Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eturauhasentulehdus  (Luettu 62454 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 20.04.2014 18:43:53 »

Microlle vain tiedoksi, vaihtoehtohoitojen palstalla voi puhua vaihtoehtohoidoista kriittisestikin, mutta jos keskustelu menee pilkanteon puolelle, niin poistan viestit kylmästi. Niillä rajoilla liikutaan nyt.

T: Moderaattori
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #31 : 20.04.2014 18:49:13 »

Kumma on kyllä micron kritisointiaalto. Haluan kuulla jonkun pätevän vinkin, kun kerran pystyt noin täysillä olemaan kritisoimassa toisten vilpitöntä auttamista.

Voin unelmassa raportoida privana hoidosta, vaikka illalla tai viimeistään huomenna. Niin kauan varaan aikaa hoitoon?
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #32 : 20.04.2014 19:14:46 »


Ei ole kivaa, että täällä pilkataan, kun vilpittömästi halutaan auttaa.  Huh
Miksi energian lähettäminen olisi väärin? Eihän kukaan ole kieltänyt lääkärille menemästä! Kenen tarkoitus on pitkittää kärsimyksiä?  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #33 : 20.04.2014 19:31:55 »

Eihän täälä kukaan yritä saada ketään uskomaan energiahoitoihin tai muihin vaihtoehtoishoitoihin. Apua pyydettiin näiltä saroilta ja sitä yritetään antaa...
Minusta on ihan hyvä, että yritetään löytää mahdollisimman luonnollisia parannuskeinoja. Ainaiset pillerin syönnit tekee vaan hallaa mahalle ja sisäelimille  Undecided Mutta se on minun mielipiteeni. Ken uskoo ken ei.  :Smiley
Ja täytyy muistaa, ettei vähättele oman mielen parannusvoimaa  smitten

Mutta toki lääkärit osaavat auttaa (joissain tapauksissa) en sitä kiellä. Minäkin käyn lääkärissä jos jotain vaivaa huomaan  Cheesy Yksityisellä mieluummin... Vaikka kalliita ovatkin  Undecided
« Viimeksi muokattu: 20.04.2014 19:35:40 kirjoittanut Luuu » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #34 : 20.04.2014 19:48:55 »


No, höh! Tämähän on Astron foorumi, eikä mikään terveyskeskus. Täällä tarjotaan näitä vaihtoehtoishoitoja - ilmaiseksi. Mikä siinä on niin kiihdyttävää!  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #35 : 20.04.2014 20:31:00 »

Nimenomaan minä kysyin tässä vaihtoehtoishoitoja, kun ei tunnu lääkkeet auttavan ja nimenomaan minä itse valittelin sitä, ettei ne tunnu sopivan minulle, ei kukaan muu. Olen fiksu aikuinen ihminen mielestäni, enkä tarvitse sinua micro tänne holhoamaan ja valittamaan muille perättömistä asioista. Tulen varmasti vielä käymään lääkärissä tämän vaivani takia, ellei se satu helpottamaan, mutta miksi en siitä huolimatta pitäisi silmiäni auki muille vaihtoehdoille. Laajenna nyt vähän omaa perspektiiviäsi micro, jos meinaat osallistua keskusteluun tai ole poissa, koska tuosta sinun mussutuksestasi ei kenellekkään ole yhtään mitään apua. Siirrät ihmisten mielenkiinnon vääriin asioihin omalla käyttäytymiselläsi. Tässä topicissa on kyse eturauhastulehduksesta, eikä erilaisten vaihtoehtoisten hoitojen arvostelusta. Olet puhunut ihan fiksujakin, mutta viet noilla turhilla horinoilla arvon älykkäiltä näkemyksiltä.

Kaikkea hyvää micro, mutta anna oikeasti jo olla.

ps. olen myös kysynyt muilta keskustelupalstoilta asiaan apua, joten voit olla varma, etten mitään laske tämän asian suhteen yhden kortin varaan.
tallennettu
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #36 : 21.04.2014 00:47:24 »

Nyt on koettu kaukoenergiahoitoa ja hyvät vibat jäi. Kiitoksia unelmassa, toivottavasti seikkaperäisempi privaviesti vaikutuksesta tuli perille.  Smiley

Lisää vinkkejä jakoon toverit ja energiahoito on tervetullutta toki jatkossakin! Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #37 : 21.04.2014 09:29:01 »

Itse jäin pohtimaan tuota eturauhaishierontaa onko se kovin hyvää että tulehtunutta aluetta hirveästi hierotaan? Mutta olen tässä asiassa tietämätön mutta kunhan tuli mieleen.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #38 : 21.04.2014 10:16:06 »

Itse jäin pohtimaan tuota eturauhaishierontaa onko se kovin hyvää että tulehtunutta aluetta hirveästi hierotaan? Mutta olen tässä asiassa tietämätön mutta kunhan tuli mieleen.

Sama tuli minullekkin mieleen.  Ellei micro sitten ajattele, että kyseessä saattaa olla seksuaalisen ahdistuksen
aiheuttama psykosomaattinen vaiva, jonka hän uumoilee helpottavan ehkä pakurin kannalta jonkinlaisella
"shokkiterapialla"...

 Shocked
tallennettu
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #39 : 21.04.2014 10:39:10 »

Eipä micro vissiin ihan hukkapoluilla ole asian suhteen. Nimittäin asiasta jonkin verran luettuani, on useammassakin kohtaa tullut vastaan hieronta helpottavana toimena. Pistää vissiin nesteet liikkeelle tuolta eturauhasesta, jolloin elimistö pääsee korjaamaan tulehdustilaa. Tosiaan tulehdusarvot ovat olemattomat, joten mitenköhän lienee asianlaita. Cheesy
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #40 : 21.04.2014 12:10:10 »

No ei se eturauhasen hieronta ole mikään kummallinen juttu ja kyllä sitä naiselta uskaltaa kysyä jo eka trehfeillä onko nainen halukas sitä tekemään , voin pakurille kertoa että yllättävän moni nainen on sitä halukas tekemään ja suominaisistakin niitä halukkaita löytyy  Wink

Miks ei mies voi sitä yrittää itsekkin tehdä jos on tarpeeksi notkea ja kivuton mutta kyllä se naisen tekemänä on tehokkaampaa .

Ja mulle tuli mieleen, jos kehtaa asiaa kysyä tuntemattomalta naiselta eka treffeillä, miksi ei yhtä hyvin voi kysyä vaikkapa parhaalta mieskaveriltaan,, he eturauhasista enemmän luultavasti tietävät kuin naiseläjät .. ja  ystävyys- ja avunantosopimus
on jo ennestään, luulisin. Vaikka .. eihän naisen käden kosketusta tietysti mikään voita =)...
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #41 : 21.04.2014 12:12:49 »


Hyvä kuulla että pakuri sai apua energiahoidossa ...
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #42 : 21.04.2014 13:47:16 »

Anitaaah..sä oot hyvä. Wink :Smiley  Vaikka .. eihän naisen käden kosketusta tietysti mikään voita =)...

Ei niin..varsinkaan..Rakkaansa. Wink :Smiley smitten smitten
tallennettu
pakuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #43 : 21.04.2014 14:36:27 »

Vaiva on kyllä yhä olemassa, mutta psyykkisen hyvän olon huomasin välittömästi. Smiley Voi olla, että tulee vielä helpottamaan myöhemminkin kyseisen hoidon ansiosta. Nämä on niitä vaivoja, mitkä tuskin millään konstilla ihan kerta laakista paranee.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #44 : 22.04.2014 00:38:51 »

... psyykkisen hyvän olon huomasin välittömästi. Smiley Voi olla, että tulee vielä helpottamaan myöhemminkin kyseisen hoidon ansiosta.  ...

Hyvä !!  Smiley
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: