Sivuja: 1 ... 899 900 [901] 902 903 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5622029 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13500 : 09.05.2011 18:49:55 »

Voisin alkaa myös kokeilla tuota karppausta, sillä itse en kaipaa mitään perunoita (en edes tykkää), riisiä tai pastaa. Leipä on oikeastaan ainoa, mitä tulee ikävä. Muutenhan minä melkein syönkin jo karpaten. Tosin on tullut lipsuttua - pahasti. Takaisiin ruotuun, marsmars.  Cheesy


Kyllä minä haluaisin vielä yhden biologisen lapsosen. Mieluusti ennen kuin täytän sen 35-vuotta. Näillä näkymin taitaa jäädä haaveeksi.  Sad

Edit:
Minulla ei ole pienet tai kapeat luut, vaan aika massiiviset. Nivelet ovat kyllä esillä oikeastaan muualta paitsi nilkoista. Kyynerpäät ovat erittäin luisevat. Ja minussahan on aikasta paljon kaurista.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2011 18:51:35 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13501 : 10.05.2011 10:07:38 »

Kävin eilen muutaman tunnin istumassa ulkona, tulin kotiin, saunoin eukalyptuksen tuoksussa ja vedin saunan jälkeen sellaisen tiikerinrasvakerroksen rintakehälle ja jalkapöydille, että mies sai tulla tiikerihajua sapelilla leikaten kotiin. Tuntuu, että toimi = olo on paree!

Tosta karppauksesta - juon maitoa, ja ehkä se veti energiat minimiin. Toisaalta siitä en kyllä ajatellut luopua, maito on mun ainoa "pahe" tällä hetkellä. Kuinka kesy mä olen?

Muistaakseni aloitin perjantaina ja multa on täysin kadonnut se turvotus, johon olin jo tottunut. Tuntuu myös että vatsa on mennyt sisäänpäin, vaakaa meillä ei ole, mutta fiilis on sellainen. Parin viikon päästä sitten varmaan jo huomaan suuremmatkin muutokset. * haaveilee siitä, että voi joskus käyttää niskaan solmittavaa kesämekkoa bikineiden päällä.

Ihanaa tiistaita kaikille!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13502 : 10.05.2011 12:55:10 »

Meillä ois tuplajouskarin kanssa vkl ihan vaan meille kahdelle! Aivan ihanaa! smitten
Mennään varmaan laivalle Tukholmaan, ihanat buffetit houkuttaa, ja päivä Ruotsissa on varmasti hauska.. Tuli hirmuinen himo päästä nyt vkl:a varten shoppaamaan.. Ja kesää ajatellen, kenkiä, laukku, bikinit, mekkoja ym.. Cheesy Harvoin mä shoppailen, mutta pari kertaa vuodessa suunnilleen, ja se onkin sitten mukavata.. Smiley

Ruokavalioon.. Mä oon leipä-addikti. Ja siihen tulee todella Himo, joskus. Vatsani reistaa ja ihokin, tiedän että jotain on pielessä.. Sokeriakin menee varmaan liikaa.. Ja liha jos menee päivittäiseksi, vatsa reistaa vielä enempi.. varsinkin jos se on vielä jotain liha-makaronia (kun rahat alkaa loppua Wink ).. N. kerran, pari viikossa lihaa on mulle ollut sopiva. Vielä kun pääsisin noista viljoista..  Undecided

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13503 : 10.05.2011 13:56:37 »

No niin... aloitin karppauksen kevyesti. Puolisen pakettia kalkkunaleikkelettä ja 3dl salaattia.  Grin Okei, otan minä tämän homman tosissani, kohta. Ja muuten rahkasta tai hunajasta en luovu. Rahka, mantelirouhe ja hunaja... naminaminaminam!

 Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13504 : 10.05.2011 14:59:01 »

No niin... aloitin karppauksen kevyesti. Puolisen pakettia kalkkunaleikkelettä ja 3dl salaattia.  Grin Okei, otan minä tämän homman tosissani, kohta. Ja muuten rahkasta tai hunajasta en luovu. Rahka, mantelirouhe ja hunaja... naminaminaminam!

 Cheesy

Rahka ei ole kiellettyä, kun sitä ei kuitenkaan vedetä litroittain, niin kuin vaikka maitoa jotkut juo.

Mä olin kuitenkin ymmärtänyt, että sä kärsit virallisterveellisestä rasvakammosta. Eläinrasvojen välttely ja hiilareiden rajoittaminen on melko hankala yhtälö, kun jostain se energia pitää saada.  :Smiley

LCHF = Low Carb High Fat

edit. Lisäsin ajatuksissani Harrikkakerhon tuohon. Lyhenne korjattu.  idiot2
« Viimeksi muokattu: 10.05.2011 15:05:17 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13505 : 10.05.2011 23:24:32 »

Heh, muistakaahan naiset tämä sitten ympäri vuoden, niin miehetkin tykkäävät! 2funny Wink

Siis juuri tätä peräänkuulutan. Ei pidä jojoileman, kun voi olla tasaisesti kunnosa. Se on kehollekin miellyttävämpää. En oo koskaan tajunnu näitä sesonkilaihduttajia/kuntoilijoita.

Edit: Sama kyllä koskee miehiäkin. Naisetkin tykkäävät, kun miehet pitävät itsensä miellyttävän näköisinä. Ja mieluusti ympäri vuoden. Miellyttävä ulkonäkö ja hyvä käytös, niin eiköhän ne peitotkin ala heilua ihan eri tahtiin.... Wink

Casperiina, entisenä luurankona on hieman vaikeaa totutella rasvan nassuttamiseen. Kuitenkin jos ajattelee, niin eipä silloin kivikaudella niin kovin rasvaisia ruokia ollut. Riistaeläimet eivät mitään paksuja rasvavarastoja turkkinsa alle keränneet, paitsi ehkä karhut. Mutta noin yleensä ottaen, aika vähärasvaista tuo riistaliha on.
Ja kohtuus kaikessa on mun motto. Otan mieluummin ne rasvat terveellisinä kasvisrasvoina kuten pähkinäöljynä tai oliiviöljynä. Keho tarvii rasvaa toimiakseen.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2011 23:26:27 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13506 : 10.05.2011 23:45:12 »


Casperiina, entisenä luurankona on hieman vaikeaa totutella rasvan nassuttamiseen. Kuitenkin jos ajattelee, niin eipä silloin kivikaudella niin kovin rasvaisia ruokia ollut. Riistaeläimet eivät mitään paksuja rasvavarastoja turkkinsa alle keränneet, paitsi ehkä karhut. Mutta noin yleensä ottaen, aika vähärasvaista tuo riistaliha on.
Ja kohtuus kaikessa on mun motto. Otan mieluummin ne rasvat terveellisinä kasvisrasvoina kuten pähkinäöljynä tai oliiviöljynä. Keho tarvii rasvaa toimiakseen.

Kyllä niissä oli ihan luontaisesti rasvaa, kun eläinten eri osiakin hyödynnettiin monipuolisemmin, esim. nahat voivat olla syötäviä ja niissähän on rasvaa.

Tästä voisi saada aika fanaattisen väittelyn aikaiseksi ja katson parhaaksi olla vain hiljaa, koska et usko muuta kuin mitä niistä alasi oppikirjoista olet lukenut. Karppauksesta kiinnostuneet sitten löytävät kyllä tietonsa vaikka sieltä karppaus.infon sivuilta...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13507 : 11.05.2011 00:19:12 »

Katsoinpa tuon Suomen esityksen noissa "sateenkaarikisoissa", niin siinähän oli ihan sanomaakin. Smiley

Joo se oli hieno esitys! smitten  Hyvä biisi ja Oskari on niin söpö smitten  Ihmehän tuo olisi ollut jos ei jatkoon olisi päässyt.

Se suomen selostaja oli kanssa mainio Smiley  Hassua vaan kun se ääni tuli puhelimesta muttei se oikeastaan sitten haitannut mitään. Huvitti vaan se mielikuva kun selitti miten saksalaiset insinöörit juoksee käytävillä ja yrittää saada tekniikkaa pelaamaan 2funny
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13508 : 11.05.2011 09:03:56 »

Minäkin kokeilin karppausta mutta se jäi siihen, että maha meni sekaisin tuoresalaateista  buck2 Täydellistä laihkarikeinoa odotellessa... Eipä sillä, en jaksa repiä ressiä kehostani ja sen muodoista. Kunhan bussi-istuimelle mahtuu ilman että vierustoverin tilaa kovin rasittaa Wink

Varmaan se lihaskunto ois tärkeämpi muutenkin kuin kurvit. Mukavuuskysymyshän taitaa tämäkin olla.

*A*

Se on varmaankin ihan normaalia, että kun ihan totaalisesti muuttaa ruokavaliotaan suuntaan tai toiseen, niin vatsa menee sekaisin. Mulla oli nuo ensimmäiset viikot aikamoista ummetusta.  Lips Sealed


Mulla on tuota nyt.  Normalisoituiko se sulla siitä sitten?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13509 : 11.05.2011 10:20:11 »

Mulla on tuota nyt.  Normalisoituiko se sulla siitä sitten?

Sitten kun se kropan alkushokki menee ohi, niin vatsa alkaa toimimaan kuin unelma.  Wink

Niin kauan kuin on ummetusta suosittelen välttämään punaista lihaa ja juustoja. Ja syö paljon mustikoita, mulla niistä on ainakin ollut paljon apua! Marjoilla alkaa hommat luistamaan.  Grin
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13510 : 11.05.2011 10:34:04 »

Otin magnesiumia ja join ruokalusikallisen kahvia, ja ongelma oli kadonnut/ pöntössä  buck2 Ihania juttuja meikäläisellä.

Tuntuu kyllä tosi TOSI Hyvältä, ei väsytä yhtään! Edes eilen, kun olin liikenteessä 11-22.30 enkä ehtinyt lounaan jälkeen syödä kuin kaksi porkkanaa ennen kuin pääsin kotiin, eikä mitään ongelmaa! Ei väsyttänyt eikä tullut sitä masennuskoomaa. Greatiii. Tänään saman sorttinen päivä edessä, eikä edes hirvitä.

Jei!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13511 : 11.05.2011 11:12:11 »

No niin... aloitin karppauksen kevyesti. Puolisen pakettia kalkkunaleikkelettä ja 3dl salaattia.  Grin Okei, otan minä tämän homman tosissani, kohta. Ja muuten rahkasta tai hunajasta en luovu. Rahka, mantelirouhe ja hunaja... naminaminaminam!

 Cheesy

Kannattaa muuten korvata rahka vaikkapa turkkilaisella jogurtilla, niin siitä saa sitä rasvaa - ja kun on kerran pikkusormensa menettänyt jogurtille, ei rahkaan ole enää paluuta Cheesy

Otin magnesiumia ja join ruokalusikallisen kahvia, ja ongelma oli kadonnut/ pöntössä  buck2 Ihania juttuja meikäläisellä.

Tuntuu kyllä tosi TOSI Hyvältä, ei väsytä yhtään! Edes eilen, kun olin liikenteessä 11-22.30 enkä ehtinyt lounaan jälkeen syödä kuin kaksi porkkanaa ennen kuin pääsin kotiin, eikä mitään ongelmaa! Ei väsyttänyt eikä tullut sitä masennuskoomaa. Greatiii. Tänään saman sorttinen päivä edessä, eikä edes hirvitä.

Jei!

 2funny tuolle ongelma pöntössä -kommentille. Mutta hyvältä kuulostaa! Smiley  Alku on tosiaan vähän ihmettelyä, mutta kunhan kroppa saa juonesta kiinni, olotila lähtee kevenemään ja kaikki ne koomailut on poissa Cheesy  Mulla myös ruokailu tuppaa olemaan välillä vähän epäsäännöllistä, mutta niitä energiavajeita ei ole päässyt muodostumaan. Tästä ei tosin taida olla enää paluuta siihen normaaliin...

Kahvi auttaa aina tukkoiseen mahaan Wink  Toinen, ainakin mulla toimiva, on pellavansiemenet. Kannattaa niitä liotella yön yli ja juoda "lima" aamulla tai sitten lisätä pellavansiementä ruoan (esim. jogurtti) joukkoon. Pellavansiemenissä on tosi paljon hyvää rasvaa, protskuja myös kivasti ja käytännössä ei yhtään hiilareita, mutta kuitua paljon. Leseet toimii myös.

Ai että, mies kävi eilen iltapuolella kalassa ja toi 8 ISOA ahventa Cheesy  Näistä viidellä oli vielä mätiä. Nyt pitäisi keksiä, mitä näistä sitten voisi tehdä... Ainakin paistaa osa suolan, pippurin ja kerman kera smitten Osasta saisi keittoa... Myös kissat saivat keitettyä ahventa voin kanssa ja kyllä tykkäsivät! Cheesy

Luonnonruoka, ihana ruoka smitten  Mies kun on tuommoinen erämies, tykkää samoilla luonnossa ja tuo sieltä aina välillä luomuruokaa, jäniksiä, sorsia ja joskus kanalintuja (toissa jouluna meillä oli metsokukko "joulukalkkunana").
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13512 : 11.05.2011 11:43:01 »

Kannattaa muuten korvata rahka vaikkapa turkkilaisella jogurtilla, niin siitä saa sitä rasvaa - ja kun on kerran pikkusormensa menettänyt jogurtille, ei rahkaan ole enää paluuta Cheesy


Täysrasvaiset maitotuotteet  smitten Mua harmittaa kovasti, kun täysimaitoa ja kermaa ei löydy oikeasti luomuna. Nyrpistelen nenääni vesimaidoille.

Karppauksen alkuaikoina mulla oli suunnattomia vaikeuksia pitää ruokakaupoissa suuni kiinni nähdessäni lihavien ihmisten latovan pelkkiä rasvattomia kevyttuotteita hihnalle.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13513 : 11.05.2011 11:57:49 »

Otin magnesiumia ja join ruokalusikallisen kahvia

Onko magnesiumkin laksatiivinen? Shocked

Mua harmittaa kovasti, kun täysimaitoa ja kermaa ei löydy oikeasti luomuna.

Hei, tällainen ainakin tuottaa täysmaitoa, kermaa ei tosin taida olla.

http://www.lailanet.fi/saloniemenjuustola/

Mulla on kanssa ollut vähän hiilaririippuvuutta. Kävin työharjoittelussa eikä siellä kestänyt olla "selvin päin" niin aloin syömään leipää... siitä sitten suklaata ja muuta Tongue  Siis eihän siinä mitään jos välillä syö tuollaista mutta kun se menee jokapäiväiseksi niin ei hyvä.

Oli muuten uutisissa joku päivä että nämä vähähiilariruokavaliot on vähentäneet leivän myyntiä niin paljon että jotkin leipomot on joutuneet lopettamaan. Ikävää tietysti yrittäjille mutta hienoa asia muuten Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #13514 : 11.05.2011 12:20:31 »

Ai niin, olisiko tänne tupaan tullessaan pitänyt esittäytyä? En ole tänne kirjoittanut ennen kuin tänään tai siis eilisiltaako tuo nyt vielä oli. Olen kyllä lukenut silloin tällöin mutten suinkaan läheskään kaikkia viestejä.

No, joka tapauksessa Hei vaan kaikille! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Keitinpä juuri kahvia ja juon sitä nyt. Kaupan punaisen maidon kera... :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 899 900 [901] 902 903 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: