Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Armi&Danny  (Luettu 16288 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 16.08.2006 20:29:06 »

Viimeisten tietojen mukaan Dannylla olikin "salasuhde" Armiin ja piti tätä sielun siskonaan. Oliko Liisa kulissia? Mitä sanovat Danny-fanit? Danny saanut kaikenlaisia arvonimiä. Olen pudonnut Dannysta muuten paitsi "Tahdon olla sulle hyvin hellä" on klassikko.

Olivatko he siis parisielut???  angel angel angel angel Armi odotti avioliittoa, kuoli traagisesti, Danny pelasi eri naisten kanssa mutta ken tietää mitä Porin poika "oikeasti" tunsi? Tunsivatko he menneissä elämissä, oliko heillä kenties Elämäntehtävä, ja asuivatko jollain muulla planeetalla yhdessä ennen? Oliko vaikea karma kun ei tullut yhteiseloa, vaikka tähdet kipinöivät?  coolsmiley coolsmiley coolsmiley


Kummalle Danny oli julma, Liisalle vai Armille?
« Viimeksi muokattu: 16.08.2006 20:32:23 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 18.08.2006 17:18:51 »

Onko nää jotenkin passe´  ??

Onneksi en ole kenellekään toinen nainen enkä tule olemaan, Armi oli samalla alalla kuin Danny, joka varmasti laittoi viihteen ja muut naiset kaiken edelle. Mutta kun.. kaikki voivat olla niin monien kanssa.. tiesikö Danny ketä edes rakastaa? Nyt on Porin poika hieman pulska jo.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.2006 17:44:13 »

Kiinnostava aihe laajasta näkökulmasta, vaikkakin olen sen verran nuori, etten ole aikoinaan tuota varsinaista rumbaa seurannut.
Monta ihmistä yhdessä suhteessa on kamala yhtälö. Ajatella esimerkiksi edesmennyttä Prinsessa Dianaa, kuinka hän joutuikaan kärsimään miehensä ja hänen rakastajattarensa takia.  Cry

Voisin luulla, että iso D. on kaivannut kahta hyvin erilaista naista elämäänsä. Ehkä Armi oli se herkän puolen tukija ja Liisa sitten sellainen, joka enemmän piti jöötä. Minua säälittää Armi, hän vaikutti niin herkältä ihmiseltä. Herkät, jos ketkä, joutuvat kokemaan ikäviä asioita.

supi
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 18.08.2006 17:45:40 »

Danny sai kai molemmat tietyksi ajaksi ja nyt ei ole kumpaakaan, eli tuhat uutta naista kehiin vaan hahahha Kiss olen usein miettinyt sarjahurmurien tunne-elämää, miten se pitäis käsittää. Olisiko Danny ollut vain show-kovanaama ilman Armia, säilyttikö Armi hänessä tunneherkkyyttä?

Ja sitten tämä Diana, olihan sillä Hewitt ja kaikenlaista muuta Dodia ja vielä joku arabi josta kuultu jälkeenpäin. Hänetkin piti murhata..

Niin jos ei yhdessä naisessa ole kaikkia ominaisuuksia, on ok olla kaksi, mutta ainakin Armi tosiaan kärsi. Ei mukavaa kuulla koko ajan että mennään naimisiin, reilumpaa on ehkä kuitenkin kerran sanoa että ei mitään (minulla kokemusta eräästä toisesta porilaisesta siis..).
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 17:50:40 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #4 : 18.08.2006 17:50:57 »

Muusikoilla ja artisteilla tunnetusti on melko vilkas naiselämä. Minulla on paljon nuoren polven muusikoita kavereina ja täytyy sanoa, että joskus ajattelen että miksi he hylkäävät moraalin naisten ollessa kyseessä.  Shocked Muuten kyllä ihan ihania ihmisiä kaikin puolin. Kaipa se on itsetuntokysymys. Ego kaipaa pönkitystä.

tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 18.08.2006 17:53:19 »

Ego on se piru. Cheesy En ikinä luottaisi muusikoihin.. mieleen tulee vain joku Paul Mc Cartney joka oikeasti tais rakastaa valokuvaaja-Lindaa. Exäni luulee olevansa rokkimies kun on järkkäri ja saanut työtarjouksen olla bändien turvamies. No joo.. olihan se vilpitön aikansa.  coolsmiley coolsmiley Öh vai oliko-

Mut, yrittihän jokunen tunnettu dj olla minunkin ystäväni, yritettyään iskeä, mutta enpä tiedä. Niiden kanssa pitäisi koko ajan myötäillä ja puhua musasta ja kuka soittaa missä, ja hermot menisi. coolsmiley Erittäin kilpailevainen ja egokeskeinen ala. Tärkeilyä + meteliä.

Sääliksi käy tyhmiä naisia, Liisa oli bisnes.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 17:56:48 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #6 : 18.08.2006 17:56:47 »

Minä olen aivan heikkona muusikoihin  buck2
Nytkin yhteen.  2funny
Kyllä tässä on tullut monesti riuduttua heidän takiaan!  Cheesy
Onhan niitä poikkeuksia onneksi  smitten
 
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 18.08.2006 17:57:06 »

Ei sovi minulle. 2funny Tosin yksi muusikonalku vei minut sänkyyn ja kun en suostunut mihinkään, tajusin että todella, ei liene minulle tarkoitettu. Saa diggailla musaa mutta kitara on usein.. jatke.

Linda Mc Cartney keräili muusikoita.. olen itse ollut muutaman dj:n kanssa lähikontaktissa... Mutta siitä on jonkin aikaa. Aina ne jauhaa tapahtumista, radiokanavista, klubeista, levylistoista ja se siitä. Armi olisi ollut aika hyvä rakkaus-työpari Dannylle ja olis voinut olla ihan myyvä rakkaustarinakin.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 18:00:01 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #8 : 18.08.2006 18:00:47 »

Heh  Grin

Minä olen itse niin intohimoinen musiikki-ihminen, että tavallaan ymmärrän koko homman hyvin.
Ja kun vielä itse esiinnyn jonkin verran, niin jotenkin tajuan, että turvattomuushan se "hyväksikäytön" motiivina usein on. Ja näyttelijä-toverit... huh... eipä edes mennä siihen kulissien takaiseen elämään!  idiot2
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 18.08.2006 18:02:56 »

No kulissinsa kullakin. Minä olisin varmaan ollut se bisnes-Liisa ja joku toinen se itkevä Armi? Öö.. en tiedä olisinko suostunut Liisankaan rooliin? en osaa sanoa. Ehkä suostuisin ottamaan sellaisen joka oli juuri varattu, mutta ei salasuhde-tripladuettoja.

Traagista mutta kaunista kait tuo tarina.

Eiks ole syynä himot ja ego. Vaikka voi olla myös turvattomuus. Lisään, aina musakeikoilla hillunutta exääni on naiset pettäneet runsaasti, eli en tiedä pitääkö se sitä vakiona. En pettänyt. buck2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #10 : 18.08.2006 18:10:41 »

hm... nyt pitää lähteä syömään toffeevohvelikeksejä!  Grin hih.
Kaikki esiintyvät taiteilijat ovat kiinnostavia persoonia... Voi kyllä olla totta, että heitä kohdellaan yleisen maineensa takia liian nurjamielisesti, parisuhteissakin. Useimpien "tavisten" on kyllä taatusti vaikea ymmärtää muusikoiden hektistä ja raskasta elämää. Se tuo mukanaan jo ongelmia ja epäillyksiä. Ja sitten kun epäillykset  ovat voimistuneet, ne kuormittavat suhtdetta niin, että se pian jo loppuunkin.

Mutta...hauskaa päivänjatkoa!  Smiley

-SuPi-
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 18.08.2006 18:13:10 »

Heitä kohdellaan nurjamielisesti?

Heitähän palvotaan ja syydetään rahaa ja heidän annetaan tehdä mitä vain.

Ehkä Danny tapaa Armin kuolemanjälkeisessä ja asiat selviää vasta sitten.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #12 : 18.08.2006 18:20:10 »

Kommentoin vielä äkkiä... Niin tarkoitin huonolla kohtelulla sitä, että moni automaattisesti teilaa muusikot pettäviksi kurjiksi ihmisiksi, mitä parisuhteisiin tulee. Ja jos osuu omalle kohdalle tilaisuus heilastella muusikon kanssa, niin moni kyllä ryhtyy toimeen, mutta moni myös ajattelee, että ei siitä kuitenkaan mitään tule. Että nämä miehet vain juovat ja käyvät naisissa. Muuten heitä kyllä palvotaan... etäisinä ja saavuttamattomia hahmoina. Todellisuuden iskettyä kasvoille moni tyttönen ymmärtää mitä tapahtui... No... riittänee höpinä noista muusiikkosmiehistä tälläerää.  Smiley
Minä haluaisin uskoa, että kuoleman jälkeen asiat ratkeavat ja sielu saa levätä vihdoin.   angel
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 18.08.2006 18:21:48 »

About silleenhän ne elää, mitä nyt tuttuja ajattelen.. ja myös tuo exä, oli sille kamalaa jos olis pitänyt henkiseen kehitykseen paneutua eikä juomiseen ja bändeihin.. mut sain itse tässä vakavan ehdotuksen, nyt tais unohtua musa-ala taas.. huh angel  no en tiedä miten vakava se oli.

Siis mikä todellisuus iskee kasvoille? Se että ne pettää vai ei petä? 2funny

Ja tuhannen taalan kysymys; onko Paris Hilton nyt kaiken lisäksi muusikkokin??? Grin
« Viimeksi muokattu: 18.08.2006 18:23:37 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #14 : 20.08.2006 19:59:36 »

Dannyn syntymäaikaa ei ketjussa ollut vielä esillä. Minulla on tällainen tieto kuin 24.9.1942, mutta paikasta tai kellonajasta ei ole havaintoa. Tietääkö joku? Entäpä Armin tai Liisa Lipsasen data?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: