Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 679247 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #480 : 19.02.2008 23:34:49 »

 Grin
Anteeksi Esmiralda,en sairaudellesi naura,vaan lääkärille! Grin
Lepäilehän nyt oikein luvan kanssa! smitten
tallennettu

Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #481 : 22.02.2008 15:00:24 »

Mnä olen rakastunut!  smitten  Tätä tunnetta on ollut ikävä.
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #482 : 22.02.2008 15:14:27 »

Onpa IHANAA Dala! smitten

Onnea matkaan sinulle! smitten smitten smitten
tallennettu

Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #483 : 22.02.2008 17:07:20 »

Kiitos Chandra. smitten  Tämä suhde tuntuu niin tähtiin kirjoitetulta ja kohtalon johdattelemalta ettei voi kuin ihmetellä.. Toivottavasti tämä nyt sitten kestää. Grin
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #484 : 26.02.2008 09:43:27 »

Huh, en halua enää tähtiin kirjoitettua, minulla ne ei ainakaan kestä. Vähän pienempää lajia, kiitos, ja se jatkuukin, mikä on ihan kiva. Jollain tavalla.. olen iloinen tasapainostani, suht helposta työpv:sta saikun jälkeen ja olin tehokas, ja muista busineksista, ystäviäkin on siellä täällä, keväästä.. kesällä taas kaikkea-- aurinko parasta... suomalaiset ja muutama muu kansa on todella kestäviä talven kanssa, mentaliteetti voipi olla eri etelässä, mutta niin on palkatkin.. ei kantsu vielä poistua..

olen iloinen yleisestä vapauden tunteesta, voi tehdä mitä vain tai olla tekemättä, omat tavoitteet--

February 26, 2008
Opportunities exist in the cracks, so don't count on looking in the most obvious places. The dreams you are searching for are found in the least likely locations, so keep your eyes open to the unexpected. The chance of a lifetime may come rolling around the corner at any minute, so be prepared to pack your bags and take a trip to a place you may never have thought of visiting before. The dreams you wish for can come true.

Jännittävä tarot.. minäkö enää jaksaisin valloittaa.. voi, voi.. no ehkä uudelleen-valloitus vois toimia..




It’s all go in your personal life, dear ! While the Devil pedals away furiously, the Wheel of Fortune turns in your favor! You’re in full seduction mode and you radiate charm and charisma. Nonetheless, don’t become too possessive over your partner or too overbearing in trying to win over a new conquest. It won’t take much for things to get out of hand…  At work, you tend to let yourself be carried along by the energy and ambition of those around you. The Devil, who rules the professional arena, injects a materialistic spirit into the behavior of certain colleagues and bosses. You, on the other hand, are governed by the Hermit, who is opposed to such attitudes. The Hermit encourages you to let others fight for the big rewards, while you content yourself with the smaller ones left behind - and this will do nicely for you today!


« Viimeksi muokattu: 26.02.2008 09:51:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #485 : 26.02.2008 10:21:35 »

Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen, koska...
 Smiley Cheesy Kiss smitten Smiley smitten smitten Cheesy smitten :Smiley Kiss smitten

Tänään näen yhden aivan iiiihanan tyypin pitkästä aikaa.. 5 tuntia 40min vielä.. 
:Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #486 : 26.02.2008 12:01:13 »

Aika meni nopeasti   Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #487 : 26.02.2008 12:10:08 »

No joo.. meni ja ei mennyt.. On mulla ollut aika monta tyhjääkin hetkeä tässä.. Mutta kyllä se meni silti kivuttomammin kuin kuvittelin.. Tongue
4 tuntia..

En käsitä itseäni, oon ihan hermoraunio.. Niinku menis ekoille treffeille jonkun kanssa, jota on ihaillut pitkään salaa.. Grin Vaikka vuosi ollaan asuttu yhessä.. Kyllä tällainen kuukauden ero antaa varmasti uutta potkua koko suhteelle!
Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #488 : 26.02.2008 16:55:19 »

Olen iloinen, kun ukkoni selvisi taas sairaalamatkasta ja tulee huomenna kotiin!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #489 : 26.02.2008 17:13:13 »

Minä sain kannettavan tietokoneen! ^__________^ Joudun tosin odottelemaan sitä jonkun tovin, mutta yesh, vuosia, vuosia, vuosia pitkä haaveni on viimeinkin totta! Toivottavasti enoni ei pahastu,että menin ostamaan koneen "hänen selkänsä takana", vaikka puhe oli, että hän auttaisi sen hankinnassa.

Nyt kun vielä saan sen playstation 3:n niin olen NIIN onnellinen Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #490 : 26.02.2008 18:39:07 »

Tuosta Esmiraldan ja Tigrinumin onnesta ei voi kuin itsekin tulla ONNELLISEKSI!

                       smitten  smitten  smitten
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #491 : 26.02.2008 21:15:51 »

Joo, jotenkin en malttaisi odottaa tietoja Tigrinumilta, että miten ihanaa se nyt oli saada se oma kulta kotiin. Ihan olen ollut odottamisen hengessä mukana... Smiley
Mutta miekin olen onnellinen, työharjoittelu alle 3 vuotiaiden kanssa on ollut tosi extreme-juttu miulle, ja olen nauttinut siitä kovasti.  smitten Ja se on yllätys se. En olisi ikinä uskonut, että pystyn nauttimaan tästä. Tämä harjoittelujakso oli etukäteen niin kammottavaa ja pelottavaa ja ajattelin, etten mitenkään selviä siitä. Mutta niin vain olen selvinnyt, kolmas viikko menossa....Enää kaksi täyttä jäljellä. Ja niitä pikkuriiviöitä tulee takuulla ikävä, kunhan työharjoittelu loppuu. Embarrassed
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #492 : 27.02.2008 10:08:00 »

No voihan nyt.. Kiitos Chandra ja Selkis.. smitten

Mitä mä voin sanoa!
Olen hymyillyt kohta 24h putkeen ja alan tosiaan tunteen sen naamassani...

Kun toinen ilmaantui eilen paikalle, olin varmaan vielä tunninkin sen jälkeen jotenkin ihan paniikissa.. En tiennyt miten päin ois ollu..! Enkä nyt puhu mistään sänkyasennoista, ne osaan ehkä juuri ja juuri päättää..  Grin

Mutta kyllähän se mun oma tiikeri on vaan niin söpö..  Smiley Ja ruskee ja 5kg laihtunut. Nauroin illalla et toinen näyttää hämärässä huoneessa niin likasen näköseltä.. Ja et kyllä kunnon suomalaisen pitää olla kunnon valkonen.. Niin sieltähän tuli kuittia että mä en ole edes valkonen, et oon melkein läpinäkyvä..  uglystupid2 Grin

Juu, kaupan kassakonekin kilahteli innosta, kun menimme käymään pikku ostoksilla.. Mulla on ollut täällä rahat niin vähissä että oon ollut nuudelilinjalla ja toisella taas oli valtavat mieliteot kaiken suomesta saatavan ruoan suhteen.. Kauppaan meni 70€ ja nauratti siinä kassalla, et ollaanko me joku suurperhe, vai mikä. . .

Miten jonkun ihmisen seura tekee niin onnelliseksi, en mä tajua, tuon ihmisen olemuksessa ja puheissa on jotain viehättävää juroa koomista charmia..! Miten sen edes kuvailisi.. Parhaimpina hetkinä meillä vaan on yhdessä niin hauskaa.. Meillä on niin omat jutut...  Smiley uglystupid2 Cheesy

Ja onnea vaan Esmille miehestä, Athalle koneesta, Selkikselle työharjottelusta ja kaikille muille muuten vaan..  Smiley Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #493 : 27.02.2008 10:57:32 »

No ihan tuollaisissa täpinöissä en kyl ole miehestä.. vaikka erään tässä kenties saa nähdä, MYÖS paussin jälkeen, kun ei ehdi.. ja ens kuun puoliväliin olisi kaavailtu jotain kivaa ja erilaista-

lähinnä olen ajatellut, miten pitää sellainen tasainen tyytyväinen mieli, kun tietää että muutoin on voittaja  Wink .. oli miehiä tai ei.. tavallaan siitä tulee jo se hyvä mieli.. joku tyyppi joskus, onhan se ihan plussaa..

tosin jos ei ihan hullaannu jostakusta, ei tietenkään haavoitu eikä tarvitse aloittaa uuden kanssa taas joskus.
   :Smiley

minulle luvataan ylläreitä, hänelle.. hmm-

Today sees the return of some passionate emotions! You'll be bursting with love for your partner, dear. The Star and the Devil have joined forces to give you a day under the sign of romance and emotion. You'll be a mixture of tenderness and sensuality, a heady cocktail that will enchant the person who occupies your dreams.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2008 11:42:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #494 : 27.02.2008 11:42:39 »

Mun mielestä hullaantumisessa ei ole mitään vikaa.. En pelkää ollenkaan haavoittuvani tai sitä että jäisin yhtäkkiä yksin jonkun tunnekaaoksen kanssa nuolemaan haavojani.. Smiley

Mä tiedän et pärjään yksinkin ja osaan nauttia asioista täysillä. Mutta miten hienoa onkaan nauttia täysillä myös kaksistaan.. Laittaa kaikki peliin ja olla niin avoin ja aidosti läsnä kun vain voi olla.. Se ei voi tehdä ihmistä haavoittuvaksi..  idiot2 Silloin kun ihminen on aidoimillaan ja eniten kosketuksissa sisimpäänsä, on hän myös vahvimmillaan, koska silloin ei ole mitään suoramuureja päällä, joiden alle liiskaantuisi niiden hajotessa...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: