Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Päivän kartta  (Luettu 2336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« : 07.10.2008 17:37:02 »

Heissan viisaammat astrolaiset!

Onko mahdollista saada jostain päivän kartta, mistä näkyisi myös huoneet? Tuolla astro.comin sivuilla kyllä näkyy missä merkeissä mikin menee, mutta mutta... mun aivotoiminta haluaisi nähdä ne ympyräkarttamuodossa, jotenkin pystyisin ne paremmin hahmottamaan ja jotain ehkä helpommin tajuamaan?! Jostain syystä mun on helpompi tajuta kuvia kuin silkkaa tekstiä...  :Smiley

Toivottavasti joku ymmärsi tämän sepustuksen, kuten sanottu, selkeä kirjoitus ei taida olla mun vahvinta alaa!



tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 09.10.2008 13:20:35 »

Jotkut ihmiset ovat ns. visuaalisia tyyppejä, toiset auditiivisia ja toiset kinesteettisiä - ekalle ryhmälle on siis oppimisessa tärkeintä näköaisti, tokalle kuulo ja kolmannelle tuntoaisti. Taidat kuulua ykkösryhmään, kuten minäkin. Smiley Haluan aina nähdä kartan kuvana.

Päiväkartan huonejaothan vaihtelevat sen mukaan, mille paikkakunnalle sen tekee, joten siitä syystä näitä ei varmaan ole suoraan missään sivustoilla nähtävissä. Päiväkartan tietysti saa esim. täällä tai Astro.comissa tekemällä sen erikseen kyseiselle päivälle ikään kuin syntymäkarttana. Silloin kuitenkin on valittava, minkä kellonajan mukaan kartan tekee - keskipäivähän on yleisesti käytetty, mutta voihan karttaa kokeilla eri kellonajoilla jos haluaa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: