Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Terveisiä Diana Cooperin Atlantis-seminaarista!  (Luettu 8999 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 24.04.2007 16:09:20 »

Hei! Haluan tämän viestin kautta jakaa sitä ihanaa enkeli-energiaa, jota Diana Cooperkin edustaa. Sunnuntainen Atlantis-meditaatiopäivä oli huikea kokemus ja energiat mielettömiä!

Oliko muita astrolaisia paikalla kellumassa ihanissa energioissa? Mitä olitte mieltä?

Astraali
 angel angel angel
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #1 : 24.04.2007 17:45:17 »

Hei! Haluan tämän viestin kautta jakaa sitä ihanaa enkeli-energiaa, jota Diana Cooperkin edustaa. Sunnuntainen Atlantis-meditaatiopäivä oli huikea kokemus ja energiat mielettömiä!

Oliko muita astrolaisia paikalla kellumassa ihanissa energioissa? Mitä olitte mieltä?

Astraali
 angel angel angel

...kiitos *~*astraali*~*  ..." hengessä " mukana, ei vain onnistunut käytännön syistä saapua paikalle ....kiitos että tuot tänne Foorumille Sunnuntaisen Atlantis-meditaatiopäivän huikean kokemuksen ja  mielettömät energiat... Kiss  angel

...odotan minäkin innolla lisää kokemuksia ja - Enkeleille ja energioilleen on " niin paljon tilausta" näinä aikoina(kin)... smitten

 angel näissä " kuvissa je enkelienergioissa odotellen.."
 Wink kuvaa...
« Viimeksi muokattu: 24.04.2007 17:48:30 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #2 : 24.04.2007 18:58:41 »

Olin pe Akateemisessa kirjakaupassa katsomassa D. Cooperia. Suhtaudun aina näihin julistajiin varauksella, mutta kyllä sieltä Atlantikselta joitakin tuttuja 'muistoja' on.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.04.2007 19:13:41 »

hengessä mukana muuten paikalle päässyt  Undecided Undecided

millaistas astraali oli noin tarkemmin siellä paikan päällä???
tallennettu

astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 25.04.2007 09:07:58 »

hengessä mukana muuten paikalle päässyt  Undecided Undecided

millaistas astraali oli noin tarkemmin siellä paikan päällä???

Energia oli poreilevaa ja välitöntä. Ei yhtään sellaista ahdistunutta tai epätoivoista, jota joskus tuon tyyppisissä tapahtumissa on. Enkeleitä oli valtavasti paikalla ja he olivat isoja -todella fyysisesti valtavan kokoisia.
Meditaatiomatkoihin oli helppo lähteä mukaan ja energiat niissä olivat oikeasti käsinkosketeltavia. Pääsin todella "korkealle" noissa meditaatioissa. Tärkeintä oli jotenkin se oma henkilökohtainen prosessi siellä: jokainen eteni oman tietoisuutensa ja halunsa mukaan.
Minulle jäi tosi hyvät energiat päälle. Kahdentoista chakran aktivoiminen oli suuri anti. Olen niitä jo herätellytkin mutta nyt tuossa joukkoenergiassa sain niihin paremman yhteyden. Samoin yksisarviseni ja muut voimaeläimeni pyysivät saada jäädä elämääni Atlantiksesta.
Minulle kokemus oli huikea ja nautin päivästä kovasti.

Luulen, että sain siitä näin paljon irti senkin takia, etten ehtinyt odottaa mitään vaan olin mukana täysin open mind.

Astraali
 angel angel angel
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #5 : 25.04.2007 09:19:58 »

hengessä mukana muuten paikalle päässyt  Undecided Undecided

millaistas astraali oli noin tarkemmin siellä paikan päällä???

Energia oli poreilevaa ja välitöntä. Ei yhtään sellaista ahdistunutta tai epätoivoista, jota joskus tuon tyyppisissä tapahtumissa on. Enkeleitä oli valtavasti paikalla ja he olivat isoja -todella fyysisesti valtavan kokoisia.
Meditaatiomatkoihin oli helppo lähteä mukaan ja energiat niissä olivat oikeasti käsinkosketeltavia. Pääsin todella "korkealle" noissa meditaatioissa. Tärkeintä oli jotenkin se oma henkilökohtainen prosessi siellä: jokainen eteni oman tietoisuutensa ja halunsa mukaan.
Minulle jäi tosi hyvät energiat päälle. Kahdentoista chakran aktivoiminen oli suuri anti. Olen niitä jo herätellytkin mutta nyt tuossa joukkoenergiassa sain niihin paremman yhteyden. Samoin yksisarviseni ja muut voimaeläimeni pyysivät saada jäädä elämääni Atlantiksesta.
Minulle kokemus oli huikea ja nautin päivästä kovasti.

Luulen, että sain siitä näin paljon irti senkin takia, etten ehtinyt odottaa mitään vaan olin mukana täysin open mind.

Astraali
 angel angel angel

.... kiitos Astraali.... angel
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.2007 10:22:40 »

Kiitos Astraali, että jaoit nämä kokemukset kanssamme  smitten

Diana Cooper teki vaikutuksen minuun ollessaan Minä Olen monitapahtumassa joskus aikoinaan - astuessaan esiin kirkkaankeltaisessa jakkupuvussaan hän hohti ja säteili rakkautta, iloa ja harmoniaa, joka ikäänkuin valaisi kerralla koko salin. Oli aivan selvää, että hänen ympärillään oli iloisia siipiveikkoja pilvin pimein.  angel Tuolloin hän ohjasi enkelimeditaation, joka oli hyvin kohottava ja puhdistava.

Olisin mielelläni tullut Atlantis-tilaisuuteen nytkin, koska olen saanut vaikuttavimman muistumani elämästäni Atlantiksella tehtyäni erään hänen kirjassaan olleen mietiskelyharjoituksen. Valitettavasti opiskeluaikatauluni ei sallinut lipsumista ja tilapäisen taloudellisen kapeikon vuoksi päätin luottaa, että mikäli tällainen tilaisuus on minulle tarkoitettu, niin pääsen sinne sitten toisella kertaa.  angel

Kiitos vielä terveisistä  smitten
tallennettu
Iskariot
Vieras
« Vastaus #7 : 25.04.2007 11:04:24 »



"... tilapäinen taloudellinen kapeikko ..."

Kiitos, Elektra - ihanasti sanottu!  smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #8 : 25.04.2007 11:33:05 »



"... tilapäinen taloudellinen kapeikko ..."

Kiitos, Elektra - ihanasti sanottu!  smitten

...jep. sehän se minunkin " salaisuus" tämä hetkellinen taloudellinen kapeikko on  2funny .....
ja kiitos Elektra.."jakkupuvussaan hän hohti ja säteili rakkautta, iloa ja harmoniaa, joka ikäänkuin valaisi kerralla koko salin. Oli aivan selvää, että hänen ympärillään oli iloisia siipiveikkoja pilvin pimein.   Tuolloin hän ohjasi enkelimeditaation, joka oli hyvin kohottava ja puhdistava. " ....  Cool angel
« Viimeksi muokattu: 25.04.2007 11:51:31 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #9 : 25.04.2007 13:03:02 »

Kiitos ystävät rakkaat  smitten

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 25.04.2007 17:06:06 »

kiitosta vaan astraali vastauksesta...harmittaa suuresti ettei ollut itsellä mahdollisuutta olla paikalla...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #11 : 25.04.2007 21:30:09 »

angel TÄSSÄ VIELÄ TERVEISIÄ :  angel
Tervehdys ystävät!
Dianan sydäntä lämmittävä enkelin täyteinen Atlantis seminaari on takana ja vielä enkeleiden ihanat tuulahdukset kasvojeni edessä pitäydyn noissa ihanissa energioissa.
 
Tiedätkö sinä että olotilasi on valinta. Voit valita vihan, rakkauden, onnen, surun, epätoivon tai harmonian? Tiedätkö kuinka pääset tuosta tilasta eteenpäin?  Enkelit ja Mestarit auttavat sinut lähelle uudenlaista aikaa.  Uudenlaista tunnetilaa. Voit valita tuon tunnetilan itse. Aivan kuten Dianakin seminaarissaan sai meidät tuntemaan erilaisia tunteita voimme valita millaisia tunteita opiskelemme elämässämme. Oletko sinä kokenut vihan rakkautta? Tiesitkö että vihassa asuu rakkaus? Sellainen tunne ei vahingoita, se on puhdas ja tarpeellinen. Tukokset kehossasi syntyvät alitajuisistasi muistoista jolloin mielsit vihan syyksi vahingoittamiseen, kuitenkin tällöin nuo teot tehtiin pelosta. Vain pelko saa sinut toimimaan, adrenaliinin vallassa sanallisin loukkauksin tai kehollisin liikkein. Alitajuntasi muistaa mitä tapahtui kun pelko otti vallan.
 
Viha ei vahingoita. Mutta pelonsekainen viha on samea. Sen puhdistamiseen enkelit ovat antaneet meille kultaisen virtauksen jonka avulla myös viha voi kääntyä rakkauden valoon. Se on puhdas tila jossa sisäistät itsesi täydesti ja luot aivan erilaisen selkeyden muuttaa elämäsi suuntaa. Se ei sumenna ajatuksiasi vaan luo sinulle sillan selkeyteen. Vihassa on rakkautta.

Rakkaus on meditaatiomme aiheena myös perjantain meditaatiossa jonka pidän Energiakeskus Indigossa. Sen avulla voit löytää Enkelin ja Mestarin joka puhuttelee sinua. Sen avulla voit löytää itsestäsi sellaisen tunteen johon voit luoda puhdistavan raikkaan tuulahduksen enkeleiden hyväksyntää ja mestarin viisautta. On aivan upea tavata Lämpimät Valon Mestarit Keskusauringon Rakkauden virrasta ja Ihanat Enkelit jotka luovat sillan heidän viisautensa vastaanottamiseen. Olet sydämellisesti tervetullut tuohon iltaan, muistathan varata paikkasi ilmoittautumalla. ; ))
 
 
Sinä joka et pääse tapaamaan rakastavaa valon joukkoamme voit saada pirskahduksen tuota valoa nyt. Sulje hetkeksi silmäsi ja anna tilaa hengitykselle. Hengitä kultaista valoa ja anna valon tulla läsnä olevaksi elämääsi. Anna sellaisen tunteen nousta sinussa jonka koet haasteelliseksi. Hengitä tähän tunteeseen kultaa ja valkoista. Anna sen puhdistautua pelon takaa ja huomaa mikä sen viesti on sinulle tässä hetkessä.
Kuuntele kuinka enkelit kuiskaavat viisauden sanojasi korvaasi ja anna tuon viestin tulla tietoisuuteesi unessa tai valveilla sellaisin tavoin joka puhuttelee sinua.
 
Loistakoon aurinko sieluusi ja valakoon sinut täyteen rakkautta, juuri nyt! Anna sielullesi hetki lepoa ja anna mielesi unohtaa kaikki mitä elämässäsi on koskaan tapahtunut. Ota vastaan tämä hetki juuri niin puhtaana kuin kykenet. Salli elämäsi täyttymyksen saapua muistutuksena oman sielusi upeasta valosta ja rakkaudesta. Sinä olet Rakkaus.
 

Lämpimin Halauksin, Sari
http://www.jatulintarhassa.info/
 
smitten
 

 Cool ...
« Viimeksi muokattu: 25.04.2007 21:31:58 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #12 : 25.04.2007 21:42:32 »

Dianan näkemys Atlantiksesta voi tietysti värittyä hänen kokemusmaailmansa kautta. Näin skeptikkona en ota toisten näkyjä totuutena.

Mutta monissa jutuissa puhui asiaakin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: