Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuksu ja Arto :)  (Luettu 19647 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« : 05.03.2011 14:15:12 »

Hei,

pariskunnan edesottamuksia seuranneena, mietin onkohan Arto Länsman Rapu aurinko?
Taikka vahva Rapu?

Johannan aurinko on Leijona, Asc Härkä, Kuu Kaksonen.

Mielenkiintoinen pari, olisi mukava tietää, mikä suhteessa on se kiinnipitävä aspekti.

Mitä mieltä olette?
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1 : 05.03.2011 16:32:54 »

Mulle tuli Johannastakin tosi rapumaiset fiilikset. Katsoin sen ohjelman tallennuksesta mieheni kanssa, joka vihasi itseään, kun katsoi sitä. Mutta eniten tässä Artossa mulle jäi mieleen jotenkin verbaalisuuden puute, itsensä ja ajatuksiensa ilmaisemisen kyvyttömyys. Tunteita on, mutta Johannan jalkoihin jää, sitten tulee sitä mitä lopussa nähtiin. Aika MAttia ja Merviä tavallaan. Asc  harka vois olla tuota Tuksun levenemistaipumusta, muut perheenjäsenet olivat hoikkia.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
minävaan
Vieras
« Vastaus #2 : 05.03.2011 20:07:46 »

Mä taas aattelin et Arto vois olla skorppari. Tulisia purkauksia paljon. Voe voe. Toivottavasti ne ei nyt tapa toisiaan.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #3 : 06.03.2011 01:24:54 »

Kattelin noita videoita pariskunnasta ja mietin syvällisesti, voiko myötähäpeään oikiasti kuolla? Ei tuo arto mikää aurinko tai nouseva rapu tai skorppioni horoskoopiltaa ole, ennemminkin nylykyttävä ajokoira. 2funny
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 06.03.2011 16:48:36 »



          Eikös Tukiainen etsi jo uutta miestä.. crazy2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 06.03.2011 17:38:08 »




              Sanos muuta ku asiaa..ku heti tapellaan ja verisesti tickedoff
                 Vaikka pitäs olla ihan toisinpäin. smitten smitten
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #6 : 07.03.2011 01:12:23 »

Hmmm, ei kyllä Arto mun silmään ainakaan Skorpionilta vaikuta... Skorpionihan on vahva ja ei varmana alistu toisen pyöriteltäväksi Huh  Vesielementti jotenkin sopisi muita paremmin, Rapu tai Kalat, jotka ehkä helposti roikkuvat onnettomassakin suhteessa toisen lattiamattona... Vaakakin voi olla parisuhdekaipuinen ja miellyttämisenhaluinen, mutten usko, että noin pahasti ja Vaakakin varmasti vetää rajat, vesielementtiä silti vahvasti veikkaan... Artolla taitaa olla maaelementti kartallaan minimissä, jotenkin vaikuttaa niin juurettomalta ajelehtijalta, joka ei osaa hoitaa asioitaan tai pitää itsenäisesti huolta itsestään Huh

Joka tapauksessa, jotenkin säälittävä ja tahdoton otus. Tuksukin vaikuttaa jossain määrin narsistilta...

Miksi nuo kaksi ylipäänsä meni naimisiin... Tuksu ei ainakaan rakasta Artoa, ehkä sai jonkun hyväuskoisen tempaistua mukaan mediapeliin ja sitä kautta sai Seiskan maksamat prinsessahäät ja huomiota... Ehkä Arto rakastaa Tuksua aidosti, mutta vasta nyt tajusi, mihin on päänsä pistänyt... Ehkä Tuksu etsi vähän yksinkertaisen oloista miestä, jotta itse näyttäisi mahd. edustavalta ja fiksulta? En ymmärrä, miksi Arto ei häippäse - vaikuttaa jotenkin siltä, että katuu sitä, mihin ryhtyi... Matti ja Mervi, osa II...

Missä on lööppilehtien moraali, rahastavat omaan fantasiamaailmaansa eksyneellä naisella ja ressukalla, alkoholisoituneella miehellä? Hoitoa nuo molemmat tarvitsevat, ei ryvetystä... Muuten ei hyvä seuraa, puukko heiluu ja vankilan ovi rämähtää...

Näitä voi spekuloida loputtomiin ja totuus tuskin selviää... Vai onko totuutta? Huh  Voin tunnustaa, että itse myös seurannut otsikoita (mitkä sitten pitävät paikkansa...?) ja miettinyt, että voi voi, nyt on inkkarit pudonneet kanootista...
« Viimeksi muokattu: 07.03.2011 01:14:22 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #7 : 07.03.2011 10:20:09 »


 Minusta tämä on ihan rahastusta julkisuudella,--sama mitä kirjoitetaan,-kunhan kirjoitetaan,

 Lapin mies  äkki rakastui/-ihastui,-etelän blondiin,--ja nyt on ihan ihmeissään, kun koko

 elämä onkin julkista.

 Arto vaikuttaa herkältä kaverilta.

 

 

 
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 07.03.2011 10:37:38 »

Mä veikkaan Artoa rapupainotteiseksi. Rapumiehet (anteeksi yleistys..) eivät osaa käyttää alkoholia ja jos sitä käyttävät, muuttuvat sekoileviksi, väkivaltaisiksi tai muuten arvaamattomiksi.

Tunnettuja aurinkorapuja: Matti Nykänen, Juhani Palmu, Petteri Ahomaa, Vesa Keskinen..

Eli kyllä Artsikin tuonne rapujoukkoon sopisi.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #9 : 07.03.2011 13:23:21 »

^ja mun ex.

Mua jotenki surettaa toi noitten touhu. tuksu halaili sitä morsiusneitoonsa, mutta katteli kameraan koko ajan.ihme touhua.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
minävaan
Vieras
« Vastaus #10 : 07.03.2011 23:26:55 »

Sadistisin mies jonka tunnen on skorppari ja istunut erittäin julmasta väkivallasta tyttöystäväänsä kohtaan. Muistaakseni jossain skorppari kuvauksessa lukeekin että usein sitä energiaa joudutaan suorittamaan vankiloissa tai laitoksissa. En tarkoita että kaikki skorpparit olis sellaisia. On Arto sitten mikä tahansa horoskooppimerkiltään, niin ulosanti on kyllä jotenkin omituista. Vai olisko kokoajan niin lääkkeissä, että tulee niin typerä kuva miehestä:)
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #11 : 07.03.2011 23:44:06 »

Tuli mieleen ohjelmaa katsoessa että siinä on nykyajan friikkisirkus. Erikoisuuden takiahan noita seurataan, mutta kävi kyllä ihan sääliksi se että tyypit elävät ihan harhassa ja fantasiassa ja sitten vielä laitetaan show koko kansan pällisteltäväksi ja tehdään hommalla rahaa. Tajuavatkohan itse edes miltä tuo näytti...
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12 : 08.03.2011 07:53:22 »

En niin kovin paljoa näitä kahta ole seurannut, mutta tämmösen mielikuvan olen saanut; Johanna haluaa parisuhteen, lapsen, perheen, turvallisuutta. Selkeät mielipiteet siitä mitä haluaa. Haluaa esiintyä ja olla julkisuudessa. Eli sitä samaa mitä todella moni muukin. Olemus on varsin Leijona-mainen. Ulkoinen olemus vaan ei tällä kertaa ole meidän luomamme kauneuskäsityksen mukainen. Pisteet siitä, että arvostelusta huolimatta uskaltaa olla se mikä on!
Arto vaikuttaa tosi herkältä, rapumainen. Varmaankin ihan oikeasti on rakastunut. Vähemmästäkin julkisuudesta sitä hiljaiseksi vetää ja saattaa jokunen sammakkokin livahtaa suusta. Ja parempi pikkasen tossun alla kuin taivasalla...
Viinan kanssa räppäämisestä ei kyllä tule pitemmän päälle mitään...

Kaikkea hyvää heille!  angel
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13 : 08.03.2011 09:18:51 »

http://www.astro.fi/images/radix_web/29.07.1978_12:00_0_-02:00_60.112_-24.549_00.png

nääkykös toi.

joo.  leijona han se tuksu oli
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #14 : 08.03.2011 13:00:39 »

Siis kenen kartta tämä on?
Astro TV:n mukaan Tuksun Asc Härkä....

Niin, ei minustakaan Arto Skorppari ole, rapu painotteinen kuten ketjun alussa mainitsinkin..
Myös hänen ulosantinsa viittaa Rapuun : actions speak more than words Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: