Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Päivämäärä ja ohjaus unessa  (Luettu 7639 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« : 11.01.2011 09:55:15 »

Nyt oli aivan pakko kirjoittaa tänne, jos joku osaa hiukan kansssani analysoida tätä viime öistä unta, joka oli todella lyhyt ja ytimekäs Smiley

Heräsin uneeni yöllä 3 jälkeen.

Unessa joku ohjasi minua katsomaan sivusta tyttöä (jonka luulisin olleeni minä itse lapsena). Unessa tyttö nousi portaat ja sen jälkeen katsoi parvekkeen kaiteen yli (tyttö oli jotenkin sekavan oloinen, melkein kuin olisi halunnut oksentaa kaiteen yli). Tämän jälkeen välähti 7.3 klo.13 ja heräsin tuo päivämäärä päällimmäisenä mielessä. Kellon aika ei välttämättä mielestäni tarkoita kellon aikaa vaan jotain muuta. Päivämäärästä olen kuitenkin jokseenkin varma,että se oli oikeastikin päivämäärä.

Numerot eivät ole minulla oikein hallussa symboleina, joten osaako joku hiukan auttaa?

Aamulla tuntui, että tuo oli jokin varoitus jollaisia olen saanut silloin tällöin ja nyt olen päättänyt alkaa näitä kirjaamaan ylös, että näen millaisia asioita minulle annetaan unissani.
Jännityksellä odotan nyt tuota päivämäärää, mutta antaisiko nuo muut eli tyttö ja numero 13 vinkkiä odotanko jotain pahaa vaaraa vai hyvää tuolle päivälle?
 Cheesy


 


tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2011 13:02:47 »

Sinua selkeästi ohjattiin johonkin.Ensimmäisenä tulee mieleen tyttö,sinuna itsenä,kuten ajattelit.Onko sinulla mielikuvaa minkä ikäinen tyttö oli unessa.Jos oli lapsi vielä,niin minkälaisessa elämäntilanteessa olet tuolloin ollut,sen ikäisenä.Voisiko sieltä kautta loytyä jotain,mihin pitäisi kiinnittää huomiota.Tyttö oli sekavan oloinen,pahoinvoiva!!!

Oli se päivämäärä,maaliskuu(löytyisikö sille vuosiluku)

En ole perehtynyt isommin numeroihin.Kolmonen kuitenkin siellä vilahtelee,jotain uutta muuttuvaa,parempaa ennakoimassa?

Jospa saisit toisenlaisiakin tulkintoja vielä,niistä numeroista kuitenkin.Täällä palstallakin ne ovat jossain.  Wink
tallennettu
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2011 13:23:15 »

Kiitos sansaille,
En jotenkin löydä taaksepäin mitään 'yhtymää' itseeni sen ikäisenä tyttönä n.8-10vuotias.
Vuosilukua ei tosiaan annettu ja kuvittelinkin sen suoraan ajoittuvan tähän kuluvaan vuoteen eli tulossa olevaan päivään.
Numeroista löysin jonkin verran tietoa, kun kaivelin, mutta en oikein osaa niitä tulkita tai ymmärtää mitenkään Smiley Jotenkin tuo 13 kiinnostaa, vaikka olikin unessa 'vaisumpi' kuin tuo päivämäärä. No joka tapauksessa katsotaanpa tänä kuluvana vuonna, että koskeeko se jotenkin tuota päivää tänä vuonna.
Toivottavasti joku muukin osaa avata tuota minulle tai ainakin pohtia.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.2011 13:31:42 »

En saa Vintis,siihen unen ajatteluun potkua.Onhan siinä sellaista enneunenkin kaltaista,jota uumoilet.
Ajattelit itse päivämäärän olevan tälle vuodelle.Se oma tunne ja tieto ovat ne tärkeimmät.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2011 14:27:03 »

Mulle tuli olo, että jotain mitä olet tuon ikäisenä kokenut, tai silloin se on alkanut, se "haaste" sinussa, se jokin, mikä näkyi tytössä pahoinvointina. Ajattele itseäsi nyt henkisyyden / elämässä etenemisen kannalta, tuntuuko jossain pahaa oloa? Siitä voi löytyä avain.. Tyttö katselee parvekkeelta, tulee olo että liittyy siihen kuinka katsot elämää ja sitä kautta etenet siinä. Portaat ylös = henkinen kehitys. Numerosta 13 tuli mieleen että se voi olla 13 vuotiaana ollut juttu myös.. Tai sitten hei, tuo 13 on muutes se merkki!! Sen asian symboli ehkäpä.. voit etsiä googlesta ja täältäkin mitä juuri luku 13 tarkoittaa. Merkittävä luku se on. Se 7.3 on joku etappi, ehkä juuri se ymmärrys saapuu silloin tuosta asiasta. Tai jotain merkittävää joka ohjaa sinua parempaan vointiin.. Smiley Minäkin oon samaa mieltä, että jos oma tunne on että se on tänä vuonna niin oma tunne on tärkein. Smiley Sinuna katsoisin 7.3 olevat aspektit taivaalta, niin voi saada hyvää vinkkiä että mitä teemoja on menossa/tulossa ja millä elämänalueella. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2011 15:51:50 »

Kiitos metsänkeijullekin analysoinnista Smiley
Nyt jäi tunne, että tosiaan täytyy tytkia nuo 7.3 aspektit.
Etsin jo numerosta 13 tietoa ja toisten mukaan se on epäonnen luku ja toisten uskomusten mukaan onnen. Joka tapauksessa näyttää että se on jotenkin eri kulttien uskomusten mukaan merkittävä luku. Jos joku osaa sanoa mitä tämän takana piilee, niin helpottaa Smiley
Googletin ja löysin tällaisen kauhean 'saatanallisen' tekstin:
Toinen Illuminaatille kriittisen tärkeä luku on 13 ja sen kerrannaiset. Tämä luku edustaa äärimmäistä kapinaa perustuslaillista valtaa vastaan. Muista, että koko UMJ:en päämäärä on tuoda Antikristus, Saatanan ihminen. Siten tämä suunnitelma on pahimman lajin kapinaa Jumalaa vastaan.
Toinen oli myös vastaavanlainen:
Numero 13 on Saatanan kapinan luku ja kuvaa silmiinpistävästi luciferilaista tietoutta.

Nuo kaksi löytämääni merkitystä on jokseenkin pelottavia, kun liittyvät muka saatanalliseen asiaan. Mietinkin että jos noin on niin voisiko olla että joku lapsena alkanut 'pahaolo' päättyy johonkin puhdistumiseen 'pahasta'.
Vai pitäisikö mieluummin kaivaa tietoa molemmista numeroista erikseen eli 1 ja 3.
No joku numerooihin perehtynyt voisi myös kommentoida Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.01.2011 17:44:23 »

7+3+1+3=5

Numerologian kautta numerosta 5 voisi löytyä tietoa. Henkioppaat ja muut käyttävät varsin usein numeroita auttaakseen eteenpäin menossa henkisellä tiellä. Numeroissa on paljon viisautta.

5 on mm. ilon ja luovuuden ja lapsekkuuden luku. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #7 : 12.01.2011 11:29:34 »

Kiitos Ebenia ja Aminthir kommenteistanne numeroihin  Smiley
Tätä kautta osaankin nyt availla tuota ja tulenpas tätäkin kommentoimaan vielä, kun löydän viisauden tähän asiaan. Ehkäpä tuon päivämäärän jälkeen olen viisaampi tai ainakin tiedän oliko se päivämäärä edes Smiley Ja onneksi ei 'pahuuden' merkki pelkästään.
Nyt suuntaan vielä tuonne tähtitaivaalle katseeni.
tallennettu
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #8 : 13.03.2011 17:30:48 »

Palasinpas tähän aiheeseen, kun tuo 7.3 on nyt ohitettu.
Tähtitaivaalla minulla oli tuona päivänä Mars yhtymä aurinko (joka aloittaa minulla uuden kaksivuotisen jakson elämässäni tai luo sille pohjaa).
En kokenut mitään mullistavaa, mutta voihan ne asiat olla jotain näennäisen pieniä, johon tuo päivä minua valmisti Smiley
No sain kyllä työhaastattelun 16.3 päiväksi (1+6=7 eli 7.3)...no ehkä tämä menee ohi ilman, että pääsen täydelliseen selvyyteen Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: