Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: selvyyttä asioihin?  (Luettu 3028 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 09.02.2010 00:02:45 »

haluaisiko joku teistä kertoa minulle, miksi meitä vainoaa jatkuva huono onni? olen mieheni kanssa yrittänyt normaalia elämää kohta kahdeksan vuotta, mutta jatkuvasti meitä kohtaa huono onni ja takaiskut. tuntuu kuin meillä olisi jokin kirous päällä? itse olen jonkin verran ollut muiden kautta mukana henkimaailman asioissa ja tunnen joitain tuntemuksia, en oikeastaan ole uskaltanut lähteä tarkemmin tutkimaan omaa kykyäni, mutta tunnen joitain jotka ovat sen tehneet ja sanoneet myös minulle että minulla on kyky .. nyt haluaisin että joku teistä ottaisi ja kertoisi mitä tämä on, onko se vaan huonoa tuuria vai onko meillä jokin huono karma mukana elämässä? olen itse auttanut kerran ystävääni, joka ei ymmärtänyt alkuunkaan mistä oli kyse, minä näin "sielun" joka sai vapauden minun välityksellä, mutten osaa sanoa omasta elämästäni mitään?? olkaa niin ystävällisiä ja auttakaa joku minua? kiitos!!!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2010 00:39:22 »

Hyva ystava-me kaikki Jumalan luoneet oliot maan paalla olemme ITSE vastuussa elamastamme-eika millaan syylla yhdelle tai kahdelle ihmiselle ole suotu minkaanlaista kirousta.
Ala ajattelemaan positiivisesti ja uskomaan ainostaan kaikkeen hyvaan-ehka kaikella on ollut tarkoitus;
ala luomaan pienia positiivisia asioita mielessasi-tiedathan, etta ajatus on energiaa ja sen avulla luomme oman tulevaisuuden.
Kokeileppa asialla jota mielesi tekee kovasti-aamulla ensimmaiseksi ja illalla viimeiseksi ja luota ajatusenergian voimaan.
Ensimmainen sana on luota ja viimeinen, sinulla on lupa tahtoa ja saada-ethan halua karsimysta aivan turhaan elamaasi.
Ainoastaan me ITSE luomme tulevaisuutemme.
Jos sinulle tulee epamieluisia ajatuksia-laheta ne jonnekkin hornantuuttiin ja opettele luomaan ajatuksesi positiiviseksi-emme todella ole tulleet tanne karsimaan-ei sellaista ole edes olemassa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 09.02.2010 11:01:34 »

Karman voi puhdistaa ja mainitsemasi henkimaailma voi kyllä auttaa. Jos
siis haluaa uskoa että karmaa on.

Astrologia saattaa joskus vaikuttaa, esimerkiksi Saturnus, voi tuoda tilanteita riippuen esim. huonesijainnista kartalla. (Auringonpaluukartta).

Suosittelen että menet jonkun hyvän auttajan luo, noh juuri suositin
Intuitiivisia parantajia, mutta he ovat tosiaan aika hyviä..

 angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: