Äänestys
Kysymys: mikä on mielestäsi hankalin aurinko merkki ja miksi?  (Äänestys päättynyt: 10.02.2007 23:16:19)
oinas - 15 (18.1%)
härkä - 6 (7.2%)
kaksonen - 9 (10.8%)
leijona - 3 (3.6%)
rapu - 5 (6%)
vaaka - 3 (3.6%)
neitsyt - 7 (8.4%)
skorpioni - 13 (15.7%)
jousimies - 2 (2.4%)
kauris - 6 (7.2%)
vesimies - 9 (10.8%)
kalat - 5 (6%)
Äänestäjiä yhteensä: 66

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hankalin aurinkomerkki  (Luettu 67065 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #75 : 02.02.2007 22:59:11 »

Minulla olisi ollut saksalainen  oinas; mutta jääköön sikseen. Pysytään aiheessa. 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #76 : 02.02.2007 23:02:48 »

Heitä sekin tänne, niin pysytään aiheessa, että oinaat ei ole lainkaan hankalia!  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 02.02.2007 23:20:29 »

Kuka täällä nyt olikaan oinas? Kuka tunnustautuu?  coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #78 : 02.02.2007 23:39:25 »

Ju-huu, tunnustaudun... tickedoff  Wink
Mitäs tähän sitten sanoisi, tunnistan kyllä itsestäni ehkä muiden silmissä ärsyttäviä piirteitä, mutten tahallaan astu kenenkään varpaille. Eli en halua taktikoiden olla "parempi" kuin muut ts. en ole voitontahtoinen tms. Tunnistan arvoni ihmisenä kuin kuka tahansa muukin ja kukas sitä oikeuksistaan pitää kiinni jollei ihminen itse? Ennenkaikkea puolustan tasavertaisuutta ja haluan antaa tilaa muille siinä missä otan myös oman tilani. Mutta miksi esim. määrätietoisuus ja leikkimielisyys sitten koetaan uhkana, jonka monesti koen olevan syy oinaiden "vihaamiseen"? Kaikki tuntemani Oinaat ovat kilttejä ihmisiä, mutta voimakkaita persoonia, joiden kanssa tulee toimeen. Varmaan löytyy joukosta vaikeitakin tapauksia, kuten muistakin merkeistä. No, minä olen oinas ja ylpeä siitä. Määrätietoisuudellani ja optimistisuudellani olen pärjännyt elämässä aina hyvin ja päässyt eteenpäin kivuttomasti, sekä saanut paljon hyviä ystäviä. Enkeli en ole, mutten paholainenkaan...  :Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #79 : 02.02.2007 23:58:34 »

Minulla  aurinko Oinaalla on Oinas-ystäviä ja vielä samana päivänäkin syntyneitä ja en koe heitä mitenkään hankaliksi, meillä synkkaa tosi hyvin  smitten
Ja usealla kaverillani on Oinas joko venuksessa tai marsissa eli senkin takia tulemme hyvin juttuun  Wink
Mun mielestä pitää tempperamenttiä löytyä miehestäkin    Tongue
Liian lapselliseks on avokki joskus haukkunu, mutta kattokoot itteesä peilistä  Shocked 2funny


               Cheesy   Oinas73
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #80 : 03.02.2007 00:30:17 »

Olen itse Oinas, mutta äänestin itsekin Oinasta  Cheesy ! En ole kuin kerran elämässäni oikeastaan joutunut tilanteeseen jossa en voi ymmärtää ihmistä ja se tapahtui niin sanotun "tosi Oinaan" kanssa  Grin .Minulla aurinko on Oinaassa, mutta ei mitään muuta ja aurinkokin on ihan rajalla Kaloja ja kun tämä OINAS hyökkäsi olin aivan ymmällä !!!! En saanut häneen mitään kontaktia vaan hän toisti vain itseään kuuntelematta ketään muuta  Cool . Itse ajattelen aina muita ja myös käytöstäni ja en millään pystyisi käsittelemään hänen kaltaistaan ihmistä ( tai pystyisin kyllä, mutta se tapa ei olisi yleisen käytännön kannalta suotavaa  Grin ) .Tunnen paljon Oinaita ja tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen, mutta tämä yksi yksilö on vaikeinta mitä olen elämässäni kohdannut !!!! Ihminen joka saa riitaa kaikkien välille ja kuitenkin mukamastensa on niiiiiiin "hyvä ja kiltti" !!!!! Kaikkea sitä elämänsä aikana joutuu näkemään ja taitaa olla ainoa ihminen joka on saanut minut OIKEASTI SUUTTUMAAN  Grin ! Oikeastaan pitäisi antaa hänelle plussaa siitä johtuen   2funny ! Tunnen toisen Oinaan joka on syntynyt samana päivänä mutta eri vuonna enkä löydä heidän väliltään mitään yhteistä ! Toinen on aivan mahtava tyyppi  Cheesy !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Asterix
Vieras
« Vastaus #81 : 03.02.2007 00:34:52 »

Oinaissa on tuollaista jännää pinnan alta huokuvaa
mysteeriota ja seksikkyyttä
ja mikäs sen paremin herättää
 aurinko kaksoset ja  skorpioni :n mielenkiinnon.. Wink
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 03.02.2007 01:34:46 »

Reipasta oinasporukkaa, ei teidän tarvitse mitään puolustautua, nostan hattua ilomielin. Wink
Hassun raakaa peliä  Embarrassed

Kyllähän minä arvasin, että täällä on oinaita kaikkien muiden mukavien joukossa.

Mutta sanokaapa oinaat, mikä on ravussa vikana, kun ei tahdo loksahtaa? Jos oinaat ovat  määrätietoisia, niin onko ravut sitten jotenkin sellaisia ärsyttävän haaveilevia, eteerisiä jotenkin. 

En tosin kysele aina ihmisten merkkejä, ties kuinka monta oinasta löytyisi ystävien joukosta. Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #83 : 03.02.2007 01:45:23 »

Reipasta oinasporukkaa, ei teidän tarvitse mitään puolustautua, nostan hattua ilomielin. Wink
Hassun raakaa peliä  Embarrassed

Kyllähän minä arvasin, että täällä on oinaita kaikkien muiden mukavien joukossa.

Mutta sanokaapa oinaat, mikä on ravussa vikana, kun ei tahdo loksahtaa? Jos oinaat ovat  määrätietoisia, niin onko ravut sitten jotenkin sellaisia ärsyttävän haaveilevia, eteerisiä jotenkin. 

En tosin kysele aina ihmisten merkkejä, ties kuinka monta oinasta löytyisi ystävien joukosta. Huh

Ehkäpä se on se kun Ravuista ei oikein saa selvää  idiot2 Juttelet ihmisen kanssa ja olet kuitenkin vähän puolustusasemissa ja kuin eri planeetalla  idiot2 Yksi Rapu on todella hyvä ystävä 32 vuoden takaa, mutta tänäänkään en oikein ymmärrä häntä  Cry .Ehkä vika on minussa, mutta nousurapujen kanssa ei ole vastaavaa ongelmaa  Smiley .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 03.02.2007 01:51:33 »

Kyllähän se oikeasti fyysinen oinaskin vähän pitkään sitä rapuköntystä kuonollansa mittailisi jos eteen sattuisi.  2funny
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #85 : 03.02.2007 11:36:53 »

En koe oinaita yhtään mystisiksi, vaan nimenomaan ovat suoraviivaisia ja eteenpäin meneviä kuten Joukkari. Pieni törmäily ei haittaa kunhan on hyvä meno. Parhaiten sukulaisistani tulen oinaan kanssa toimeen (näemme tänään). Ja ent duunissa olis ollut yksi firman oinas-partneri, mutta ei kuitenkaan.. ja oinasihailija. Kyllä oinas vaikuttaa siltä, jonka kanssa synkkaisi.

Niin ne nämä äänestykset kääntyvät: ensin pitäis inhota, sitten löytyykin hyvät puolet. Sitten toisaalta kun puhutaan siitä minkä pitäisi olla onnekasta, tulee yllättävän vähän vastauksia? Miksi?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #86 : 03.02.2007 14:02:20 »

Ravut tuntuvat jotenkin pidättyväisiltä, eivätkä paljasta helposti tunteitaan ja voivat olla salakavalia enkä ymmärrä heidän sielunmaailmaa . Itse tunnen/tiedän about 5rapua ja näistä kaikki ovat enemmän tai vähemmän petollisia. Esittävät ylimpiä ystäviä/kumppaneita ,mutta oikeasti aivan muuta. "Objektiivisuuden" vuoksi mainittakoon, että ainoastaan yksi näistä rapu henkilöistä kuuluu hyvään ystäväporukkaani ja on aiheuttanut omalla toiminnallaan enemmän ja vähemmän harmia minulle ja ystävilleni. Loput ovat sukulaisiani tai tuttujani. Joten minulla ei pitäisi ainakaan hirveästi olla mitään henkilökohtaista rapuja vastaan Wink 
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #87 : 03.02.2007 14:06:30 »

Mutta skorpparit kyllä vievät hankaluudellaan aina voiton ravuista knuppel2 Rapujen kanssa kyllä "tulee toimeen "jos tietää miten he käyttäytyvät ja välttää kovin läheistä suhdetta heihin Wink Toisaalta saatan itse olla se hankala osapuoli kun olen Oikku uglystupid2. Aina kuitenkin täytyisi katsoa koko syntymäkartta, aurinkomerkki ei todellakaan kerro kaikkea henkilöstä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #88 : 03.02.2007 14:40:23 »


Mutta sanokaapa oinaat, mikä on ravussa vikana, kun ei tahdo loksahtaa? Jos oinaat ovat  määrätietoisia, niin onko ravut sitten jotenkin sellaisia ärsyttävän haaveilevia, eteerisiä jotenkin. 


Minä en ole Oinas, vaan Kaksonen
ja minun tuntemani Ravut ovat aivan ihania! smitten
He ovat ihanan herkkiä ja vaistoavat asioiden kantit ennen muita. Smiley
He rakastavat täysillä kun he rakastuvat.
Heillä on kanttia näyttää tunteensa
ja he ovat lojaaleja ystäviä. Smiley

Eräs parhaimpia ystäviäni on Rapu mies
ja mitä ikinä minulle tapahtuukin, voin aina soittaa
ja kysyä apua/tukea häneltä ja hän 5 minuutissa luonani.

Hän on myös erittäin hauskaa seuraa vapaalla ja harrastuksissa. Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #89 : 03.02.2007 15:00:27 »

Minulla ei tietääkseni ole ystäväpiirissäni rapuja. Yksi lapsuuden ystävä oli rapu. Ihan kiva hän oli, mutta hiukan sellainen "mammantyttö", joka ei osannut edes saksilla leikata ekalla luokalla koulussa, kun ei hänen oltu annettu lapsena kotona saksia käyttää, ettei pikkuinen-tyttö vain loukkaa itseään.  Wink Hiukan sellainen kiukuttelulla tahtonsa perille saava ihminen. Ehkä nuo oli vain kasvatuksellisista syistä johtuvia piirteitä.. Huh

Mutta minulla itsellä on  aurinko rapu tytär.
Erittäin herkkä ja erittäin taiteellinen(tarinankertoja). Niin iloinen ja spontaani kuin vain ihminen voi olla. Nauru kuplii hänestä täysillä, kun on jotain ilon aihetta ja taasen jos surua, tulee valtavia krokotiilin kyyneliä sydämen pohjasta asti. Valtavia ja suuria tunteita hänellä on.
Vaikeaa hänen on tunteitaan näyttää ja sitten tosiaan tulee noita ryöppyjä.
Haluaa olla kaikille ystävällinen ja hänellä onkin paljon kavereita ja ystäviä. Mutta mielestäni "uhrautuu" liikaa ystävien edessä, voisi olla itsekkäämpi kyllä.
Hän tosin on  askendentti neitsyt ja  kuu jousimies
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: