Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia Sergei Kuprijanovista?  (Luettu 15646 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
RiinaLaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #15 : 25.03.2013 15:51:13 »

Nosto!!!  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #16 : 02.04.2013 17:09:49 »

Kamala äijä näitten kirjoitusten perusteella!!
Millaiset naiset käyvät itseensä hoidattamassa tollasella? Tai olihan tossa jo aiemmin kuvailtu ne ketkä ei häiriinny mut...yäk
Tämä on mulle ajankohtainen siten että menen huomenna ekaa kertaa hierojalle. Toki ihan eri juttu kuin energiahoitaja mutta tällä herkkyydellä varustettuna suojaus on oltava kunnossa tod kun tuntematon koskee
Mun adrenaliinitaso nousi kun luin tätä ketjua  knuppel2
Valvira ei puutu, kukaan ei tee mitään kun tällanen seksisähläri heiluu ja "parantaa" Raivostuttavaa  tickedoff
Mun varmaan pitäis etsii se ukko käsiini että moinen kusipää tajuais jotain
Jollain sairaalla tavalla mä nautin siitä ajatuksesta että tollanen osuis kohdalle koska mä en vastais sen jälkeen seurauksista...
Pelkästään ajatus, että hädässä ja avuntarpeessa olevaa ihmistä hyväksikäytetään/rahastetaan on kuvottava ja tää tarkoittaa ihan kaikkia ns auttajia
tallennettu
aurinko70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #17 : 31.10.2013 21:52:12 »

Itselläni on pelkästään hyvin kokemuksia ja samoin monilla tuttavillani. Todella sydämellinen, läsnäoleva ja erittäin hyvä ammattitaito. Hoitaa myös hyvin vaikeita tapauksia. Venäjällä on lääketiede pitkällä, joten ei kai siellä saadussa koulutuksessa ole mitään vikaa.
Hänen hyvin voimakkaan läsnäolon tilansa ansioista tunteita ym. nousee helpommin pintaan käsiteltäväksi. Ei todellakaan luo asiakkaille tunnetiloja, vaan ne ovat jokaisen ihan omia lukittuja tunteita, jotka nousevat pintaan. Hyvin voimakasta terapiaa ja olen nähnyt aika nopeastikin muutoksia monissa ihmisissä, vaikka kokonaisprosessi tietysti kestää. Mielestäni ei tarvitse eikä kannata käydä ihan yhtä usein kuin tavallisessa psykoterapiassa tuon voimakkuuden vuoksi. Eikä siksi ehkä ihan kaikille sovikaan.

Kannattaa käydä kokeilemassa, jos itsestä tuntuu siltä. Ihmisillä on niin monenlaisia syitä terapeuttien mollaamiseen.
Itsellänikin alkoi tulla liian paljon traumoja esiin, kun kävin jonkin aikaa kerran viikossa, mutta sitten pidin taukoa. Jos tulee liikaa hoitoa/terapiaa, niin kyllä tunnetilat voi aika oudoiksikin muuttua.
tallennettu
Emigrantti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #18 : 05.11.2013 06:05:13 »

Hi, Tämäpä jännittävää. Asun USA:ssa. Kävelin töistä kotiin. Kuuntelin ylen MOT ohjelmaa. Siellä valitettiin terapeutista joka toi mieleen Sergein. Kävin hänen terapiassaan keväällä 1995. Mies sai enemmän aikaan kuin yksikään KELA:m terapeuteista oli saanut kolmeen vuoteen. Tämän seurauksena muutin maasta. Ylilyöntejä kohdallani ei tapahtunut. Olen hetero mies, joten intressejäkään ei ollut puolin eikä toisin. Sergeillä oli mielikuvitusta. Hänen jälkeensä olen hakeutunut Gestalt terapioihin USA:sa. Täällä meno onn niin lupsakkaa, etten ole terapioita kuitenkaan tarvinnut kuin nimeksi!
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #19 : 05.11.2013 23:30:10 »

Tuttu mies...tajusin minäkin heti kun MOT alkoi että kenestä on kyse. Vaikka ei minuun saanutkaan otetta, ei henkistä eikä fyysistä.

Kuinka ollakaan, nimimerkki Aurinko70, "satunnainen astroilija, viestejä". Samoin "Emigrantilla"  Grin
tallennettu
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #20 : 06.11.2013 13:17:13 »

Mutta eikö nyt olekin monen mielestä menossa jonkinlainen "paljastusten aika" maailmassa?  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: