Äänestys
Kysymys: Kiinnostaako Astroforum-miitinki?  (Äänestys päättynyt: 15.09.2006 12:44:18)
Joo, toteutetaan yhdessä - 30 (62.5%)
joo, alueittain pikkumiittejä es. savolaiset Kuopiossa, pk-väki Hesassa - 8 (16.7%)
se risteily - 3 (6.3%)
eipä kiinnosta - 5 (10.4%)
jotain muuta mitä? - 2 (4.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 31

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Gallup: Kiinnostaako ASTROFORUM-MIITINKI?  (Luettu 49728 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #15 : 25.08.2006 21:13:59 »

Valonkantajalla on tänään ihan selvästi "päivä"  Grin laugh

Kiitos. Anteeksi. Mitä nöyrimmin kumarran. Ehkä mä tästä taas joskus löydän lankakerän pään kun vähän aikaa rimpuilen vyyhdin keskellä... idiot2

Hei sori. Nyt tuli paha olo että olen saastuttanut tätä foorumia mielenvikaisilla tuotoksillani. Voin myöntää että join viime pe-su putkeen ja sen jälkeen oon nukkunut joka yö 4 tuntia kauhee kouluressi päällä ja mies on sekottanut pään ja miehen kaveri on piinannut mua koko viikon "ilta sammuu - aamu palaa, aamupalaa", "ottaa päähän, ottaan ja päähän"- tyylisillä mahtavilla riimityksillä ja piereskellyt enempi kun laki sallii... idiot2

Että silleen. Mä meen suihkuun ja nukkumaan, enkä herää ennen kun oon taas oma seesteinen itseni, että sellaset Ruususen unet luvassa!

Sitten vielä ASIAA! Minä tosiaan vaikutan tällä hetkellä Hämeenlinnassa eli Hamptonissa. Tampere on siitä hyvä paikka että sinne on hyvät yhteydet. Ja voin minäkin johonkin kimppakyytiin änkeä, jos tällainen räkänokka otetaan kyytiin. Valmis vippaamaan bensarahaa. Raha ei ole ongelma vaan ratkaisu!
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #16 : 25.08.2006 21:18:43 »

Kyl mää voin Hämeenlinnas poiket. Kaupunkiin liittyy niin mukavia muistojaki.  :Smiley Sit ei vois enää jänestää jos sopis kimppakyydist. eri asia päästetäänks mua autonrattiin.  Grin
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #17 : 25.08.2006 21:29:39 »

Niin ja mie oon Mikkelistä  coolsmiley

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 25.08.2006 21:42:32 »

Minä asun pääkaupunkiseudulla, en siis kuitenkaan Helsingissä. Lapsuuteni ja muutaman vuoden aikuisuuttani stadis kyllä asuin....  buck2 Kyllähän täältä Tampereellekin pääsisi suht kätevästi. Minullakaan ei tosin ole korttia, joten en voisi autoamme ottaa. Junat toki kulkevat ja kimppakyydit loistavia ajatuksia...

Kunhan vain saa miekkosen kanssa sumplittua sopivan ajankohdan tapaamiselle. Niin että ei mene menot ristiin ja hän voi jäädä lapsenvahdiksi. Itse olen ainakin valmis lähtemään lähes minne vain. Ehken nyt kuitenkaan ihan Utsjoki- kevolle asti,  Grin siis liian pitkälle matkalle, enkä muutenkaan paikkaan jonne pääsy maksaisi maltaita.

Hassua, tässä tuli mieleeni uni jossa juuri olin järjestelemässä tapahtumaa joidenkin astrolaisten kanssa teemalla "Rauhaa Raaheen".  Shocked Ehkei sinnekään kuitenkaan...
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #19 : 25.08.2006 23:22:17 »

JEPjep.. Smiley

Pitäisi tosiaan zuumata niitä kriteerejä paikan valinnalle monestakin näkökulmasta. Eli jos järkkäämme samaan yhteyteen jotain astrologian ohjelmaa niin voisi miettiä mistäpäin Suomea löytyy tuota asianmukaista vierailtavaa. (Eli jos miettii näin taas  aivoriihi/ideanheittosysteemin kautta.)

Tässä muutama "ohjelmapoliittinen" hullutus, jos pitopaikaksi suunnitellaan Tamperetta:

Es. Tampereellakin on Suomen Astrologisen Seura tai siis Tampereen osasto tvs. Siellähän voisi visiteerata ja sitä kauttakin varmaan saisi jotain järkkäysapua tai vinkkiä ainakin.
"Kivihulluille" olisi Metson alakerrassa museo ja Tullintorilla se jalokivigalleria.
Tammelassa on käsittääkseni joku alan kirjakauppa ynnä jotain iltatoimintaa. Ilontila taisi olla nimeltään?
Yllämainitut ovat kävelymatkan päässä toisistaan, ei tarvitse nyssellä ravata ympäriinsä.

Lisäksi Ylöjärveltä ei ole kuin kivenheitto Manseen. Sieltä voitaisi kysyä muuatta Seppoa paikalle tanhuamaan. Smiley

Luentopaikaksi (jos siis päädytään ajatukseen että luentojakin pitää olla) tuli mieleen tuo Vanha kirjastotalo, tilavuokra 15-25 ekee kolmelta tunnilta tilan koosta riippuen ( ja riippuen siitä olemmeko yleishyödyllinen yhteisö, yritys vai mikä nimeke meitä kuvaisi). Jos osallistujia on edes se 25 niin ei ainaskaan tässä kohtaa tule kauheasti kuluja per nassu.  Wink

Mutta mutta..enpä nyt innostu vielä enempiä. Katotaan kuinka tässä äänestyksessä menee (vastausaikaahan on vielä).  Wink
Niin ja tuosta paikkakunnasta ja ajankohdasta varmaan kannattaa tehdä sitten omat gallupit, kunhan tämän tulos selviää..

Noista majoituksista täytynee miettiä jotain, risteilyllähän se olisi tullut automaattisesti hoidettua..Niin ihan sitä varten ajattelin tuota, että tuskinpa kukaan äkäslompololainen foorumilainen ihan muutaman tunnin takia lähtee liikkeelle. Siksikin tuota tapahtuman kestoa pitäsi myös miettiä. Että lissää ehdotuksia ja ideoita..

Tampereella Omena - hotelli Hämeenkadulla keskustassa 55€/4hlön huone. Ja tampereella esimerkkkien lisäksi myös Kehräsaari ihan keskustassa jne.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #20 : 26.08.2006 19:14:40 »

Tampereella Omena - hotelli Hämeenkadulla keskustassa 55€/4hlön huone. Ja tampereella esimerkkkien lisäksi myös Kehräsaari ihan keskustassa jne.

Eli ohoh..onko tuo 55 ekee siis per naama vai jaettuna neljällä?

Ja Kehris on aivan  smitten
Sielläkin oli joku alan liike, ynnä luomumesta ja illanviettoonkin vaikka mitä..

Juu..Ei nyt suitsuteta Mansea vielä ennen aikojaan. Muutkin kehukaa nyt niitä paikkoja mihin toivoisitte tapaamista.

Tosiaan, mullahan on Mansen kohdalla etulyöntiasema, mutta toisaalta oisi maisemanvaihto johonkin vieraampaan kaupunkiin sekin ok vaihtelua. Jyväsessä, Mikkelissä, Lahdessa jne osaan jonkun verran suunnistaa, en vaan tiedä niistä mitään asiaan liittyviä osoitteita tahi majoitus/luentopaikkoja (ainakaan ihan äkkiseltään?)..
« Viimeksi muokattu: 26.08.2006 19:19:00 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #21 : 26.08.2006 19:26:40 »

No jos nyt suitsuttamaan lähdetään niin tietty Helsingissä pidetään, koska täällä on kaikki ja kaikkea ja Kehä kolmosen ulkopuolella ei mitään muuta kun erämaata!!  Grin Grin 2funny

No ei vaineskaan. Kyllähän täältä juu esim. kimppakyydillä pääsee mihin vaan. Mulla on ajokortti mutta autoa kyllä ei. Että sumplitaan sumplitaan..ehkä tuo Tampere vois olla ihan jees paikka. Siinä sopivan keskellä..
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
astraali
Vieras
« Vastaus #22 : 26.08.2006 20:33:51 »

Tampereella Omena - hotelli Hämeenkadulla keskustassa 55€/4hlön huone. Ja tampereella esimerkkkien lisäksi myös Kehräsaari ihan keskustassa jne.

Eli ohoh..onko tuo 55 ekee siis per naama vai jaettuna neljällä?

Ja Kehris on aivan  smitten
Sielläkin oli joku alan liike, ynnä luomumesta ja illanviettoonkin vaikka mitä..

Omena Hotelli on 55,00€ per huone eli 55,00/4 = 13,75 per henkilö :Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #23 : 26.08.2006 20:45:59 »

No jos nyt suitsuttamaan lähdetään niin tietty Helsingissä pidetään, koska täällä on kaikki ja kaikkea ja Kehä kolmosen ulkopuolella ei mitään muuta kun erämaata!!  Grin Grin 2funny

No ei vaineskaan.

Hesa on kyllä vähän turhan paljon ylistetty paikka...
Tokihan siellä varmasti on paljon kaikkea, mutta luojalle kiitos en asu siellä!  angel
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #24 : 26.08.2006 20:48:03 »

No ei kuulosta kyllä tod. pahalta hinnalta + Tampereelle on hyvät yhteydet.

Äänestän vahvasti Tampereen puolesta.

Minä en J:kylässä tiedä oikein muita mielenkiintoisia paikkoja kuin Mandalatalo ja siellä nyt ei voi majoittua eikä varmaan viihdytä koko päivää... Tietty jos sieltä pyytäisi jotain luennoimaan.

www.mandalatalo.com

Mutta siis Tampere saa mun ääneni.  Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #25 : 26.08.2006 20:53:14 »

No jos nyt suitsuttamaan lähdetään niin tietty Helsingissä pidetään, koska täällä on kaikki ja kaikkea ja Kehä kolmosen ulkopuolella ei mitään muuta kun erämaata!!  Grin Grin 2funny
Grrrr... knuppel2   Wink Grin

Mutta siis Tampere saa mun ääneni.  Smiley
Kuin myös minun.. Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #26 : 29.08.2006 00:19:46 »

Täällä näitä 'poroihmisiä', että...

olispa tosiaan mukava tavata joskus! Mut kun on niin kaukana!

Joko te olette tavanneet? Tuo 26.8? Miten meni?
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #27 : 29.08.2006 14:41:47 »

Mille ajalle olette tätä tapaamista suunnitelleet? Vai joko se on tehty  (http://www.cosgan.de/images/midi/traurig/b008.gif)

Minä olisin myös Tampereen kannalla
(http://www.onceuponalife.com/forums/images/smilies/grouphugg.gif)

Eiks Sepolla ole jokin majatalo missä vois myös yöpyä??
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #28 : 29.08.2006 14:49:06 »


Olisi tosiaankin mukava tavata teitä Wink
Minä voin liikkua Hesaan tästä helposti, mutta mikä muukin paikkakunta käy.
Siis mikä olikaan ajateltu tapaamisajankohta?
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #29 : 29.08.2006 15:37:41 »

Heips täysikuu, Perhonen ja muut!

Vielä ei olla ajankohtaa suunniteltu, koskapa tämä on alustava galluppi eli ylipäätään onko ihmisillä kiinnostusta miitinkiin..Tämä äänestyshän on avoinna vielä 15.9 asti..

Ja jos tähän saadaan tarpeeksi monta YES-ääntä niin sitten aletaan suunnittelemaan niitä ajankohtia. Toki tähän voi heittää tuosta ajankohdastakin oman ideansa, tosin ei varmaankaan ihan lähikuukausille..
Itselläni on mielessä tuo tammi-helmi-vaihde, jolloin meillä olisi hyvää aikaa hioa miitinkiä mielemme mukaiseksi. Ja tuolla aikataululla saisi varmaan mahd. vierailijat, paikkavaraukset jne vielä buukattuakin. Age of aquarius  Wink

Paikaksi näyttäisi nyt valikoituvan Tampere nääs, vaikkei tätä paikkakuntaakaan ole vielä lukkoonlyöty. Tässä topicissa on aiemmin jo vähän pohjustettu Mansea mm. majoitusten, tilavuokrien ja mahdollisen ohjelman suhteen.. Mutta muitakin ehdotuksia saa tehdä  Smiley

Niin ja mites pitkänmatkalaiset, olettekos yvittäneet niistä kimppakyytilöistä toisianne?

Sen verran olen asiasta moderaattorin kanssa yvitellyt, että modet pitävät oman tapaamisensa ilmeisesti ensi kuussa ja ottavat varmaan kokouslistalle tätä yleismiitinkiäkin..

tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: