Sivuja: 1 ... 933 934 [935] 936 937 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5623873 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #14010 : 31.07.2011 16:43:52 »

Sama täällä! Ja tiedossa ikäviä palavereja heti aluks  Angry
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14011 : 31.07.2011 21:37:36 »

Miten tuntuu että nuoret miehet eivät osaa olla enää romanttisia? Niin että jos ikä alkaa kakkosella, niin turha kuvitellakaan. Yksikin: "haluatko pitää hauskaa?" Mihin ihmeeseen se romantiikka on kadonnut?

Paitsi mitä minä, olen vain hölmö tyttö joka kuuntelee Ville Leinosta.  Grin
http://www.youtube.com/watch?v=dCpctB93zIs
http://www.youtube.com/watch?v=9fLfkjPr1ec
 smitten smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14012 : 31.07.2011 21:39:58 »

Mutta miehistä puheenollen.. juuri kun päättää että ei ajattele hetkeen miehiä sitten ollenkaan, niin kirjaimellisesti tulee yksi oven taakse ja sanoo haluavansa minut..
Ehkä mun pitäis antaa sille mahdollisuus..  :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14013 : 31.07.2011 22:42:28 »

Joka kuukausi oikein, heh siinä on jo enemmän kuin tarpeeksi.  Smiley

Olihan se ihan kivasti sanottu kun sanoi että hällä on ongelma, joka olen minä kun olen liian täydellinen.  :Smiley Tuo tyyppi on vähän semmoinen kuin hiomaton timantti kyllä, jossa on jotain paljon hyvää. Ja ois se kiva vaihteeks taas oman ikäinen, pitkään ollu aina vähintään sen viis vuotta vanhempi..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14014 : 31.07.2011 23:25:12 »

Hmm.. ehkä se ystävyys ei tästä eteenpäin kuitenkaan enää voisi toimia, vähän siltä tuntuu tämä nyt.. että menetetty joka tapauksessa olisi..

Eli ei muuta kuin kokeilemaan.  Smiley
En vain mitenkään haluaisi loukata häntä jos homma ei saakaan tulta alleen..
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14015 : 01.08.2011 20:06:55 »

Kyllä mulla on hulluja kavereita.. Yks kävi eilen vetäisemässä teräsmieskisan (eli putkeen 3800m uintia, 180km pyöräilyä ja marathon 42,2km), ja jopa ihan hyvällä ajalla meni Grin Mitähän seuraavaksi vuorossa Grin Ei siitä kauan kun se innostui maratoneista, mutta sehän on nyt vain lämmittelyä angel

Mietin joskus, että vois huvikseen pyöräillä joku päivä Pieksämäelle ja takas, mutta en ole saanut vielä aikaiseksi.. Matkalla on onneksi useampi pysähdyspaikka, koska matkaan vois mennä edestakas jopa 15h.

No HUHHUH. Grin Siinä pitää olla jo miehellä kuntoa!!!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #14016 : 02.08.2011 21:45:40 »



                                           angel

                 Hiomaton timantti, tuo kimperliitti tötteröstä löydetty sumea siru.

                     On aivan samaa laatua, kuin ja jos jostakin satunnaisesta

                              tapaamisesta löytäisi elämänsä timantin.


                                                      smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #14017 : 03.08.2011 10:52:41 »

             Taidan myös käyttää Aven taktiikkaa, jos niitä miehiä (yksikin hyvä) tulis elämääni!
             Eli unohdan niiden puutteen pohtimisen tähän paikkaan! knuppel2
             Kehuja kyllä satelee, mutta lähempää tuttavuutta eivät uskalla tehdä idiot2
             Ehkä se on se nousevan skorpparin pistävä katse ja aurinkokauriin viileys, mitkä
             ne miehet karkoittaa Wink


             Terv. Iloinen lumikki
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14018 : 04.08.2011 19:08:58 »

tänpäivan me naisissa oli 3 aukeeman juttu neljän kirjaimen kaaoksesta. täällä blogia me naisista;
http://blogit.menaiset.fi/jalkikirjoitus/2011/08/04/ei-mikaan-pikkuhaitta/#.TjrAdySlIuV.facebook
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #14019 : 05.08.2011 06:25:29 »

Plaah, mä kaipaan superisti positiivista energiaa. Merkuriuksen paluu on täällä pilannut hevoskauppoja, toivottavasti ei lopullisesti. Rahaa liikuteltu, sopimukset ja numerot vääriä. Ihmiset kuulleet vääriä summia ja kaikilla epätietoisuus oikeasta hinnasta ja tsilleen. HUOH.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14020 : 05.08.2011 23:59:20 »

Parisuhde on ollut mulle niin pitkään itsestäänselvyys, että on todella vaikeaa osata elää ilman. Tai sehän nyt taitaa näkyä kartallanikin, että sillä parisuhteella on suhteellisen paljon arvoa, rakkauselämä menee kaiken muun edelle.

Tämän oinas-miehen kanssa tapaillaan ja mitä ikinä tästä tuleekin, se ei mitään perinteistä tule olemaan. Enkä ole ollut vielä valmis suhteeseen, eikä ole tämä mieskään, mutta eipä ole tässä ilmavassa suhteessa kiirettä omistuslauseille. Mutta hajottavaa tämä on kaikessa epävarmuudessaan.  Embarrassed Mulla on kuitenkin sellainen käsittämätön samaistumisen tunne tähän mieheen, mutta silti se yhdessäolo on välillä jopa vaivalloista.

Tällä hetkellä käyn taas jotain yksinolon oppiläksyä läpi. "Sain tiedon", että tällä miehellä on jotain esteitä minun suhteeni, ja olenkin antanut tilaa. Meidän molempien täytyy tosiaan selvitellä asioita itsemme kanssa. Ennen kuin oppii selviytymään yksin ilman toisen ihmisen tukea, ei voi olla valmis suhteeseen...

Kärsivällisyyttä.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #14021 : 06.08.2011 00:09:59 »

Minen jaksa edes ajatella parisuhdetta tai edes paria suhdetta. Mitä kauemmin olen yksin, sitä vaikeampi mun on luopua vapaudestani. Alan vasta löytää aikaa itselleni ja saan työntää äiti-roolin joksikin aikaa kaappiin.

On niin paljon suunnitelmia, tekemistä ja unelmia, mitä pitäisi saada aikaan. Ainoastaan nuo pakolliset hommat näyttävät haittaavan tätä luovaa puolta.  Cheesy  Mutta jollainhan se kartano tai huvilakin on hommattava, niin joutuu näitä raadollisia hommia painamaan.

 Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #14022 : 06.08.2011 19:47:18 »

Kylläpä onkin ollut syksyinen sää tänään. Smiley Oikeastaan ihan kivaa, kun kesä on ollut mun makuun niin upean lämmin, niin ei harmita syksyn tulo tippaakaan. Jotenkin tästä syksystä on sellainen olo, että muutoksia tulee tapahtumaan. Jotain uutta on tulossa ja vauhdilla. Ja yksi niistä on reikikurssi, jessssss!!!  Cheesy

Parisuhdetta (hyvää, tasapainoista, täydentävää) toivon minäkin elämääni. Jotenkin nää mieskuviot menee vaan sen verran surkuhupaisiksi, että ehkä vielä ei vaan ole suhteen aika. Noh, vielä jonain päivänä...  2funny
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14023 : 06.08.2011 19:53:35 »

Syksyinen sää on ollut koko tämän päivän myös täällä päin Suomea. Itsehän nautin tihkusateesta seisomalla siinä yhdeksän tuntia putkeen. Smiley Olen ylpeä itsestäni, yleensä olisin palellut, valittanut ja tuijotellut kelloa koko ajan, mutta tänään olinkin reipas, ja niin täynnä energiaa! Syksy tosiaan tuo muutoksia.  Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14024 : 06.08.2011 21:18:44 »

Heippa tupaan Smiley
Minulla oli tuossa hiukan teknisiä sun muita ongelmia, joten tuli pidettyä oikein terveellistä netti-taukoilua.
On ihanaa kun tulee syksy Smiley odotan jo, kesä alkaa kyllästyttää! ja elokuu...elokuu on minulle aina ollut kuukausi, jolloin tulee elämääni jotain uutta ja positiivista...nytkin on luvattu sellaista, saas katsoa tapahtuuko. Ainakin esikoiseni aloittaa koulun, siinä sitä on uutta ja ihmeellistä ihan tarpeeksi Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 933 934 [935] 936 937 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: