Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta Kuu Lilith synastriassa  (Luettu 38946 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #15 : 22.01.2007 00:39:50 »

Tein pikaisen synastria-tarkastuksen.

Kahden elämäni miehen Lilithin (ja Junot ja Cerekset, pojilla on 1kk ikäeroa) osuvat molemmat IC:lleni. Molempien Lilithit myös neliöivät Asc:iani ja Venustani.

Nykyisen miesystäväni Lilith tekee myös yhtymän noususolmulleni.

Minun Lilithini ei tee miesystäväni kanssa muita aspekteja kuin yhtymän Jupiterille, jota ei voi kai pitää kovin henkilökohtaisena aspektina.

Tämän toisen miehen aurinko tekee asteentarkan kolmion Lilithilleni.

Outo yhteensattuma, jota ei kai voi oikeasti mitenkään astrologisesti perustella, on se, että myös minun miesystäväni on joskus mustasukkaisuuksissaan ollut tosi lähellä tehdä jotain peruuttamatonta silloiselle naisystävälleen. Onneksi tuli järki päähän viime hetkillä.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #16 : 22.01.2007 16:47:13 »

Hmm, miehen Lilith yhtymässä minun Junooni. Aika jännittävää. Minun Lilithini on yhtymässä miehen Uranukseen.

Tyttären Lilith yhtymässä antivertexiini, pojan Lilith-Kuu on minun Auringollani... Voi kääk?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #17 : 22.01.2007 19:20:37 »

Nykyisen miesystäväni Lilith tekee myös yhtymän noususolmulleni.

Miten tulkitset tuon aspektin? :Smiley  Miten se näkyy teidän suhteessa?


Totta puhuen minulla ei ole aavistustakaan...
Minusta on jotenkin tosi hankala tulkita näitä naisarkkityyppejä miehen kartalla.
Vielä kun tosiaan miehen Lilithin lisäksi sekä hänen Juno että Cereksensä keikkuvat yhtymässä noususolmu-IC:heni, niin siinä sitä on naisenergiaa yli oman tarpeen...

 idiot2

Toisaalta jotkut ovat pitäneet suhteemme alkua "syntisenä". Miesystäväni nimittäin oli hyvän ystäväni avomies monta vuotta.
Heidän suhteensa kariutui ennen kuin minä astuin kuvioihin, eikä minulla ole siihen siis mitään osuutta.

Kaverin exään sekoaminen on kuitenkin kaikkien tunteman kirjoittamattoman lain vastaista. police
Kieltämättä minulle oli henkilökohtaisessa kasvussani iso asia tehdä se päätös, että kaikesta paheksunnasta ja ystäväni mahdollisesta loukkaantumisesta huolimatta annoin suhteellemme mahdollisuuden.

Oikeasti ei siis kovinkaan syntistä, mutta edusti minulle ensimmäistä kertaa, jolloin oikeasti pistin oman onneni etusijalle, enkä vetäytynyt kisasta muiden mielipahan pelossa. Rikoin siis itse asettamiani tabuja.

Saatat siis olla hyvinkin oikeassa siinä, että hän toi eteeni noita kohdattavia asioita. smitten
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #18 : 25.01.2007 20:27:26 »

Hui? Pitäiskö mun sitten olla huolissani kun mun Lilith on tarkassa yhtymässä mieheni  aurinko hänen 7.huoneessaan? Mitä ihmettä tämä Lilith oikein meinaa? Okei, okei...yritän etsiä haulla Wink
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #19 : 11.03.2007 20:08:24 »

Synastriakartassa ex-poikaystäväni Lilith (1.huone, Skorpionissa) on suoraan yhtymässä minun Aurinkooni (2.huone, Skorpioni), ja minun Lilithini (4.huone, Vesimies) on oppositiossa hänen Aurinkoonsa (10.huone, Leijona).

Olen itse yrittänyt itsemurhaa ex-poikaystäväni vuoksi, koska olin niin ahdistunut ja voimaton siitä etten kelvannut hänelle vaikka olisin hakenut Kuun taivaalta, seisonut päälläni, laihduttanut, laittautunut, ihan mitä vain. En osannut käyttäytyä oikein, en pukeutua oikein, en ollut tarpeeksi laiha, kaunis, mitä vaan. Herra Leijona sen sijaan paistatteli omassa täydellisyydessään eikä koskaan myöntänyt olevansa millään tappaa virheellinen.

Ex-poikaystäväni lapsuus on ollut rikkonainen, isä oli alkoholisti ja väkivaltainen, exäni perheen ainoa lapsi ja joutui äitinsä kanssa useasti pakenemaan turvakotiin isää pakoon. Hänellä on vaikeuksia näyttää tunteitaan ja minun silmissäni hän tuntuu upottavan sisäisen tyhjyytensä päihteisiin ja "makeaan" elämään.

Tällaistä täällä siis :/
« Viimeksi muokattu: 11.03.2007 20:10:59 kirjoittanut dissolve » tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 12.03.2007 17:57:19 »

 Shocked, dissolve.

Toivottavasti oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun joku mulqvist ajaa sinut noin äärimmäisiin tekoihin.

Joka tapauksessa selasin lävitse tuttavieni karttoja ja todella usein Lilith komeili synastriassa jollain paraatipaikalla. Kaikissa tapauksissa ei ole kyse parisuhteesta, vaan osa on ystäviä, osa perheenjäseniä. Esim. äitisuhteeni on ollut aina vaikea ja hänen Lilithinsä on tarkoin oppositiossa minun Plutooni.

Kohtalonomaisia ja erittäin kivuliaita käänteitä sisältänyt rakkaus/ystävyyssuhde sielunkumppaniin: hänen Lilithinsä oppositiossa minun Kuulleni.

Ystävyyssuhde, jonka kautta sain todella läheltä seurata yllättäviä henkimaailman ilmiöitä (kummittelu kyseessä): hänen Lilithinsä yhtymässä minun Plutooni.

Ystävyyssuhde, jossa piti käsitellä yhteisen tuttavan kuolemaa: hänen Lilithinsä minun anti-Vertexilläni ja minun Lilithini hänen yläsolmullaan.

Pitkäaikainen työnantaja, jonka kanssa kaikki sujui suurimmaksi osaksi hyvin, mutta välillä tuli otettua rajustikin yhteen: hänen Lilithinsä neliössä minun Plutooni. Hänen  kuunsolmu on myös tarkoin yhtymässä Aurinkooni.

Kaikissa näissä tapauksissa aspektien orbit ovat olleet 0-2 astetta.

Olen välillä epäillyt, josko Lilith käyttäytyisi minulla nimiasteroidin tavoin, siksi kyselen muilta näitä mahdollisia kokemuksia.
« Viimeksi muokattu: 12.03.2007 18:13:03 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 12.03.2007 18:19:46 »

Mielenkiintoinen ketju...

Ehdin näin äkkiä vain kurkistaa viimeisimmän exän kanssa yhteistä synastria -karttaa, ja Musta Kuu Lilith on meillä molemmilla yhtymässä Aurinkoon. Hänellä 9. huoneessa, minulla 7:ssa. Ikäeroa meillä on 8 vuotta, hänen edukseen.

Minun Musta Kuu Lilith  aspect_con hänen venus  aspect_con saturnus .
Hänen Musta Kuu Lilith  aspect_squ minun  venus ja  aspect_sex  saturnus .

Suhteemme oli ja on edelleen, jotenkin karmallinen vaikkei siitä mitään enää olekaan jäljellä kuin muistot... Usein kuitenkin kun ajattelen häntä, ja lähden liikkeelle, hän tulee minua jossain vastaan.
tallennettu

Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #22 : 12.03.2007 22:57:03 »

Minun Lilithini on yhtymässä avomieheni Aurinkoon ja anti-Vertexiin minun seitsemännessä huoneessani. Hänen Lilithinsä minun laskusolmullani.

Ja suhteemme on todella karminen, yhteisiä aiempia elämiä on useita. Nyt kuitenkin tuntuu, että olemme lähteneet hyvään suuntaan, ja tässä on varmasti auttanut se, että olen pystynyt muistamaan yhteistä historiaamme.

Tällä pienellä otoksella sanoisin, että Lilith tosiaankin viittaa karmisiin yhteyksiin - ja siltähän tuo näyttäisi myös muiden kokemusten perusteella.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #23 : 18.06.2007 12:40:07 »

Kaivelin tämän ketjun ylös, kun tulin katselleeksi muinaisen "suuren rakkauteni" (ja suuren vihan myös...) karttaa. Suhde oli väkivaltainen ja todella paljon opettava. Miehen Lilith tarkassa oppositiossa radix-Kuuhuni  Shocked kuten myös nykyisen, pitkän ja harmonisen liittoni puolison Lilith! (Miehillä ikäeroa n. 2 viikkoa...)
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 18.06.2007 12:52:33 »

Mitä opettaa väkivaltainen liitto?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #25 : 18.06.2007 13:13:30 »

Mitä opettaa väkivaltainen liitto?

Sen, että en koskaan enää salli itseäni kohdeltavan sillä tavoin.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 18.06.2007 13:17:12 »

Sitä ei niinku älyä ennenkun joku pätkii? No anteeksi mutta kun minua ei ole koskaan lyöty, ennen kuin minä kumautin alkoholin liikakäytön takia, ja sain takaisin, ja se oli nopea tie avioeroon. LIITTO sinänsä ei ollut väkivaltainen.

Sen jälkeen olin miehen kanssa, jota NAINEN oli lyönyt, ja sitten sellaisen, joka valvoi MUIDEN riehumista..
« Viimeksi muokattu: 18.06.2007 14:20:57 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 18.06.2007 16:10:24 »

Sen jälkeen kun itse tein tämän havainnon Lilithin silmiinpistävistä asemista synastriakartoilla, olen oppinut huomioimaan sen aina. Ihan kaikki suhteet, joissa Lilith on merkittävällä paikalla (esim minun Lilith miehen DC:llä) eivät ole yhtä kauhua ja tuhoa, mutta vahvasti se viittaa menneiden elämien linkkeihin. Jotkut kontaktit ovat sitten karmisempia kuin toiset.

Aika vastikään esittäydyin eräälle miehelle, jonka olen tiennyt jo vuosikausia, ei vain ole koskaan ollut sopivaa tilaisuutta sanoa päivää. Kuinka ollakaan, hänkin on syntynyt hieman ennen huhtikuun puoliväliä (ensimmäisessä viestissäni kokemukset näistä) ja minun Lilithini osuu tietenkin hänen Auringolleen ja yleisesti ottaen hänen Oinas-stelliumilleen. Mikään romanttinen viritelmä tämä ei ole, mutta juttuun tullaan erinomaisesti ja tuntuu siltä, kuin olisimme tunteneet aina.

Mutta tämä on niin tuore tuttavuus, että mahdolliset karmiset linkit ovat vielä edessäpäin. Pientä kutinaa kuitenkin on siitä, mistä tässä hommassa voisi olla kyse.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 18.06.2007 16:16:17 »

Miksi jotain negatiivista? Minä juoksisin karkuun enkä uskottelisi tän olevan karmaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #29 : 08.07.2007 17:34:32 »

Mieheni Lilith/Uranus-yhtymä asettuu askendentilleni Vaakaan. Lilith on samoissa asteissa, Uranuksella vain aste miinusta.

Ehkä tämä kuvio kuvastaa sitä että minä olen suhteessamme ollut se aggressiivinen osapuoli? Olen joitakin kertoja lyönyt miestäni, ja vaikka tässä on ollut jo useamman vuoden tauko, niin juuri tänään teki mieleni tirvaista ja kunnolla kun riitaa pukkasi (typerästä asiasta, ja ainahan riidat syntyvät typeristä asioista). Se että me puhumme jotenkin niin kauhean ristiin niin ettei yhteisymmärrystä löydy tekee minut äärimmäisen turhautuneeksi. Hän ikäänkuin taistelee sellaista näkemystä vastaan jota minulla ei edes olekaan, ja voihan se olla että teen itse samaa hänelle. Riidat alkavat aina jonkin kirjan tai muun hengentuotteen takia, nykyään. Eli talous-, parisuhde- ja kotiasioista ei niinkään tule riideltyä, vaan taiteen tai tieteen takia! Ja sitten haluan lyödä kun hän vaikuttaa minun silmissäni niin kauhean ylimieliseltä omassa sen hetkisessä näkemyksessään. Erityisen raivostuttavaa on että muutama vuosi aiemmin hän on ajatellut eri tavalla, ja nyt on sitten olevinaan Jotakin kun on lukenut ja opiskellut vähän lisää. Neljääkymppiä lähestyvä äijä käyttäytyy kuin parikymppinen, luullen nyt juuri tietävänsä kaiken ja kykenevänsä päättämään mistä muut saavat olla kiinnostuneita!

Pientähän tämä on noihin tappo- ja itsaritouhuihin verrattuna, alkoi vaan jotenkin niin keittää tänään taas... Mietityttää kuinka paljon ihmisten välejä voi hangata se että heidän Aurinkonsa ovat 150 asteen hankalassa kulmassa toisiinsa nähden. Enkä aina halua olla se kompromissin tekijä, vaikka olenkin "lempeä" Au-Kala ja diplomaattinen asc-Vaaka... Kyllä se itsepäinen Kuu-Skorpionikin vaikuttaa ja muukin.

Olisi mielenkiintoista pohtia mitkä tekijät vaikuttavat siihen että jonkun tietyn karttavirityksen omaava ihminen päätyy kohteeksi ja mitkä siihen että hänestä tulee tekijä. Miksi joku tappaa ja joku tulee tapetuksi? Miksi minä en juo, vaan isäni joi, kun kartallani on useita tekijöitä jotka kuulema panevat juomaan?

 Huh
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: