Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaat  (Luettu 28788 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« : 26.11.2013 12:36:59 »

Hei kaikille!

Olen todella kiinnostunut ajatuksesta, että löytäisin henkioppaani. Ja mitä olen lukenut foorumia ja huomasin, että niin monet ovat löytäneet ns. omansa. Varmasti on henkioppaita on paljon liikenteessä, mutta miten saan häneen yhteyden. Haluaisin oppia kanavoimaan ja työskenetelemään auttamalla muita.

Kiitos jo kaikille etukäteen  Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #1 : 26.11.2013 13:29:22 »

Kannttaa lukea klassikko "Sanaya Roman, avaudu kanavaksi" kirjaa, löytyy varmasti kirjastosta. Sieltä löytyy ihan ohjeita.
Have fun  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.11.2013 13:30:47 »

Aika paljon tämän asian helppoudesta riippuu myös siitä, mitä/millaisia/missä sijaitsevia uskot oppaidesi olevan. Kerron siis nyt vain omasta tavastani hahmottaa tätä asiaa, saat varmaan myös muita/erilaisia vastauksia viestiisi. MInun näkemykseni oppaista perustuu Kryon-kanavointeihin. (www.kryon.com) Ja on mielestäni helpoin tapa hahmottaa tätä, mihin olen itse törmännyt.

 Niiden mukaan oppaamme - niitä voisi kutsua opas-sopaksi, koska se energia on moniulotteista, eli yhtä aikaa äärettömän monta ja yksi ainoa - asuvat meidän DNA:mme magneettisissa säikeissä. Nämä rakastavien sielukavereiden energiat + omaa sieluenergiaamme (Kyllä, olemme kaikki myös itse omia oppaitamme!) tekevät jo ennen tänne fyysiselle tasolle syntymistä kanssamme sopimuksen tulla mukaan opas-soppaamme.

Näinollen oppaamme ovat kanssamme joka hetki, joka sekunti ja haluavat olla kanssamme kontaktissa ihan koko ajan. Ainoa mikä tätä rajoittaa, olemme me itse: Koska tämä on vapaan tahdon planeetta, oppaamme eivät voi auttaa meitä yhtään missään ilman, että annamme erikseen luvan auttaa - ja vielä erikseen luvan joka kerta kun apua haluamme; ei voi antaa mitään 'saatte auttaa aina kun se on tarpeen' -yleislupaa. Silloin kun emme huomaa/muista oppaitamme tai tiedosta edes niiden olemassaoloa, ne eivät voi auttaa meitä. Ne ovat kuitenkin silloinkin läsnä, rakastavat meitä joka sekunti, eivätkä koskaan tuomitse mitään mitä teemme. Ne tuntevat syvällisesti kaikki ajatuksemme ja tunteemme ja rakastavat sekä kunnioittvat meitä ihan vain sen vuoksi että olemme sitä mitä olemme: Sieluja joilla on ollut rohkeutta inkarnoitua tälle vaativalle fyysiselle tasolle yhä uudelleen ja uudelleen. Kaikki sielut eivät suinkaan näin tee, me olemme eräänlaisia fyysisen tason eksperttejä.

Yleinen periaate on, että fyysinen taso huutaa, mutta henki kuiskaa. Oppaisiin, korkeimpaan, omaan korkeampaan minäänsä jne. saa parhaiten yhteyden hiljentymällä. Hiljentymisen muodon voi valita itse. Voit vaikka vain istua rauhassa ja hiljentyä jonkin aikaa ja pyytää sitten vain ihan vapaamuotoisin sanoin oppaitasi olemaan apunasi, olemaan lähelläsi, tai vaikka auttamaan jossain  yksittäisessä asiassa joka on ajankohtainen. Voit myös pyytää oppaitasi ottamaan sinua käsistä kiinni - minä tunnen tuolloin kihelmöivän energian käsissäni. Joskus minun oppaani myös silittävät hiuksiani tai puhaltavat lempeän ilmavirran poskelleni.  smitten

Oppaat ovat joka hetki kanssasi, elämäsi alusta sen loppuun saakka. Sinun vain täytyy itse muistaa jutella niille. Oppailleen voi jutella kuin rakkalle perheenjäsenelle, ei tarvitse aina olla jotain mitä pyytää. Minä sanon omilleni huomenta joka aamu, kommentoin niille päivän tapahtumia ja välillä ihan vaan kerron miten paljon niitä rakastan ja miten onnellinen olen siitä että ne ovat joka hetki tukenani. Illalla toivotan niille hyvää yötä ja kutsun ne olemaan lähelläni kun nukun.

Minä annan omilleni ihmishahmoja ihan vain sen vuoksi, että se on helpottava 'käyttöliittymä' minun fyysisen tason olennon ja heidän energeettisten moniulotteisten olentojen välillä. Tiedämme kummatkin kuitenkin, että kyse on vain siitä, että olen päättänyt näin tehdä. Yhtä hyvin voisin olla tekemättä niin ja ajatella opas-soppaani vain energiakokonaisuutena (joskus teenkin niin).

Tällaisia uuden energian ajan ajatuksia nyt esitän. Uskon itse, että vaikka ihmiskunta puhuu kaikenlaisista enkeleistä, hahmoista ja muista ihmisen ulkopuolisista oppaista, kyse on silti aina ollut tästä jokaisen omasta opas-sopasta, joka asuu siellä omassa DNA:ssa. Ihmiset puhuvat myös siitä, että oppaat vaihtuvat: Itse näen sen niin, että eivät vaihdu, se on se sama opas-soppa-energia, mutta kun minä kehityn ja opin, se energia ottaa ystävällisesti aina minun kehitykseeni sopivamman uuden muodon. Se on silti se sama rakastava energia, joka on tukenani ja mukanani koko elämäni ajan.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2013 13:32:25 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2014 23:22:54 »

On kyllä.

Mutta aihe on aika intiimi. Netissä kulkee kaikenlaisia hörhöjä. En ole valmis jakamaan kokemuksiani täällä. En halua, että joku tulee mitätöimään kokemuksiani, tai julistaa ainoaa oikeaa tapaa tai ainoita oikeita oppaita. Yleisellä tasolla voin sanoa, että yhteys on ja kommunikointi toimii pätkittäin.
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #4 : 05.11.2014 00:08:23 »

On kyllä.

Mutta aihe on aika intiimi. Netissä kulkee kaikenlaisia hörhöjä. En ole valmis jakamaan kokemuksiani täällä. En halua, että joku tulee mitätöimään kokemuksiani, tai julistaa ainoaa oikeaa tapaa tai ainoita oikeita oppaita. Yleisellä tasolla voin sanoa, että yhteys on ja kommunikointi toimii pätkittäin.

No, tuo on kyllä totta. Ajattelin, että tämä palsta olisi hyvä tällaisestakin asiasta keskustelemiseen. Olisi ollut mukava näitä kokemuksia puida, mutta en tiedä, missä sen voisi tehdä. Ei kai oikein missään...Mitään fanatismia en kuitenkaan minäkään kaipaa, enkä myöskään sitä "julistamista". Sellaiseenhan sitä ensimmäisenä törmää.

Innostuin kokemuksestani liikaa, semmoinen olen. Hörhö  Grin

Poistin kuitenkin viestini, en sitten halunnut jättää sitä tänne pelkästään luettavaksi. Vaikka se olikin riisuttu versio ilman tarkkoja detaljeja... Ehkä niin on paras. Kiitos kun vastasit Smiley

tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 05.11.2014 08:45:26 »

MIkä tahansa kenelle tahansa sitten toimiikin, on juuri hänelle se paras mahdollinen tapa.  Smiley

Mikään mitä kukaan sanoo minulle ei voi mitätöidä omia kokemuksiani, koska jokaikisen omat kokemukset ovat hänelle itselleen aina niitä siihen hetkeen täydellisiä. Koska se joku  muu ei ole minä, hänen kokemuksensa voivat olla täysin erilaisia ja silti hänelle sopivia ja täydellisiä.

(Raamattu muuten mitätöi suorastaan helvettiin asti kaikki jotka eivät hyväksy sen  uskontunnustusta. En silti ota siitä itseeni ja koe itseäni mitätöidyksi sen vuoksi. Jos en ajattele että minua mitätöidään, en koe myöskään tunnetta että olen tullut mitätöidyksi.)



« Viimeksi muokattu: 05.11.2014 09:10:25 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #6 : 05.11.2014 09:18:53 »

Ei minunkaan kokemusta voi minulta mitätöidä. Mutta en jaksa vääntää oikeaoppisiksi itseään  luulevien kanssa.

Valitettavasti näissä hörhöfoorumeissa on niitäkin, jotka käyttävät saamaansa tietoa väärin. Joskus hirvittää, kun joku kertoilee oppaidensa tai enkeleidensä nimiä. Mutta kukin tyylillään.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 05.11.2014 09:22:14 »

Valitettavasti näissä hörhöfoorumeissa on niitäkin, jotka käyttävät saamaansa tietoa väärin. Joskus hirvittää, kun joku kertoilee oppaidensa tai enkeleidensä nimiä. Mutta kukin tyylillään.

MIten voi käyttää väärin tietoa toisen ihmisen oppaan nimestä?  Shocked

(MIten voi itse asiassa käyttää väärin mitään tietoa, tilanteessa jossa kukaan ei tiedä toisen oikeaa nimeä?)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #8 : 05.11.2014 10:28:23 »

Minulla ei ole oikein muuta kontaktia oppaisiini kuin intuitioni, ja lopulta on aivan sama onko se yliminäni vai oppaani, joka siellä ohjailee, koska luottoni yliminääni on horjumaton. (Ja pidän sitä filtterinä siihen, mitä elämääni tulee.) Itse myös ihmettelen tuota nimien paljastamista. No eihän siitä kyllä hyödy sinänsä mitään, että kertoo vaikka oman nimensä tai oppaiden nimen täällä. Ennemminkin juuri lisää riskejä. Mutta mikä siinä on, että oppaan nimellä vaarantaa jotain? Tiedän, että on jotain mustan magian tarinoita ihmisistä, jotka osaavat käyttää niitä hyväkseen? Harmi vaan, etten usko moiseen. Wink Mutta asiasta olisi kiva saada lisätietoa.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 05.11.2014 10:40:51 »

Nosiis, oikeaa nimeäni en todellakaan paljastaisi millään netin keskustelupalstalla, mutta juuri siitä syystä useimpien muiden asioiden kertominen onkin täysin turvallista. Paitsi tietysti jos ei usko vapaan tahdon lakiin eli siis uskoo mustan magian mahdollisuuteen.

(Minun oppas-soppani oppaiden nimet lauletaan valona siellä moniulotteisessa todellisuudessa, joten niille ei ole mitään ihmisen tajuttavaa vastinetta täällä fyysisellä tasolla. Voisivat ehkä kertoa niitä nimiä joita heillä on  ollut ihmisiksi inkarnoituneina silloin kun ollaan oltu yhtä aikaa inkarnoituneina, mutta en koe tarpeelliseksi itse asiassa minkäänlaisia nimiä.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #10 : 05.11.2014 11:39:09 »


Olisipa mielenkiintoista kuulla, millaisia väärinkäytöksiä on tapahtunut. Aika suppeiksi keskustelut menee, jos kukaan ei uskalla kertoa kokemuksiaan edes nimimerkin suojissa. Puhutaan kun poliitikot, ympäripyöreitä. Mitä hyötyä tai kiinnostavuutta enää on keskustella sitten lainkaan?
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 05.11.2014 11:51:11 »

Komppaan Suomityttöä: Varsinkin jos varoittelee toisia ikävistä seurauksista, olisi kyllä kiva että myös perustelisi kunnolla tai kertoisi esimerkkejä.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2014 11:58:26 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #12 : 05.11.2014 17:54:07 »

Valitettavasti näissä hörhöfoorumeissa on niitäkin, jotka käyttävät saamaansa tietoa väärin. Joskus hirvittää, kun joku kertoilee oppaidensa tai enkeleidensä nimiä. Mutta kukin tyylillään.

MIten voi käyttää väärin tietoa toisen ihmisen oppaan nimestä?  Shocked

(MIten voi itse asiassa käyttää väärin mitään tietoa, tilanteessa jossa kukaan ei tiedä toisen oikeaa nimeä?)

No niin, vääntö alkaa taas!  2funny Grin 2funny
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #13 : 05.11.2014 18:07:32 »


Olisipa mielenkiintoista kuulla, millaisia väärinkäytöksiä on tapahtunut. Aika suppeiksi keskustelut menee, jos kukaan ei uskalla kertoa kokemuksiaan edes nimimerkin suojissa. Puhutaan kun poliitikot, ympäripyöreitä. Mitä hyötyä tai kiinnostavuutta enää on keskustella sitten lainkaan?

No niin, yritetään. Onneksi löytyy tätä suomalaista sisua.

Kaikki on energiaa, myös kirjoittelumme täällä. Ajatus on energiaa ja menee aina kohteeseensa. Voimme lähettää esim hoitoa toisillemme pelkän nimimerkin turvin. Moni näkijä nostaa kortteja ja selväkatsoo nimimerkeille. Kun joku henkilö potuttaa, sekin energia menee kohteeseensa. Se, että joku ärsyttää tahallaan, ei välttämättä ole merkki hyvistä suojista. On myös niitä, jotka käyttävät negatiivista energiaa "ravinnokseen". En tietenkään väitä, ettei jollakin voisi olla niin teflonpinta, ettei mikään pääse läpi. Mille mahtaa tuntua sellaisten suojien sisällä? Varmaan aika tyhjältä ja yksinäiseltä. Olen joskus tiukan paikan tullen joutunut pitämään "kilpeä" yllläni. Se oli tosi kamalaa, kun mikään inhimillinen energia ei liikkunut. Esim seksi tutun pitkäaikaisen kumppanin kanssa tuntui kamalalta, koska tunteet eivät siirtyneet.
Moni on varmaan huomannut, että riitaisat ketjut vievät voimia ja tuntuvat tunkkaisilta. Ihan harmitonta ja muusta elämästää erillään olevaa touhua tätä kirjoittelu ei ole.

Alemmalla astraalitasolla on matalampia henkiä, jotka pyrkivät vaikuttamaan ihmisten valintoihin ja elämään. Vaikka uskonkin vapaan tahdon lakiin, on olemassa tahoja, jotka eivät sitä kunnioita.
Tiedän mm tapauksen, jossa ihminen kertoi oppaansa nimen. Väsyneenä ja muutenkin heikossa hapessa hänelle kävi niin, että paikalle tuli opas. Nimeä kysyttäessä osasi sanoa oikean nimen, koska oli napannut sen "eetteristä". Loppu olikin aika rumaa jälkeä.
Kyllä tämä ihminen on taas nokka veden pinnalla, mutta monta tuskallista mutkaa tuli tehtyä.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #14 : 05.11.2014 19:00:59 »

minä aloin liikaa selvittämään omaa henkiopastani, ja ei ollut hyvä juttu!
tai henkioppaita ylipäätään.

täytyi tehdä totaalinen inventaario fyysisesti ja henkisesti.
onneks lopetin ajoissa...
olen kyllä aika uusi näissä, ja siinä se kostautui...

menin vastavirtaan omien tuntemuksieni nähden... mitä en edes tiedostanut, koska
en tiennyt. nyt tiedän.

mulle kävi vähän samoin mitä Tiger, kerroit...
mutta nyt tiedän ja tiedostan...

parempi näin. nyt. nooh, aina oppii virheistään, ja nokka kohti eteenpäin.
ei liikaa mitä ei itse kestä, ja ei liikaa uteliaisuutta.
joidenkin asioiden on parempi olla niin, miten on. eikä kaikkee tarvi kaivella...
tartutin vielä omat säikähdykset ja pelot muihinkin...
hitsit mikä sekasotku...

parempi että pysyn erossa näistä hengellisistä jutuista, koska selvästikkään,
ne ei mulle kuulu, Ei oo mun juttu. mulla on muut jutut.

vähän poikkesin liikaa raiteilta...

MUOKS: OLIN TYHMÄ!

ja rajaan taas tän niin, että tämä oli puhtaasti omia kokemuksia,
ja kenenkään ei tarvitse samaistua, tai ajatella samoin.
jokaisella on oma juttunsa, oma tajunta.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2014 22:05:55 kirjoittanut Downtempo » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: