Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko missään Uuden Ajan kirjallisuutta?  (Luettu 11766 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #15 : 26.06.2007 16:12:21 »

Itse pidän Jumalaa/Lähdettä kaikkitietoisuuden kokoavana pisteenä.
Ja pisteen siitä tekee se, että on olemassa tajunnankokemus, mille ei löydy läpäisevyyttä kuten ei rajoitteitakaan, koska se läpäisee kaiken mahdollisen.

Sitä kutsun vaikkapa henkiseksi kotitilaksi.  angel

Tämä olikin parempi vertaus kuin Minä Olen ulottuvuus,jolla kuitenkin samaa yritin selittää.

Ihminen on kautta aikain hakenut jumalyhteyttä, so. tietoista yhteyttä siihen "korkeimpaan", mutta samalla hän ei ehkäpä olekaan hoksannut etsiä tietoista yhteyttä "matalimpaan".

Syystä, että matalin on tähän asti ollut myös kiintein maataso eli se "harmaa kivi" läpäistäväksi.

Aivan, siksipä tulisi ymmärtää että maa onkin oma luomuksemme, Se on Itsessä.
Ei erillisenä, vaan se olen minä.
Jo Drunvalo puhuu tästä,merkaba meditaation onnistuminen edellyttää rakkaus-suhteen maahan, yhteyden maahan. Kaikki on sisäkkäin...

Toisin sanoen, summattuna: päästäkseen "kaikessa on kaikki" -tietoisuuteen ihmisen on voitava yhdistää korkein matalassa ja matalin korkeassa sekä oltava välittävänä, yhdistävänä tekijänä luomiselleen.

 Smiley*nyökyttelee*

Sillä kun sijoittaa "korkeimman" erilliseksi "matalasta", syntyy "toiseuden jumala" - se tarveolento, josta pyhät kirjammekin meitä varoittaenkin muistuttavat.

Koskapa tarvitseminen tekee riippuvaiseksi siitä, että on jotakin, mikä täydentää ja josta voi olla "kiinni" onni ja myötätunto, rauha ja sovinto, antaminen ja saaminen.
Kaikessa on kaikki, Minä Olen tuo kaikki.
Niin alhaalla kuin ylhäällä, sisällä kuin ulkona, sulautuen yhdeksi..Jumalaksi, siksi pisteeksi. :Smiley


Ihmiskunnan yleinen henkinen tajunnantila tai henkisen kehityksen aste voi kuin voikin edustaa "astraalista mentaaliseen" -siirtymävaihetta,
Kiitos, tiesin että joku muukin sen voi näin ymmärtää, sillä olemme tämä planeetta,joka siirtymävaihettaan lähestyy.

mutta korostan sitä, että kukin meistä omaa jo itsessään aiheina edellytykset olla tietoinen itsessään piilevästä jumaluudesta
eli siitä tajunnantasosta, josta energia aineeseen sulautumaan lähtee ja johon se henkeen yhtymisessä palaa.

Kyseessä on ilmenevää maailmaamme läpäisten ympäröivä vapauden piiri, jossa voi sanoa tulevansa KAIKKIALTA
ilman, että on niitä avaruusmatkailijoita.

Ja taso, jolla voimme matkata myös yhtenä KEHONA - koko sakki.

 Smiley
Ja tuota matkailua tulemme opettelemaankin(jotkut sitä jo tekevätkin)
"erillisinä kehoina" mentaalimaailmassa, - ajatustemme voimalla.
Kokonaisina, tietoisina kaksinaisuudesta,polariteeteista, tunnemaailmastamme.

Sitä ennen on kuitenkin se paratiisin aika, tuhatvuotinen valtakunta...
Lepopäivä.Ykseydessä Oleminen.
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #16 : 29.06.2007 14:21:07 »

En usko mihinkään ulkopuolisiin "karman herroihin". Uskon että se entiteetti joka tälle tasolle näitä inkarnaatioretkiään tekee suunnittelee ihan itse ajasta ikuisuuden puolelle piipahdettuaan (eli välitilassa) mitä tuleman pitää. Eihän yhdessä ihmisessä yhden elämän aikana ilmene kuin jäävuoren huippu siitä mitä hän oikeasti ja kokonaisuutena on. Edgac Caycekin sanoi muistaakseni transsitilassaan ettei hänen sielunsa mahtunut kokonaan Cayce-nimiseen yksilöön, joten suurin osa siitä jäi tiedostamattomalle tasolle ja tuli esiin vain noissa erikoisissa unitiloissa joissa Cayce antoi kuuluisia luentojaan.

Jos nyt jonkun korkeampi Itse päättää ettei se enää karmistele itseään niin siitä vaan. Itse koen mitä syvimmin toteuttavani omaa karmaani juuri tällä hetkellä. Mitä olen muille tehnyt tai jättänyt tekemättä se on läsnä elämässäni. Myöskin karman voi ajatella enemmän opinnolliselta kannalta kuin tuolta tilikirjanpitokannalta; tällöin sielu havaitsee että ahaa, nyt on tullut koettua se kun vedin kirveellä toista päähän, koetaanpa se kun olen itse se kohde jota vedetään kirveellä päähän, ja sitten on vielä sekin rooli kun on ulkopuolella todistajana touhussa jossa jotakuta lyödään. On kirveellä mätkivän yllyttäjät ja hänen touhuista kärsivät, ja rooleja riittää niin maan per...

Milloin ja minkä vuoksi kokeminen loppuisi?

 :Smiley
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Mika-Matti
Vieras
« Vastaus #17 : 30.06.2007 09:59:09 »

Kukin ihminen itse nostaa tietoisuuttaan
eli ei niin kuin vanhassa energiassa
häneen enää ympätä valistusta saati että joitakuita vedätettäisiin.

Se tulee, se nousee meistä itsestämme.
Siksi kanavoinnitkin jäävät auttamatta jälkeen silloin,
kun ihminen päättää olla BOSS, johtaja, omalle tietoisuudelleen.

Ja omanarvontunto kyllä tulee paranemaan,
kun sitä on jälleen mahdollista peilata muista
eikä vain "pyhistä luista".

 Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 04.07.2007 23:09:41 »

Mikäli nyt syntyvät sielut olisivatkin ilman karmaa - indigotko? niin hmm.. ainakin oma lapseni on minun ja isänsä karman kiemuroissa ja sukunsa.. onkohan Valos nimimerkki samainen kuin entinen soul??

Ajattelen aikalailla kuten Triton, mutta voihan sitä toivoa muuta.. nämä alkuperäiset jumaluudet ja jumaluuksien taistelut asemastaan jäivät viime kerralla hieman epäilyttämään.

"Eihän siitä mitään tulisi että ihmiset saisivat rääkätä toisiaan sen minkä ehtii ilman että koittaa maksun päivä.

Itse havaitsen karman vaikutuksen elämässäni päivittäin. Asiat joista kärsin, pienimmätkin niistä, juontuvat teoista joita olen itse aiemmin tehnyt tai ollut tekemättä.

Ja muutoin olenkin sitä mieltä että New Agessa suurin huijaus on tuollaiset loputtomat väitteet että nyt on pantu kaikki uusiksi, nyt on sellainen ja sellainen ihmeellinen erikoisaika ja lopun aika ja on olemassa valittujen valiojoukko ja blaa blaa. Kaikella tuollaisella ihmiset haluavat vain imarrella itseään ja kuvitella olevansa jotain aivan merkillistä. Kun olemassaolo on pullahtanut olemassaolemaan, on ollut tietyt pelisäännöt miten homma pelaa, ja jos ne yhtäkkiä otetaan pois, niin eiköhän siinä romahtaisi koko olemassaolo sen siliän tien."
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 10.07.2007 23:59:21 »

Todellista uuden ajan kirjallisuutta ei edes vielä voisi olemassa ollakaan, koska vastahan olemme tämän vanhankin maailmamme saaneet siihen tilaan, josta siihen kvanttihyppyyn voi kukin silloin ponnistaa, kun on toden teot kyseessä.
Eli kaikki se, mitä tähän saakka olemme saaneet esim. kanavointina, onkin ollut ainoastaan ja vain sen vanhan kollektiomme purkua. Sekä myöskin vasta viitteitä siitä, mitä on tuleva, koska vastahan olemme saaneet tänne maan päälle sen verran näitä "puhtaita" ajattelijoita, jotka aloittavat sen uuden maailmamme luomistyön.

Jotenka oma vastaukseni kyselyysi on, että hetken vielä joudut niitä uuden ajan tietoja odottelemaan, koska tulevaisuudessa ne tulevatkin ihmiselle siten tajuntaan, että tulemme avaammaan jokaiselle sen omankin "laajakaistan". Eli kukin saa sen tiedon, jota omassa elämässään tulee tarvitsemaan, juurikin sellaisessa muodoissan kuin on oma taajuutensa.  smitten

Tervehdys Kaarina!

Olemme kumpikin samoilla linjoilla. Hyvä tietää, että ettei ole täysin yksin ajatuksineen, vaikkakin jokaisella on tietysti oma käsityksensä asioista.

Tosiaan uuden ajan aika on alussa, ja kaikki liikkuu koko ajan. Ehkä tämän takia uuden ajan tietoa ei ole vielä saatavissa. Ja tietysti ihmíset eivät voi saada rankkaan tietoa tuosta vain, eikä heidän tietoisuuttaan voida nostaa tuosta vain ilman, että heidän míelenterveytensä kärsisi. Eiköhän näin ole? Toivotaan, että tämä uuden ajan muutos kuitenkin tapahtuu, ja siltähän se näyttää, joten annetaan tosiaan ajan tehdä tehtävänsä. Saakoon jokainen sen sen tiedon, jonka pystyy tällä hetkellä ihmisenä sulattamaan.

Oi kiitos molemmille! Kylläpä tuntui raikkaalta tekstiltä, aivan kuin olisi puhtaat tuulet puhaltaneet!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: