Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 164235 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #135 : 23.10.2006 12:52:37 »

Nyt minä punastuin   :Smiley

Hm... en ole vielä ihan sinut omien voimavarojeni kanssa, mutta ainakin minulla on voimakas "kuudes aisti" ja hyvä psykologinen silmä. Äitini näkee enneunia.
Pystyn aistimaan kyllä joitain tulevia asioita... Olen kuitenkin sen verran epävarma nuori neiti vielä, että uskon lahjojeni vielä parantuvan  Smiley
Luovia lahjoja (kuvataide, musiikki jne.)minulla on kyllä kasapäin, muttei sitä maalaisjärkeä ollenkaan  Cheesy  uglystupid2

...minun pitäisi löytää tasapainoa enemmän. Olen vähän sellainen levoton...tuhkimo  Grin
« Viimeksi muokattu: 23.10.2006 12:59:41 kirjoittanut Lion paradoxal » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #136 : 23.10.2006 20:49:26 »

Tässä mun öögat

ja sopivasti eli vain hiukan kätketty hiustupsun taakse.

Jossain astrokirjassa puhuttiin skorpionien viihtyvän aurinkolaseissa, koska monet "pelkäävät" heidän "läpitunkevaa" katsettaan. Joskus on tullut minullekin kommenttia, että ihan kuin katseeni näkisi sieluun asti -- mut niinhän se näkeekin (hyvänä päivänä)  Wink
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #137 : 25.10.2006 12:29:59 »

Juu, Nomadi, sinulla on läpitunkeva katse skorpioni-tyyliin  coolsmiley
Salaperäinen ja kiintoisa  Smiley
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #138 : 11.11.2006 23:56:01 »

Anteeksi, tulen taas tänne mulkosilmieni kanssa, mutta mieltäni on askarruttanut se, että mikä oikein tekee ihmisestä sellaisen vaikeasti lähestyttävän näin astrologisessa mielessä Smiley?

Mitkä yleensäkin vaikuttavat ulkonäköön? Ykköshuone? Askendentti?

Kuten jo aiemmin mainitsin tässä ketjussa, niin omalta osaltani tästä tunteettomasta katseesta on ollut jopa harmia. Ihmiset tulkitsevat ihan väärin. Silloinkin kun itseä hymyilyttää sisältäpäin, niin siitä huolimatta ulkokuori pysyy viileänä ja vakavana. Olen oikeasti hyvin lämmin persoona ja mahdoton romantikko. Oi, jos näyttäisi kiltimmältä niin immeiset tulisivat mieluummin tykö...

(http://img.photobucket.com/albums/v296/Roxsheena/eyes2.jpg)

Ykköshuoneeseen ovat pakkautuneet Uranus (nouseva planeetta), Saturnus, Neptunus sekä Vesta. Kaikki ovat kauriin merkissä. Ascendentti puolestaan on joukkarissa.

Kertokkee tekin kokemuksistanne :3. Intimidating looks, anyone?





tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
the_planet
Vieras
« Vastaus #139 : 12.11.2006 13:38:07 »

Viimeksi eilen äitini mailasi uuden miesystävänsä mielipiteitä silmistäni.  Tämä mies on katsellut äidin seinällä oleva kuvaani ja kokenut, että silmissäni on varmasti jokin kamera, koska hänestä tuntuu, että seuraan häntä katseellani. Kuulemma terävät ja auktoriteettiset (mitä se sitten ikinä tarkoittaa) silmät. Mies myös sanoi, että häntä jännittää minun tapaaminen, koska hän jännittää silmiäni. Tähän voisin yhdistää nousuneitsyeni tarkkuutta...

Eikä hän ole ollut ainoa. Itse en osaa silmiäni katsoa sillä silmällä, että mitä ne näyttäisivät.

Noh, myös kavereiltani olen kuullut, että silmistäni näkee heti vihan  :Smiley

Olen aina ollut sitä mieltä, että silmät kertovat paljon. Tai ylipäätään katse.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #140 : 12.11.2006 13:43:07 »

Kuten jo aiemmin mainitsin tässä ketjussa, niin omalta osaltani tästä tunteettomasta katseesta on ollut jopa harmia. Ihmiset tulkitsevat ihan väärin. Silloinkin kun itseä hymyilyttää sisältäpäin, niin siitä huolimatta ulkokuori pysyy viileänä ja vakavana. Olen oikeasti hyvin lämmin persoona ja mahdoton romantikko. Oi, jos näyttäisi kiltimmältä niin immeiset tulisivat mieluummin tykö...

Minusta sinulla on todella kauniit silmät, eivätkä todellakaan näytä tunteettomilta. Ehkä hiukan ujoilta ja jopa säikyiltä. Minusta ne kertovat paljon, ihan kuin ne haluaisivat tulla halaamaan  Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #141 : 12.11.2006 14:13:00 »

Ihan pakko laittaa nämä... Tässä ovat roihuavan   aurinko leijona,  askendentti skorppari-ystäväni silmät... Tuossa kuvassa hän hymyilee, ei uskoisi?! Näkisittepä, kun hän suuttuu... Isot silmät suorastaan pullahtavat ulos ja poraavat reiän jähmettyneellä katseellaan..! Shocked Shocked
 Grin
tallennettu
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #142 : 12.11.2006 16:09:46 »

Hienoa kun ollaan saatu mielenkiintoista keskustelua aikaiseksi ^^! Olisi kiva kuulla myös oletteko huomanneet yhteyksiä planeettojen ja merkkien vaikutuksiin intensiivisissä katseissa.

Lainaus käyttäjältä: Sign9
Mihinkä kellonaikaan olet syntynyt?

Mannisen systeemillä saatat edustaa ns. Lumikki tyyppiä, jolla on kaikki kolme väriä (hänellä on ihan oma systeeminsä) Punaisen värin saat täysikuusta, joka edustaa punaista, Valkoisen kevät aurinkomerkistä, ja jos olet syntynyt yöllä, se kai antaisi sulle ripauksen mustaa.(hänellä on tälläinen kiehtova kolmijako)

Minusta tuo lumikki-tyyppi juttu oli harvinaisen osuva. Ensiis tosin tiedä tuota sun syntymäkellonaikaa...
Olen syntynyt kolmen jälkeen yöllä (klo 03:40). Jos syntyy ennen auringonnousua, niin lasketaanko se yöksi myös astrologisesti? Huih, kuulostaa jännältä tuo Lumikki-tyyppi (ja olen aina rakastanut sitä satua n__n). Kiitos, Sign9, mielenkiintoista  smitten. Nyt kiinnostaa ihan mahdottomasti lukea lisää tuosta Lumikki-tyypistä.

Lainaus käyttäjältä: the_planet
Minusta sinulla on todella kauniit silmät, eivätkä todellakaan näytä tunteettomilta. Ehkä hiukan ujoilta ja jopa säikyiltä. Minusta ne kertovat paljon, ihan kuin ne haluaisivat tulla halaamaan
Kiitos ^^. Olen ujo ja arka olento, jännää kun se sittenkin paistaa joskus läpi. Hmm, tykkäisin kyllä kovasti halia ihmisiä, mutta arkuuttani en siihen pysty. Oman siskonkin halaaminen on välillä tosi hankalaa. Olen jotenkin tottunut siihen ettei tunteita saa näyttää Sad.

Lainaus käyttäjältä: Gmusic
Roxsheena todella erikoisen kauniit silmät  smitten Wink smitten Katseesta en nyt oikein saa irti mitään. aika huvittavaa että mietin että ilkeänkö kirjoittaa näin mutta sitten luin sinun omaa tekstiäsi ja kappas siellä lukikin näin

Lainaus
iin omalta osaltani tästä tunteettomasta katseesta on ollut jopa harmia

pitääpä laittaa ehkä itsekkin tilluttimet tänne, kun niitä aina jaksaavat kehua.  2funny ite en niiissä mitään erikoista koe
Voi kiitos ^^~. Olen silti aina kaivannut sinisten silmien perään. Nämä tummat kun ovat hyvin epäkäytännölliset vaikkapa vastakkaista sukupuolta tarkastellessa Grin. Aina ne huomaavat kun kaksi suurta, tummaa silmää vilkuilevat. Laita sinäkin omasi, ihmisten silmät ovat aina jännittäviä Cheesy.

tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Irish
Vieras
« Vastaus #143 : 12.11.2006 16:44:51 »

Tässäpä vielä minunkin silmiäni... :Smiley Eli vakavan naaman silmät ja hymyilevät silmät. Ihmiset sanovat usein että minulla on sellaset viekkaat ja lempeät silmät, ilmeikkäät. Onko teidän mielestänne kaksosen silmät?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #144 : 12.11.2006 16:51:37 »

Lainaus
Olen syntynyt kolmen jälkeen yöllä (klo 03:40). Jos syntyy ennen auringonnousua, niin lasketaanko se yöksi myös astrologisesti? Huih, kuulostaa jännältä tuo Lumikki-tyyppi (ja olen aina rakastanut sitä satua n__n). Kiitos, Sign9, mielenkiintoista  . Nyt kiinnostaa ihan mahdottomasti lukea lisää tuosta Lumikki-tyypistä.

en minä tiedä onko hän siitä kirjoittanut...no, sinun tunnussanasi (  Wink ) menisi sitten näin Mannislaisittain:

White Sun, Red Moon, Black Sky... Cool

Suositus: pidä pukeutumisessasi ripaus mustaa, kuin suojavärinä...tuo sky-väri lienee näistä se pintakerros. Täysikuu on hienohelmainen taiteilijasielu jolle on tuo väri punainen (vain täysi kuu voi värjäytyä punaiseksi, ainakin erään näkemyksen mukaan ), ja "valkoinen aurinko" lie sellainen näkyvä ja erottuva, individualisti. Ehkä olet siis tavallaan huomionhakuinen individualisti, joka naamioituu näennäiseen "joukkoonsulautumiseen" mustalla suojavärillä.

kolmivärinen tyyppi, en muista miten se tarkalleen meni...hmm, valkoinen kuvasi elinvoimaa, vitaalisuutta jolla pärjää elämässä, ja musta syvällisyyttä, kykyä kestää kuolemaa...punaista en nyt tarkalleen muista, olisiko sydämen asioita...

no joka tapauksessa: "syntyi tyttölapsi, jolla oli hiukset mustat kuin eebenbuu, iho valkea kuin norsunluu ja huulet punaiset kuin veri..."

vai mites se nyt meni  Wink
« Viimeksi muokattu: 12.11.2006 16:55:10 kirjoittanut sign9 » tallennettu
blockOut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #145 : 12.11.2006 17:03:28 »

Poikaystäväni on  aurinko kalat ja  kuu rapu
Hänellä on uskomattoman ilmekkäät silmät  Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #146 : 12.11.2006 17:43:47 »

Minun silmistä on aina sanottu nappisilmät, mutta surulliset, yleensä kuvissa mun silmät näyttää mustilta vaikka ne onkin siniharmaat. Kumma juttu kuitenkin, että miehet sanoo niitä kauniiksi. Undecided
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #147 : 13.11.2006 14:21:30 »

Ihan pakko laittaa nämä... Tässä ovat roihuavan   aurinko leijona,  askendentti skorppari-ystäväni silmät... Tuossa kuvassa hän hymyilee, ei uskoisi?! Näkisittepä, kun hän suuttuu... Isot silmät suorastaan pullahtavat ulos ja poraavat reiän jähmettyneellä katseellaan..! Shocked Shocked
 Grin

Nuo näyttävät minusta ihan Nicole Kidmanin silmiltä!  Smiley
Itselläni on samat aurinko - ja nousevat merkit.

Onko teidän mielestänne kaksosen silmät?
Minun tutuilla kaksosilla on aika isot silmät, ja sellaiset lempeän uteliaat sekä terävät, niin kuin sinullakin  Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 14:26:44 kirjoittanut Lion paradoxal » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #148 : 13.11.2006 15:59:02 »

Eräälle satunnaiselle tuttavuudelleni oli sanottu että hänellä on kuolleen kalan silmät.

Tuon miehen silmät olivat jotenkin hailakkaat ja niissä herkästi hajamielinen ilme. Olemus yleisesti oli "hippimäinen". Kartalla tyyppi osoittautui nousevaksi Kalaksi...

 laugh
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #149 : 13.11.2006 19:01:44 »

Lainaus käyttäjältä: sign9
en minä tiedä onko hän siitä kirjoittanut...no, sinun tunnussanasi (  Wink ) menisi sitten näin Mannislaisittain:

White Sun, Red Moon, Black Sky... Cool

Suositus: pidä pukeutumisessasi ripaus mustaa, kuin suojavärinä...tuo sky-väri lienee näistä se pintakerros. Täysikuu on hienohelmainen taiteilijasielu jolle on tuo väri punainen (vain täysi kuu voi värjäytyä punaiseksi, ainakin erään näkemyksen mukaan ), ja "valkoinen aurinko" lie sellainen näkyvä ja erottuva, individualisti. Ehkä olet siis tavallaan huomionhakuinen individualisti, joka naamioituu näennäiseen "joukkoonsulautumiseen" mustalla suojavärillä.

kolmivärinen tyyppi, en muista miten se tarkalleen meni...hmm, valkoinen kuvasi elinvoimaa, vitaalisuutta jolla pärjää elämässä, ja musta syvällisyyttä, kykyä kestää kuolemaa...punaista en nyt tarkalleen muista, olisiko sydämen asioita...

no joka tapauksessa: "syntyi tyttölapsi, jolla oli hiukset mustat kuin eebenbuu, iho valkea kuin norsunluu ja huulet punaiset kuin veri..."

vai mites se nyt meni  Wink

Ojoi ;DD! Kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Minulla on kyllä tapana pitää jotain mustaa osana pukeutumistani, se tuntuu jotenkin ihanan suojaavalta (kaikessa synkkyydessään xD). Se taitaa olla ikään kuin suoja toisilta ihmisiltä. Niin ja *köH* Ainakin on kova yritys olla taiteellinen ja herkkyyskin voi olla monille sietämätön piirre. Olen herkkä tuntemaan asiat liian voimakkaasti, näen maailman mustavalkoisesti, joko olen iloinen tai surullinen, ihmiset vihaavat tai rakastavat. Tietenkin hieman kärjistettynä.
 Vaikka haluan sulautua ulkoisesti joukkoon, olla kaunis jotta sisimpäni hyväksyttäisiin, tahdon yhä olla sisältä, no, sielultani muuttumaton oma itseni. Sitä en suostu muuttamaan, mutta olen valmis tekemään töitä jotta muut ominaisuuteni sitten 'kompensoisivat' tuota outoa luonnettani ja joku voisi haluta minut omakseenkin jonain päivänä :/.

Huih, tämä oli jännittävää n__n. Kiitos paljon Sign9.

Lainaus
Täysikuu on hienohelmainen taiteilijasielu jolle on tuo väri punainen (vain täysi kuu voi värjäytyä punaiseksi, ainakin erään näkemyksen mukaan )

/edit/Sissus, Kävin katsomassa mikä kuun vaihe oli vuonna 1989, 23 maaliskuuta ja se oli täysikuu! Jipii  smitten~~
« Viimeksi muokattu: 13.11.2006 19:12:15 kirjoittanut Roxsheena » tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: