Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluatko viestin kuolleelta?  (Luettu 25015 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #30 : 12.11.2011 16:17:32 »

Minun mielestäni tämän Aurataiturin, kuten myös ystävänsä Ennustajan teksti on hiukan liiankin kypsää ja taitavaa.
Aivan kuin kirjoittaja pelkäisi pienintäkin lipsahdusta pois korrektista, jottei kukaan vain alkaisi epäillä minkäänlaista vilppiä.

Samaa mieltä. Kieliopillisestihan Aurataiturin ja Ennustajan tekstit ovat kypsiä, mutta...

Ja se, että olen tätä mieltä, ei tee tästä totuutta. Joten Aurataituri & Ennustaja jatkakaa ihmeessä valitsemallanne linjalla, jos olen väärässä. Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 12.11.2011 18:38:34 »

Itsekin olen Kuuhildan ja AthaMaaritin kanssa samoilla linjoilla suojauksen yms. tärkeydestä. Muistutan myös, että hengiltä saa toki kysyä ihan mitä vaan, mutta hekään eivät anna vastausta ihan kaikkeen ja jos ei tiedä kenen/keiden kanssa on tekemisissä myös vastauksena voi tulla ihan mitä vaan... On siis hyvä tietää minkälaisten henkien kanssa sitä puuhastelee, että tulee totuudellisia ja rakkaudellisia viestejä. Mitkään korkeavärähteiset henget eivät lähde kenellekään ennustamalla ennustamaan, vaan antavat lähinnä elämänohjeita, vinkkejä, rohkaisua ja kannustusta ja kenties joitain välähdyksiä tulevasta,  mutta eivät koskaan esim. kerro minkä väriset silmät rakkaallasi tulee olemaan tms. jos se ei jostain syystä ole ensiarvoisen tärkeä tieto jostain syystä.

Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.  Wink angel
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #32 : 12.11.2011 20:48:29 »

Ensimmäistäkää viestiä kuolleelta ei ole vielä tullu ja porukka osaa jo sanoa, notta huijausta koko homma. Huh
tallennettu
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 13.11.2011 01:19:45 »

Aika kummallista miten porukka hikeentyy näin vähästä. En ymmärrä miksi kaikki hyökkäävät toistensa kimppuun. Eihän kukaan tietenkään halua tulla huijatuksi, mutta mielestäni avoimesti täällä foorumilla apujaan tarjoava ja asiallisen ystävällisesti kirjoittava henkilö ei vaikuta suoranaiselta huijarilta. Ja vaikka olisikin, mitä sitten? Ei elämä ole aina niin vakavaa hei.  Wink
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #34 : 14.11.2011 01:16:46 »

Mä en osaa sanoa muutakuin että kun aloin lukemaan ap:n aloitusta mulla tuli heti mieleen jotta "mistä tämä erottaa huijaako henget häntä"
En tiedä miksi. Mä en tunne yhtään sen enempää ketään muutakaan täällä joka apuaan tarjoaa mutta nyt tuli ensimmäisen kerran tälläinen tunne ja varovaisuus vahvistui edelleen kun näin miten hän oli reagoinut kun ei heti kumarreta ja pokata.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #35 : 25.11.2011 19:13:59 »

Ihan uteliaisuudesta tuli tätä ketjua luettua. Oli todella yllättävää miten tämä AT otettiin vastaan. Jokainen voi mennä itseensä ja miettiä kestäisikö moista arvostelua tervetuliaspuheeksi täällä foorumilla. Täällähän yleisesti uskotaan asioihin, joita monet pitävät täysin huuhaana, joten täysin käsittämätöntä että täällä lauma hyökkää yhden päälle epäillen hänen uskottavuuttaan. Se siitä henkisyydestä tällä hyttysen paskalla äärettömässä avaruudessa...
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #36 : 25.11.2011 21:01:39 »

Ihan sama, jos epäilen jonkun vaikka huijaavan talvitakkinsa värissä...mitä sitten?  Mutta tälläisissä ennustus asioissa voi hyväuskoisille käydä tosi ikävästikin. Mikäli epäilyn kohde ei ole huijari, asia ei häntä vahingoita, ja jos vahingoittaa vaikka hällä on puhtaat jauhot pussissa, niin sitten henkilö saa arvokkaan oppitunnin kritiikin sietämisessä, vaikka se vähän ikävää onkin. Minusta henkisyyden ei täydy olla sellaista, että kaikkia vastaantulijoita paijataan hiuksista, hymyillään ja ollaan kaikissa tekemisissään semmoisia pastellisävyisiä mansikkaleivoksia.

En tietenkään voi olla vastuussa kaikista maailman hyväuskoisista, eikä minun ehkä pitäisi yrittääkään, mutta minä nyt vain olen sellainen.


Ja sitten on intuitio, jota immeiset täällä osaavat kuunnella normaalia paremmin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #37 : 25.11.2011 23:55:26 »

Mikä kenestäkin hyökkäilyä on  Huh

Minusta meillä ei muita kriitikkoja ole kuin toisemme; me kaikki epätäydelliset räpeltäjät  Smiley
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #38 : 26.11.2011 17:23:29 »

Minä en ota kantaa siihen kuka on huijari ja kuka ei. Tosi moni ajattelee, että huijareita kaikki meediot, selvänäkijät, korteista ennustajat, energiahoitajat ja astrologit. Mitä taas kaupallisuutteen tulee niin sitähän tämä on tänä päivänä. Otin kantaa siihen, millä tavalla tämä kyseinen henkilö otettiin vastaan täällä. Näillä kokemuksilla en lähtisi ketään mollamaan (en mollaajia enkä mollattua), minä vain itse valitsen mihin uskon ja mihin en. Annan silti ihmisten kasvaa ja kehittyä omaa tahtiaan.Tämä elämä kun on loppujen lopuksi oikeudenmukaista meitä kaikkia kohtaan. Henkinen laki on että mitä antaa toiselle, sitä saa myös ennemmin tai myöhemmin itselleen eli...sitä saa mitä kylvää.
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #39 : 26.11.2011 19:46:45 »

Ketjun aloittaja ei tällä kertaa ja täällä saanut kaikilta lämmintä vastaanottoa. Toki oli niitäkin ketkä toivotti hänet tervetulleeksi ja olisi halunnut viestin kuolleelta. Jos nyt oikein aletaan vääntäämään kättä kun heitetään toi henkinen kortti pöytään, niin kaikki tilanteet on aina vuorovaikutuksellisia ja kaikki osapuolet ovat siinä mukana. Tällainenkin näkökulma puuttui tekstistäsi ja en nyt halua olla mitenkään ilkeä, vaan tämähän on tosiasia kun mietitään näitä henkisiä lakeja. Kenties ketjun aloittaja oli tilannut tällaisen kokemuksen itselleen ja me muut nyt oltiin mukana sitä toteuttamassa, vaikkakin toiset kokivat sen ilkeäksi.
Asioita voi nähdä niin monesta näkökulmasta, eikä vain yhdestä.

Hyvä, että otit esille myös toisen näkökulman. Olet mielestäni ihan oikeassa siinä, että kyseinen ketjun aloittaja on voinut "tilata" tämän tapahtuman. Uskon, että teemme sielun tasolla sopimuksia ja nämä tapahtumat on tarkoitettu meille kaikille osallisille jotta jotain niistä oppisimme ja kehittyisimme. Mikään ei tapahdu sattumalta ja joka hetki meillä on valinnan vapaus siitä mitä teemme.
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #40 : 26.11.2011 21:20:03 »

Totta turiset Marie. Toivottakaamme Aurataituri tervetulleeksi takaisin foorumille lahjoineen tai ilman lahjoja. Ja Aurataiturille haluaisin sanoa, että tämä on nyt sinulle kasvun paikka. Mitään sinun ei tarvitse todistella kyvyistäsi, kuten ei meidän muidenkaan. Näkijän tie ei koskaan ole helppo. Elämässä saa kokea paljon raskaita asioita jotta yleensä pystyy "näkemään" jotain ja sittenkään ei näe kaikille.

Valoa ja rakkautta kaikille!
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #41 : 01.12.2011 13:43:39 »

Näen haamuja, kuolleita henkiä, joskus omia läheisiäni ja joskus minulle tuntemattomia. Heillä kaikilla tuntuu olevan paljon asiaa... Kerran kokeilin puhua tälläiselle hengelle, esitin kysymyksen, ja henki vastasi minulle. (Puhe kuului kuiskeena.)

Mitä kaikkea sinulle on kerrottu, millaisia asioita? Smiley
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #42 : 01.12.2011 20:10:09 »

Laitoin sulle yskäriä.
Ainakin edelleisen kerran kun häneltä sain katselmuksen oli todella asiallinen,enkä ole vaistonnut muutenkaan mitään huonoa...Joten laitoin uudelleen yskäriä hänelle smitten
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #43 : 04.12.2011 03:27:43 »

. Minusta henkisyyden ei täydy olla sellaista, että kaikkia vastaantulijoita paijataan hiuksista, hymyillään ja ollaan kaikissa tekemisissään semmoisia pastellisävyisiä mansikkaleivoksia.

No just näin. Aivan kuin mun suusta. Jotkut luulee jotta henkisyys on juuri tuota. KAIKKI pitää hyväksyä...MITÄÄN mitä toinen saattaa ottaa negatiivisesti ei pidä sanoa... Pusi pusi nami namia vaan... Ja ollaan niin henkisiä niin henkisiä jotta...
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #44 : 06.12.2011 10:27:42 »

. Minusta henkisyyden ei täydy olla sellaista, että kaikkia vastaantulijoita paijataan hiuksista, hymyillään ja ollaan kaikissa tekemisissään semmoisia pastellisävyisiä mansikkaleivoksia.

No just näin. Aivan kuin mun suusta. Jotkut luulee jotta henkisyys on juuri tuota. KAIKKI pitää hyväksyä...MITÄÄN mitä toinen saattaa ottaa negatiivisesti ei pidä sanoa... Pusi pusi nami namia vaan... Ja ollaan niin henkisiä niin henkisiä jotta...

Olen kyllä samaa mieltä kanssasi, MUTTA... (ainainen mutta Grin) minun mielestä toisia ei kannata alkaa pelottelemaan. Sävy, jolla "pahoista" asioista puhutaan on aika merkittävä näissä hommissa, ja mielestäni näkijöiden/kanavoitsijoiden/jne täytyisi noudattaa tiettyjä eettisiä periaatteita. Turha pelottelu pois. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: