Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkin kanssa tulette huonoiten toimeen?  (Luettu 123813 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #105 : 17.11.2007 20:22:42 »

Näin Oinaana pakko sanoa, että ollaampa nyt rehellisiä  Smiley! Ensinnäkin Oinas on ITSEKÄS  

Tulihan se sieltä!  Grin

Oinas on muuten OK, mutta varsin itsekäs kyllä ja henkisesti kehittymätön Oinas on varsinainen riesa, mutta kaverina menettelee..
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #106 : 17.11.2007 22:44:33 »

Poikani on Oinas-ja minusta han on hyvin henkeva ja itselleen absoluuttisen rehellinen, MUTTA han on ITSEKAS ja menee hyvin kauan, etta han suuttuu-MUTTA en halua olla paikalla silloin kun han SUUTTUU!!!
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #107 : 18.11.2007 00:24:34 »

Juu, samaa mieltä Diamondin kanssa, ettei kannata olla paikalla kun oinas suuttuu  Shocked . En toki voi yleistää että kaikki oinaat olisivat samanlaisia, mutta tälle oinaalle ei kärsinyt huomauttaa mistään asiasta...siitä otti heti nokkiinsa. Ja hän sai kyllä tehdä ja koheltaa kuin huvittaa, mutta kerran kun itse myöhästyin tunnin, niin siitä kahden viikon ero...  knuppel2 Tasan ei käy jutut aina... Oinas sai olla pahalla päällä, mutta auta armias kun mua ketutti tuossa yks päivä, niin oinaspa otti taas eron, koska olin kuulemma tartuttanut pahantuulisuuteni häneen...kuitenkaan en ollut pahalla päällä vaan harmissani ettei hän tullut käymään meillä... Että tämmösiä ajatuksia vielä...  tickedoff Wink Nyt ollaan erossa, eikä enää palata yhteen...ei enää oinasta!!!!!
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #108 : 18.11.2007 00:59:47 »

Täällä kans yks Oinas sanoo, että ei enään oinasta!!!!!  Grin
Tai noh, ongelmahan on se, että oinas-nainen ei halua tulla jahdatuksi ja oinas-mies haluaa jahdata... joten eihän tämä mihinkään etene niin, että molemmat olisi tyytyväisiä???!!! Vai onko oinaspareja olemassa??
Ja tavallaan myös oinaan on vaikea pysyä oinaan vauhdissa...
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
mairu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #109 : 14.12.2007 00:26:13 »

En kertakaikkiaan tule toimeen Oinais ihmisten kanssa. uglystupid2

Sisareni on Oinas, siinä on yksi malliesimerkki ihmisestä joka on aina oikeassa.  knuppel2 Hänen, ja vain hänen mielipiteensä on ainut oikea. knuppel2 Auta armias, jos olet eri mieltä jostain. Hän loukkaantuu, ja yrittää vääntää vaika rautlankasta, että hän on oikeassa. tickedoff

Ex avokkini oli oinas, itsekäs, oma kivä oli pääasia. Mukava seuramies,  2funny mutta aina suuna ja päänä, ei kuunnellut muita.  Kaikki piti mennä vain hänen ehdoillaan, silloin hän oli tyytyväinen. Oinas ei kertakaikkiaan osaa ottaa toisten tunteita huomioon. :Smiley

Ei enää parisuhteeseen Oinaan kanssa, Kalanaiselle aivan väärä kumppani. No elämä opettaa. idiot2
tallennettu

Kala.nouseva Jousimies, Aurinko Kaloissa,
Kuu Kauriissa, Merkurius Oinaassa,
Venus Vesimiehessä,
Mars Kauriissa,
Maa Koira
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #110 : 14.12.2007 15:56:34 »

Minusta tähän on vaikea vastata.. kun ei haluaisi katsoa ihmisiä vain tähtimerkkeinä.. oinaan PITI olla minulle sopivin, kai?? Joopa joo. No eihän sokerina pohjalla voi olla huono kokemus?  Cheesy

Miksi oinasnaista ei saa jahdata? Joukkaria saa, ja joukkari saa itse metsästää..  Cool
« Viimeksi muokattu: 14.12.2007 15:58:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sissell
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 42



Profiili
« Vastaus #111 : 14.12.2007 22:11:59 »

En tiedä mikä siinä oikein on..tunnen tosi monta vesimiestä, mutta en vielä yhtäkään, jonka kanssa oikeasti tulisin toimeen  idiot2 Saman huomaa sitten niidenkin ihmisten suhteen, joilla on paljon vesimiesvaikutusta kartalla  crazy2 Jotenkin tulee väkisinkin kinasteltua ja tapeltua aina heidän kanssaan  tickedoff
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #112 : 14.12.2007 23:30:49 »

Minusta tähän on vaikea vastata.. kun ei haluaisi katsoa ihmisiä vain tähtimerkkeinä.. oinaan PITI olla minulle sopivin, kai?? Joopa joo. No eihän sokerina pohjalla voi olla huono kokemus?  Cheesy

Miksi oinasnaista ei saa jahdata? Joukkaria saa, ja joukkari saa itse metsästää..  Cool


Helou, SA  Smiley

Niin, mulla ainakin on sellainen vika, että minusta liian kiinnostuneet miehet eivät minua kiinnosta, miehessä pitää olla myös minulle haastetta. Joten, jos oinas mies ja oinas nainen haluavat molemmat jahdata, niin? ainakin eteneminen on hiljasta, sillä molemmat kuitenkin yrittävät olla vaikeasti tavoiteltavia, varsinkin jos tiedostavat omat piirteensä, eivätkä halua olla liian helposti saavutettavia, get the point?  Grin Kumpikin tasapainoilee omalla tontillaan, että "olenko liian helposti saavutettava" ja ottaa etäisyyttä ja jos toinen on liian siinä, niin ottaa taas etäisyyttä... huh, mitä kissa-hiiri leikkiä kahdella oinaalla, nimimerkillä: 2kk leikitty, joko pikkuhiljaa alkais etenemään...  tickedoff  :Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #113 : 18.12.2007 13:06:52 »

Ahaa... no joo.. minusta on kyllä eräs oinas ollut niin kauan kiinnostunut mut vain silleen - paitsi avarran ajatteluaan - että.. voin kuvitella oikean oinaan tekevänkin jotain. Nyt vaan on koettava jotain tuon ravun kanssa ensin, jännästi on tosiaan 180 astetta eri kuin kauris ja herkkä ja ihana.

En voi etukäteen pakottaa jotain sielukumppania syntymään esim tuli tai ilmamerkiksi  oinas  leijona  vaaka  vesimies .. heh. Voisikin.

Joten kenen kanssa nyt siis huonoiten.. yritän miettiä kaikkien hyviä puolia. 

R, kokeile  jousimies tai  leijona .. Cool
« Viimeksi muokattu: 18.12.2007 13:09:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #114 : 19.12.2007 10:20:44 »

Se on totta, että oinas haluaa myös tulla otetuksi, kyselemättä. Mutta eipä ole yhtä oikeaa tapaa vietellä oinasta, huomasin tuossa, miten vähän loppujenlopuksi itseäni tunnen. Sekä tätä toista oinasta...

Mutta kun elää niin, mikä tuntuu hyvältä itsestä niin asiat etenee niin kuin on tarkoitettu. Lopetin miettimisen, miten toimia jne... ja nythän asiat etenee, kun minä teen niinkuin vaistot sanoo ja omien rajojeni puitteissa. Oma itsevarmuus siitä mitä haluaa ja ei halua, ja sen osoittaminen toiselle on loppujen lopuksi tärkeintä. Se mitä saat, on joko voitto tai pettymys, mutta sinulle ja sille suhteelle tarkoitettu. Ei voi alkaa elää niinkuin olettaa toisen haluavan. Ja nyt odottelen seuraavaa askelta... rauhallisin mutta kuitenkin niin sekaisin mielin  :Smiley

Jotain hyvää tapahtuu, se joko kestää tai on lyhyt aikaista, ei väliä. Nautin!

SA, mulla on ollut yksi jousimies-seikkailu, oli naimisissa ja perheellinen ja uskomaton sängyssä!!!  Wink Oli kuitenkin väärä henkilö mulle ja lopetin leikin nopeesti. Leijonaa ei ole ollut... Mutta tällä oinas miehellä on nousevamerkki leijona ja paljon planeettoja mm. aurinko 9. (jousimies)huoneessa. Sopii!!!

Mulla myös nouseva vaaka, joten tosiaan olen odotellut sitä sopivaa, enkä lähde leikkimään ihan vaan huvikseen, vaan tarviin miehen joka sytyttää sielun, sydämen ja ruumiin... tasapainossa. Että niin, ei ole helppoa ei!  Grin
« Viimeksi muokattu: 19.12.2007 10:23:31 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #115 : 19.12.2007 12:43:06 »

Siksipä hengailen sen nousuvaa´an kanssa, kun kaikkeus on taas niin hidas.. oh well.. jengiä piisaa joka paikassa.. en käsitä miksi jotkut vaan kolahtaa, esim nyt aivan hassu tapaus. No onneksi hän ja minä edes olemme vapaita, vaikka kumpikin katselee ympärilleen. Sielukumppaneilla vapaus olennaista..  :Smiley :Smiley Huh

Taitaa kiinnostaa enemmän se kenen kanssa tulee toimeen, kuin että ei tule. Allaoleva; se on vähän niin että joko asiat syvenee tai väljähtyy hieman; mahikset on sanottu hänelle. Tunnettu 12 vkoa. 

Miettikää miksi ette tule toimeen ja syyt löytyvät Itsestä, niinkuin kaikki, aina..  Tongue


December 19, 2007
The planetary alignment gives you an opportunity to push a certain relationship into deeper waters. Not that you are overly passionate yourself - you tend to prefer to talk about these things, rather than get too deeply involved. Yet even you cannot deny that you would very much like this particular person to be more closely linked to you. If you play your cards right, they certainly will be.

« Viimeksi muokattu: 19.12.2007 13:30:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #116 : 25.12.2007 11:28:30 »

Vaihtelee aikakaudesta, mikä merkki kolahtaa. Yhteen aikaan mies kuin mies, jonka tapasin ja johon ihastuin, oli Härkä (olen oinas itse). Lapseni isä on Härkiä. Liian hidasta ja materialistista touhua tähän hetkeen. Menee koko elämä ennen kuin päivä edes alkaa. Hitaus kaikessa oli äärimmäisen rasittavaa.

Kaverini olivat pitkään Jousimiehiä ja Leijonia. Heidän itsekkyytensä ja niin ikään materialisminsa alkoi pänniä ja kyllästyttää. Olen jättänut heidät, jos en kokonaan, ainakin vähän vähemmälle huomiolle. En jaksa pönkittää heitä.
Rapumiesten kanssa en ole koskaan tullut toimeen. Ravun kanssa - tyttäreni - minun on pakko tulla jotenkin toimeen. Hän on moninkertainen Rapu (Aurinko, Kuu ja Venus Ravussa), ja nousumerkiltään Skoprpioni. Se riittää minulle Ravuiksi. On kuin vuoristoradalla eläisi. Huh. En jaksa vesimerkkejä pakollisen sukulaissuhteeni ohella lainkaan.

Neitsyet ja Kauriit ovat työkavereina ok. Heissä on monia arvostettavia piirteitä työelämän kannalta. Ystävänä Neitsyt on liian nirppanokka. Jatkuva kriittisyys ja pölyjen pyyhkiminen ja bakteerien tuijottaminen on rasittavaa.
 
Ilmamerkit Kaksonen ja Vaaka, ovat tällä hetkellä ne, joiden kanssa on helpointa. Pienet murheet ja vastoinkäymiset jotenkin ohitetaan mukavasti, anteeksi antaminen on helppoa ja mutkatonta, elämä virtaa. Tietynlainen levottomuus on rasittavaa etenkin Kaksosten kanssa, mutta menettelee vielä. Ainakaan ei ole hidasta eikä liian kriittistä ja joka asian kannalta vaikeaa. Vesimerkkien joustavuus on minun kannaltani nyt ihanteellista.

Oinaat ovat tietenkin aina kaikkein ihanimpia. Heidän suoruutensa ja käytännönläheisyytensä, toimintaan perustuva aikaansaaminen on vetoavaa. Kun ystävä-Oinaani painelee Kurdistanin luotisateessa pelastaakseen lapsia, niin en voi puhua edes erityisestä itsekkyydestä. Kaikki muut merkit alkaisivat nyyhkiä omaa nahkaansa ja varastettuja rahojaan ja vetistellä tunteitaan moisessa tilanteessa - mutta Oinas selviytyy ihailtavasti, koska toimii, tekee sen mitä pitää,eikä ajattele omaisuuttaan taikka tunteitaan taikka nahkaansa pätkän vertaa sellaisessa tilanteessa.

Oinaat, kaikki keitä tunnen, itseni mukaan lukien, ovat kaikkea muuta kuin itsekkäitä. Etsikää itsekkyyttä ihan muista merkeistä vaan.

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #117 : 26.12.2007 19:17:22 »

Neitsyet ja Kauriit ovat työkavereina ok. Heissä on monia arvostettavia piirteitä työelämän kannalta. Ystävänä Neitsyt on liian nirppanokka. Jatkuva kriittisyys ja pölyjen pyyhkiminen ja bakteerien tuijottaminen on rasittavaa.

 Grin  Grin

No joo. Minulla on eräs Neitsyt-ystävä joka pyyhkii aina kaikki pölyt ennen kuin istutaan iltaa rauhassa.  Wink

Mutta muuten hän on ihana, ystävänä korvaamaton.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
selkälokki
Vieras
« Vastaus #118 : 26.12.2007 19:57:26 »

Minulla on myös eräs neitsyt-ystävätär. On ollut jo muutaman vuoden, mutta nyt vasta kävin hänen omassa kotonaan kylässä...Hän on vieläpä moninkertainen neitsyt (nousu tosin kaksonen). Koska mieheni on neitsyt, niin odotin tietynlaista järjestystä jne. Mutta ylläri ylläri, kotinsa oli kyllä melko boheemi. Tavaroita oli paljon vain pinoissa hyllyllä ja keittiön tasoilla oli paljon esillä ruokapaketteja, siis muropaketteja jne. Kissa sai rauhassa olla ruokapöydällä...Ei siellä likaista ollut vähässäkään määrin, mutta varsin boheemia. Niin, että taitaa poikkeus vahvistaa säännön. Tiedän kyllä, että tämä ystäväni on monissa muissa asioissa hyvin pikkutarkka ja vaativa, mutta ei näköjään järjestyksen kanssa. Smiley
Mukava ja luotettava ystävä.
tallennettu
:elisa:
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #119 : 26.12.2007 21:17:13 »

Rapu-miehet... niiden kanssa menee järki.  uglystupid2

Toisaalta huomaan, että ystävistäni puuttuvat oinaat ja skorpionit täysin.

Mutta rapu on jostakin syystä sellainen, että pidempi keskustelu saa minut puremaan hammasta ja keksimään syyn poistua tilasta. Jankkaajia, jotka eivät puhu samasta asiasta kuin minä vaikka luulevat niin. Arggh!

Elisa
tallennettu

Aurinko ~ Kauris
Nouseva ~ Neitsyt
Kuu ~ Kala
Merkurius ~ Vesimies
Venus ~ Jousimies
Mars ~ Kaksoset
Sininen Yliääni Myrsky
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: