Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jestass sentään.  (Luettu 3096 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 31.07.2013 20:01:11 »

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013073017308891_tr.shtml
Pitäiskö tuota kokeilla..olla ilman.. :Smiley Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.07.2013 20:14:37 »

Tunnustettakoon, että itse en kuulu rintaliivien käyttäjiin. Jos olen joskus sellaisia sovittanut, niin olen saanut vain ahdistusreaktion. Rinnat eivät roiku eikä muutakaan inhottavaa ole aiheutunut, mutta en myöskään ole isorintainen (mutten ihan lautakaan), eivätkä rinnat ole mitään erityistä tukea tarvinneetkaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 31.07.2013 22:03:23 »

No tuo tutkimus on kyllä aika syvältä.  Tissejä on niin monenlaisia ja -kokoisia, toiset roikkuvat jo nuorilla tytöillä, toisaalta hyvinkin iäkkäillä voi olla terhakkaat tissit.   Sitäkin voi miettiä, kumpi on syy ja kumpi seuraus, tissien roikkuminen ja liivien pitäminen. 

Mä olen ollut ilman liivejä oikeastaan koko tämän vuoden, olen pitänyt Lidlistä ostettuja tukevia 'liivipaitoja', ne pitää varustusta kasassa sen verran, että julkeaa liikkua julkisissakin paikoissa.  No, kuinka ollakaan, molempiin kainaloiden takaosiin on tullut kipeitä herneitä, kun tissit ei oo saanu riittävää tukea.  Jäsenkorjaaja yritti sivellä niitä pois hoitaessaan, mutta sattui niin hemmetisti, että tuli vesi silmiin.  En keksi muuta syytä kuin liivittömänä kulkeminen.

Minä kyllä menen liivikauppaan vastakin, ja päätin, että jos ei tuosta läheisestä maaseutukaupungista löydy haluamiani, menen kyllä etäämmälle ostoksille.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 31.07.2013 22:10:21 »

Kannattaa muuten laittaa ne liivit kiinni tuon kuvan osoittamalla tavalla,
jos ja kun niitä käyttää,
se tekee hyvää rintalihaksille..
rintalihasjumpaa aamuin illoin..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: