Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kevennysten boksi  (Luettu 19633 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 21.08.2006 17:19:18 »

Kiitos, vatsalihakseni kiittävät - nauroin todella aivan... ratketakseni!

 Grin Cry Grin smitten

PS. Poikien ilta oli pelastettu.  angel
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #16 : 21.08.2006 17:24:22 »

- löytyihän se katupora sieltä
muistuttaen erehdyttävästi
vanhanmallista, isoa herätyskelloa, räminöineen!

 2funny Huh.. minä jo arvailin jotain ihan muuta äänen aiheuttajaksi..  coolsmiley
likainen mielikuvitukseni ei anna rauhaa..  2funny

samalla, kun kaaduin päästin karkuun todella kuuluvan pierun... Embarrassed Embarrassed Hävetti niin kamalasti, että osasin järkytykseltäni nauraa vasta kotona... 2funny
Grin    Grin   2funny
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 21.08.2006 17:31:25 »

- löytyihän se katupora sieltä
muistuttaen erehdyttävästi
vanhanmallista, isoa herätyskelloa, räminöineen!

 2funny Huh.. minä jo arvailin jotain ihan muuta äänen aiheuttajaksi..  coolsmiley
likainen mielikuvitukseni ei anna rauhaa..  2funny

samalla, kun kaaduin päästin karkuun todella kuuluvan pierun... Embarrassed Embarrassed Hävetti niin kamalasti, että osasin järkytykseltäni nauraa vasta kotona... 2funny
Grin    Grin   2funny

Niinpä... lienevätkö olleetkin identtisiä tapauksia!

- aaiih, vatsalihakseni...  Grin Cry 2funny
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #18 : 21.08.2006 17:53:45 »

 2funny 2funny Täälä on hauskaa kun luin teidän juttuja!! 2funny

No, minulle sattui seuraavanlainen tapaus vuosi sitten kesälomalta palattuani töihin...
Työnjohtaja käski minun viedä paketti jonka asiakas tulee itse hakemaan lavalle missä on jo ennestään samalle asiakkaalle meneviä tuotteita ja olin kuulevinani että lava olisi 5 oven läheisyydessä.
No, minä kipitin 5 oven luokse ja totesin ettei siellä ole mitään lavaa enää joten ilmeisesti asiakas on jo lavansa hakenut pois ja kipitin takaisin päin paketin kanssa lähettämöön josta paketit ja muut haetaan normaalisti ja asetin paketin lähtevien hyllylle. Ilmoitin siitä työnjohtajalle missä paketti on.
Myöhemmin työnjohtaja tuli paketin kanssa ja sanoi että lava on levyleikkurin luona ja tökkäsi paketin käteeni ja kehoituksen viedä paketti lavalle.
No, tein työtä käskettyä ja menin ja löysin lavan jossa oli tuotteita samalle asiakkaalle,  mutta ihmettelin kun olivat sitomatta ja ilman lähetetettä ynnä muita dokumentteja. No, siihen kuitenkin jätin paketin ja lähdin jatkamaan työntekoani.
Jonkun ajan päästä työnjohtaja tuli kysymään,että missä se paketti on...Lava on levyleikkurin luona mutta pakettia ei ole...No,minä siihen että ihan varmasti sen siihen lavalle jätin...
No, sitten työnjohtaja sanoi että tuu ny näyttämään minne sen paketin jätit, että ei se ole siellä lavalla...No, minä voitonriemuisesti lähdin näyttämään tietä ja menin sinne minne olin paketin jättänyt...
Ähäkutti-ilme kasvoillani nostin paketin lavalta ja sanoin tässä se on... Cheesy
Työnjohtaja joka on minua 10 vuotta nuorempi mies, katsoi minua kuin avaruudesta pudonnutta otusta... Cheesy
Ja sanoi:"Ei tässä ole ollut levyleikkuria puoleen vuoteen" Cheesy
Johon minä:"Eikö?" Ja samalla kun esitin kysymykseni niin huomasin että ei se levyleikkuri todellakaan ole enää siinä missä se on ollut aiemmin.
Vanhasta muistista olin kävellyt omissa ajatuksissani vanhalle paikalle ja kun sielä sattui olemaan asiakkaan lavakin niin sinnehän sen paketin jätin...Tosin se lava odotti muita työvaiheita vielä...
Minähän siinä repesin nauruun niin että sananmukaisesti kieriskelin lattialla kaksin kerroin ja työnjohtaja punastui korviaan myöden. 2funny
Pois lähtiessään työnjohtaja sanoi "Enemmän asennetta peliin!"  Cheesy
Tuon hauskan tapauksen jälkeen minulta aina varmistetaan että löydänkö levyleikkurin... uglystupid2
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #19 : 21.08.2006 21:24:22 »

Pesin mieheni alushousut liian kuumassa lämpötilassa ja  alkkarien kuminauha oli sitten lörpsähtänyt.Mieheni ei kuitenkaan huomannut.Meni töihin ,mutta kotiin tullessa hän ei sanonut mitään ,näytti vaan, että pinna oli kireellä.

Otti sitten äkäpäissään ruokaa lautaselle ,mutta kun sai lautasen pöydälle,vetäisi päällyyshousut alas ja repäisi alkkarit jalastaan niin että saumat rutisi.
Poika oli vastapäätä ,mutta söi tyynenä .Mieheni sai ensimmäisen suupalan suuhunsa ,kun poika katto isäänsä ja sanoi "Tuon kyllä kerron huomenna koulussa!"

No,ei se mitään .Laitan ens kerran "isin" vanhempain iltaan.. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 21.08.2006 21:28:40 kirjoittanut Minä » tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #20 : 21.08.2006 22:02:24 »

kun poika katto isäänsä ja sanoi "Tuon kyllä kerron huomenna koulussa!"
No,ei se mitään .Laitan ens kerran "isin" vanhempain iltaan.. Cheesy
2funny   2funny  ..voi tätä vahingoniloa...   2funny
Vielä mä kärsin.. kun kalahtaa kalikka itseeni.. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 21.08.2006 22:04:23 kirjoittanut Willow » tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #21 : 21.08.2006 22:41:20 »

Sitten kuului erinäistä kolinaa - ja syntyi vaikutelma siivouskomeron inventaariosta... Shocked  police

Tovin päästä mainittu ovi jälleen aukesi
ja sisälle kompuroi empien aivan veljeni näköinen punaposki.  Embarrassed

Ei se mitään,
kaikki alkoivat taputtaa hänelle hyvästä yrityksestä
ja sitäkin paremmasta esityksestä.[/i]

 laugh


 Grin

Miulle ei tuu mieleen mitään aina silloin kun niitä pitäisi tulla. No, nyt on tämä ketju hälyyttämässä.  Cheesy
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 21.08.2006 22:58:39 »

Työskentelin aikoinani lasten kesäsiirtolassa - sellaisessa, jossa öisin yksi aikuisista nukkuu makuusalien ulkopuolella käytävässä.

Olin vuorostani herätyskelloni (ei kuitenkaan sen katuporan...) kanssa epämukavassa "pukkisängyssä" koisaamassa
- ja jossakin vaiheessa olin koiranuniltani kierähtänyt mahalleni...

Herätyskello soi anivarhaisella, mutta en tuntenut itselläni olevan kumpaakaan kättä
- ne olivat kroppani alla puutuneet aivan tunnottomiksi!

No, hädissäni (jotten herättäisi lapsosia mekastamaan...) lyllersin makuulavitsallani "maanmatosena" eteenpäin
kohti kiitollisen lähelle asettamaani pärisevää herätyskelloa...

... ja onnistuin viimein painamaan painikkeen alas - leuallani. 

Lips Sealed

Toinen samaisessa kesäsiirtolassa kokemani episodi:

Lapset saivat valvoa viikonlopun kunniaksi pidempään ensin pihalla leikkien ja pelaillen
sekä hämärän tultua vielä ruokasalissa televisiotakin katsellen.

Istuin kauempana kirjoittamassa rapsaa, kun lopulta äkämystyin siitä,
etteivät lapset pyynnöistäni huolimatta vaihtaneet televisiokanavaa
vähemmän väkivaltaa näyttävään ja remuamista villitsevään ohjelmaan...

... Otin siinä sitten jermuna "ohjat käsiini" harppoen telkun viereen
ja tohkeissani napsautinkin vanhan toosan manuaalivirittimestä toiselle kanavalle.

Palasin syrjäiseen istumapaikkaani iloiten keskittyneen oloisesta pikkuväestäni:
lapsethan suorastaan mykistyneinä tapittivat television "siistiytynyttä" tarjontaa...

Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue

Sitten vilkaisin sivusilmällä meneillään olevaa ... sangen tiirailtavaa filmiä...  Shocked

... kyse olikin kesäillan eroottisen filmin rakastelukohtauksesta!

Cheesy police
« Viimeksi muokattu: 21.08.2006 23:02:39 kirjoittanut Rauhan enkeli » tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #23 : 21.08.2006 23:12:42 »

Palasin syrjäiseen istumapaikkaani iloiten keskittyneen oloisesta pikkuväestäni:
lapsethan suorastaan mykistyneinä tapittivat television "siistiytynyttä" tarjontaa...

Sitten vilkaisin sivusilmällä meneillään olevaa ... sangen tiirailtavaa filmiä...  Shocked
... kyse olikin kesäillan eroottisen filmin rakastelukohtauksesta!
2funny   Shocked   2funny
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #24 : 21.08.2006 23:23:17 »

Pesin mieheni alushousut liian kuumassa lämpötilassa ja  alkkarien kuminauha oli sitten lörpsähtänyt.Mieheni ei kuitenkaan huomannut.Meni töihin ,mutta kotiin tullessa hän ei sanonut mitään ,näytti vaan, että pinna oli kireellä.

Otti sitten äkäpäissään ruokaa lautaselle ,mutta kun sai lautasen pöydälle,vetäisi päällyyshousut alas ja repäisi alkkarit jalastaan niin että saumat rutisi.
Poika oli vastapäätä ,mutta söi tyynenä .Mieheni sai ensimmäisen suupalan suuhunsa ,kun poika katto isäänsä ja sanoi "Tuon kyllä kerron huomenna koulussa!"

No,ei se mitään .Laitan ens kerran "isin" vanhempain iltaan.. Cheesy


Voi jukra! Itse olen ihan tyhjä päästäni, mutta olen nauraa röhöttänyt tässä!
Vahingonilo paras ilo! Ja kun saa vielä luvan nauraa!  2funny
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #25 : 21.08.2006 23:39:28 »

Voi ei teidän kanssa...  2funny 2funny 2funny

Taisinkin jo jossain yhteydessä mainita kuinka tepastelin taannoin koulusta kotiin hame korvissa 2 km. Ja huomasin tietysti liian myöhään että peppu paistaa...  2funny Sen siitä saa kun yrittää olla naisellinen!  Kiss
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 22.08.2006 06:49:43 »

Yksi hyvin muistamani tapaus sattui pari talvea sitten. Olin kävelemässä todella liukasta mäkeä alas korkkareillani. Jouduin hipsuttelemaan todella varovaisesti, etten kaatuisi. Vastaani tuli kolmen nuoren pojan ryhmä joidenka kohdalla sitten menetin tasapainoni ja kaaduin maahan. No ei siinä sinänsä mitään mutta samalla, kun kaaduin päästin karkuun todella kuuluvan pierun... Embarrassed Embarrassed Hävetti niin kamalasti, että osasin järkytykseltäni nauraa vasta kotona... 2funny

2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 22.08.2006 06:51:09 »

Työskentelin aikoinani lasten kesäsiirtolassa - sellaisessa, jossa öisin yksi aikuisista nukkuu makuusalien ulkopuolella käytävässä.

Olin vuorostani herätyskelloni (ei kuitenkaan sen katuporan...) kanssa epämukavassa "pukkisängyssä" koisaamassa
- ja jossakin vaiheessa olin koiranuniltani kierähtänyt mahalleni...

Herätyskello soi anivarhaisella, mutta en tuntenut itselläni olevan kumpaakaan kättä
- ne olivat kroppani alla puutuneet aivan tunnottomiksi!

No, hädissäni (jotten herättäisi lapsosia mekastamaan...) lyllersin makuulavitsallani "maanmatosena" eteenpäin
kohti kiitollisen lähelle asettamaani pärisevää herätyskelloa...

... ja onnistuin viimein painamaan painikkeen alas - leuallani. 

Lips Sealed

Toinen samaisessa kesäsiirtolassa kokemani episodi:

Lapset saivat valvoa viikonlopun kunniaksi pidempään ensin pihalla leikkien ja pelaillen
sekä hämärän tultua vielä ruokasalissa televisiotakin katsellen.

Istuin kauempana kirjoittamassa rapsaa, kun lopulta äkämystyin siitä,
etteivät lapset pyynnöistäni huolimatta vaihtaneet televisiokanavaa
vähemmän väkivaltaa näyttävään ja remuamista villitsevään ohjelmaan...

... Otin siinä sitten jermuna "ohjat käsiini" harppoen telkun viereen
ja tohkeissani napsautinkin vanhan toosan manuaalivirittimestä toiselle kanavalle.

Palasin syrjäiseen istumapaikkaani iloiten keskittyneen oloisesta pikkuväestäni:
lapsethan suorastaan mykistyneinä tapittivat television "siistiytynyttä" tarjontaa...

Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue

Sitten vilkaisin sivusilmällä meneillään olevaa ... sangen tiirailtavaa filmiä...  Shocked

... kyse olikin kesäillan eroottisen filmin rakastelukohtauksesta!

Cheesy police

2funny 2funny 2funny 2funny
Voi mahoton. Vatsalihasjumppaa kerrassaan. Melkein näen sinut maan matosena ryömimässä.  Grin On muuten ikävä tunne tuo, kun käsi ihan turra ja liikuntakyvytön. Minulla on kyllä mennyt turraksi vain yksi käsi kerrallaan.  Grin

2funny 2funny 2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 22.08.2006 06:53:06 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 22.08.2006 07:02:24 »

Aikoinaan tyttösenä ollessani, kauniin klassisen pianomusiikin soidessa, balettitunnilla, harjoittelimme erästä tanssikoreografiaa peilin edessä. Tunnelma oli baletin tyyliin hyvin kaunis, mutta myös sellainen hartaan vakava. No siinä yhdessä vaiheessa teimme plién, ja kappas! Minultapa pääsi sellainen iso pierun törähdys, että varmasti kaikki kuulivat.  Embarrassed Jo oli vakavahko tunnelma tipotiessään.  2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #29 : 22.08.2006 07:52:54 »

............

Sitten vilkaisin sivusilmällä meneillään olevaa ... sangen tiirailtavaa filmiä...  Shocked

... kyse olikin kesäillan eroottisen filmin rakastelukohtauksesta!

Cheesy police
Huh vaihdoitko takaisin sotakanavalle?  Embarrassed
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: