Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ufoja?  (Luettu 37428 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #15 : 07.07.2006 11:10:09 »

Nuorena luin innokkaasti mm. Tapani Koivulan kirjaa Ufojen kosminen viesti ja halusin olla ufokontaktihenkilö ihan vapaaehtoisesti. Myöhemmin tuntui etteivät kaikki ufot olleetkaan ihan kilttejä vaan tulivat kiusaamaan lapsiani, jolloin naarastiikerini heräsi minussa ja "ajoin" kaikki oliot sinne mistä olivat tulleetkin. Ja sehän tepsi. Meidät jätettiin rauhaan tai ainakin siltä tuntui.

Nykyään minulla ei oikeastaan ole enää minkäänlaista mielenkiintoa ufoja tai olioita kohtaan. Tunne, joka yöllisestä "kohtaamisesta" nousi oli kiukunsekainen uhma. Olenkohan jotenkin traumatisoitunut? Ps. Tällä kertaa ei ollut edes lapset kotona.
tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #16 : 07.07.2006 11:43:16 »

Maapallo on maailmankaikkeuden matalin planeetta tällä hetkellä. Sen henkistä ja energeettistä tasoa ollaan nostamassa, koska maapallon matalat eneriat tavallaan häiritsevät muuta maailmankaikkeutta.

Koska tämä on matala planeetta, ihmisten tietoisuuskin on erittäin matala. Ihmiset ovat mystifioineet tämän ufo-asian. Me olemme osa maailmankaikkeutta, siis yhteydessä noiden muiden galaksien ja niillä olevien planeettojen asukkaiden kanssa (siis öiseen aikaan, kun sielumme matkailee pitkin maailmankaikkeutta). He ovat eri näköisiä kuin me, joten he eivät voi tällä hetkellä näyttäytyä ihmisille, koska se tietäisi hengenmenoa. Toivottavasti tämän sukupoleven vaihduttua ja uusien henkisesti tietoisten lasten synnyttyä maan päälle tilanne muuttuu, ja voimme ottaa vastaan sen avun, jota he voisivat tarjota.

Ketän heistä ei tarvitse pelätä tällä hetkellä, koska KAIKKI on muuttunut maailmankaikkeudessa, jossa virtaa tällä hetkellä puhtaan rakkauden energia. Uusi aika (josta on puhuttu vuositolkulla henkisessä kirjallisuudessa) on nyt todella alkanut, jos ihmiset vain haluaisivat ja pystyisivät ottaamaan tätä uutta tietoa vastaan.

tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #17 : 07.07.2006 11:48:35 »

Nuorena luin innokkaasti mm. Tapani Koivulan kirjaa Ufojen kosminen viesti ja halusin olla ufokontaktihenkilö ihan vapaaehtoisesti. Myöhemmin tuntui etteivät kaikki ufot olleetkaan ihan kilttejä vaan tulivat kiusaamaan lapsiani, jolloin naarastiikerini heräsi minussa ja "ajoin" kaikki oliot sinne mistä olivat tulleetkin. Ja sehän tepsi. Meidät jätettiin rauhaan tai ainakin siltä tuntui.

Nykyään minulla ei oikeastaan ole enää minkäänlaista mielenkiintoa ufoja tai olioita kohtaan. Tunne, joka yöllisestä "kohtaamisesta" nousi oli kiukunsekainen uhma. Olenkohan jotenkin traumatisoitunut? Ps. Tällä kertaa ei ollut edes lapset kotona.

Sininen enkeli! Nuo tuntemukset ovat todella tuttuja myös minulle. Jouduin yhdessä vaiheessa todella pahaan ryöpytykseen. Shocked Olin juuri alkanut avautua ja sain osakseni todella paljon kiinnostusta muilta roduilta. Minuakin alkoi suorastaan ottamaan päähän, etten itse yhtään pystynyt kotroloimaan noita kohtaamisia- vaan minut otettiin mukaan aina, kun heille vain sopi. Olin välillä tosi väsynyt. Koin olevani vain "käyttötavaraa" karkeasti sanottuna. Lisäksi minua alkoi ärsyttää, että minua vietiin niin, etten enää päivätajunnassa muistanut reissuja ja kohtaamisiani. Aamulla ihollani saattoi olla merkkejä noista reissuista mutta mitään selkeää muistikuvaa ei.
Pyysinkin sitten mahdollisuutta saada lähteä mukaan oman tietoisuuteni kanssa. Se oli kyllä vielä "traumaattisempaa" kuin se unohtaminen, joten luovuimme siitäkin. Eli nykyään lähden tapaamaan heitä astraalitasolle unessa. Joskus muistan selkeästi nämä kohtaamiset.

Esimerkiksi heräsin yksi yö siihen, että ystävällisen vanhan miehen näköinen humanoidi seisoi sänkyni vieressä ja katseli vain minua. Ajattelin vain, että jaahas, ja käänsin kylkeä.
Nykyään koen, että tilanne näiden kohtaamisten aikana on rauhoittunut ja tasoittunut, jollain tasolla vakiintunut. Saan rauhaa, jos sitä tarvitsen jne. En tiedä, mitä on tapahtunut, jotta tilanne tähän pisteeseen on saatu.

En tosiaan kyllä ymmärrä ihan tarkkaan, miksi näitä kohtaamisia minun kohdallani tapahtuu... En ole saanut mitään selkeää tehtävää tai motiivia, miksi. Mutta nykyään nämä kohtaamiset ovat enemmän kuin vanhojen tuttujen tapaamisia erilaisissa paikoissa. Koen kyllä myös, että minusta pidetään huolta esim. sairastaessani anemiaa -minä heräsin kesken kaiken yöllä aluksessa jossa olin tipassa jne. Huh

Tapasin Rauni-Leena Luukasen joskus kymmenen vuotta sitten ja hän sanoi minulle, minun olevan yksi heistä... En tiedä kenestä...

Olisiko Sunflowerilla minullekin jotain neuvoa/tietoa? (kysyn nyt hyvin arasti... ja varovaisesti...)  Huh

 smitten

Koen vähän olevani kuin linnunradan liftari  Wink
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #18 : 07.07.2006 11:59:01 »


Minusta sinun on lähes turha kysyäkään sitä. Jos sinusta tuntuu siltä, että kaipaat juttu kaveria asian tiimoilta ota ihmeessä yhteyttä  Smiley!! Minulla ei ole itselläni ollut ufokokemuksia, mutta jaa sinä omaasi, jos vähänkään tunnet sen tarpeelliseksi Smiley.
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #19 : 07.07.2006 12:17:52 »

Jaahas, täällä taitaa olla moniakin "kosmisia vaeltajia"  Wink

Itselläni alkoi, noin 4 v sitten ensimmäinen avautuminen, eli unessa, minua tuli moikkaamaan, erittäin karkeasta ulottuvuudesta, ufo, keskellä leikkipihaamme, nämä nk kaverit eivät ollenkaan olleet kivoimmasta päästä ja muutaman kerran, he yrittivätkin unien kautta minua kiusotella.

Korkeasti kehittyneet, älykkäät ja myös rakkaudelliset, ystävämme, ei todellakaan kulje millään "peltiufoilla" jossa isot pultit, tai isot valonheittimet Cool

Vertausta voi tehdä, katsomalla "aluksen" tekniikkaa ja yleishenkeä  Smiley

Unen kautta minua on myös viety "hoitoon" alukselle, jossa tunnistan myös käyneeni monesti ihan meditaation aikana.

Esim, sain lisäenergiaa, mennessäni makamaan kapselimuotoiseen, vähän kuin kokovartalosolarium, vieressä oli pöytä jossa erilaisia säätönappuloita ynm

Matka ei pelottanut laisinkaan, vaan olo oli hyvä tuon jälkeen, muistan myös minkä näköinen olen ja mitä siellä aluksella teen  Smiley

Olen tavannut ihan fyysisellä tasolla näitä muiden aluksien porukkaa, ja toiset ovat kivoimpia ja toiset eivät niinkään kivoja.

He ovat kuitenkin esiintynyt ihan fyysisenä ihmisenä  Smiley

Olen myös nähnyt "ufoja" ilmassa (voi näkyä myös valopalloina kaukana) ja myös pilvimuodostelmia jota jään ihmettelemään.

Yhdessä vaiheessa minuakin pidettiin kävelevänä antenniasemana mutta sain nekin kuriin energiahoitajani avulla, joten, kannattaa pitä kenttänsä/chakrat puhtaana, säännöllisesti.

Katsoin myös tuon Jodien Fosterin elokuva ja olen nähnyt astraalitasolla humanoidin, seisovan vierelläni, josta meinasin säikähtää kun olin irtaantumassa kehostani.

Tosin tämä humanoidi oli kyllä ystäväni  Grin

Uskon ihan vakaasti, että meistä jokaisella on kokemuksia muista ulottuvuuksista, sielumme matkalla, mutta kenties nyt olemme herkistyneet tunnistamaan heitä, pelkäämättä.

Uskon että he ovat kiinnostuneet ihmislajista ja sen toiminnoista, tutkivat meitä mielenkiinnolla ja seuraavat elämää muutenkin maaplaneetalla.

Jos tuntuu että olette häiriköinnin kohteena, kannattaa pyytää iltahiljentymisen aikana apua oppailta ja muutama "suojelijan" vierellenne, niin voi tuo tilanne rauhoittua.

Itse olen pyytänyt apua ihan oman "alukseni" porukasta, suojelijoita jos tuntuu että olen liian suuren kiinnostuksen kohteena.

Moni meistä on muilla tasoilla mukana auttamassa maaplaneetta ja joskus satumme muistamaan tämän ulottuvuuden ja sen ulottuvuuden minäni  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006 12:20:21 kirjoittanut *Pia* » tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #20 : 07.07.2006 13:04:01 »

*Pia* on oikeassa, että tuolla muualla on kuin Star Wars -elokuvassa. Siellä on tosiaan ns. lentäviä lautasia, laser-aseita jne.

Nämä muiden planeettojen asukkaat ovat ET:n näköisiä, ufo-miehen näköisiä, jonkinlaisen ihmisen-eläimen yhdistelmiä, osin rumia, joten ihmiset pelästyisivät, jos he näkisivät heidän tallustelemassa täällä  maan päällä. Kun he ovat tulleet tervehtimään minua, he ovat usein pukeutuneet jonkinlaiseen viittaan, kypärään tms., koska pelkäävät, että pidän heitä rumina. Joskus olen ajatellut, että minkähän näköisenä he pitävät minua!

*Pia* on lisäksi oikeassa siinä, että ihminen voi kieltää heitä tulemasta, jos nämä tapaamiset jotenkin häiritsevät.

Nyt kun portit ovat auki, sielut matkustelevat alkuperäisille kotiplaneetoilleen moikkaamaan sukulaisiaan. Olen tavannut henkilöitä, jotka ovat alkaneet kaivata liikaa "kotiinsa", kotiplaneetalleen ja sitten heillä on ihmisinä ollut täällä vaikeaa. Heidän sielunsa kaipaa jonnekin, eivätkä he tajua minne. Näitä ihmisiä on kehoitettu rajoittamaan tätä matkustelua maailmankaikkeudessa.

*~*astraali*~* on kotoisin toiselta puolelta maailmankaikkeutta. Hän on kotoisin planeetalta, joka sijaitsee 500 miljoonan valovuoden päässä maapallolta. Sielusi on erittäin korkeatasoinen, kuten itsekin tiedät. Olet tullut maan päälle oppimaan ihmisen elämää, ja tämä on ollut sinulle usein erittäin vaikeaa. Nyt kaikki muuttuu, koska voit vihdoinkin toteuttaa itseäsi sellaisena kuin olet. Sinun tietoisuuttasi on alettu avata ja olet erittäin korkeatasoisessa koulutuksessa henkimaailmassa. Sinusta voisi tulla tällainen uuden ajan opettaja, jollaisena tavallaan jo toimit näillä sivustoilla. Minkälainen planeetta tämä hänen kotiplaneettansa on? Rakauden ja suvaitsevaisuuden planeetta. Tämä planeetta on erittäin korkeatasoinen kaikella tavalla. Tämän vuoksi *~*astraalilla*~* on ollut ajoin vaikeaa täällä maan päällä, koska hän ei ole ymmärtänyt ihmisten käytöstä.

Maan päällä on ihmisinä paljon sieluja muilta planeetoilta. Samoin enkelisieluja harjoittelemassa ihmisen elämää. Myös joitain erittäin korkeatasoisia valo-olentoja on inkarnoituneena maan päällä. Ihminen ei tiedä koskaan, kehen hän on törmännyt, joten on parempi olla äkkiseltään arvostelematta ketään ihmistä.

tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68



Profiili
« Vastaus #21 : 07.07.2006 13:12:31 »

Kiitos Sunflower, kuljetaan samoissa ajatuksissa.

Itse koen, että olemme ottaneet tehtäväksemme saavuttaa kosmista rauhaa myös tänne maaplaneetalle, ja niin se vaikuttaa myös kosmisella tasolla, täällä maaplaneetalla asustaa ja tallustelee monesta eri planeetoista ihmisiä  Smiley

Sopetuminen ihmiskehoon voi olla todella haastava niille, jotka ovat tottuneet inkarnoitumaan korkeampivärähteisiin planeettoihin.

Joten, rauhaa olemme tänne tuomassa ja opettelemassa!  smitten

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 07.07.2006 13:13:43 »

Eräänäkin nuoruuteni iltana olin tulossa kotia päin,
kun huomasin yläviistoon edessäni
ohuen pilvikerroksen takaa
loistavan pyöreähkön kuutamon.

Myöhemmin, useita tunteja myöhemmin, se "samainen" kuu vasta nousikin iltataivaalta...

Minulla on hyvin samankaltaisia kokemuksia kaksi. Myös joskus vuosia vuosia sitten, teinityttönä ollessani satuin iltasella katsahtamaan keittiön ikkunasta taivaalle, kun näin sellaisen oudon hohtavan vaaleanpunertavan pilviharsomuodostelman. Sitä katsellessani se "harso" ikäänkuin aukeni ja sen takaa tuli esiin sellainen alailmoista katsottuna n. jalkapallon kokoinen todella kirkas valopallo joka liikkui hetken hyvin nopeasti sivusuuntaan ja katosi aivan yllättäin, yhtä yllättäin kun oli ilmestynytkin.

Toisen "valopallon", joka ei myöskään ollut kuu, meteoriitti, pallosalama tms. näin yöllä herätessäni omaan huutooni. Huusin mieheni nimeä ja heräsin istuvassa asennossa sängyltäni. Shocked Olo oli todella merkillinen ja katsahdin ulos ikkunasta ja siellä hetken ajan hohti sellainen todella kirkas valopallo joka vain salaman nopeasti katosi.  :Smiley

Unissa on myös ollut lukuisia kohtaamisia, näiden "avaruuden asukkien" kanssa. Ihan jo pikkutyttönä näin sellaisia "lääkäriunia", jotka aikuisena vasta tajusin kohtaamisiksi...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 07.07.2006 13:18:46 »

Maan päällä on ihmisinä paljon sieluja muilta planeetoilta. Samoin enkelisieluja harjoittelemassa ihmisen elämää. Myös joitain erittäin korkeatasoisia valo-olentoja on inkarnoituneena maan päällä. Ihminen ei tiedä koskaan, kehen hän on törmännyt, joten on parempi olla äkkiseltään arvostelematta ketään ihmistä.

Aivan.  smitten angel
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #24 : 07.07.2006 16:04:50 »

*~*astraali*~* on kotoisin toiselta puolelta maailmankaikkeutta. Hän on kotoisin planeetalta, joka sijaitsee 500 miljoonan valovuoden päässä maapallolta. Sielusi on erittäin korkeatasoinen, kuten itsekin tiedät. Olet tullut maan päälle oppimaan ihmisen elämää, ja tämä on ollut sinulle usein erittäin vaikeaa. Nyt kaikki muuttuu, koska voit vihdoinkin toteuttaa itseäsi sellaisena kuin olet. Sinun tietoisuuttasi on alettu avata ja olet erittäin korkeatasoisessa koulutuksessa henkimaailmassa. Sinusta voisi tulla tällainen uuden ajan opettaja, jollaisena tavallaan jo toimit näillä sivustoilla. Minkälainen planeetta tämä hänen kotiplaneettansa on? Rakauden ja suvaitsevaisuuden planeetta. Tämä planeetta on erittäin korkeatasoinen kaikella tavalla. Tämän vuoksi *~*astraalilla*~* on ollut ajoin vaikeaa täällä maan päällä, koska hän ei ole ymmärtänyt ihmisten käytöstä.
smitten  smitten  smitten

En tiedä kuka olet... Sunflower... mutta et usko kuinka oikeaan osuit... Kiitän sinua vilpittömästi tästä varmistuksesta! Tiedät, että ihmisen sanat ovat rajallisia, joten lue rivien välistä...

Tosiaa sanoit niin monta täysin paikkansa pitävää asiaa -että kylmät väreet eivät lakkaa kulkemasta ihollani.

Minulle on henk.koht. ollut TODELLA vaikeaa sopeutua tähän ihmisen kehoon ja rajallisuuteen. En oikeasti ole käsittänyt sitä, miksi meidän pitää syödä, juoda, pukeutua, kulkea ovista jne. Se on aina tuntunut kamalan hankalalle. Olen kohdellut ruumistani huonosti, koska en ole pitänyt siitä. En ole oppinut rajoittamaan esim. syömistä/juomista -olen koko ajan ääripäissä; syön liikaa tai olet anorektinen jne.
Olen verbaalisesti lahjakas mutta sanat ovat liian hitaita.
Jatkuva kaipaus jonnekin... Välillä järkyttävän suuri ahdistus ja ahtaanpaikan kammo tässä ruumiissa, tällä planeetalla.
Tietoisuus siitä, että olen elänyt joskus toisin... Siksi olenkin jo ajatellut tulleeni tänne jostain muualta.

Ja tuo rakkaus ja suvaitsevaisuus. En kykene tuomitsemaan ketään tai mitään. Olen välillä ajatellut, että puuttuuko minusta jotain, koska minulle mikään ei ole täysin pahaa tai negatiivista. Olen miettinyt sitä, että onko se jollain tasolla jopa välinpitämättömyyttä minulta, koska en kykene siihen.
Ihmisyyttä olen opiskellut kovalla kädellä KUNNES yhtenä päivänä vain oivalsin, että jukolauta, minä olen syntynyt tänne ihmiseksi opiskelemaan tätä ihmisyyttä. Siitä ei ole minulle mitään hyötyä, jos yritän kieltää itseltäni tämän oppimisen mahdollisuuden! Olen opetellut nauttimaan ruumiistani ja itsestäni tällaisenaan. Olen hirvittävän kiinnostunut muista ihmisistä ja ihmisyydestä; miksi me toimimme näin ja näin. Miksi me olemme tällaisia jne. Tuon oivalluksen jälkeen olen ollut enemmän tasapainoinen ja elämäni on lähtenyt parempaan suuntaan.

Toisaalta -kuten tuonne jonnekin kirjoitin- minulla ei ole ollut lupaa käydä meedioilla tms. Olen kokenut olevani kuin "pandooranlipas", jota ei saa vielä avata. Että minussa on jotain sellaista, jota en itsekään ole saanut vielä tietää ja joka on pidetty minulta ihan tarkoituksella poissa päivätajunnastani. Eli kaikki yritykseni mennä kurkkaamaan "tulevaisuuteen" tai itseeni on järjestelmällisesti mennyt mönkään. Silti minulle on annettu ripoittain tietoa ja visioita elämästäni, jotta olen jaksanut mennä eteenpäin enkä ole turtunut tämän maallisuuden alle.

Ja hauskaa tuosta minun tehtävästäni "opettajana"... Olen tehnyt sitä koko elämäni ajan... Olen aina ollut keskustelujen aloittaja ja nostanut aina vaikeitakin asioita päivänvaloon. Olen pitänyt ensimmäisen "ufo-luentoni" koulussa jo yläasteella. Samoin olen saanut yllättäviltä tahoilta sanomaa siitä, että tulen toimimaan ko. tehtävissä näissä asioissa. Lisäksi tuo nykyinen tehtäväni liittyy juuri tuohon suunnan näyttämiseen ja opettamiseen; herättelyyn ja aika kärjistetyllä tavalla keskustelujen nostamiseen uudelle tasolle. Joudun laittamaan itseni aika suureen "likoon" ja siksi täälläkin tuosta elämäntehtävästä olen keskustellut.

Toinen jännä juttu vielä; ystäväni sanoi minulle ihan paripäivää sitten, että minun seurassani hänelle tulee aina sellainen olo, että elämässä on hyvää ja jos hän meinaa sanoa jotain negatiivista; hänelle tulee sellainen olo, että asian voisi sanoa muullakin tavalla ja hän joutuu muuttamaan sanojaan. Olin vähän ihmeissäni, koska en pidä itseäni edes mitenkään erityisen yltiöpositiivisena... enkä tosiaan tuomitse edes muita, jos muut ajattelevat asioista eritavalla. Ja kyllä minultakin ärräpäitä pääsee suusta...  Embarrassed  knuppel2

Ja yhdyn muutenkin sanoihisi tästä uudesta ajasta... Se näkyy niin voimakkaana esim. tämän intuition syklin muuttumisena ja ihmisten muuttuvissa elämissä. Itsekin ratsastan siellä muutoksen aallonharjalla elämäni kaikilla osa-alueilla!

Ja kiitos Sunflower vielä siitä vahvistuksesta, että olen menossa oikeaan suuntaan ja kiitos siitä, että annoit minulle jotain todellista siitä "oikeasta kodistani" tähän arkiminäänikin! Ymmärrän nyt, että lipas on avattu ja minulla on mahdollisuus aloittaa työni.
Kiitos.
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #25 : 07.07.2006 16:42:35 »

On ihan pakko vastata hieman toiselta näkökulmalta. Minä pelkään humanoideja ja ufoja. Ajatuskin saa karvani nousemaan pystyyn. Ennen olin kovinkin innostunut aiheesta, mutta nykyään mieluummin viittaan kintaalla, siksi koska pelkään. En ajattele humanoidien olevan pahoja, en vain yksinkertaisesti haluaisi olla heidän kanssaan tekemisissä. En tiedä miten trauma on mahtanut syntyä, näin vain on.  crazy2

Ja vielä tuosta, että tuntee kuuluvansa jonnekin muualle, kuin siihen fyysiseen maailmaan ja kehoon jossa elää. Ihan tutulle tunteelle tuo kuulostaa. Itse tunnen kaipuuta vain olla olematta fyysinen, tavallaan tarkkailla kaikkea ulkopuolelta  ja liikkua vaivattomasti ilman fyysisiä rajoitteita.  smitten Lapsena minulla oli usein tunne, että leijun enkä tuntenut olevani fyysisessä kehossani tai siellä missä sillä hetkellä olin kehoineni, vaikka kaiken järjen mukaan olin siellä missä kulloinkin olin.. Tuo tunne on kadonnut, mutta kaipuu irtautua on ja pysyy.  Wink Lienenkö sitten siirtynyt tänne muualta, vai onko kysymys ihmisen peruskaipauksesta olla siellä missä ei ole. :Smiley

Näitä juttuja lukiessa tulee hieman ristiriitainen olo.

tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #26 : 07.07.2006 16:48:49 »

Hei.
Pakko kommentoida tuota valopallo - juttua. Me näimme ystäväni kanssa sellaisen keskellä talvi-iltaa. Se tuli ikään kuin eteenpäin taivaalla ja katosi äkkiä. Sille ei ole mitään loogista selitystä.
Välillä on sellainen olo, että kuvittelinkohan kaiken?!
Pitääkin soittaa ystävälle ja varmistaa juttu.
Olen aina pelännyt kamalasti ufo-juttuja. Lapsena kai tuli ulos sellaisia televisio-ohjelmia, jotka saivat minut yliherkäksi. Pelkään vieläkin. Tämä kirjoittaminenkaan ei ole herkkua. Tosin on kiva saada purkaa pelkoa.
Olen joskus nähnyt pari unta, jossa avaruusalukset ovat lennelleet ilmassa, eivät kuitenkaan ajaneet takaa. Herätessä olo on ollut ahdistunut.
Uskon kyllä "yliluonnollisiin" asioihin. Äitini näkee enneunia yms ja minulla on muuten vain aivan hassu kyky aistia esim. jos joku minulle tärkeä ihminen tulee pian astumaan samaan tilaan.

Huh. Pitäisi päästä tälläisesta naurettavasta pelosta. Ehkä se liittyy juuri heidän oletettuun ulkonäköönsä. Siinä todella on jotain pelottavaa. Minua ahdistaa ajatus, että ylipäätään joku henki tms. tarkkailee minua, vaikka olisikin hyväntahtoinen. Olen niin herkkä, että en kestäisi minkäälaista kohtaamista. Pelottaa...

SuPi
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006 16:58:36 kirjoittanut SuPi » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
astraali
Vieras
« Vastaus #27 : 07.07.2006 17:18:41 »


Huh. Pitäisi päästä tälläisesta naurettavasta pelosta. Ehkä se liittyy juuri heidän oletettuun ulkonäköönsä. Siinä todella on jotain pelottavaa. Minua ahdistaa ajatus, että ylipäätään joku henki tms. tarkkailee minua, vaikka olisikin hyväntahtoinen. Olen niin herkkä, että en kestäisi minkäälaista kohtaamista. Pelottaa...

SuPi

Hei SuPi!
Voin iloksesi kertoa, ettei sinua saa lähestyä ilman sinun omaa lupaasi. Varmasti sinua tarkkaillaan -kuten meitä kaikkia mutta kenelläkään taholla -varsinkaan humiksilla ei ole oikeutta rikkoa sinun vapaata tahtoa. Tämä tarkoittaa sitä, että sinä itse päätät sen, milloin olet valmis kohtaamaan ja kenet. Tämä on 100%:n varmuus, joten pelkäät turhaan.
Pelko itsessään vetää puoleensa harmaata, joten luovu pelosta ja ole luottavainen -sinusta pidetään huolta!
 smitten
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #28 : 07.07.2006 17:23:21 »

 smitten
Hassua. Tuon kuuleminen helpotti jo aivan hirmuisesti!  Smiley Kiitos
Jotenkin ihanaa ja lohduttavaa löytää sivusto, joka on täynnä omaperäisiä ja henkeviä ihmisiä.   angel
Ja tässä kaikessa on se hyvä puoli, että jokainen saa uskoa siihen mihin haluaa uskoa.
Vapaus on ihana asia

SuPi

 
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
härkä-69
Vieras
« Vastaus #29 : 07.07.2006 18:36:55 »

Kuule Astraali, luulenpa että meillä on paljonkin yhteistä. Muakin välillä pännii, kun en saa mielestäni riittävästi tietoa ja tiedonjano on niin kova mulla. Joskus tekee mieli heittää hanskat tiskiin ja sanoa kaikille että pitäkää sitten universuminne omana "leikkikenttänänne", kun kerran mua ei huolita siihen mukaan. Ihan kuin mulla ei ois mitään sanomista mihinkään, kaikki pitää vaan ottaa vastaan niinkuin tuolta ylhäältä annetaan. Jaa no, mähän olen se uhmakas Lilith vaan..
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: