Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 159236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #45 : 17.05.2009 18:56:55 »

Mulla menossa  neptunus aspect_squ jupiter ja  neptunus aspect_sex neptunus - en hirveästi tunne ko. transiittien vaikutusta, kun olen enemmänkin paininut noiden tr-Saturnuksen transiittien kanssa tickedoff

Sellainen fiilis, että pakko elää huomattavasti varovaisemmin ja olla ottamatta riskejä, pakko avata silmät todellisuuteen eikä elää päiväunista (hyvä teema näin lama-aikaan Tongue ). Onko sitten enempi Nepparin vai Saturnuksen vaikutusta 2funny

Ai niin, perkules. Onhan siellä vielä meneillään myös  neptunus aspect_tri pluto ja  neptunus aspect_tri saturnus . Että näin, ehkä tuo  neptunus aspect_tri saturnus avaa silmiä todellisuuteen Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #46 : 19.05.2009 17:59:59 »

Itselläni oli 2004-05 tienoilla  neptunus aspect_tri kuu ja 2005-06 tienoilla taas  neptunus aspect_tri merkurius - en muista millaiselta nuo ajat tuntuivat, mutta viime vuonna oli varsin hankalalta kuulostava  neptunus aspect_squ askendentti tai ainakin omasta mielestäni tuo tuntui varsin hankalalta ajalta.

Tällä hetkellä sensijaan on menossa  neptunus aspect_sex saturnus ja pian on alkamassa/on jo alkanut (eri astropalvelut antavat erilaista tietoa)  neptunus aspect_sex uranus
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #47 : 12.02.2010 20:43:54 »

neptunus aspect_sex saturnus ohitus omalla kohdallani tapahtuu ensi yönä, ja transiitin läsnäolon kyllä huomaa! Huomattavasti mukavampi transiitti kuin  neptunus aspect_squ askendentti joka minua kiusasi tuossa pari vuotta, ja viime marraskuussakin Neptunus perääntyvän liikkeensä takia kävi aika lähellä (n. 1,5 asteen päässä) nousumerkkini tarkkaa neliötä.

Kokemuksen perusteella voi sanoa että ero näillä kahdella transiitilla on kuin yöllä ja päivällä.  neptunus aspect_squ askendentti transiitin aikana huomasi olevansa normaalia herkempi, ja laiskempi, koulupäiviä tuli tuossa marraskuun tienoilla jätettyä väliin pelkästä lintsaamisen ilosta, ja armeija-aikana, jolloin tuo planeettaohitus tapahtui monta kertaa, ei työnteko, eli vaunujen huolto juurikaan kiinnostanut. Transiitin aikana saattoi herkästi ilman syytä kuvitella että kaikilla olisi jotain itseään vastaan. Ote todellisuuteen oli todella surkea. Vainoharhaisuutta, paniikkihäiriöitä... Samalla oli kova taipumus paeta todellisuutta usein, alkoholilla. Toki  neptunus aspect_sex saturnus transiitinkin aikana viina maistuu, mutta sinä aikana pystyy olemaan vaikka kuukauden ilman, jos niin päättää. neptunus aspect_sex saturnus transiitin aikana ote todellisuuteen tuli takaisin, ja meni jopa normaalia vahvemmaksi. Sana käytännölisyys kuvannee aika hyvin tuota transiittia, ja tänä aikana osaa tyytyä todella vähään, tuhlailevaisuus on normaalia vähäisempää, sitä tyytyy vähään ihan mielellään. Vaikeuksien käsitteleminen on huomattavasti helpompaa, ja on sekä sisäisesti että ulkoisesti rauhallisempi.

Onko kenelläkään muulla kokemusta näistä kahdesta transiitista?
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #48 : 13.02.2010 00:03:04 »

Mulla menossa  neptunus aspect_squ jupiter ja  neptunus aspect_sex neptunus - en hirveästi tunne ko. transiittien vaikutusta, kun olen enemmänkin paininut noiden tr-Saturnuksen transiittien kanssa tickedoff

No kyllähän tuo  neptunus aspect_squ jupiter vaikuttaa... Olo tuntunut jotenkin "unenomaisemmalta" ja olen selkeästi hakeutunut enemmän omaan maailmaani, halunnut sulkea "pahan ja ruman" maailman ulkopuolelle. Olen ihan pirun saamaton, mitä tulee koti- ja kouluhommiin! tickedoff Toisaalta olen reagoinut surullisiin ihmisiin entistä voimakkaammin ja haluan entistä vahvemmin koittaa auttaa heitä kykyjeni mukaan, olla se luotettava olkapää.

Katotaas mitä tulee, kun  neptunus alkaa tekemään neliötä mun Jousi-stelliumille, jau buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 05.03.2010 23:09:13 »

 neptunus aspect_squ askendentti

Syvälle menee ja hämää minua pahasti, pelkään!

Minä raukka luulen, että voisin vielä palvella yhteiskuntaa olemalla ja jaksamalla tehdä töitä. Että olen kauhean tarvittu!

Ja se taitaa olla yksi paha illusiooni! Kaadun sänkyyn kun tulen töistä, enkä paljoa muuta jaksa. Sitten taas jostain löytyy energiaa ja innostun, raukka.

Minun vain pitäisi käsittää että näin ei voi jatkua! Senhän sanoo jo Neptunuksen transiitti!!!  knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 10.03.2010 16:06:26 »

Neptunus alkaisi olla melko tarkassa yhtymässä MC:n kanssa ja tätä jatkuukin sitten jonnekin vuoteen 2012 asti.

Ympärillä pyörii ihmisiä, jotka kärsivät pahemman luokan addiktioista. Tämä ei ole omaa valintaani, vaan läheinen ihminen on vetänyt niitä elämääni. Itse haluaisin vain noista ihmisistä eroon. Liekö tuo sitten ihmekään, että unissa pyörii vampyyreja.  Muutenkin näen nykyään pelkkiä painajaisia,  ja TV-tarjonnan suhteen pitää olla tarkkana, koska kaikki näköjään tulee uniin hieman vastaavaan tapaan kuin joskus lapsena. Raskaushormoneilla lienee osuutta asiaan.  Kiss

Minulle syntyy pian lapsi ja Neptunisesti saan totutella siihen, että joku on minusta äärimmäisen riippuvainen.  Elettyäni hyvin pitkään itsellistä elämää tämä on minulle uusi tilanne ja saapa nähdä, kuinka hyvin asiaan sopeudun.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #51 : 13.03.2010 14:41:51 »

Neptunus alkaisi olla melko tarkassa yhtymässä MC:n kanssa ja tätä jatkuukin sitten jonnekin vuoteen 2012 asti.

Ympärillä pyörii ihmisiä, jotka kärsivät pahemman luokan addiktioista. Tämä ei ole omaa valintaani, vaan läheinen ihminen on vetänyt niitä elämääni. Itse haluaisin vain noista ihmisistä eroon. Liekö tuo sitten ihmekään, että unissa pyörii vampyyreja.  Muutenkin näen nykyään pelkkiä painajaisia, ...

Yksi nettisivu kehoitti tutkailemaan uranusta ja neptunusta yhdessä:

Uranus ollut kalojen merkissä vuodesta 2003. Ollessaan kalojen merkissä Uranuksen tehtävänä on suorittaa asioita loppuun (12.merkki).

Uranus transiitit Vesimiehen ja Kalojen välillä (29º Vesimiestä ja 1º kaloja) olivat keväällä 2002, kevät talvella 2003 ja koko syksyn ja talven 2003. Silloin elämääsi tuli myös asioita jotka ehkä Neptunus pyyhkii pois tullessaan Kalojen merkkiin.

Neptunus ollut itse asiassa jo vuodesta 1998 uraanisessa vesimiehen merkissä: Neptunus on juuri siirtymässä samaan (29º Vesimiestä ja 1º kaloja) transiitit alueeseen; huhti-heinäkuu 2010, Vuosi 2011 ja 2012 vuoden syksy ja talvi.

Uranus aktiviteetit aikaisemmin (n. 2003 yllä) kertoivat jotain mitä maailma tulee kokemaan NYT tästä ajasta aina pitkään kun Neptunus kulkee kaloissa....

Kunnianhimoni ainakin minulla on suuntautuu lopun rituaaleihin:
Mulla opiskelussa valmistuminen 1998, jolloin neptunus tuli vesimieheen, nyt ehkä toinen valmistuminen, kun neptunus siirtyy omaan merkkiin kaloihin.

Toinen teema voi olla, että ”Ystävät” ovat osa elämäni elokuvaa (Ensimmäinen näytös tragediassa?).

Olemme neptunus ja uranus läksyissä siirtymässä henkilökohtaisesta, henkisen ja ajatuksen, tulkinnasta siirtymässä fyysiseen, henkilökohtaiseen, aktiiviseen toimintaan.

Neptunuksen unet voivat olla vain hyvä matka tiedostamiseen ja huonojen asioiden poistamiseen.
Onneksi taivaankappaleet ja Uranus aktivoituessaan Oinaassa tulee varmasti aktiivisesti tekemään siivoustyötään....
Itse en ole koskaan Uranusta voinut vastustaa - vaikka tuo neptunus on hämännyt välillä ihan harhaan.

Vitsinä heitän oman "uhrautumiseni" opiskelulle. On pysynyt Oinas teemat kovasti piilossa - hyvässä ja pahassa. Jotain minullakin on jäänyt myös "neptunus sektorilla" tekemättä (oma perääntyvä neptunus huoneessa 3, siskot ja naapurit) ja ajattelenkin että otan näitä käsittelyyn ja viimeistelen niitä, kunhan tuo Neptunus + Kalat kausi todella alkaa....
Lueskelen vaikka satukirjoja paljon.

Niitä voisi ehdotella sinullekin  Smiley
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #52 : 16.03.2010 02:27:37 »

Huh, en tiedä olisinko iloinen vai peloissani, mutta  neptunus aspect_con aurinko juurikin ajankohtainen  :Smiley Seppo neuvoo menemään vaan sinne, minne nokka näyttää ja ehkä sitä käsikopelolla nyt sitten seilataan...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #53 : 16.03.2010 17:17:56 »

Voi kun oli mukava nähdä Selkälokkiakin täällä!!!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #54 : 17.03.2010 04:30:37 »

 smitten  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #55 : 31.03.2010 11:00:13 »

Pamahtipa juuri tiukaksi  neptunus aspect_squ kuu. Täytyy olla tarkkana kun porkkana ettei saa päähänsä mitään Nepparin sumentamia ajatuksia, ja pahin, toteuta niitä. Sittenpä se Neppari jatkaa matkaa, mutta tulee peruuttaan takas. Noh tuo kuvio on syntymäkartallakin, tiedä sitten että onko se tupla-paha vai onko sitä jo työstänyt sen verran että ei mitään ihan levottomia kävis selitteleen. Smiley ja puuhaileen
« Viimeksi muokattu: 31.03.2010 11:04:17 kirjoittanut ancelica » tallennettu
keltasirkku
Vieras
« Vastaus #56 : 13.04.2010 15:31:22 »

Onko kokemuksia  neptunus kolmio uranus
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #57 : 18.04.2010 12:19:31 »

 neptunus  aspect_squ  aurinko
Voisko olla voimat imevämpää aspektia? Tuntuu että on ihan kauhea stressi ja tekisi mieli vaan nukkua ja levätä.  Tongue
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #58 : 18.04.2010 14:13:28 »

Nyt on pakko kysyä kun oma pää ei kertakaikkiaan taivu, että miten on mahdollista kun oma astro näytää samanaikaisesti sekä  neptunus aspect_tri jupiter että  jupiter aspect_squ neptunus ?
(Viime kuussa oli päällekkäin kaksi samaa aspektia  pluto aspect_squ aurinko.)
  Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #59 : 18.04.2010 18:26:55 »

Nyt on pakko kysyä kun oma pää ei kertakaikkiaan taivu, että miten on mahdollista kun oma astro näytää samanaikaisesti sekä  neptunus aspect_tri jupiter että  jupiter aspect_squ neptunus ?
(Viime kuussa oli päällekkäin kaksi samaa aspektia  pluto aspect_squ aurinko.)
  Huh


Toisessa aspektissa on kyse transitoivasta Neptunuksesta aspektissa nataali Jupiteriin ja toisessa transitoivasta Jupiterista tehden aspektia nataali Neptunukseen?

Pluton kanssa niin, että transitoiva pluto tekee neliötä Auringolle ja transitoiva aurinko tekee hetken kestävän transiitin nataali plutolle....
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: