Sivuja: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117051 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2625 : 13.04.2012 18:42:03 »

Etkös jotain suunnanvaihdosta ollut tekemässä elämässäsi, ehkä uni oli sitä perua?


Aivan kyllä. En tosin ajatellut että uni viittaisi juuri siihen, kiitokset vaihtoehtoisesta näkökulmasta. Smiley
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #2626 : 13.04.2012 23:14:33 »

Olen täs muutamana yönä nähny unta kylpylöistä, mihin se voisi liittyä?Huh
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Indium
Vieras
« Vastaus #2627 : 13.04.2012 23:30:27 »

Olen täs muutamana yönä nähny unta kylpylöistä, mihin se voisi liittyä?Huh

Puhdistautumiseen? Rentoutumiseen...?  Huh
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2628 : 14.04.2012 16:58:15 »

Näin viime yönä aika hassua ja toisaalta outoa unta. Smiley

Oli joku iso ostoskeskus -rykelmä/vieressä toimisto/tms, taloja, ihan keskustassa jossain.
Henk. koht. keskustahan (pääkaupunkimme) on aika ahdistava, hankala kulkea, sinne ei saa autoa parkkiin, vilisee ihmisiä liikaa...

Niin, jostain liikkeestä oli "käteeni jäänyt" jotenkin, en tiedä oikein miten, miesten valkoinen paita joka roikkui mustassa henkarissaan.
Kuljin ympäriinsä se oikeassa kädessäni sitä "laajasti" pidellen (korosten jotenkin), paikasta/liikkeestä toiseen, etsien liikettä mihin paita kuuluikaan. Yhdessä vaiheessa se oli itäkeskus, johon oli rakennettu keskelle kauppoja kaksi uutta mahtavaa uima-allasta, huvipyusto-tyylisiä, ja ajattekin että tuollahan voisi olla hauska joskus käydä kun on ilmainen hupi. Tää liittyy varmaan ed. päinvän todellisiin loma-ajatuksiin, uskon Grin Smiley .

Seuraavaksi näin huin hotellin info-pisteeen/kauppakeskuksen, hotellimainen respa se oli. Ajattelin kysyä sieltä neuvoa, mutta edelläni oli joku paksu, vaatetukseltaan turhantärkeä porvari, höpisi ja höpötteli ihan turhia virkailijan kanssa tosi pitkään, ja turhauduin enkä jaksanut odottaa vaan lähdin etsimään toiseen suuntaan,, tässä kohti muuten taisin mennä niiden huvipuistomaisten altaiden ohi.

Selvä yhteys; tuo herra oli tää kapitalismi ja röyhkeä yhteiskunta, kuten ite ajattelen ja se on ollut justiin pinnassa paljon sekä loman toive. Wink

Sitten lopussa oli jo ulkona pimeämpää ja alkoi luntakin sataa, kun kuljin sen paidan kanssa.Tässä kohti kulkuni muistutti kolmio-kuviota, siis se miten paikoissa/liikkeissä kävin. Tajusin myös heti siinä, että olen eksynyt jotenkin..

Mitähän tuo miesten valkoinen kauluspaita voisi tarkoittaa? Any ideas?? Jotenkin tulee mieleen että parisuhteeseen kuitenkin.. vai? täh. korrektius ei oo mun juttu. mikään kauluspaita-hienosttelu. Eikä miehenkään, ja se sopii mulle hyvin niin. Hmm.?

Vaatteethan unissa symboloi sitä, miten ulos näyttäytyy muille, tai itselleen.. Toi taitaa liittyy mun parisuhteeseen tosiaan, jotenkin,,
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
jane77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2629 : 14.04.2012 19:00:10 »

Viimeöinen uni:

Toinen kissoistamme sai moooonta pentua. Ainakin 15. Ne olivat pieniä, pienen hiiren kokoisia ja mönkivät minne sattui sitä mukaa, kun niitä tupsahti ulos. En pysynyt edes laskuissa  2funny Sohvan alle, tyynyjen väliin jne. Samaan aikaan piti paimentaa omaa lasta ja oli kauhee hälinä ja häsäys. Hamsterikin siinä vipelsi ja sen poskipussista löytyi isohko, n. 15 cm kokoinen ravun näköinen otus. Se peljästytti. En ehtinyt listiä sitä hännäkästä, joten jotenkin sain sen jonnekin häkin omaiseen säilöön siksi aikaa, että sain sen kissan hoidettua.

Joko saman unen jatkoa, tai eri uni viime yöltä:

Olin siivoamassa asuntoa. Ensin se vaikutti olevan rivitaloasunto ja olin ihan ok tyytyväinen. Ajattelin, että no pahempikin voisi olla ja kuitenkin piha oli suuri. Olin ilmeisesti muuttamassa. Mutta sitten se vaihtuikin rumaksi kerrostaloasunnoksi. Asunto oli lapsuuden seinänaapurin asunto. En ole koskaan irl käynyt siellä, mutta unessa olin siinä rapussa oven takana. Rappu oli ruma ja likainen ja mietin miksi se oli niin ruma, kun oma (siis se lapsuuden asunnon rappu. Tuo ruman rapun asunto oli seinänaapurimme, mutta eri rappu) oli niin siisti. En olisi halunnut muuttaa. Jotain kuolemaakin siihen liittyi, että asunnon haltija oli menehtynyt tai jotain... Aurinkoinen päivä oli kyllä  :Smiley

Niin että mitäköhän mahtaa tarkoittaa?  2funny Asunto, talo nyt kuvastaa ihmistä itseään. Mutta en nyt osaa yhdistää palasia suoraan... Oikeassa elämässä periaatteessa pitäisi muuttaa halvempaan kämppään, enkä halua. Tässä on ihan hyvä olla. Ellei sitten universumi järjestä jotain ihanaa asuntoa tosta rannan kupeesta tai sitten pääsisinkin asumaan maalle. Rahan puute pitää huolen siitä, että ilman lottovoittoa kumpikaan ei ole mahdollinen  Sad Mahtaisinko nyt pelätä jotain muutosta itsessäni. Tiedän, että puhdistumista on vielä jäljellä sekä fyysisesti että henkisesti. Valotyöntekijän pitää olla puhdas kaikkinensa. Ja valotyötä haluan tulevaisuudessa tehdä. Hoitoja ja auttaa. Osana työnkuvaa. Plääh, vinkkejä anyone?  smitten
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #2630 : 15.04.2012 10:44:20 »

Olen täs muutamana yönä nähny unta kylpylöistä, mihin se voisi liittyä?Huh

Puhdistautumiseen? Rentoutumiseen...?  Huh

Itsekki miettiny et oisko puhdistautuminen kyseessä sillee henkisesti, mut en osaa sanoa yhtään...  Undecided Huh
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2631 : 15.04.2012 11:45:59 »

Kumman kaa Anne ja Ellu olivat laivalla, vahvassa laitamyötäisessä totta kai. Yrittivät nukuttaa (hukuttaa?) lasta hanan alla olevaan suorakaiteen muotoiseen kukkaruukkuun. Siellä se huusi ja menin katsomaan mistä itku kuului. Säätelin veden lämpötilaa ja totesin, ettei se vaikuta, joten kaivoin lapsen ylös. Siinä mulla oli kädessä pieni ihmissikiö, joka oli selvästi iloinen jälleennäkemisestämme.

 idiot2 idiot2 idiot2
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2632 : 15.04.2012 14:41:58 »

Mä unessani viime yönä olin delfiinien -pelastaja smitten ja kirjoittanut pitkähkön listan niistä kaikista jotka olin pelastanut, erilaisia/lajisia/nimisiä.. yhden delfiiniin nimi oli "hammasvälirako -delfiini" 2funny (kävin eilen illalla hampilekurissa Wink ja se oli ihan vauva -delfiini, piirrettymäinen jolla iso laugh -tuon tyylinen suu. Grin

Sitten tuli kuva, jossa mieheni sanoo pienimmälle pojallemme "siellä se äiti vaan nukkuu" (olin muualla yötä ja sain nukkua pitkään, tuossa varmaan oli pientä alitajuista huolta että sujuuko kaikki kotona hyvin) ja siihen heti sitten heräsin. Grin

Herätessäni näin ensimmäisenä upean sinisen taivaan ja lokkeja lenteli.. ihana herätä noin.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2633 : 16.04.2012 12:12:07 »

2funny Hammasvälirako-delfiini.  2funny

Tästedes taitaa tulla kyseinen nimi mieleen aina kun näkee delfiinin kuvan jossain.  Smiley

Sanoppa muuta Grin

Viime yönä oli taas eläimiä unessa.. smitten

Menin äitini kanssa pellolla, joka oli jo leikattu. Näimme ensin oravan. Sitten näimmekin yllättäen kun se lähti lentoon, ja tajuttiin että se on liito-orava. Se oli upea lentäesssään. smitten Lensi meistä poispäin, mutta sitten palasi/laskeutui lähistölle. Tästä kohtaa muuttuu unikuva siten, että olen jonkun muun kanssa (?) tai en tiedä kenen, ehkä miehen tai sitten yhä sen äidin, mutta me mennään katsomaan eläintä. Ja siellä onkin mäyrä, mutta se on tuplasti normaalia mäyrää isompi, ja vähän piirrettymäinen (liikaa kotona piirrettyjä? Grin ).. Ihailimme sitä aivan kahden metrin päästä, se oli kiltti ja kiinnostunut meistä, möllötteli vain. Smiley

Sitten näin jotain toistakin unta joka liittyi johonkin kerrostaloon.. mutta en muista oikein enää, ois pitänyt aamulla ehtiä ja muistaa kirjoittamaan ylös.

Oravahan meinaa ahkeruutta, varastoimista pahankin päivän varalle, toimeliaisuutta. Mutta entäs liito-orava? Hmm nuo ominaisuudet oikeen lentää ja upeesti? Smiley Mutta tuo mäyrä, vieläpä tuplaiso-mäyrä? laugh Mäyrähän möyrii maan alla ja tekee sinne verkoston, tunneleita.. maa eli  maadoittuminenkin, "maanalaiset" asiat, -äidin kanssa alkaneet selvitä välit? Mutta tunnelia ja verkostoa on siellä "maamme" alla paljon selvitettävänä, mutta ei pahalla tavoin, vaan hyvällä. Mäyräkin oli kiltti ja meistä kiinnostunut. smitten
« Viimeksi muokattu: 16.04.2012 12:17:58 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2634 : 17.04.2012 10:53:44 »

Näin unta jossa joku nuori suorat ruskeat pitkät hiukset omaava tyttö suuttui mulle jostain, ja olin jättänyt nahkatakkini toiseen huoneeseen kun itse menin toiseen. Kuulin jotain ääntä ja huomasin tytön ottaneen takkini taskusta ison tupon rahaa ja jonkun muun jutun. Juoksin perään ja tinttasin kunnolla ja otin omani takas  Cheesy

Mitä tämmönen varkaus saattais tarkottaa unessa? Ainakin onnistun puolustamaan itseäni kohtuu hyvin kun tollee menin omaisuutta ''vaatimaan'' takas.

Ainiin ja sitten näin vielä toista unta jossa olin ylläripylläri taas rannalla. Vesi oli tosi kirkasta, ehkä vähän viileää vielä ja veden pohjassa kultaista hiekkaa. Näin pari kaunista simpukan kuorta, toinen iso ja hennon vaaleanpunainen, toinen pienempi ja valkoinen. Kurotin olkapäitäni myöten viileään veteen jotta yletyin ottamaan toisen simpukan pohjasta, muistaakseni otin sen vaaleanpunaisen.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 10:57:08 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2635 : 17.04.2012 13:10:19 »

^Jännä toi kahviuni ja aamun tuntemukset Shocked Olit astraalitasolla kahveella? Cool smitten

Mä pyysin illalla jotain viestiä mulle uneen, elämäntilanteeseeni.

Ja näin tällaisen unen Grin

Meillä oli vieraita kylässä, ihan tuntemattomia enkä muista kuin sen yhden naaman, joka oli joku vanhempi rouvashenkilö (mummohko). Smiley
Ne istui meidän keittiön ison pöydän ääressä ympäröiden koko pöydän, unessa se oli keskellä keittiötä. Oikeasti se on keittiön "sivussa" eikä ruokapöytänä. Me tarjottiin heille juotavaa. Sitten tajusin kysyä, että olisiko heillä nälkä. Ja silloin tajusin, ettei meillä ole kuin puuroa tarjota idiot2 ja hän tahtoi mielellään puuroa. Grin Mutta minä unohdin siinä hässäkässä sen jotenkin, ja hän joutui muistuttamaan minua, että "hei, saisikohan sitä puuroa?" ja olin ihan että "aivan! anteeksi, unohdin.." .. johon uni loppuu. Huh

Ravintohan on henkistä ravintoa, ja tuo mummo oli viisaan oloinen, opettajamainenkin.. Siis unohdan kaikessa elämäni hässäkässä tarjota itselleni sitä henkistä ravintoa, mitä tarvitsen. Tiiän oikeestaan nyt tasan tän vastauksen, kun tähän kirjoitin... smitten Ne on ihan perusjuttuja elämän.. jotka välillä unohdan,, kun itseni unohdan.. Itsetunto-prosessi jatkukoon ja sisäisen lapseni rakastaminen ja eheyttäminen! smitten

Ja keittiöhän on "kodin sydän".. vaikuttaa todellakin tämä elämäntilanteeni koko perheeseeni, tottakai.. Ja kodin sydämeen mulle joku opas tuli kertomaan että "unohdit puuron"  Smiley Vanhukset muutenkin unissa kun symboloi (usein ja ainakin minulle) viisautta, kokemusta, arvostusta, opettajuutta, ohjausta.. Smiley -riippuen tietysti unen yhteydestä. Varsinkin jos ovat hyvinvoivia niinkuin unessani tämä rouvashenkilö oli. Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 13:14:19 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2636 : 19.04.2012 14:12:50 »

Kummelipoliiseja  2funny

Mulle on...toinen oli semmonen miellyttävä vanhempi herra, oikein isällinen hahmo, ja nuorempi semmonen tummakulmanen ja komee, raamikas kaveri.
Ja kerran oikeustalolla oli upea tumma nuori poliisi mies...oikein ilmestys  smitten
Sit kun tuommosille vielä on isketty se uniformu niskaan, niin kyllä ollaan kaukan kummelista Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2637 : 21.04.2012 15:30:21 »

Unessa mulla oli nappikorvikset väärinpäin korvissa (etuosa takana, lukko edessä). Se oli vain sellainen lyhyt hetki kun katselin unessa peiliin ja huomasin tuon asian.
tallennettu
Riksuttaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2638 : 22.04.2012 10:33:19 »

Kerronpas minäkin uneni Smiley

Ensi alkuun kerrottakoon, ettemme ole missään väleissä naapurimme kanssa, emme edes tervehdi, siksipä uneni olikin niin kummallinen Shocked

Näin unta, että menin naapuriin, naapurin rouva tuli ulos ja ehdotin hänelle, että emmekö voisi yrittää olla edes hiukan väleissä, parempi laiha sopu, kuin lihava riita. Hän oli täysin samaa mieltä Shocked ja hetken juteltuamme, sovimme muistaakseni, että lähdemme yhdessä jonnekin. Unessa oli hyvä, rauhallinen ilmapiiri ja olin jopa iloinen asiasta, että saimme naapureiden kanssa välit edes jonkinlaiseen kuntoon. Mitä kummaa tämä oikeati tarkoittaa? Todellisuudessa välimme ovat ehkä jopa huonommat, mitä ennen Undecided, siksi uni jäikin ehkä niin hyvin mieleen...

 Tarkoittaako tämä nyt aivan vastakkaista, että välimme ei koskaan voi tulla kuntoon, tai toivonko alitajunnassani, että saisimme jonkinlaisen sovun aikaan?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2639 : 23.04.2012 10:55:36 »

Viime öisessä unessa lähdin pitkälle hiihtoretkelle sisarusteni kanssa ja näin eräässä kohdassa pellon toisessa reunassa sijaitsevassa puussa huuhkajan ja haukan. Haukka lähti puusta lentoon, ja niin teki lopulta huuhkajakin joka tuli mun luokse ja yritin pelotella sitä pois laittamalla puhelimesta musiikkia soimaan. SIlti se tuli ihan minuun kiinni ja teki nokallaan haavan vasempaan ranteeseeni.
  Myöhemmin pääsin sitten jatkamaan matkaani. Menin oikoreittiä kotiin siinä missä sisarukseni menivät samaa reittiä kotiin kuin mitä olimme aiemmin tulleet. Suksilla pääsin kätevästi ylittämään peltojen välillä olleet ojat  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: