Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: unien kirjoitus talteen  (Luettu 4557 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« : 28.11.2006 12:18:46 »

mä kirjaan nykyään unia sellaiseen vihkoon josta voi sitten myöhemmin niitä lueskella ja muistella painajaisia ja toiveiden täyttymis unia. suosittelen tätä kaikille sillä se on mukavaa kun ei unet jää unholaan. :Smiley. mulla on myös sellainen tapa kirjoittaa myös niiden päivämäärät ylös että pysyn ajan tasalla milloin näin minkäkin unen Wink.
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
napakettu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


rakkauden kaipuu


Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2006 12:48:20 »

Niin..tuohan on sellainen juttu jota kannattaisi vaikka kaikkien tehdä. Unet vaan meinaavat unohtua heräämisen jälkeen hyvin pian, suorastaan haihtuvat taivaan tuuliin. Unista kuitenkin näkee henkilön syvimmät ja pohjimmatkin ajatukset joita valveilla ollessaan ehkä jopa kieltää. Siksi olisi oman itsensä tuntemisen takia hyvä pitää "unikirjaa" päiväkirjamaiseen tyyliin! Smiley
tallennettu

" Vuoren huipulta löydät niin paljon onnea kuin viet sinne mukanasi"
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2006 13:59:52 »

Ilman muuta kannattaa pitaa unikirjaa-itse olen pitanyt oudoimmista unistani ja tsekkaillut vuosien paasta-AH- kuinka hyvin piilotajunta osaa ja tietaa!
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #3 : 30.11.2006 13:35:02 »

Niin..tuohan on sellainen juttu jota kannattaisi vaikka kaikkien tehdä. Unet vaan meinaavat unohtua heräämisen jälkeen hyvin pian, suorastaan haihtuvat taivaan tuuliin. Unista kuitenkin näkee henkilön syvimmät ja pohjimmatkin ajatukset joita valveilla ollessaan ehkä jopa kieltää. Siksi olisi oman itsensä tuntemisen takia hyvä pitää "unikirjaa" päiväkirjamaiseen tyyliin! Smiley
jos toi pitää paikkansa niin unien perusteella olen tosi outo
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
napakettu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


rakkauden kaipuu


Profiili
« Vastaus #4 : 30.11.2006 19:22:18 »

ei unia tulkitakaan sellaisenaan kuin ne nähdään. Unet ovatkin välillä aivan hulluja, suorastaan naurettavia, ja tuntuvat silti luonnollisilta. Lainaa tai osta joku unikirja niin voit tulkita uniasi. Itselläni on "suuri suomalainen unikirja" se on mielestäni ihan hyvä tai paras joka tähän mennessä tullut vastaan.
tallennettu

" Vuoren huipulta löydät niin paljon onnea kuin viet sinne mukanasi"
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #5 : 01.12.2006 14:42:35 »

oon mä joitakin unikirjoja lukenu mut niistä ei saa paljoakaan irti. tietäiskö kukaan ketään unien tulkkaajaa tai tosi tosi hyvää unikirjaa.
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
napakettu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


rakkauden kaipuu


Profiili
« Vastaus #6 : 04.12.2006 17:28:52 »

No kokeile tuota aikaisemmin mainitsemaani kirjaa, musta se on aika selkeä. Tietenkin tulkitseminen vaatii miettimistä ja pähkäilyä ...yritystä vain Wink
tallennettu

" Vuoren huipulta löydät niin paljon onnea kuin viet sinne mukanasi"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: