Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto yhtymä Neptunus  (Luettu 5140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« : 23.01.2008 11:08:05 »

Hei ystävät!

Mulla on nyt menossa Pluto yhtymä Neptunus, neptunus on syntymäkartassani 4. huoneessa Kauriissa, onko kenelläkään mietteitä mitä tämä mahdollisesti tuo tullessaan? Toki nämä molemmat planeetat ovat "isoja" planeettoja, ja ei ehkä ihan omaa elämää niin koske kuin sitten maailmanlaajuisesti..kai?

Kiitos, ja siunausta jokaiselle!  angel
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 23.01.2008 15:25:47 »

Yksilötasolla yhdistelmä voisi tarkoittaa unelmiesi, toiveidesi ja haaveidesi (neptunus) totaalista uudistumista (pluto). Plutolla on tapana myllätä perin pohjin sitä mihin se kartalla osuu, joten näinä vuosina "työn alla" ovat elämässäsi asiat, jotka liittyvät Neptunukseen. Myöskin perheasiat liittyvät kuvaan neloshuoneen kautta. Saatat kaivella juuriasi, perhe-/sukutaustat voivat olla tapetilla, tai yksinkertaisesti ajatus ihannekodistasi tai jonkinlainen "haavekuva" perheestäsi menee uusiksi. Joistain haaveista voi joutua luopumaan, mutta uusia tulee tilalle.

Itselläni tuo ohitus tapahtui vuosia sitten omassa 9. huoneessani. Neptunus on kalat -aurinkoni hallitsija, eli sikäli tärkeä kartalla. Yhtymän ollessa tarkka erosin exästäni, muutin omilleni ja tapasin nykyiseni. Toki muitakin transiitteja liittyi asiaan, mutta kyllähän siinä tietynlaiset "suuremmat visiot" menivät aika lailla uusiksi elämänmuutoksen myötä. Niitä "isoja" planeettoja kun ne tosiaan ovat, niin aika pitkällä aikavälillä niiden symboloimat muutoksetkin tapahtuvat, eivätkä ne välttämättä ole niin helposti identifioitavissa kuin nopeampien planeettojen transiitit.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2008 19:22:56 »

rupesin kans ihmettelemään moista. pluto yhtymä neptumus löytyy kartalta. jousimiehessä tietysti ja huone on joko kaks tai kolme. haluaako joku tulkita moista Smiley

niin ja neptunus mulla on syntymäkartalla jousimiehessä kolmoshuoneessa.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2008 19:25:23 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3 : 23.09.2008 06:16:57 »

niin ja neptunus mulla on syntymäkartalla jousimiehessä kolmoshuoneessa.[/color]

Sama täällä. Radikaaleimman tulkinnan mukaan elämässä saattaa tuon aspektin läsnäollessa muuttua kaikki, koska Neptunus ja Pluto kattavat olemassaolon äärimmäisen perustan, niin omituiselta kuin se kuulostaakin.

Jos ei kuitenkin pysytään ihan huonekohtaisissa muutoksissa, Neptunuksen ja Pluton hallitsemat huoneet tulevat yhtä ajankohtaisiksi kuin se missä itse yhtymä tapahtuu.

Mulla Neptunus hallitsee huonetta 5 ja lopetin transiitin aikana juhlimisen kun arki alkoi kärsiä siitä. :Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #4 : 17.12.2011 21:18:08 »

Kaivoin tällaisen täältä haulla, niin en perusta uutta.

Mulla on nyt menossa tuo transiitti, Neptunus sijaitsee 5.huoneessa. Ja aikamoista myllerrystä, heikkoon suuntaan on elämä mennyt ja ajatukset ovat aivan sekaisin... Minulle lähinnä aika ollut epätoivoa, muutoshakua, joka ei toteudu. Luulen, että se on tämän transiitin syytä?  angel

Ja oikeasti en tunnu tietävän mitä haluan tältä elämältä!

Kaiken lisäksi olen tämän vaikutuksen alla alkanut nähdä hyvin ahdistavia unia. Periaatteessa tapahtumissa ei ole mitään vikaa, mutta tunnelma unissa on aina ahdistava.  Undecided

Haluaisiko joku valaista lisää?
tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #5 : 19.12.2011 13:45:01 »

Kokemukset varmaan vaihtelevat sen mukaan, missä huoneessa Pluto ylittää Neptunuksen. Minulla tämä tapahtui 9.huoneessa vuosia sitten. Silloin koin tieteellisen maailman raadollisuuden niin työni ohjaajan, opiskelijatovereiden kuin laitoksen toimintapolitiikan näkökulmasta. Tuo kokemus muutti ajatusmaailmani tutkimusta ja korkeakouluja kohtaan. Olen sen jälkeen muodostanut oman tavan (intuitiivisemman, kokemuksellisemman) tutkia asioita ja teen sitä ihan muualla kuin perinteisssä tutkimusyksiköissä, sellaisena vapaana sieluna.

Mutta kuului tuohon aikaan paljon muutakin muutoksia, mikä liittyy ajattelumaailmaan, ideologioihin ja uskomuksiin. Tulisi pitkä tarina.

Viime vuosina pluto on ylittänyt myös MC:n, ACS:n ja on nyt yhtymässä Merkuriukseen. Auringon päälle saapuu parin vuoden kuluttua.

Taitaapi muuttua koko tyyppi tässä vuosien saatossa    Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: