Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskallatko sanoa mitä todella ajattelet?  (Luettu 138658 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miemuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


OhGod they found me!


Profiili
« Vastaus #195 : 22.01.2006 18:20:00 »

Olen täälä ihan uusi.Kivoja juttuja olen lukennut monesta aiheesta.

Mutta ny vastta huomasin,että mi-Oleaa ärsyttää tuon Dorianin kirjoitukset. Minä näkisin,että Dorian vain yrittää auttaa,etette kokoajan kiertäsi ympyrää. Minusta se on hyvä.Miksi siis Mi-olea hyökkät järkevää kommentia vastaan? Olet ylimielimen ja kuvittelet Dorianin jotenkin sinua tökkivän.Ei varmana ole nin.Olisiko pieni vaiva, jos ajatelisit asiaa uudellen?Voi ola, että auttaisi.Ei se pahaa tarkota mun mielestäni.
Uskallan sanoa milipitteeni,olen aina uskaltannut.  Smiley

Anteeksi teen palion kirjotusvirheitä.Olen aina ollu huono kirjottaman.Sana sokea,vähäsen
tallennettu

You do not never guess! I know...
Julena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #196 : 22.01.2006 19:28:52 »

Mutta ny vastta huomasin,että mi-Oleaa ärsyttää tuon Dorianin kirjoitukset.
Ärsytyksen pohjalle syntyvät kunnon keskustelut, JOS jokainen uskaltaa sanoa sen, mitä todella ajattelee. Erilaisia mielipiteitä pitäisikin tulla esiin. Silloin keskustelu säilyy elävänä.

Aamutuimaan kävin lukemassa viestejä ja nyt illalla uudelleen. Hämmästyin, kun huomasin, että välistä (jostakin 16-17-sivulta) on poistunut tai poistettu yksi viesti, jossa joku uskalsi lyhyesti ja ytimekkäästi ilmoittaa "profeetan tulosta".
Kysymys on siis: Saatko todella täällä sanoa, mitä ajattelet, vai onko se luvallista vain "erikoisluvalla"?
tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
Felisia
Vieras
« Vastaus #197 : 22.01.2006 19:32:47 »

Lainaus
Aamutuimaan kävin lukemassa viestejä ja nyt illalla uudelleen. Hämmästyin, kun huomasin, että välistä (jostakin 16-17-sivulta) on poistunut tai poistettu yksi viesti, jossa joku uskalsi lyhyesti ja ytimekkäästi ilmoittaa "profeetan tulosta".
Kysymys on siis: Saatko todella täällä sanoa, mitä ajattelet, vai onko se luvallista vain "erikoisluvalla"?

Aivan totta.
Nimittäin itseltänikin oli moderaattori poistanut Uudet käyttäjät osiosta viestini jossa vain toivotin Tervetuloa.

Aika typerää, mutta osuu kuin nenä päähän tällä foorumilla  Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley police
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #198 : 22.01.2006 19:59:57 »

Mutta ny vastta huomasin,että mi-Oleaa ärsyttää tuon Dorianin kirjoitukset.
Ärsytyksen pohjalle syntyvät kunnon keskustelut, JOS jokainen uskaltaa sanoa sen, mitä todella ajattelee. Erilaisia mielipiteitä pitäisikin tulla esiin. Silloin keskustelu säilyy elävänä.

No tuo 'miemulin' juttu nyt oli vain tehty tuohon tiettyä hänen omaa tarkoitustaan varten. Hänhän toi ajatuksia ja tunteita minulle, joita minulla ei koskaan ole edes ollut.  Grin
Mielenkiintoisia nuo kuvat, mitä ihmiset luovat toisistaan ja vastaavat niille kuvilleen.
Koska kuitenkin kohtaa myös ihan kirjoituksienkin välityksellä, ihan aitoa kohtaamista ja asioista keskustelua ja ajatusten vaihtoa.
Mutta jos mehupillin läpi katsoo maailmaa, ei kerralla paljon näy. Yhtään kenekään tiettyyn tätä kohdistamatta vaan ihan vain yleisesti ottaen.  Wink
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 20:01:40 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #199 : 22.01.2006 20:04:19 »

police
              Nomutta sepä oli tehokas viesti !    angel

              Poistin sen itse, koska en sittenkään halua

              seistä kuivan puun juurella odottamassa ?

                           2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
miemuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


OhGod they found me!


Profiili
« Vastaus #200 : 22.01.2006 20:07:23 »

anteesi että loukassin.Olen tosian näkövammanen enkä aina näe kunolla.Sekä sanasokea,kestää välillä kauvan lukea näitä kirjotuksia.Mitä Sinä Mi-olea tarkotat tuollasella kirjotuksella.En ymmärtänyt ihan täysin sitä.Kum minä en edes sinua osa kuvitella enkä muutekaa tunne.voin minä mennä poiski josd ete halua tämösttä solkaajaa ja vanmasta tänne.
tallennettu

You do not never guess! I know...
Mirjam
Vieras
« Vastaus #201 : 22.01.2006 20:09:24 »

Kiss
tallennettu
Julena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #202 : 22.01.2006 20:10:44 »

police
              Nomutta sepä oli tehokas viesti !    angel
              Poistin sen itse, koska en sittenkään halua
              seistä kuivan puun juurella odottamassa ?
                           2funny

Kiitos tiedosta. Minä jo luulin, että pääsen kompostoimaan. Meni sekin ekoteko pilalle. Ehkä kompostiaineksia tulee vielä lisää...
tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #203 : 22.01.2006 20:19:20 »

Muistutan tässä, että tälläkin foorumilla on olemassa säännöt: http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=483.0

Moderaattorit taas ovat olemassa sitä varten, että kirjoittajat voivat luottaa siihen, että joku valvoo näiden sääntöjen noudattamista. Meillä on sivuston ylläpitäjän antama oikeus ja luottamus poistaa asiattomiksi katsomiamme viestejä ja lukita viestiketjuja. Viestejä voi toki myös jokainen kirjoittaja itse poistaa ja näin usein tapahtuukin. Poistetut viestit ovat jokaisen moderaattorin nähtävissä ja melkeinpä jokaisesta poistosta myös keskustellaan moderaattorien kesken.

Felisia, tapauksestasi tullaan myös keskustelemaan. Sinua on myös ystävällisesti kehotettu vaihtamaan kyseenalainen allekirjoituksesi, mitä et kuitenkaan ole nähtävästi tehnyt.

Oletan, että ihmiset jotka haluavat kirjoittaa jollain tietyllä foorumilla, myös haluavat kunnioittaa sen sääntöjä ja luottaa moderaattorien harkintakykyyn. Jos tätä kunnioitusta tai luottamusta ei ole, mitkä ovat motiivit kirjoitella täällä?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Felisia
Vieras
« Vastaus #204 : 22.01.2006 20:29:31 »

Lainaus
Oletan, että ihmiset jotka haluavat kirjoittaa jollain tietyllä foorumilla, myös haluavat kunnioittaa sen sääntöjä ja luottaa moderaattorien harkintakykyyn. Jos tätä kunnioitusta tai luottamusta ei ole, mitkä ovat motiivit kirjoitella täällä?


Hahahahahaha!!
tallennettu
Unssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #205 : 22.01.2006 20:45:24 »

Smiley    Smiley    Smiley    Smiley    Smiley
Sen jälkeen, kun viimeksi, kävin tätä osiota lukemassa, on tullut monta sivua tekstiä. Luin sen kaiken, ja täytyy todeta: vaikeita asioita..., syvältä luodaten mennään..., monimutkaisia sanakäänteitä... - ihan tukka on kipeä, kun yritän ymmärtää.     Shocked

Jossakin määrin asia on tuttua ja lisää haluan ymmärtää, mutta vaikeata olisi ollut tällaisten keskustelujen väliin kommenttiaan laittaa, kun tunnostaa, että keskustelu on muutaman henkilön välistä ja henkilökohtaistakin.

Hyvä puoli tuossa kumminkin on: Kun pötkössä lukee esim. viimeiset kuusi sivua, pääsee edes jotenkin kiinni juonesta eli siitä, mitä kukin yrittää sanoa ja sanookin. Itse en kykenisi näin päätähuimaavaan keskusteluun edes osallistumaan - vaikka ehkä aavistus em. asioiden todellisuudesta ja mahdollisesta todeksielämisestä onkin.  :Smiley coolsmiley :Smiley

Ehkäpä minäkin joskus...  Cheesy Wink   Oikeasti!

 Smiley    Smiley    Smiley    Smiley    Smiley
tallennettu
Julena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25


Profiili
« Vastaus #206 : 22.01.2006 20:54:55 »

Jossakin määrin asia on tuttua ja lisää haluan ymmärtää, mutta vaikeata olisi ollut tällaisten keskustelujen väliin kommenttiaan laittaa, kun tunnostaa, että keskustelu on muutaman henkilön välistä ja henkilökohtaistakin.
Keskustelu on avoin kaikille. Lisää mielipiteitä. Minäkin haluan ymmärtää ja huusin jo apua. Onneksi Mi-Olea tuli pelastukseksi. Kiitokset.
tallennettu

On totta että aikaa on vähän,mutta ei ole mikään syy kirehtiä.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #207 : 22.01.2006 21:27:55 »

smitten


smitten L Y H Y T    I H M I S S U H D E K U R S S I    smitten
 
 
  K u u s i   tärkeintä sanaa:
  Olen valmis myöntämään, että olin väärässä 

 
 
  V i i s i   tärkeintä sanaa:
  Sinä hoidit homman todella hienosti
 
 
 
  N e l j ä  tärkeintä sanaa:
  Mitä mieltä sinä olet? 
 

 
  K o l m e  tärkeintä sanaa:
  Voitko ystävällisesti auttaa/hoitaa/kertoa?

 
 
  K a k s i   tärkeintä sanaa:
  Kiitos Sinulle

 
 
  T ä r k e i n   s a n a:
  M E

 

 
 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #208 : 22.01.2006 23:23:44 »

HUHUU UNSSI!!!

Minne taas olet kadonnut? Undecided

Luulenpa,että sinulla olisi paljonkin sanottavaa ja ilmeisen mielenkiintoistakin. coolsmiley

TUL NYY MUKKA VAA!!! smitten
tallennettu

Felisia
Vieras
« Vastaus #209 : 23.01.2006 00:39:06 »

Lainaus
Oletan, että ihmiset jotka haluavat kirjoittaa jollain tietyllä foorumilla, myös haluavat kunnioittaa sen sääntöjä ja luottaa moderaattorien harkintakykyyn. Jos tätä kunnioitusta tai luottamusta ei ole, mitkä ovat motiivit kirjoitella täällä?


Hahahahahaha!!

Myönnetään, myönnetään.
Alussa tunsin suurta vetoa tänne juuri sääntöjenne ja moderaattoreiden takia.

Oletuksesi on huono.

Ja tunnustakaa omat henkilökohtaiset intressinne "vihastumiseen" älkääkä syyttäkö minun viattomia allekirjoituksia.
Teidän homo ihannointi on tullut kyllä selväksi.
Tämä on poliittinen kysymys, jossa te käytätte valta-asemaanne väärin.
Pyydän kaikkien forumlaisten nimissä teitä eroamaan moderaattorin asemasta.
« Viimeksi muokattu: 23.01.2006 02:19:00 kirjoittanut Felisia » tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: