Äänestys
Kysymys: Missä merkissä merkuriuksesi on?
Oinas - 13 (7.4%)
Härkä - 10 (5.7%)
Kaksonen - 21 (12%)
Rapu - 15 (8.6%)
Leijona - 9 (5.1%)
Neitsyt - 16 (9.1%)
Vaaka - 14 (8%)
Skorpioni - 16 (9.1%)
Jousimies - 21 (12%)
Kauris - 9 (5.1%)
Vesimies - 14 (8%)
Kalat - 17 (9.7%)
Äänestäjiä yhteensä: 147

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkuriuksesi lymyää?  (Luettu 47584 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #60 : 12.01.2006 14:34:00 »

Jännää, merkkari jousimiehiä on eniten. Itse en henkilökohtaisesti tunne ketään jolla olisi tuollalailla. Merkurius jousimies tuskin jää koskaan sanattomaksi  Smiley
tallennettu
Lassie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #61 : 12.01.2006 17:41:29 »

Oinaassa, tunnistan kyllä.
Sepon tulkinta merkuriuksesta oinaassa:
Kun on sanottavaa niin se sanotaan suoraan ja kaunistelematta. Joskus sanot asiasi niin nopeasti ettei toinen ehdi asettaa korviaan kunnolla kuunteluasentoon. Ajatuksesi toimivat nopeasti ja tehokkaasti, mutta hienosäätö puuttuu lähes kokonaan.

Pitää paikkansa, jyrään lisäksi keskusteluissa joskus liikaa antamatta toisille suunvuoroa. Kiire on! Eihän sitä viiden sekunnin päästä enää edes muista, mitä piti sanoa. Onneksi härkämäinen hitaus ja ujouskin ( aurinko  kuu) edes vähän pidättelee. Informaation kulkua vääristää vielä se, että  merkurius on yhtymässä kuuhun ja oppositiossa neptunukseen. Ei ihme, jos minulta usein pyydetään lisäselvitystä kommentteihini! Jos keskustelukumppani on nyt edes jotenkin hajulla siitä, että mistä oli kysymys... Shocked

Nikulan tyyppiluokittelussa olen sitten tutkija:  venus merkurius aurinko Sekin kuvaus 
sopii oikein hyvin minuun, vaikkei minusta mitään "virallista" tutkijaa koskaan tulisi.

Tässä muuten linkki Nikulan sivulle, missä näistä puhutaan:
http://koti.welho.com/rnikula/innerpl.htm
tallennettu

*16.5.1958 klo 18:10 Pori
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #62 : 12.01.2006 18:43:27 »

Skorpionissa. Pälätän tosi harvoin,  vain tietyt intohimon kohteet saa sanaisen arkun pidemmäksi aikaa auki. Luotan enemmän hiljaiseen alitajuiseen kommunikointiin. Ts.  kukaan ei koskaan tajua mua  Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #63 : 12.01.2006 19:16:30 »

Pallaskissa, aika jännä. Jousimiehestä voisi luulla että on puhelias ihminen, mutta ehkä se on se merkkari kauris...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #64 : 12.01.2006 19:32:30 »

Tunnen erään merkkari kauris miehen, tosin aurinkokin kauriissa ja hän puhuu vähän mutta kun puhuu niin häntä kuunnellaan. Kuitenkin häneltä löytyy pilkettä silmäkulmasta vaikka hiljaisempi mies onkin  Smiley
tallennettu
tuikutin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #65 : 13.01.2006 11:59:29 »

Minulla on Merkurius neitsyessä ja tunnistan kyllä itsessäni kyvyn analyyttiseen tiedonseulontaan. Osaan erottaa tärkeät asiat vähemmän tärkeistä, mistä on ollut suunnatonta hyötyä koulussa...

Taidan olla Aurinko-Venus-Merkuriuksena hienostelija....mutta ehkä hienostelevaisuuttani hieman himmentää epävarmuuteni.

Poikaystäväni merkkari on skorpionissa. Sepon pikatulkinnan mukaan "Sanan säilä heiluu sinulla terävänä ja ehdottomana oman oikeuskäsityksesi mukaisesti. Et suostu esittämään mitään puoli totuuksia vaan otat kärkevästi kantaa joko puolesta tai vastaan. Voitat väittelyitä yhtä helposti kuin menetät ystäviä. " Poikaystäväni todellakin on erittäin kärkevä väittelijänä...minä analyyttisena merkkari-neitsyenä en välitä mustavalkoisista totuuksista ja toisaalta luonteeni leijona ja joukkari leimahtavat oikein kunnolla kun poikaystävä laukoo kommenttejaan...  Grin
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
Värikkö
Vieras
« Vastaus #66 : 14.01.2006 15:34:39 »

Vaa´assa  aspect_con  neptunus , joten kyllä usein kuulijalla näkyy menevän yli   Cheesy , eli ajatus ja sanat eivät aina kohtaa ulosannissani.

 smitten
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #67 : 18.01.2006 16:23:01 »

merkurius Vesimies
+
Sisäplaneettojen järjesty on tuo diktaattori ja mars sekä venus asteen päässä toisistaan  2funny

eli sehän tekee minusta väärinymmärretyn diktaattorin
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006 16:27:33 kirjoittanut boboo » tallennettu

Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #68 : 19.01.2006 18:53:18 »

Merkurius  merkurius Vaa'assa  vaaka 11. huone

"Lopulta löydät itsesi etsimässä myöneisiä piirteitä mitä irvokkaimmista tapahtumista ja vaikeuksista suostumatta tunnustamaan, että asioille pitäisi myös tehdä jotain." that's me  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 23.01.2006 00:49:07 kirjoittanut Píroo » tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #69 : 19.01.2006 19:25:36 »

Merkuriukseni on vaa'an merkissä.

"Osaat ottaa muut ihmiset huomioon puhuessasi ja siksi sinun kanssasi on helppo keskustella. Oman mielipiteesi julkistaminen riittävän selkeällä tavalla onkin jo vaikeampaa ja vastausta joutuu joskus kaivelemaan tuntitolkulla."

Kommunikointi on minulle äärimmäisen tärkeää ja parhaiten ilmaisen itseäni kirjoittamalla. Rakastan sanoilla leikittelyä, metaforia ja kirjoitettua kieltä ylipäätään. Vaikka muuten olen melko mustavalkoinen ääripäiden ihminen, ehdoton ja mahdoton ( Grin), niin kun istun alas ja alan kirjoittamaan tunteitani, ajatuksiani, näkemyksiäni ja mielipiteitäni en saata lopettaa ennen kuin olen punninnut ja tarkastellut ko. asiaa jokaiselta mahdolliselta kantilta.

Tyypillisen vaakamaista, sanoisin Wink. Tästä johtuen puheenvuoroni tuppaavat venymään kilometrin pituisiksi esseiksi, joita monet eivät varmaan edes jaksa vaivautua kahlaamaan loppuun saakka. Toisaalta ne, jotka vaivautuvat joutuvat useimmiten toteamaan, että niissä on myös paljon oikeaa asiaa ja terävää havainnointia kaiken muun hablahablan joukossa. Koska osaan, kumma kyllä, halutessani esittää kärkevätkin mielipiteeni diplomaattisesti ja etukäteen lähes kaikki mahdolliset vastaväitteet ja kumoamisyritykset ennakoiden ja ne jo valmiiksi eliminoiden, saan usein houkuteltua puolelleni ja itseäni myötäilemään jopa ne, jotka alunperin eniten vastahankaan olivat -ja ilman, että he itse edes ehtivät huomaamaan mitä tapahtui Grin. Tuosta on ollut hyötyä useammin kuin kerran  kun olen, muuten sangen provosoivan, äkkipikaisen ja kapinallisen, luonteeni vuoksi joutunut opettajien, rehtorien, pomojen ja naapureiden kanssa tulilinjalle.

Toisaalta suuri puutteeni tällä elämän osa-alueella on se, että minun on lähes mahdotonta ilmaista itseäni lyhyen ytimekkäästi. En vain osaa, vaikka kuinka yritän. Koska pakko käyttää ne kaikki ihanat kiemurat ja koukerot ja kielikuvat...ja toisaalta, asianhan voisi nähdä myös tältä kannalta... Grin
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #70 : 19.01.2006 20:48:02 »

Mars skorpionissa.
Mulle puhuminen on ainakin  vanhemmiten tullu helpommaksi, samoin kirjoittaminen. Nuorempana olin hyvin ujo ja hiljainen. Mun puhe on monesti vakuuttavaa ja kantaa-ottavaa ja jopa "sotaisaa". Osaan myös rauhottaa levotonta tai hätääntynyttä.
Joskus käy niinkin, että kompastun omaan nokkeluuteeni ja alan "hienostelemaan" kaikenmaalimman fraaseilla. Arvostan itse muissa puhujissa yleensä suoruutta, selkokielisyyttä ja humoristisuutta.

Päiväkirjan kirjoittaminen oli nuorena aikas pinnallista, enkä taida sitä taitoa vieläkään. Tämä foorumilla kirjoittaminen on ihan mukavaa ja antoisaa sekä useinmiten hyvin opettavaista.

 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #71 : 19.01.2006 22:42:32 »

Heh

Merkurius skorpparissa, samoin aurinko, venus jousimiehessä..

Mitenkäs se menikään.. "Skorpioni leikkii sanoilla, kritisoi, pilkkaa ja vitsailee. Hän on voimakas ja ovela ja ratkaisee pulman kuin pulman. Heikkoutena se, että voi olla ilkeä ja inhottava.." Ajatella *wirn*

Kyllähän se niin menee että välillä kieli on kuin piiskan siima, toisaalta osaan lohduttaa, löytää sanat vaikeina hetkinä. Huumorintajuni on hiukan kuiva ja sarkastinen

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
s22
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #72 : 20.01.2006 21:52:04 »

leijona:ssa, mutta en kuitenkaan liioittele asioita. Se pitää kyllä paikkaansa, että tahdonvoimaa riittää ja lasken leikkiä hyvin vakavilla asioilla.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #73 : 21.01.2006 19:33:19 »

oinassahan tuo ja 4-huonessa Smiley

osuu ja uppoo.. auts! no, aina ei voi voittaa, mutta peiliin kun kattoo niin naurattaa Grin

taidan olla tavallisen sekainen oinas-pässi. voi elävä rotta  :Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Khallayne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #74 : 05.02.2006 03:22:42 »

vaa'assa on huoneessa 11
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: