Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkit ja ihmissuhteet  (Luettu 92980 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Millis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #120 : 09.11.2006 12:28:12 »

Olen kuukauris ja seurustelen (toistaiseksi) kuuleijonan kanssa. Ei toimi.  Cry Olen muutenkin havainnut, että kvintiili esimerkiksi Venus-merkkien välillä toimii oikein hyvin mutta kuumerkkien välilä katastrofi.
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #121 : 09.11.2006 12:59:26 »

Sattuuko se kuuleijona olemaan menestyvä (ulkomainen) oinas? Heitä tänne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #122 : 10.11.2006 07:53:26 »

millis, tosiaan ...tunne elämän tarpeet ym. varmaan ihan erilaiset  Huh

suosittelen, kun itsekin olen kuu kauris, kuu maa -tai vesimerkissä  Smiley

minun hyvissä suhteissani oli miehillä kuu kalat ja skorpioni. ja huonossa kuu jousimies -silloin tuntui turhauttavalta yrittää ymmärtää toisen tunne-elämää  buck2

huomaan paljon samaa ystävyyssuhteissa ! minulla niiden joiden kuu on maa tai vesimerkissä kanssa on helpoin avautua ja tuntee ymmärrystä syvemmällä kuin mentaali tasolla  Smiley
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #123 : 10.11.2006 12:40:43 »

Just kuukaloja en tajunnut, ei auttanut höyhen, ei sorkkarauta.. tulikuuta kiitos..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Millis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #124 : 10.11.2006 20:54:56 »

Heh, ei taida olla erityisen kuuluisa  Grin Siis sinulle Golden Sphinx.
tallennettu

Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #125 : 27.01.2007 14:39:14 »

heh

taisin itte löytää menestyvän ulkomaisen oinaan, vaikkei meistä tulisi paria heh, mutta johan kolahti. Huomasin että nousumerkin lisäksi tyypillä olis kuujoukkari. Ihmeellistä. Mutta kuujoukkarin kun pitäisi olla  niin kamalan sitoutumiskammoinen, miksi en ole. Nousuvaakako tekee sen? Ja oinas olis intohimoinenkin. On NIIIIN hyvä olo kun on poissa henkilöistä, joiden astrot ei stemmaa kanssani.. piti vaan odottaa tähän kevääseen asti, että uskoo jonkun voivan vielä kolahtaa..

Ennenkuin ihminen valaistuu, kyllä au kuu ja nousu vaikuttavat paljon - ehkä sen jälkeenkin. Minulla tökki jotenkin kaikki; kun minun au tulta, toisen maata, kun minun nousu ilmaa, toisen vettä ja kuumerkeissä sama, toisen vettä minun tulta..  :Smiley toisen kanssa oli helpompi kun oli hänkin just nousuvaaka, mutta ei sitten sekään ollut hyvä kun olen au tulta, hän vettä, kuuni tulta, hänen ilmaa.. ekallakin oli kuu ilmaa. No tulipa nähtyä eri versioita.


Independence is very important to a person with Moon in Sagittarius.  They can’t stand the thought of being tied down, to not have their freedom.  They want to live their life the way they choose without having to consult or have another’s approval.  This can be hard on romantic relationships.  For a person with Moon in Sagittarius, freedom and opportunity to explore new things is what helps them feel secure. Because they hate to be tied down, foreign places and people hold a great appeal for them.  Even when they are perfectly content with life, they are positive that even better opportunities await them somewhere.  Moon in Sagittarius people love to travel and explore new ideas.  Learning for the sake of learning is something they identify with- they are very curious and want to know everything.  People with Moon in Sagittarius are very optimistic, enthusiastic and idealistic, even to the point of folly.  The happy go lucky is an apt term for them.

*Kun yhdellä oli flirttaileva kuukaksonen, se on EDELLEEN 14v jälkeen samanlainen. Puhuu vaimonsa selän takana minulle hänen siskostaan! Tyypillistä. Ja kuuveskari oli siis avoin useammalle, kuukalat kerta  kaikkiaan piilossa tunteidensa kanssa. No hänelle oliskin varmaan parempi au-maa, nousuvesi, kuuvesi.

Kuuleijona kyllä kävis jos au oinas ja nousuvaaka. Kuujoukkari olisi hyvä siinä mielessä, että hänelle minä olisin ulkomainen ja minä hänelle, oletetaan että kumpikin tykkäisi ulkomaisesta..  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 27.01.2007 14:57:15 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #126 : 17.08.2007 14:18:03 »

No ihan pakko on lisätä tässä (vaikka tämä onkin näköjään aika vanha ketju jo) tuosta Kuu-Kalojen ja Kuu-Skorppareiden yhteydestä. Joku tuolla mainitsi siitä syvällisyydestä ja täytyy sanoa että erään ystäväni (mies) kanssa olemme kokeneet tuon yhteyden. Hassua, sillä tunne on kuin tuntisi toisen ilman sanoja, pelkällä katseella.

Se on sellaista hiljaista hyväksyntää, että toinen on kosketuksissa itseen, vaikka sanoilla sitä ei sanoisikaan.

Kuu on kai sellaista vaistomaista oloa, ja tässä tapauksessa suhteemme on juuri tällainen "vaistomainen" suhde. Ottamatta nyt yhtään sen enempää kantaa mitä kaikkea muuta meidän suhde sisältää...
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #127 : 22.08.2007 17:48:42 »

Kyllä tuo Venuksen sijainti vaikuttaa paljon siihen, millainen olet ihmissuhteissa - nimenomaan rakkaus- ja seksisuhteissa sekä flirttaillessa.
Hieman OT:ksi menee (http://www.cosgan.de/images/more/schilder/213.gif) Mutta jos ajatellaan näin, että Venuksen merkkisijainti mulla Veskari  vesimies 9'54 ja  mars kauris 29'06 astetta, ne tekevät väljää yhtymää. Ja Veskarista sanotaan, että hän on kylmähkö tyyppi, jota minä en taatusti ole, päinvastoin, vaan KuumaaHuumaa, sitä olen. No, taiteellisuuttakin löytyy, mutta uskoa siihen kykyyn ei, vaikka toiset sanoisivat mitä
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #128 : 20.09.2007 02:20:25 »

Höh,

Mullon  kuu neitsyt ja 12. huone. Kaiken järjen mukaan mulle pitäis olla lähes mahdoton saada ystäviä helposti, mut kaikkea kanssa! Mua auttaa hädässä niin monet ystävät, että tulee ihan nolo olo - tuntuu, et mä en mitenkään ole ansainnut tällaista hyvyyttä ja uskollisuutta ystäviltä. Lisäksi mun elämä on muutenkin nin hypersosiaalista, että mä todellakin kaipaan yksinäisiä hetkiä, niin ettei lähimaillakaan ole ketään - edes lapsia. Mä nimittäin kestän oikein hyvin yksinäisyyttä, hiljaisuutta ja pimeyttä -  kunpa joskus olisi niihin mahdollisuus.

Johtuuks tää nyt 11. huoneesta vai nousevasta vaa'asta?

AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Saakan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #129 : 20.09.2007 10:32:19 »

Heippa!


Te varmaan osaatte kertoa paremmin, mitä meinaa jos:

minä:
 aurinko leijona
 kuu  jousimies
 askendentti  neitsyt
 venus  vaaka

poikaystäväni:
 aurinko  oinas
 kuu  vaaka
 askendentti  leijona
 venus   harka


näyttääkö pahalta, ja riitaiselta?  Wink
tallennettu
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #130 : 16.09.2009 16:53:01 »

Itse olen kuu vesimies ja 9.huoneessa.
Pari aurinko vesimiestä tunnekin. Joskus saan mukavankin keskustelun avatuksi, mutta joskus taas on ikävän ristiriitaista Undecided
« Viimeksi muokattu: 13.10.2009 18:51:24 kirjoittanut Lakritsimatto » tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #131 : 16.09.2009 17:46:47 »

Tein tuossa juuri yllättävän huomion. Molemmat vanhempani ovat hyvin todennäköisesti kuu neitsyitä ja tämän hetkinen miesystävä myös. Siis voisi olla että on kotona tottunut tiettyyn tunnemalliin, joka sitten viehättää kumppanissakin.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #132 : 16.09.2009 18:54:16 »

Minulla on  kuu Kaksosissa, enkä tunnista siitä itseäni juuri yhtään - paitsi hermoston toiminnan osalta, joka onkin melko vilkasta. Mutta ihmissuhteissa olen aina se passiivinen osapuoli, en kauhean puhelias enkä piristävä - mitä Kaksosten pitäisi olla - ja kaiken kaikkiaan sideerinen  kuu Härkä sopii minulle paljon paremmin. Tai sitten en vain tunnista Kaksosta itsessäni, kun  kauris ja  rapu ovat niin voimakkaita.

Mutta luulisi, että se  kaksoset parisuhteeseen vaikuttaa, kun  venus:kin on siellä! Mutta ei, olen lähes prikulleen sen flirttailevan, häilyväisen, sängyssä mielikuvitusrikkaan Kaksosrakastajan vastakohta (noinhan sitä aina kuvataan). Kyllä siinä on nyt jokin virhe,  venus:seni kuuluu ainakin olla jossain maamerkissä (<-- sideerinen Härkä taas!)..  Angry
« Viimeksi muokattu: 16.09.2009 18:56:42 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #133 : 16.09.2009 22:23:18 »

Minulla on  kuu Kaksosissa, enkä tunnista siitä itseäni juuri yhtään - paitsi hermoston toiminnan osalta, joka onkin melko vilkasta. Mutta ihmissuhteissa olen aina se passiivinen osapuoli, en kauhean puhelias enkä piristävä - mitä Kaksosten pitäisi olla - ja kaiken kaikkiaan sideerinen  kuu Härkä sopii minulle paljon paremmin. Tai sitten en vain tunnista Kaksosta itsessäni, kun  kauris ja  rapu ovat niin voimakkaita.

Mutta luulisi, että se  kaksoset parisuhteeseen vaikuttaa, kun  venus:kin on siellä! Mutta ei, olen lähes prikulleen sen flirttailevan, häilyväisen, sängyssä mielikuvitusrikkaan Kaksosrakastajan vastakohta (noinhan sitä aina kuvataan). Kyllä siinä on nyt jokin virhe,  venus:seni kuuluu ainakin olla jossain maamerkissä (<-- sideerinen Härkä taas!)..  Angry

Hei Hopealohikäärme!

Täällä on kans toinen, joka ei tunnista itsestään noita kuu kaksoseen liitettyjä parisuhdekuvauksia.Ehkä tuo levottomuus ja uteliaisuus pitävät paikkansa,mutta en näissä rakkausasioissa en ole rohkea vaan pikemminkin ujo!Seksin suhteen olen villli,mutta sen tyypin täytyy voittaa luottamukseni ensin!Mulla on mars jouskarissa ja venus kaloissa.Tunnistaisin tuon kalamaisen herkkyyden ja varautuneisuuden enemmän, kuin kaksosmaisen flirttailun.Muistaakseni sideeriselläkartalla olin nousu/kuu härkä.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Norna
Vieras
« Vastaus #134 : 17.09.2009 10:42:01 »

 Mieheni on Kuukaksonen muttei todellakaan mikään hilpeä seuramies, mutta hänellä onkin  askendentti  kauris sekä  aurinko  aspect_con  saturnus  Grin. Lisäksi Kuu on hänellä 4. huoneessa joten aika pitkälti sosialisoi kotipiirissä ja sukulaisten parissa. Hänellä on pieni sosiaalinen verkosto.

 Minullakin on  kuu  neitsyt 12. huoneessa ja olen aika varautunut mitä uusiin tuttavuuksiin tulee, mutta voin olla kevytkin mikäli tuntuu siltä. Tutustun helposti, jos olen oikealla tuulella, mutta lähelle päästäminen vaatii hetken.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: