Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaurismies  (Luettu 33939 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #30 : 06.10.2006 17:57:11 »

Mulla ollu kaurisnousuisia miehiä ja haluisin tietää et vaikuttaaks siihen et mun oma kauris marsissa. Mun nouseva on jouskari  idiot2, tosin aika lähellä kauriin rajaa  idiot2
En tiedä mikä niissä on vetäny puoleen kun ei suhde kuiteskaan o sit pisemmän päälle toiminu. Tarkkoja raha-asioissa ja kovia tekeen töitä ja ei koskaan kotona..
Parhaimmat työkamuni ovat olleet kauris-naisia ja tällä hetkellä työkamuna aivan mielettömän huumorin omaava kauris-mies, joka jollain tavalla on kiinnostais  :Smiley Räkätetään yhessä ja kukaaan muu ei ymmärrä mitään  2funny

                     smitten   Oinas73
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #31 : 06.10.2006 23:06:32 »

Mun mies on kauris ja nouseva jouskari, kuin miekin ja meillä on tosi hauskaa yhdessä  Grin ja juttu toimii kaikella saralla muutenkin Wink
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #32 : 07.10.2006 08:20:30 »

Mun mies on kauris ja nouseva jouskari, kuin miekin ja meillä on tosi hauskaa yhdessä  Grin ja juttu toimii kaikella saralla muutenkin Wink

Sama juttu minulla ja kauris miehelläni Smiley
Ei ole koskaan ollut ongelmia ja minusta tuntuu siltä, että mieheni ei sitten varmaankaan ole "normaali" kauris mies, kerta täällä heistä niin paljon negatiivisia asioita on sanottu. En sitten tiedä, kait sekin on tapaus kohtaista. Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 07.10.2006 08:28:45 »

No eihän kaikki kauriitkaan ole tasapainottomia jääkaappeja, joista ei millään löydy säätönappia.  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
the_planet
Vieras
« Vastaus #34 : 07.10.2006 10:28:17 »

Mun mies on  kauris ja nouseva  leijona. Syntynyt johtajaksi, välillä suorastaan kadehdin tätä kykyä.
Jaksaa viimeiseen pisaraan asti työskennellä (siis muutakin kuin töitä) Wink
Olen myös huomannut, että ihmiset luottavat häneen helposti ja luotettava hän onkin.
Yksi huono puoli hänessä on jääräpäisyys. Jos jostain asiasta hän on jotakin mieltä, niin hän ei mielipidettään muuta, vaikka rautalangasta vääntäisin tai puusta veistäisin totuuden  tickedoff

Niin ja ei hän mikään jääkaappi ole. Kaipaa suunnattomasti hellyyttä  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #35 : 07.10.2006 12:39:28 »

Sonya ja planet sehän on selvä, että on erilaisia kauriita, mutta omalla kohdalla se tuntuu hyvälle, kun on sellainen mistä itse tykkää ja arvot vastaa samaa maailmaa smitten eikös se mene niin, että ''vakka kantesa valitsee'' ja jääräpää osaa munkin mies olla kun tuntee vääryyttä knuppel2 koska itse kanssa olen tosi jääräpää jos tunnen samalla tavalla crazy2 mutta meillä keskustellaan paljon asioista ja vaihdetaan mielipiteitä ja pelkkä katse riittää että tiedämme mistä toinen tykkää ja mistä ei crazy2 olen kyllä tavannut ns. puupökkelö kauriita 2funny joiden kanssa ei toimis ei sit millään ja työkaverini on kauris nainen...ja olen kyllä saanut siltä tietää sen negatiivisen puolen ja miten ottaa helposti itseensä ja mie taas olen siinä''HUI hai'' tyyliin mukana coolsmiley ja hän tykkääkin olla seurassani, koska olen rennompi ja avoimempi mitä kauris ei aina ole ja jostain kumman syystä tämä kauris nainen avautuu synkimmästä syövereistä minulle salaisuuksiaan Shocked joka on harvinaista kauris luonteen omaavilla
tallennettu
Suvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #36 : 13.10.2006 11:23:12 »

Mun aviosiippani on kauris ja nouseva jouskari, on meinaa paras mies mitä ikuna ollut. On uskollinen, rehellinen, jalat maassa tyyppi, romanttinen, hellyyden kipeä ja puhuu ja pussaa, just sellainen kuin aina toivonut  Pidä kiinni vaan

Hmmm... Minun kokemukseni kauriista ja nousevasta jouskarista on äärimmäisen kipeä ja fiilis hyytävä juuri nyt... Uskollinen? Ei, vaan addiktoitunut ihastumisen huumaan. Rehellinen? Osittain - kunhan pistetään selkä seinää vasten. Hellyyden kipeä? Kyllä - täysin minä-keskeinen tyyppi. Se siitä vuodatuksesta. Mutta kukin meistä on erilainen, vaikka kartta olisi täysin identtinen. Enkä halua yleistää, että kaikki kauris-jouskarit olisivat hänenlaisiaan. Onneksi!


Minäkin tunnistan omassa kauris/jousimiehessäni samoja piirteitä. Uskollinen on, mutta kaipaa ihailijoita ympärilleen. Rehellinen on, mutta jättää asioita kertomatta joka myös aiheuttaa ongelmia. Hellyyden kipeä on mutta myös antaa hellyyttä. Kova tekemään töitä, vaikka sanookin olevansa laiska.
tallennettu

au Kaksoset, AC Vaaka, kuu Leijona
Sininen yliääni apina
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #37 : 13.10.2006 12:03:27 »

Minusta on todella hämmästyttävää kuinka kaurismies voi erota usein niin mielettömästi kaurisnaisesta luonteena. Jotenkin tuntuu, että siinä missä naiseus pehmentää selvästi kauriin viileää luontoa, miehisyys suorastaan vetää tämän kylmyyden/työnarkomaaniuden/kauriin huonot piirteet ihan ääripäähän.  Shocked Tunnen monia kauriita ja kaikki mieskauriit ovat varsin jäyhiä ja sulkeutuneita, siinä missä tuntemani kaurisnaiset ovat hyvinkin sosiaalisia, puheliaita ja todellisia naurattajaluonteita kaikkine hassuine vitseineen. Mielenkiintoista miten voi erota niin...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
christa88
Vieras
« Vastaus #38 : 15.01.2007 21:00:43 »

tapasin yhden miehen, taitaa olla kaurismies. puhuttiin ja sillai, mutta en uskaltanut pyytää tanssimaan, en tiedä jos on varattu. miten kaurismiehen hurmaa?? smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #39 : 15.01.2007 21:08:50 »

Samaa mieltä Ebenian kanssa, vaikka naiskauriit on kyllä aika viileitä, "huono" itsetunto=ei riitä itselleen, miksi? ja ura, mutta eikö naisten kanssa nainen muutenkin tule paremmin juttuun (empatia).

Mutta, jos eläinradan on oltava sellainen kuin on, talvella ON niukkaa ja keskitalvella PITÄÄ pärjätä, joukkarit vaan tekee sen iloisesti ja filosofisesti. Kauriilla lujuus ja käytäntö. Ehkä opin arvostamaan sitä vielä joskus.

Kaurismies rentoutuu tehdessään töitä, se oli huippu.. niin no.. sen  huomaa lapsissakin, ne on varautuneita ja viileitä. Tunnen tytön ja pojan.  kauris Kauriin kesä on täynnä toimintaa, projektia ja tehtävää.  2funny
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 21:41:23 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #40 : 15.01.2007 22:44:15 »



Hmmm... Minun kokemukseni kauriista ja nousevasta jouskarista on äärimmäisen kipeä ja fiilis hyytävä juuri nyt... Uskollinen? Ei, vaan addiktoitunut ihastumisen huumaan. Rehellinen? Osittain - kunhan pistetään selkä seinää vasten. Hellyyden kipeä? Kyllä - täysin minä-keskeinen tyyppi. Se siitä vuodatuksesta. Mutta kukin meistä on erilainen, vaikka kartta olisi täysin identtinen. Enkä halua yleistää, että kaikki kauris-jouskarit olisivat hänenlaisiaan. Onneksi!


Aikalailla samansuuntaisia kokemuksia suhteesta kaurismieheen ( aurinko 1.huone), jolla  askendentti ja venus (11.huone) jousimiehessä. Kaikkea mitä mainitsit ja mm. mustasukkainen vielä päälle...Parasta suhteessa oli yhteinen harrastaminen ja tekeminen (molemmilla nouseva  jousimies).

Toisaalta minulla on myös miespuolinen ystävä, joka on aurinkokauris ja nouseva jouskari (venus 11.huoneen kärjellä, vajaan asteen päässä 10.huoneen puolella)ja olemme tulleet loistavasti toimeen jo yli 15 vuotta. Ystävinä olemme harrastelleen kaikenlaista, käyneet matkoilla yms. Nais- ja miesystäviä on esitelty puolin ja toisin, tosin ei nyt ihan kaikkia ole näytille tuotu mutta ne tärkeimmät kuitenkin. Mitään suhteenpoikasta tai mustasukkaisuutta meillä ei ole koskaan ollut.

Näillä herroilla on 12 pv. ero syntymäajoissa, joten kartta on kohtuullisen samanoloinen. Mitäköhän johtopäätöksiä tästä voisi vetää...heistä löytyy monissa asioissa yhtäläisyyksiä, jotka toki ilmenevät eri tavoin. Molemmat vielä lähes nelikymppisinä poikamiehiä, vaikka vientiä olisi (...niinhän me kaikki nousujouskarit.. Grin). Itselläni tämä yhdistelmä toimii selvästi paremmin ystävyys- kuin suhdetasolla. Voisikohan nousumerkin lisäksi tässä olla tekemistä myös sillä, että kartassani on kohtuullisen paljon rapua?
tallennettu

Au Leijona
Kuu Rapu
AC Jousimies
Tulihevonen
Keltainen Rytminen Tähti
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 16.01.2007 12:05:06 »

Tänään on erään synttäri, tuskin muistin, ja kuten vuosi sitten, ei ole tullut "mieleenkään" kutsua minua. No hänen tapauksessaan kaikki muukin toivo on heitetty-  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #42 : 16.01.2007 18:32:23 »

Täällä on ennenkin puhuttu tosta miten kauris-jouskari-yhdistelmä tekee ihmisestä itsekeskeisen paskiaisen.. KRHM; * askendentti jousimies kuu kauris *...

Ehkä olen jäävi sanomaan tähän yhtään mitään, mutta ei pidä paikkaansa minun kohdalla.  Grin

Minullakin on ääripääkokemuksia kauriista ja ne ääripäät voivat ilmentyä myös yhdestä ja samasta ihmisestä. Minun rakas orjapiiskuri-siskoni on  aurinko merkurius venus ceres juno - kauris.. julma ja ilkeä kuin mikä ja kohtuuton, vaikuttaa joskus tosi pinnalliselta.. Mutta voi sisko kulta et minua huijaa.  Smiley Tekee toisille palveluksia, ylitöitä, näkee hirveästi vaivaa, siivoaa toisten puolesta, pitää aina lupauksensa ja tosi tilanteessa todella ymmärtää. Hän on usein syvästi masentunut ja surullinen, yrittää piilottaa sen kovien sanojen taakse. Pienet hartiat vetäytyy kyyryyn ja katse maahan, suu tiukasti kiinni.

Niin usein haluaisin sanoa hänelle "avaudu".. Ole oma itsesi äläkä pelkää ihmisiä ja maailmaa! Uskalla olla aina se mikä olet hyvinä päivinäsi.. Voit näyttää tunteita muillekin kuin kissalle. Tekisi mieli halata, mutta takaisin tulisi jäykkä rutistus, pari vaivaantunutta taputusta selkään.

Ymmärrän häntä erittäin hyvin, olenhan minä  kuu kauris... Ja hänen kuunsa on minun auringossani, kaksosissa.  Smiley

Hän on niin suloinen, keksiessään jotain mielenkiintoista hän touhuaa kuin pieni professori, pakertaa jotain työnsä yksityiskohtaa yötä päivää unohtaen syödä ja nukkua, höpisee ja naureskelee itsekseen silmät välkkyen..  Smiley Smiley

Miten monesti olen hänet pettänyt.. Tehnyt huolimattomasti jonkun asian, mitä hän on palvelukseksi pyytänyt.. Murkkuna karannut kotoa sanoen hänelle että lähden kävelylle ja hän on pelännyt kun en tullutkaan takaisin.. Tuntuu että maailma murjoo häntä kohtuuttomilla vaatimuksilla ja minä tuhlaajatyttö saan kaiken ilmaiseksi pelkällä levottomalla ja aikaansaamattomalla olemuksellani.. idiot2

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 16.01.2007 19:08:50 »

Kuukauriiksi olet yllättävän seksuaalinen.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #44 : 16.01.2007 19:17:35 »

Höh.. meinasin tukehtua kun luin ton.. Kiitti hyvistä nauruista.. Tongue Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: