Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 451362 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #930 : 26.09.2009 08:34:31 »




Kaunis kiitos smitten


Tähtisiipi
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #931 : 27.09.2009 00:37:13 »

Hei!

Tarvisin todellakin kanavointia rakkauden suhteen.. Ikävä on erästä ihmistä mitä en saa vaan unohdettua.. Muutenkin olen ihan hukassa rakkauselämän kanssa..  Cry

tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #932 : 27.09.2009 20:26:51 »

Heart

Jos tunne-elämä on vahvaa niin suhteen päättyminen voi tuntua todella raskaalta. Kävele, kävele, kävele. Ulkona on kirpeä syksy alkamassa. Kuinka pitkän kävelylenkin voit tehdä? Testaa. Ja jos haluat niin kysy sen jälkeen.

Hei, kiitos vastauksesta. Kävely onkin lempipuuhaani jota harrastan. Taidan tosiaan pidentää lenkkejäni. Olisin kysellyt myös työstäni. Olen erittäin ahdistunut siellä nykyään. Tuntuu että esimieheni ei tahallaan arvosta minua työntekijäni. Työ on tylsää, puuduttavaa, siitä puuttuu sisältö. Mitä ihmettä tekisin asialle? t. Heart
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #933 : 28.09.2009 09:29:57 »

Kiitoksia vastauksesta! Smiley
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #934 : 28.09.2009 17:21:41 »



Voi kiitos kauniista sanoistasi  smitten

Kanavoitko tuoko elämän tuulet vielä rakkautta eteeni?

Azaka
tallennettu
pauliina_81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #935 : 29.09.2009 00:14:22 »


Hei Smiley

jospa sitä itsekin uskaltuisi kyselemään. oma elämä on ollut aika menoa etenkin tunnepuolella. nyt enemmän positiivisuutta tunnen elämässäni ja toivoa tulevaisuudesta, mutta kysyisin onko eräs mies, joka asuu hyvin kaukana minusta todellista minulle vai pelkkä haavekuva vain?  :)ja mitä minun pitäisi tehdä itseni kanssa tehdä saadakseni enemmän rakkautta elämään, onko minulla henkisiä lukkoja vai mitä. kovasti ainakin itse syytän fyysistä tilaani tästä yksinäisyys.


kiittäen sydämen pohjasta Smiley
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #936 : 29.09.2009 19:23:41 »

hei kysyjille    smitten


Muutama sana kysymyksistä. Tee kysymyksestä mielellään tarkka. Esimerkiksi "Onko nykyinen kumppanini sopiva minulle?" on aika yleisluontoinen kysymys. Yleensä vastaus on silloin myös yleisempi.

terv Heaven
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #937 : 29.09.2009 20:27:26 »

Minulla on nyt niin mahdottoman huono olo, enkä tunnu löytävän minkäänlaista ulospääsyä, en tiedä mitä tehdä. Se vaan pysyy vaikka yritän mitä, enkä pysty mitenkään olemaan paikoillani sillä silloin seinät alkavat kaatua päälle. Tuntuu että rupean kohta käymään ylikierroksilla. Jotain selvennystä vain kaipaan.
tallennettu
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #938 : 29.09.2009 23:07:52 »

Nyt todellakin pyytäisin kanavointia, tämän hetkinen tilanne on niin sekava.

Viime aikoina on tapahtunut hirveästi kaikkea. Mistä tämä kaikki johtuu, mksi näin täytyi tapahtua? En ymmärrä mistään mitään ja minulla on tietenkin omat tulkintani siitä miksi tämä kaikki on tullut nyt elämääni, mutta en ole varma osuvatko ne oikeaan. En edes tiedä mihin uskoa, tahtoisin apua joltakin korkeammalta taholta, mutta alkaa usko hiipua kun en löydä yhteyttä enkä vastausta. Olisi niin ihanaa saada tarkentava, selventävä vastaus tähän nykyiseen elämäntilanteeseeni, miksi näin on? Minulla on myös suunnitelma valmiina tulevaisuudelle, ja tuntuu että se on juuri sitä mitä minä haluan tehdä ja joka minun tulee tehdä, mutta kuitenkin tuntuu pakoilulta jättää Suomi ja läheiset ihmiset. Tunnen myös huonoa omaatuntoa siitä että jättäisin kaikki rakkaat tänne, ja varsinkin äitini. En tiedä miten voisin auttaa häntä ja miten voin elää myös omaa elämääni olematta koko ajan murehtimatta äidistä.
Olisi muuten myös ihanaa tietää kuka siellä vastaa.

Kiitos smitten
« Viimeksi muokattu: 29.09.2009 23:09:46 kirjoittanut Neostar » tallennettu
Anna-Liisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #939 : 30.09.2009 11:52:11 »

Kiitos  Heaven

Liisur smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #940 : 30.09.2009 23:56:32 »

Memmy

Rakkauselämä ei aina ole helppoa. Ehkä keskityt jopa liikaa parisuhdeasioihin. Voisitko keksiä jotakin muuta tekemistä? Se jota mietit ei ole tällä hetkellä saatavilla. Hän näytti jo sinulle asioita, joista voisit oppia. Rakkauselämä saattaa helpommin asettua, kun opiskelet ja elät elämää laajemmin. Tee jotakin sellaista jossa joudut ylittämään itsesi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #941 : 30.09.2009 23:59:38 »

Heart

Luonnollinen itsetunto auttaa paljon työelämässä. Luo sisältöä itse työhösi. Ylitä itsesi työssäsi, ja jos edelleen olet tyytymätön olet ainakin kehittynyt omassa itsessäsi. Tiedämme että tämä ei aina ole helppoa toteuttaa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #942 : 01.10.2009 00:02:31 »

assi

Olet jo tarttunut ilmeisesti mahdollisuuteen. Anna tilanteen kehittyä ja juttele jonkun kanssa asiasta. Liiallinen innostuminenkin voi joskus haitata hiukan. Tee maadoittavia suunnitelmia.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #943 : 01.10.2009 00:03:27 »

azaka

Taidat olla kiinnittynyt romanttiseen rakkauteen? Me kysymme miksi?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #944 : 01.10.2009 00:11:54 »

pauliina_81 

Tämä mies joka asuu kaukana, anna hänen tuoda elämääsi tunteita ja anna itsesi avautua omassa itsessäsi. Älä mieti liikaa mikä on syvällisempi merkitys. Elämä on elettäväksi. Muistutamme kuitenkin että maantieteellinen etäisyys voi olla joskus hyvinkin rajoittava tekijä, mutta se ei estä sinua nauttimasta teidän hetkistänne.

Sinun ei välttämättä tarvitse tehdä mitään saadaksesi rakkautta, voisit vain havaita että sisältäsi löytyy rakkautta. Voit syyttää fyysistä tilaasi, mutta monilla ihmisillä on näkymättömiä esteitä jotka ovat yhtä vahvoja kuin fyysinen tilasi. Sinä olet vielä melko nuori ja silti kirjoitat rohkeasti, siinä on jo paljon, hyvä alku. Ja sinulla on lisäksi nöyryyttä kiittää jopa sydämesi pohjasta, onkohan niin että sielusi haluaa sinun tutkivan sydämesi pohjaa, jossa on paljon kaunista. Olet siitä käsin hyvin kaunis.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: