Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 451266 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #945 : 01.10.2009 00:18:18 »

Ave

Klassinen jousimiehen kuvaus tilanteestasi. Voiko olla niin että sinulla on liian monta asiaa ajateltavana? Ihminen pystyy käsittelemään yhden tai kaksi asiaa kerrallaan. Jos monta asiaa pyörii mielessä, voi lopputuloksena olla tuntemus joka sinulla on nyt. Lisäksi sinulla saattaa olla tahdonvoima yliaktiivinen. Käytät sitä asioissa, joiden voi joskus antaa mennä omalla painollaan.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #946 : 01.10.2009 00:30:53 »

Neostar

Kuvailet menneitä tapahtumia. Muista rakas että ne ovat jo tapahtuneet ja että olet jotenkin niistä selvinnyt. Apua korkeammalta taholta? Me täällä näkymättömässä maailmassa emme ole sinun yläpuolellasi, osa meistä on kanssasi kumppanina. Toki on olemassa taivaallinen hierarkia, mutta se ei ole samanlainen kuin maallisella työpaikalla.

Miksi on näin sinulle tapahtunut? Elämän luonteeseen kuuluu että kaikki asiat eivät aukea meille heti.

Sinulla on suunnitelma joka tuntuu hyvältä sydämessäsi. Yleisohje on: jos todella tunnet jonkun asian elähdyttävän sydäntäsi, seuraa sitä.

"En tiedä miten voisin auttaa häntä ja miten voin elää myös omaa elämääni olematta koko ajan murehtimatta äidistä." Rakas, äitisi on äitisi ja sinua voi mietityttää hänen asiansa, mutta äitisi on aikuinen ja hänellä on oma elämä. Tee parhaasi tässä ristitulessa. 

Täällä vastaa Heavenin taustajoukot, mm. enkelit ja arkkienkelit, ja sinun oma oppaasi.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #947 : 01.10.2009 14:11:23 »

Olen lasten jälkeen palannut työelämään melko puhtaalta pöydältä, takana jo 2 työpaikkaa ja alan vaihto-opiskelin tässä välissä jo lisääkin. Nyt olen kuitenkin huomannut että olen sivuraiteilla, koulutus ei tuonut toivomaani tulosta työmarkkinoilla eikä työpaikkoihin. Poljen ikäänkuin samaa latua koko ajan.
Mitä ihmettä tekisin että pääsisin käyttämään koko kapasiteettiani enkä olemaan toisten "juoksutyttönä". Taisin tehdä aikoinaan virheen kun läksin pitkäaikaisesta työpaikastani, mutta ajattelin perheen vuorotyön ja piiiitkän työmatkan edelle.  Sad
Mitä tekisin jotta "saisin työelämäni takaisin"?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #948 : 03.10.2009 12:25:22 »

Hei,
Millaista viestiä minulle nousisi rakkauteen? Yksin olen.
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #949 : 06.10.2009 14:54:26 »

Elämäntilanne on jo pitemmän aikaa mietityttänyt paljon. Tunteeni puolisoani kohtaan ovat viilenneet. Toisaalta haluan kääntyä kannoillani ja jatkaa eteenpäin. Minulla on vahva tunne, että se olisi oikea suunta. Mieheni vastustaa eroamista voimakkaasti . Hänellä on vahva usko, että kaikki vielä korjaantuu ja tunteet palautuu ennalleen. Lisäksi mieheni yrittää  paljon tällähetkellä parantaakseen tilannetta. Tuntuu vain kurjalta kun se ei herätä mitään kummempia tuntoja minussa. Välillä suututtaakin kun moni asia on paremmin kuin ennen, mutta tuntuu vain kylmältä sisältä. Olen luvannut kyllä yrittää, mutta mistään ei vain saa otetta.  Cry

Haluaisinkin tietää onko tuntemukseni oikeita ja onko aika jatkaa matkaa? Ja onko tulkintani kuningas-prinssi unesta kutakuinkin oikea? laugh

Viimeaikoina olen myös etääntynyt monista läheisistä ihmisistä. Onko siihen jotain viestiä?
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #950 : 06.10.2009 20:22:15 »

Hei taas Heaven ja kumppanit  smitten Olette niin viisaita.

Tuttavapiiriin pöllähti mukavan oloinen mies joka suureksi yllätyksekseni pyysi kahville. Vastasin kyllä, epävarmana miehen tarkoitusperistä ja omasta suhtautumisesta. Nyt hän on tehnyt varsin selväksi että hän ryhtyy minun poikaystäväkseni ja on ottamassa minut haltuunsa. Minähän säikähdin moista innokkuutta (epätoivoa?) ja vetäydyin, jolloin mies alkoi painostamaan (tosin oikein ystävällisellä ja lempeällä tavalla). Kysymys siis kuuluu: Onko hän tuleva stalkkerini vai prinssini? Onko säikähdykseni perusteltua vai kärsinkö vain sairaalloisesta sitoutumiskammosta (olen moninkertainen jousimies)? Entä se toinen mies, jonka perään välillä muistan haikailla. Onko aika unohtaa hänet ja jatkaa eteenpäin?
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #951 : 07.10.2009 21:21:58 »

Hei ja kiitos edellisestä vastauksesta työhöni liittyen. Nyt masentaa pahasti taas ero miesystävästäni. Hän yritti paluuta, mutta kun halusin todellisia tekoja, parannuksia hän ei niitä tee. Hän vaan piinaa mutta mitään ei tee. Tuntuu kuin olisin piesty koira taas kun kuuntelin ja jälleen petyin. Mistä saisin riittävät voimat jättää ihminen joka vaan käyttää tunteitani hyväkseen? t, Heart
tallennettu
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #952 : 09.10.2009 12:31:16 »

Kiitos ihanat Heaven & muut "verhon takana"  angel coolsmiley

Taisi mennä aika nappiin nuo neuvot. Heh.  laugh Sisäinen ohjauksenikin, tai henkioppaani, joutuu alituiseen (ehkä jopa kymmeniä kertoja päivässä) muistuttamaan minua "ottamaan rennosti".  smitten
Useimmiten niin, että ennen kuin ehdin edes muuttaa kysymystäni sanoiksi, se jo kehottaa: "Tsillaa."

Ehkä tuo niska-, hartianseutu- avaaminen saattais tosiaan hiukan auttaa.. Se vain taitaa olla sen verran vakavasti tukossa, että viimeksi (keväällä) hierojan käynti laukaisi oikein kunnon nuhaflunssan.

Kaunista syksyä  smitten Suurkiitos!
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #953 : 13.10.2009 18:09:35 »

Heips Heaven!

Onkos rakkauselämälleni jotain viestiä.. Eräs mies pyörii ja pyörii mielessä..
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #954 : 13.10.2009 20:20:54 »

Heippa Heaven!

Voitko sanoa jotakin tulevasta vuodesta? Kannattaako minun vielä hakea harjoittelupaikkaa/töitä? Entä parisuhteeni? Selviääkö se työtilanteeni mukana? En tiedä kuinka paljon tarvitset taustatietoja mutta tässä nuo oleelliset kysymykset Smiley
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #955 : 13.10.2009 23:17:43 »

Rohana

Ihmiset tekevät päätöksiä ja olosuhteet muuttuvat, se kuuluu elämään. Emme näe että olisit tehnyt virheitä. Menneisyyden asioita et saa takaisin, kuinka niin voisi ollakaan. Jokainen on työelämässä juoksutyttö tai -poika. Aina on joku joka komentaa, pyytää tai on muuten määräävässä asemassa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #956 : 13.10.2009 23:20:36 »

lillian

Olet ehkä hiukan yksinelävää tyyppiä. Sinulla on aika tarkat rajat asioihin, ja ehkä ihmiset vaistoavat tämän, eivätkä he uskalla lähestyä sinua. Milloin viimeksi olet lähestynyt kiinnostuksesi kohdetta? Joskus oma aloite on rautaa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #957 : 13.10.2009 23:22:18 »

Aleksandria

Tee se mitä eteesi tulee, jos se tuntuu oikein hyvältä. Etsi aktiivisesti vaihtoehtoja ja anna oikean ratkaisun selvitä itsellesi aste asteelta. Voit aina muuttaa mielipidettäsi, jos tilaisuus tulee eteesi. Ole avoin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #958 : 13.10.2009 23:30:51 »

Harha

On olemassa sinun oma sisäinen maailmasi ja sitten sinä suhteessa toiseen kuten parisuhteessa.

Sinun sisäistä maailmaa voisi kuvata yhdellä sanalla: muutos. Sinä muutut ja haluat muutosta. Sisäisessä maailmassa tapahtuvat muutokset voivat tuntua hyvin monin eri tuntemuksin. Voi tulla tarve vaihtaa ihmisiä elämässäsi. Joissakin asioissa voit ottaa hiukan etäisyyttä toiseen. Katso mitä tuntemuksia se herättää sinussa. Pyydämme että tarkistat ajatuksia siitä mitä haluat, jos vaihtaisit miestä. Miksi haluat vaihtaa miestä? Kerroit jo tuntemuksia tästä asiasta, mutta toivomme että menisit syvemmälle. Tällä hetkellä olet ikään kuin muutoksen tarpeen kourissa. Anna asioiden laskeutua hiukan, ja myöhemmin voit tehdä perustellun päätöksen, mikä tahansa se onkaan.

Unesi tulkinta ei ehkä ole paras mahdollinen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #959 : 13.10.2009 23:35:10 »

sidrika

Käytät paljon on/off tyyppistä asettelua. Asiat ovat tai eivät ole. Lisäksi ulkoistat omat tunteesi, ehdollistat ne toisen käytökseen/olemukseen. Taitaa olla osa vanhempiesi perintöä? Elä elämää. Ole oman itsesi herra, tai ole oman itsesi prinsessa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: