallakin oinaat ovat niitä jotka menevät pihalle vetämään hermosauhut kun ottaa päähän. Minä kuulun heihin  Sad Aion kyllä lopettaa, taas, jonain päivänä piakkoin..

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 25.08.2009 13:26:01 »

Ei ei Sasha Cheesy Oinailla ei ole kookkaat rinnat. Tai siis varmasti on joillain, mutta kaikki minun tuntemani oinaat ovat yleensä melko laihoja tai urheilullisia ja heillä on vartaloon sopivat tissit. Ei siis mitkään jättipallot.




...Eikös ne isot lollot liitetä rapuun...?

Itseasiassa kaikilla  aurinko rapu naisilla joita tunnen on vartaloon nähden isot tissit.

Tuosta tuli mieleen, että niinpäs muuten on!  Cheesy
Jos ei nyt mitään mahdottoman isoja lolloja, niin ainakin tavallista isommat
muun kropan kokoon nähden.

Minulla on  rapu-ystävä, joka on vielä hennompi tirriäinen kuin minä,
hyvä jos 43 kg menee rikki, mutta sillä C-kupin tissit,
jotak ovat hänen muuhun kokoonsa nähden jumalattomat. Shocked

Tosin järjestäen kaikki  aurinko oinas-naiset keitä tunnen omaavat
tavallista isommat rinnat. idiot2 He ovat sen mallisia, että sirot pitkät jalat,
joista he ei liho ollenkaan, mutta jos lihoo,
niin ne saa kaiken vatsaansa, käsivarsiinsa ja tietenkin tisseihinsä. idiot2

Esim. minä en saa mitään yläkroppaani tai vatsaan ja vyötärölle jos lihon, vaan takalistooni. idiot2

Mitäs kamalia stereotypioita tässä vielä kehittelis..? :Smiley

Niin,  kaksoset-naisilla on yleensä aikamoiset linnun luut, idiot2
kait siksi, että luonto on päättänyt, että Kaksosen pitää olla keveä,
nopea ja sen pitää pystyä lentämään..? Cheesy

Ex-Vaakani, jolla lapiomaiset isot kädet mietti aina,
kuinka ohuet ranteeni käsivarteni ovat ja kuinka hänen 6 ja 10 vuotiailla  pojillaankin
on paksummat luut ja kuinka minun käsivarteni pystyisi katkaisemaan kuin kuivan oksan Shocked
-vaihdoin miestä, ennen kuin se olisi mahdollisesti kokeilee sitä! Grin 2funny

Vesimies-miehillä on muuten yllättävän pienet sormet ja kämmenet..? Huh
Minun Veskarillani näin kuin myös Veskari2:lla vai onko se joku juristien ominaisuus..? idiot2

tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #67 : 25.08.2009 13:55:20 »


...Eikös ne isot lollot liitetä rapuun...?

Itseasiassa kaikilla  aurinko rapu naisilla joita tunnen on vartaloon nähden isot tissit.

Minä olen  aurinko rapu ja ei todellakaan ole mulla mitkään jättitissit! Hmph! A-kuppi mulla on, ja pärjäisin ilman rintsikoita jos tahtoisin (kimmoisat on, ei roiku tai mitään, eheh!)

Mutta minussa on aika vähän ravun ulkoisia piirteitä,  askendentti kauris ja  kuu kaksoset vaikuttaa enemmän.
« Viimeksi muokattu: 25.08.2009 13:58:27 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #68 : 25.08.2009 13:55:29 »

Juon mielelläni kuitenkin oluen vaikkapa saunan jälkeen tai terassilla istuksiessani. Mutta vain sen yhden.
Juhlissa voin ottaa pari enemmän. Ongelmiin en kuitenkaan juo, se kun ei auta Cheesy
Tykkään itkeä surut pois selvinpäin ja jatkaa eteenpäin taas.


Voi kuule kuinka söpöä. Cheesy Itse käytän alkoholia ihan samanlailla kuin sinäkin.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #69 : 25.08.2009 14:02:11 »

Eikö vain olekkin  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #70 : 25.08.2009 14:03:33 »

No on smitten

Juuri tuollaiselle vahvuudelle minä nostan hattua coolsmiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #71 : 25.08.2009 14:04:40 »

No mutta heikkohan minä olen kun tupakkaakin tupruttelen Cheesy Siitä pirusta kun vielä pääsisi.. Sehän on vain tahdon asia.

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #72 : 25.08.2009 14:08:01 »

Ai niin, Artsi Wink Grin Nikotiinipurkkaa, nikotiinilaastari, taikka jos oikeen vaikeaa tekee päästä tupsakistaa irti niin siihen on sitten tabuja reseptillä...

Vaihtoehtoja on Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #73 : 25.08.2009 15:39:59 »


...Eikös ne isot lollot liitetä rapuun...?

Itseasiassa kaikilla  aurinko rapu naisilla joita tunnen on vartaloon nähden isot tissit.

Minä olen  aurinko rapu ja ei todellakaan ole mulla mitkään jättitissit! Hmph! A-kuppi mulla on, ja pärjäisin ilman rintsikoita jos tahtoisin (kimmoisat on, ei roiku tai mitään, eheh!)

Mutta minussa on aika vähän ravun ulkoisia piirteitä,  askendentti kauris ja  kuu kaksoset vaikuttaa enemmän.

Heh..!  Cheesy Tuli tästä mieleen, että  kaksoset-vaikutuksella ollaan järjestään pieni tissisiä? Cheesy
Käy järkeen, kun ajattelee  kaksoset:n tarkoitusta maailmassa ja luonnetta. Tongue
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #74 : 25.08.2009 20:59:03 »


...Eikös ne isot lollot liitetä rapuun...?

Itseasiassa kaikilla  aurinko rapu naisilla joita tunnen on vartaloon nähden isot tissit.

Minä olen  aurinko rapu ja ei todellakaan ole mulla mitkään jättitissit! Hmph! A-kuppi mulla on, ja pärjäisin ilman rintsikoita jos tahtoisin (kimmoisat on, ei roiku tai mitään, eheh!)

Mutta minussa on aika vähän ravun ulkoisia piirteitä,  askendentti kauris ja  kuu kaksoset vaikuttaa enemmän.

Heh..!  Cheesy Tuli tästä mieleen, että  kaksoset-vaikutuksella ollaan järjestään pieni tissisiä? Cheesy
Käy järkeen, kun ajattelee  kaksoset:n tarkoitusta maailmassa ja luonnetta. Tongue


Grin Minä olen  kuu  kaksoset ja pienet on.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: