Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Töksyturvat ja pelimiehet  (Luettu 41228 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #60 : 20.03.2009 18:41:50 »

Pahin pelimies mihin olen törmännyt on  aurinko  oinaskuu  kauris tai  kalat, venus  kalat

Itse en tunnusta olevani pelinainen, vaikka  kuu on  kaksoset ja  venus  vaaka Tosin en pystyisi ikinä olemaan miehen kanssa ystävä (paitsi homon) mulla menis heti ajatukset romantiikan ja petipuuhien puolelle - ja tietysti myös teot. Jokainen kiva mies on mahdollinen aviomies, sanotaanko näin.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #61 : 20.03.2009 23:42:45 »

Tässäpäs tuli mieleen eräs tuttu.. Miehen yksi kaveri, joka viihtyy sinkkupoikana ja äijäporukoissa. Silloin, kun herralla "pussit pullottaa", niin sitten lähtee hakemaan naisia. Meininki on se, että herra kysäisee hyvin lyhyen tuttavuuden jälkeen, että "lähdetäänkö panemaan". Ilman turhia kiertelyitä. Sitten herra viettää seksilomaa jokusen kiihkeän päivän, jonka jälkeen voi eukon dumpata. Pisin "suhde" taisi kestää viikon.. On muuten maailman töksyturvin äijä, mitä koskaan olen tavannut - tämän herran suusta kuulee kyllä kaunistelemattoman totuuden.. Lips Sealed

Ko. herra on  aurinko merkurius skorpioni kuu oinas venus vaaka mars neitsyt , nousuksi veikkaisin synt. ajan puutteessa jousimies ..  askendentti jousimies siksi, koska herra on aika levoton, elää huolettomasti ja onneensa luottaen (on ottanut aikasta isoja riskejä elämässään) sekä on innostunut matkailusta. Ei ole sitoutujatyyppiä, suhtautuu hiukan halveksuvasti parisuhteessa eläviin kavereihinsa.

Aika jännä, kun oma mies on ihan vastakohta, vaikka ko. herroilla on vaan 5 päivää ikäeroa..! Oma mies kun ei ole lainkaan harrastanut yhdenyönjuttuja, on aika ujo ja avautuu vasta ajan mittaan, hiukan skeptinen uusia tuttavuuksia kohtaan. Herra viihtyy kotona puuhailemassa, halittelee ja sylittelee paljon. Ikävöi helposti kotiin ja tykkää puuhailla kaikkea "pariskuntana". Tosin on kyllä aikasta innokas seksin suhteen ja haluaa kokeilla ja oppia koko ajan uutta Wink Mutta jostain syystä "vapaa seksi" ei houkuta (outoa!).  Mies on siis  aurinko venus vaaka  kuu vesimies  merkurius skorpioni   askendentti mars neitsyt . Mistä moinen ero  Huh

Joo, ja exä on myös aikamoinen pelimies, osasi jotenkin lähestyä naisia niin luontevasti.. On  aurinko askendentti merkurius kaksoset   kuu harka   venus oinas   mars vaaka

Mä olen parisuhdeihminen, vaikka suht vilkas kartta onkin:  aurinko merkurius venus jousimies  kuu leijona   askendentti mars kauris - no, tuo  mars kauris on varmaan aika hyvin seksidraivia kontrolloiva sijainti, etten ole koskaan tuntenut tarvetta hankkia lisäseksiä suhteen ulkopuolelta (frigidi ämmä uglystupid2 ).. Ja  kuu :n sijainti 7. huoneessa varmaan osaltaan vaikuttaa siten, että parisuhde on mulle pop..?
« Viimeksi muokattu: 21.03.2009 02:59:21 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #62 : 21.03.2009 15:56:38 »

Mutta tuo hjuumori sitä kyllä löytyy.  Cheesy Täällä minusta ei se puoli tule niin hyvin esille ja vaikutan varmaan tosikommalta mitä oikeasti olen.  Cheesy  Wink

Cheesy
Kun olen tulossa Suomeen käymään, niin varmaan meidän, tai se valikoituneiden, :Smiley mitä KE ehdotteli  Wink
tapaaminen tulee varmaan olemaan aivan huippu hauska,
koska käsittääkseni vähän jokaisella on ilmaa kartalla noissa läppä-planeetoissa
ja vähintäänkin ainakin korvien välissä, kuten allekirjoittaneella. Cheesy Grin 2funny

****



Juu.  Cheesy Grin Ilmaa täälläkin, ainakin välillä vatsassa.  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #63 : 21.03.2009 16:32:16 »

Pahin pelimies mihin olen törmännyt on  aurinko  oinaskuu  kauris tai  kalat, venus  kalat


 Shocked
Ei kuullosta kyllä yhtään noilla vetimillä, luulisi olevan enemmänkin töksyturpa, Grin
mutta eipä tuo aina ole kiveen kirjoitettua. :Smiley


Tässäpäs tuli mieleen eräs tuttu.. Miehen yksi kaveri, joka viihtyy sinkkupoikana ja äijäporukoissa. Silloin, kun herralla "pussit pullottaa", niin sitten lähtee hakemaan naisia. Meininki on se, että herra kysäisee hyvin lyhyen tuttavuuden jälkeen, että "lähdetäänkö panemaan". Ilman turhia kiertelyitä. Sitten herra viettää seksilomaa jokusen kiihkeän päivän, jonka jälkeen voi eukon dumpata. Pisin "suhde" taisi kestää viikon.. On muuten maailman töksyturvin äijä, mitä koskaan olen tavannut - tämän herran suusta kuulee kyllä kaunistelemattoman totuuden.. Lips Sealed

Ko. herra on  aurinko merkurius skorpioni kuu oinas venus vaaka mars neitsyt , nousuksi veikkaisin synt. ajan puutteessa jousimies ..  askendentti jousimies siksi, koska herra on aika levoton, elää huolettomasti ja onneensa luottaen (on ottanut aikasta isoja riskejä elämässään) sekä on innostunut matkailusta. Ei ole sitoutujatyyppiä, suhtautuu hiukan halveksuvasti parisuhteessa eläviin kavereihinsa.

Aika jännä, kun oma mies on ihan vastakohta, vaikka ko. herroilla on vaan 5 päivää ikäeroa..! Oma mies kun ei ole lainkaan harrastanut yhdenyönjuttuja, on aika ujo ja avautuu vasta ajan mittaan, hiukan skeptinen uusia tuttavuuksia kohtaan. Herra viihtyy kotona puuhailemassa, halittelee ja sylittelee paljon. Ikävöi helposti kotiin ja tykkää puuhailla kaikkea "pariskuntana". Tosin on kyllä aikasta innokas seksin suhteen ja haluaa kokeilla ja oppia koko ajan uutta Wink Mutta jostain syystä "vapaa seksi" ei houkuta (outoa!).  Mies on siis  aurinko venus vaaka  kuu vesimies  merkurius skorpioni   askendentti mars neitsyt . Mistä moinen ero  Huh


Jännä, olisiko sitten kasvatuskysymys enemmän?
Inhoan yli kaiken juuri tuollaisia töksyturpaisia miehiä, jotkä sitten kuvittelee olevansa pelimiehiä. buck2

Minun mielestäni aito pelimies on aina kohtelias, suu täynnä mukavuuksia ja pilke silmäkulmassa,
mutta sitten ei mikään helposti sitoutuva.

Varmaan kauhein yhdistelmä on olla sitoutumiskammoinen, töksyturpainen, seksuaalisesti aktiivinen
ja vailla käytöstapoja.
Vähän kuin minä,  :Smiley mutta minulla sentään (vielä) jonkin sortin käytöstavat. Tongue
Varmaan tuo  kuu vesimies  venus rapu tuo tuota hienostuneisuutta sen verran,
että suorat sanat ja dumppaaminen tulee ja tapahtuu ainakin tyylikkäästi. Grin 2funny

Kyllä saa olla aika rasittava tyyppi, jolloin paukkuu karkeammin. Tongue




Juu.  Cheesy Grin Ilmaa täälläkin, ainakin välillä vatsassa.  2funny

 Grin 2funny
....vältetään intialaista ruoka-paikkaa, joohan..?  :Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 21.03.2009 17:15:32 »

Tuosta  venus 12.huoneessa teemasta sanoisin sen verran, että minulla on  venus vesimies 12.huoneessa ja tunnistan itsessäni "pettäjän" - varsinaisesti en ole koskaan pettänyt ja jos niin tekisin, niin  aurinko kauris kuu rapu :na soimaisin itseäni helvetin tuliin asti. Grin Mutta tiedän, että se on minussa ja olen kerran melkein tällaiseen syöttiin kapsahtanut (mitään ei tapahtunut varsinaisesti, mutta päässä tapahtui sitäkin enemmän, mikä Venus Vesimiehelle onkin oikeastaan se koko jutun juoni alunperinkin Undecided). Tuntuu, että se vainoaa minua ikuisesti...

Mutta pääpointtina tuossa onkin se, että Venus 12.huoneessa kertoo siitä, että kokee, että ei ole tullut rakastetuksi, eli näin ollen myös huonosta itsetunnosta. Sen takia tuon huoneen Venuksen asemilla on helppo lähteä liehittelemään miehiä, etsimään sitä huomiota mitä ei lapsuudessa saanut. Tämä trauma minullakin on ja sen tiedostaen voin hyvin kuvitella, että hieman kuolevassa suhteessa lähtisin helposti toisen matkaan - siksi olenkin aina ihan kaikissa suhteissani tehnyt sen, että kun alkaa vituttaa koko homma, niin sitten lähdetään mätkimään suhteesta. En ymmärrä sellaista keplottelua että ollaan - ei olla. Tyypillinen  kauris jolla voimakas  jupiter oinas.  2funny Minusta silloin kunnioittaa toista ihmistä parhaiten. Ja myös itseäni.

Mutta kyllä näitä pelimiehiä riittää ihan kaikissa merkeissä. Itse olen pahimpina pelimiehinä kokenut  skorpioni ja  harka -miehet.  :Smiley Tämä nyt saattaa ihan vain johtua siitä faktasta, että vedän muutenkin tuon merkkisiä miehiä puoleeni ja ovat nyt sattuneet olemaan aikamoisia pyörittäjiä.  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #65 : 22.03.2009 12:05:01 »



 Grin 2funny
....vältetään intialaista ruoka-paikkaa, joohan..?  :Smiley


Kesällä mennään Sikalaan, eiks je? Mutta sovitaan siitä facebookin kautta, heh.
http://www.seahorse.fi/page4/page4.html

2funny Voidaan välttää, vaikka se ruoka onkin niin hyvää...  Tongue Pakistanissa syövät muuten samaa ruokaa että tuli kai jonkin verran totuttuakin siihen...  :Smiley
Tuo Sikala vaikuttaa ihan hyvältä, että minun puolestani voidaan mennä suomalaisittain sikailemaan.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 22.03.2009 14:57:00 »

Hih..! Cheesy

Tästä tytöstä leivotaan seuraavan kymmenen päivän aikana The Great Asshole. angel
Yritän säästää suurimmat sammakot sinne loman loppupäähän. :Smiley

Jos tuo tyyppi olisi ymmärtänyt pitää turpansa kiinni naimisiinmenoista, avioliitosta ja pennuista,
niin olisi hiukan mukavampi fiilis, eikä niin allerginen olo. buck2



 
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #67 : 23.03.2009 12:55:01 »

Jaa-a, ei se kylla voinut luulla, kylla kait tuon aika selvaksi olen tehnyt? Huh
Veskarini mielesta tuo tyyppi haluaa kivuta sosiaalisesti reittani pitkin parempiin piireihin. Grin 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 25.03.2009 09:58:45 »

en sano mittään..

töksäytteleeköhän joku sellainen itse, joka kovasti kerää töksäyttelijöitä ympärilleen..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #69 : 25.03.2009 12:55:53 »

en sano mittään..

töksäytteleeköhän joku sellainen itse, joka kovasti kerää töksäyttelijöitä ympärilleen..

For sure! smitten
Tosin toiset osaa tehda siita lahes taidetta (pelimies-taidoilla),
jolloin se on huomattavasti paljon kauniimpaa ja hurjan paljon mielenkiintoisempaa. Wink

Ainahan minakin saan kommentin joka valiin, etta ei kiinnosta,
mutta piti silti nahda vaivaa tulla se sanomaan.

Jos ei oikeasti kiinnosta, niin varmasti helpompaa ja vaivattomampaa,
kun/jos ei edes huomaa/huomioi..? Wink
tallennettu
Buffet
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #70 : 31.03.2009 20:32:06 »

http://fi.wikiquote.org/wiki/Panu_H%C3%B6glund

En tiedä oletteko jo tästä täällä puhelleet, mutta siinäpä kyllä aika suoraa tekstiä.
Varmaan kaveri kokenut kovia kun noin on katkeroitunut  tickedoff

Kattelkaa nyt kun paremmin tiedätte, että mitä muuta ne tähdet miekkosesta kertoo  buck2
tallennettu

I am a sipiritual person, having a physical experience, not the other way around.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #71 : 31.03.2009 20:42:46 »

http://fi.wikiquote.org/wiki/Panu_H%C3%B6glund

En tiedä oletteko jo tästä täällä puhelleet, mutta siinäpä kyllä aika suoraa tekstiä.
Varmaan kaveri kokenut kovia kun noin on katkeroitunut  tickedoff

Kattelkaa nyt kun paremmin tiedätte, että mitä muuta ne tähdet miekkosesta kertoo  buck2

Muaahhaahhhahhaahhaaa...
alla linkissä huono Saturnus-vaikutus syntymäkartalla,
esimerkkinä käytetty vain pari päivää vanhempaa herraa
joten sopinee askendenttiä lukuunottamatta(?)
myös tohon hökölundiin..(tuo katkeruus on niiiiiin kuvaava avainsana!)


http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28261.msg235470#msg235470


« Viimeksi muokattu: 31.03.2009 20:45:19 kirjoittanut rhoda » tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #72 : 01.04.2009 17:04:19 »

Lainaus
Varmaan kauhein yhdistelmä on olla sitoutumiskammoinen, töksyturpainen, seksuaalisesti aktiivinen
ja vailla käytöstapoja.

Haaahhaahaa..!  2funny Mä tiedän yhden just tämmösen! Ja oon varmasti jotenkin häiriintynyt koska tää tyyppi on mun heikko kohta! Hällä  aurinko jousimies, kuu kaurisaskendentti rapu. Stellium  jousimies:ssa ( aurinko, mars, merkurius, neptunus  jousimies). Ei kiertele ja kaartele, turvasta saattaa lentää mitä vaan isojakin sammakoita. "Vuodeosastolla" ihan omaa luokkaansa.Ah!
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 17:07:50 kirjoittanut Lupita » tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Lupita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 133


Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio


Profiili
« Vastaus #73 : 01.04.2009 17:27:09 »

..Niin ja minä itse  aurinko neitsyt, kuu leijona, askendentti skorpioni, mars kaksoset. Mun vakiokamaa nuo  aurinko/ kuu/ askendentti   jousimies/ kauris/ rapu, erityisesti  mars jousimies tuntuu löytyvän kartalta aina. Itse vedätän jos tarve vaatii. Ja aika useinhan se vaatii.. Pelimiehet ei isommin kiinnosta ja jostain syystä olenkin onnistunut niitä välttämään paria poikkeusta lukuunottamatta. Näistä olen kyllä ottanut ns. ilon irti. Toisesta vieläkin (silloin tällöin). Ehkä  aurinko neitsyt  askendentti skorpioni on vähän liian pelottava pikkuselle pelimiehelle! Analyyttinen piikkihäntä. Töksyturvat sensijaan on korkealla mun listalla. uglystupid2 2funny ja juuri noista y.m. yhdistelmistähän niitä melko mukavasti löytyy..
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Asterix
Vieras
« Vastaus #74 : 03.04.2009 17:14:25 »

Hahaha...! Grin 2funny

Repesin tuolle Buffetin linkittämälle tyypin jutuille. Grin 2funny
Luultavasti tyyppi on vain verbaalinen taiteilijasielu ja nettikirjoittelu se taidemuoto. Wink

Lupita;
 aurinko neitsyt ja  askendentti skorpioni on kyllä häkellyttävä yhdistelmä
noin seksuaalisesti ajatellen;
siveä neiti Impi Umpilampi ja mieletön seksipeto samassa pakkauksessa. Cheesy Grin

No nuo  leijona tiedetään, oli sitten se  aurinko askendentti tai  kuu   Cheesy


tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: