Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielukumppanit kerran vielä  (Luettu 49730 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 19.04.2008 14:34:49 »

Rupesin tässä miettimään sielukumppanuuden merkitystä kaiken kaikkiaan. Oli sitten romanttinen tai ei. No, onko siinä SEN KUMMEMPAA juttua kuin että joihinkin tuntee vetoa, kenties menneiden elämien takia - lapseni alkoi kyseenalaistaa menneet elämät, joo ja serkku - mutta se siitä? Mitään takeita ei ole sielunsopimusten täyttymisestä tms.

Mitä sielukumppanin kanssa tulee tehdä? Kirjoittelin pitkän listan siitä mitä esim olen jo tehnyt erään kanssa ja pitää selvittää mitä vielä - onko jollakulla jokin käsitys? Oliko idis vaan tavata esim liuta heitä ja kokea kokemuksia?

Tai - joku tuntee vetoa minuun ja toiseen ja niin edelleen, yhtaikaa kun minä joskus jopa toiseen.  Smiley Siis sielun ikä, huomaan että nuoria sieluja kiinnostaa paljon useampi hlö kuin minua, oikeasti, siis jollain sielullisella tasolla tulee kohdata ennen kuin kiinnostuu. Vaikka toisen käsitys henkisistä kokemuksista olisi vähän omaperäinen (tulee yksi keskustelu mieleen).

Siitä voimakkaasta tunteestako heidät tunnistaa? Sähkö jne? Kohtaaminen vaikuttaa jollain tavalla voimakkaasti kumpaankin, sekaan vaan tai pelkäämään? Joskus vaikutus tuntuu muissakin ihmisissä, "jos pitää oppia jotain". Ja miksi niin usein ajoitus on pielessä. Eihän sen pitäisi jos Kaikkeus tietää mitä tekee. Niin joo, tännehän voisin sanoa että olen jutellut esim. Tanhuan kanssa kerran pari, mutta en kokenut "sielukumppaniksi" eli tuo asia liittyy siis niihin voimakkaisiin sähköihin.. henkilö joka jää elämääsi joksikin aikaa. Samoin olen jutellut useiden miesten ja naisten kanssa erilaisissa henkisissä ryhmissä (Hare Krishna, Amma, Ananda Seva, ufoilijat.. ja kristillisemmät ryhmät) - eikä suinkaan kaikista tule ystävyyksiä.

Jos joku tekee sinulle jotain pahaa, se on karmaa teidän välillä? Tai jos ei teekään, se on dharmaa? Jos ei tapahdu mitään, on neutraali?

Mutta mitä sitten, siis jos vaikka on sama sieluryhmä jakaantunut useaan ja joskus näitä tunnistaa - keskimäärin minusta ei, ihmiset on kovin erillisiä olentoja - niin eihän se silti sano mitä sitten tapahtuu. Sitten ollaan rakastavaisia tai kavereita tai ei. No esimerkkinä kyllä erään kanssa vastuuta lapsesta, mutta sen toisen kanssa?

Paljon on koettu, ehkä pitäisi kysyä häneltä, mutta jos hänen mielestään ei tule oppia mitään - henkisesti? niin jaahas.. meditaatiossa voi kuulema muistaa mitä piti yhdessä tehdä? Oikeasti mietin, mitähän sitten. Kosketus on yksi asia, mutta jos se ei riitä? tai seikkailu yleensä. Käy sekin jonkin aikaa että puhutaan puuta heinää jossain kuppilassa, mutta ei taida täyttyä tavoitteet? Smiley

Jos olisin vain duunissa enkä kokisi mitään vahvaa vetoa kehenkään, välttyisin näiltä kysymyksiltä-.

Olen lukenut teoriana että "Jumala toi heidät yhteen jotta he" jne jne mutta en nyt voisi sanoa että se on Jumala joka tässä on tuonut yhteen - vai onko? Onko se juuri jumaluus joka tässä piilee koko jutussa. Hra sielukumppanin kulttuuri on tullut muutamassa yhteydessä esiin vaikkei se niin kovasti kiinnosta, sitäkö tässä piti opiskella.

No siis, ylläoleva kappale selittyisi sillä että alkusielu jakaantui keräämään kokemuksia ja tunnemme jotkut ennen ja nyt. Mutta - mitä sitten? Ollaan jonkun aikaa, sitten ei olla, ollaan koettu lisää, sitten levätään ja taas koetaan lisää tms? Mikään ei oikein hätkähdytäkään, saati että osaisin olla rasistinen, sielun palasia on ties missä tai sitten tuttuja. Tulipa nähtyä eteläamerikkalaista taidettakin tänään. Ja suomalaista, syleilykuvia.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2008 15:10:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 19.04.2008 15:47:08 »

Ja miksi niin usein ajoitus on pielessä. Eihän sen pitäisi jos Kaikkeus tietää mitä tekee.

Ei se ole koskaan pielessä, vaikka siltä tuntuisi/vaikuttaisikin. "Kaikkeus" todellakin tietää mitä tekee.  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2 : 19.04.2008 16:08:17 »

Niin.Otitpa esiin ajankohtaisen aiheen. angel
Olen juuri oppinut nauttimaan tästä kotikaupunkiin paluusta ja taas vapaudesta täällä,kunnes vaikein sielunkumppanini,jonka kanssa minulla on vielä ties mitä kesken,vaikken lainkaan haluaisi enää mitään,onkin myös muuttamassa tänne takaisin.

Minulla on ollut vahva intuitio jo jonkin aikaa,että näin käy ja tänään se varmistui. tickedoff
Ensin kysyin vain MIKSI?Siis korkeimmalta taholta.Ja kapinoinkin,että tämä on väärin ja en halua enää mitään kyseisen henkilön kanssa kokea. knuppel2 tickedoff police
Mutta tiedän kyllä,että tarkoitus tälläkin on ja ajoitus on oikea.

Taistelen sisimmässäni tätä muutosta ja uutta vastaan,vaikka pitäisi vain antaa virran kuljettaa ja katsoa mikä tämän tarkoitus on.
Nyt olen vielä heikoimmillani flunssan kourissa ja pääsi itkukin,että EI,EN HALUA ENÄÄ KOSKAAN NÄHDÄ SITÄ IHMISTÄ.
No,rauhoituin jo ja nyt yritän sopeutua tähän uuteen tilanteeseen ja katsoa miksi.
Ehkä tämä vie sitten lopulliseen rauhaan ja saamme tehtävämme jotenkin loppuun.Toivon ainakin niin. angel

Mutta yleisesti sielunkumppanit ovat minulle hyvin rakkaita ja läheisiä.
Telepaattinen yhteys toimii hyvin ja heidän seuraansa hakeutuu mielellään,kuten myös he tulevat luokseni.
Nämä takkuavat ja vaikeat ovat onneksi tosi harvassa.Itse asiassa tämä yksi vain on näin vaikea. Undecided
tallennettu

Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #3 : 19.04.2008 18:35:53 »

Niin.... Tongue

Mun mielestä hyvä ajatus, joka taisi täälläkin olla muistaakseni joskus AthaMaaritin tai jonkun allekirjoituksena kuuluu, että

Koskaan ei pitäisi ajatella järkevästi.

Jos liikaa kääntää ja vääntää asioita, jotka kuitenkin tietyllä tapaa ovat abstrakteja ja perustuvat johonkin muuhun kuin "järkeen" niin aivot siinä menee vähemmästäkin solmuun.

Eikö voisi vaan keskittyä elämään ja tuntemaan...?
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 19.04.2008 18:53:05 »

Eläminen ja tunteminen ei ole ratkaisu, jos on kyseessä muu kuin tunnesuhde. Ja niissäkin tulee sellaista ongelmatiikkaa, että sitä kysyy mikähän muu syy (projekti, tehtävä) voisi olla kontaktille kuin tämä fiilistely.

Sielukumppaneita ei mielestäni kutsu luo, ellei niin halua.

Onko tämä linjassa sen kanssa mitä sinä koet, Chandra, muuten?

Itse ajattelen etten niitä vaikeita enää kutsuisi.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2008 19:00:22 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #5 : 19.04.2008 19:18:20 »

Eläminen ja tunteminen ei ole ratkaisu, jos on kyseessä muu kuin tunnesuhde. Ja niissäkin tulee sellaista ongelmatiikkaa, että sitä kysyy mikähän muu syy (projekti, tehtävä) voisi olla kontaktille kuin tämä fiilistely.


Minä en ymmärrä tätä.  idiot2

Minkä muun laisia suhteita ylipäätään voi olla olemassa, jos ne eivät ole tunnesuhteita? Toki kaikkien tunteiden ei tarvitse olla positiivisia, mutta negatiivisetkin tunteet ovat silti tunteita.

Jos joku ihminen on minulle täysin neutraali, niin yleensä hän ei myöskään ole millään lailla merkittävä ihminen elämässäni, enkä näinollen koe että minulla olisi tältä ihmiseltä mitään opittavaa, ainakaan sielujen välisen sopimuksen kannalta.

Muutoin toki jokaiselta ihmiseltä voi ihan taatusti oppia jotain..siihen ei sen kummempia diilejä tarvita kuin se, että tällä samalla pallolla asutaan.

Jos suhteissa tuppaa aina tulemaan ongelmatiikkaa..niin eikö siinä ole jokaisesta suhteesta jo oppimista kerrakseen?  Cheesy
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #6 : 19.04.2008 19:46:04 »

jos ajattelee, että "toi vois olla meitsin sielunkumppani" niin tuntuuko siitä toisesta samalta? kokeeko se sen suhteen samalla tavalla, jotta se todella olisi sielunkumppani?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #7 : 19.04.2008 22:17:02 »

En osaa vastata muuta nyt tässä tilassa,kuin että en kutsu luo.
En halua nähdä,en kuulla koko ihmisestä mitään. tickedoff

Tunteita on,mutta ne ovat kaikki negatiivisia ja en tiedä mitä minun pitää tehdä,koska en halua tehdä hänen kanssaan enää yhtään mitään. buck2

Ensimmäinen ajatus oli,että muutan pois taas koko kaupungista.
En edes kykene hengittämään samaa ilmaa.
(kirjoitan tätä edelleen vihaisena,etten pääse ko henkilöstä eroon)
Pakko törmätä näin pienessä kaupungissa ja jo ajatus nostaa ihon kananlihalle. buck2 Cry
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 20.04.2008 08:45:58 »

RV, tuntuu kyllä että sielukumppanuutemme tuli eräälle herralle liian varhain. Minä en sitten taas ehkä myöhemmin jaksa tehdä asialle mitään.. nyt tekisi mieli vielä tehdä kaikenlaista yhdessä. Siksi pidän vähän etäisyyttä asiaan nyt, hän ei osaa sitä pyytää.. mutta uskomukset ovat tietty hyviä olla, jos tahtoo uskoa että kaikki menee oikein, sitten uskoo niin.

No marix, en tiedä pitääkö toiselta kysyä jotain erityistä määritelmää suhteelle,
jos kumpikin huomaa että tässä on jotain erityistä kipinää eikä ole toisenkaan
kanssa.
Tyhmähän sitä pitää olla tai kieltää kaikki, jos esim yhteiset asiat
töissä, yhteensattumat jne sekä ennen kaikkea ne kipinät eivät ole "sielukump-
panuutta"? Jotkut näistä tyypeistä myöntävät heti että "sielukumppani", jotkut sanovat että ehkäpä tunsimme ennen. Mistä tullaan taas kysymykseen, no mitä sitten?? Yhdessä ladulle? Pelkkää hauskaa voi pitää aikansa..   Wink

SON, missasit pointin. Tarkoitin että eikö sielukumppanin kanssa voisi TEHDÄ
jotain projektia, tai mikä muu SYY voi olla tapaamiselle kuin tunneasiat? Jos
tunnepuoli esim toisella on ailahteleva, itse en halua siihen mukaan, silti
haluan nauttia tuttavuudesta ja arvostaa sitä. Oppiminen muutoin on vaikeaa, jos toinen ei haluakaan oppia, vaikka kaikki olisi taas mahdollista. Henkilö ei ole neutraali minulle, mutta onko tapaamisella muu syy kuin vain seurustelu? Ehkä se on puhuttava tämän henkilön kanssa.. olemme kuukausia ajautuneet joka paikassa vain toistemme seuraan! Tosin viimeksi vitsailin että sinullahan voisi olla 2 naista ja minulla 3 miestä (niinkuin voisikin). :Smiley

Chandra, miksi sinä kutsut häntä sielukumppaniksi eikä henkilöksi. jonka kanssa teillä on karmaa? Itselläni ei vaikuta olevan tuollaisia nega varauksella olevia tuttavuuksia enää--

Please lukekaa hitaasti ja rauhallisesti..


Ainakaan en kutsu uusia kehiin ennen syksyä.. kesästä voisi nauttia vaan.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 09:41:34 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 20.04.2008 09:18:04 »

PS Myönnän että asioiden yksinkertaistus ja suora puhe voisi olla ratkaisu, mutta kun skooppimerkkinsä? mukaisesti tyyppi kiertelee ja menee sivuttain eikä lähesty asioita suoraan, jättää tilanteen auki.. tosin toisen sielun veljen kanssa asiat menivät raiteilleen, ehkä tässäkin tapauksessa.. Joidenkin kanssa yhteisprojekti on ollut lapsi, matkailu, asuminen, kirjoitus tms.

PPS Suvussani on hyvin erilaisia "karmallisia tilanteita" menossa, pitkän liiton jälkeinen vaikea ero ja riita, ja toisilla taas sellaista herkistelyä skypen välityksellä ulkomaille että huh. Ehkäpä hekin kuuluvat sieluperheeseeni, mutta heidän kanssaan onkin simppeliä. Toiseen kiistaan en puutu, toisten seurassa on mukavaa.

Ja ehkäpä nämä planeetat taas vaikuttavat hänellä, mikäli allaoleva pitää paikkansa, etäisyys on tarpeen. Minulla taas olisi aurinko seiskassa aika kauan, eli joopa joo..


A stormy period    **
This influence is likely to coincide with a stormy period in your personal relationships. There will probably be a difference between you and your partner about some personal objective that you both are very closely involved in. Or a difference in your background and conditioning will cause you and your partner to see a situation very differently. Associated with these problems is the problem of identifying so closely with your own point of view that you feel your personal honor depends on having your views triumph. Under this influence any kind of team effort that you become involved in is not likely to work. If you can possibly arrange it, try to work by yourself on a project in which you have the total initiative.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Mars Square Ascendant, , exact at 03:52
activity period from 19 April 2008 to 23 April 2008
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 09:43:04 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10 : 20.04.2008 09:40:52 »

Panenpa minäkin lusikkani tähän soppaan. Grin

Minä toivoisin vähän määritelmää näistä sielunkumppaneita, joista täällä puhutaan. Olen yrittänyt sitä täältä rivienvälistä etsiä ja tullut tulokseen, että puhumme tutuista sieluista joiden kanssa meillä on ollut entisissä elämissä kohtaamisia. Heitä olen varmuudella tavannut neljä itse ja erotamme toisemme siitä tuttuuden tunteesta joka tavatessamme tulee. Yhden heidän kanssaan minulla on paljon voimakasta karmaa ja toivottavasti hänellä minulle, koska muuten olemme tehneet sitä vielä lisää. En itsekään haluaisi enää kohdata häntä seuraavalla kierrolla näissä merkeissä, sen verran raskasta on touhu.
En kyllä kauhean tietoisesti pohdi uusia ihmisiä tavatessani olemmeko "tuttuja" tai onko tässä "tehtävä". Nämä viisi ovat kolahtaneet heti, siksi olen heidät huomannut.
Sieluja joiden kanssa meillä on tehtävänä oppia jotain voi toki olla kanssa käyminen mitä vain, vaikka hymy ruuhkaisella kadulla, joka jää mieleen, valaisee päivä... tehtävä suoritettu?... saa pohtimaan positiivisen energian merkitystä... tehtävä suoritettu?
Toki voi olla sieluja joiden kanssa olemme sopineet opettelevamme parisuhdetta, hylkäämistä, rakastamista tai luopumista, koska ajoitus tuntuu täällä väärältä.
tuon erityisen kipinöinnin laitan useimmiten fyysisen vetovoiman piikkiin, tunne on huumaava, jos vielä kyseessä on tuttu sielu. Eli miellyttävä tuttuuden tunne yhdistettynä fyysisien kehojen yhteensopivuuteen. Nam, koettu on ja jouduttu luopumaan ajoituksen näyttäessä olevan väärä. Opittu on silti.
Yksi sielunkumppaneista (niin kuin minä sen täältä ymmärrän) on samaa sukupuolta kuin olen itse ja meillä kipinöi myös. Olemme tässä elämässä kummatkin umpiheteroita ja meitä naurattaa tämä aivan valtavasti, olemmekin pohtineet olisiko meillä ollut joskus suhde. Kuka ties.  Wink

Siis tämän loputtoman soperruksen seasta yritän kai sanoa kolmea asiaa.
- sielunkumppanin kanssa ei tarvitse olla mitään tiettyä tehtävää.
- sielunkumppanin kanssa tehtävä voi olla mikä vaan.
- sielu jonka kanssa on tehtävä ei tarvitse olla sielunkumppani.

Tällälailla tämän näen minä ja me kaikki kai pikkaisen erilailla, kun YKSIlöitä ollaan. Cheesy
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 20.04.2008 09:45:54 »

Hyvä, rakentavaa keskustelua!

Eli ihmiset heitetään yhteen, kun on jostain syystä tuntenut juuri tietyt tyypit jossain elämässä - esim tämän kanssa kuulema aina eri kulttuurissa, olen kokenut samaakin kulttuuria. Jos helpolla haluaisin päästä, en tapaisi häntä koska puolet suvustani EI pidä hänen kulttuuristaan.. sitten taas sukuni ei edusta kuin osaa "tutuista sieluista"-. Ehkä tämä on henk koht tasolla tai sielun tasolla minulle yksi projekti, saada näitä osia kokoon tai ymmärtää tämä koko kuvio.

Onhan hän heittänyt että VOISI vaikka kirjoittaa kirjan, lähteä matkalle, onko tärkeää toteuttaa näitä asioita vai jättää heitoiksi vaan?? (nousuilma.. niinpä) Sitäpä ajattelin miettiä kuukauden ennen kuin taas näemme, siis enpä hoputa mihinkään. Tuo mitä sanoit sopimuksista, eihän se selviä ihan helpolla, mutta kun tämäkin alkoi regression jälkeen, voisin kuvitella että joku sielunsopimus on. Ja varon hieman tällaisten voimallisten suhteiden aloittelua.

Itse siis päätämme, enkeli taivaan ei tule kertomaan.  Wink
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 09:55:29 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #12 : 20.04.2008 10:14:19 »

Panenpa minäkin lusikkani tähän soppaan. Grin

Minä toivoisin vähän määritelmää näistä sielunkumppaneita, joista täällä puhutaan. Olen yrittänyt sitä täältä rivienvälistä etsiä ja tullut tulokseen, että puhumme tutuista sieluista joiden kanssa meillä on ollut entisissä elämissä kohtaamisia.
Siis tämän loputtoman soperruksen seasta yritän kai sanoa kolmea asiaa.
- sielunkumppanin kanssa ei tarvitse olla mitään tiettyä tehtävää.
- sielunkumppanin kanssa tehtävä voi olla mikä vaan.
- sielu jonka kanssa on tehtävä ei tarvitse olla sielunkumppani.

Tällälailla tämän näen minä ja me kaikki kai pikkaisen erilailla, kun YKSIlöitä ollaan. Cheesy

Olet näitä saattanut jo lukeakin Afro ja hakea tai jopa kokea ja tunnistaa niistä jotain sellaista jossa tulee oivallus  Shocked Kiss NO laitan tähän muutamat linkit joista voi kuulostella " että onks tää nyt sitä vaiko tätä vaiko eikö mittään " jotan kyselit  smitten en laita tähän " mitään omaa" ihan siitä syystä että  Wink

 angel http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=590&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&mforum=uusimaa

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14597.msg128537#msg128537

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=24774.msg192989#msg192989


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9769.msg86205#msg86205

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9777.msg86340#msg86340

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=537&sid=8157d1d3e85fcbf13e8666c922259465&mforum=uusimaa


http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=507&mforum=uusimaa

Ja kenties vielä jotain ihan muuta - eli tämän verran omaa laitan ETTEI yksikään noista teksteistä ole nk. opinkappale TAI se ainoa oikea totuus - johonka meidän on sitten soviteltava omamme - ja se sovittelu , sikäli kun sen tekee vasten omaa sisintä tahtoa ja kokemusta SE ei johda muuhun kuin  Angry knuppel2 ihan vain sen vuoksi että kun meille on annettu VAPAA TAHTO se on todella sitä että ei tarvitse # väkisin vääntää " itselleen mitään pakkoa - TYYLIIN  "no näin kait sitten "... TOTUUS on aina oman olemuksemme  näköinen ja kokoinen ja kunnioittaa meistä jokaisen sisintä kokemusta totuudesta  ja siitä miten ja missä määrin tietoisuuttamme ~totuuttamme laajennamme .... näin ollen ei mikään eikä kukaan ulkopuolinen taho - vaikka se " tekstinä tulisi kuinka korkealta ja viisaalta taholta" niin ei mikään eikä kukaan voi määritellä mitään meistä ... voivat kyllä  kertoa , antaa sanoja, kokemuksia ja näkemyksiä, joihin sitten tartumme tai emme - aivan sen mukaan miten SE jokin~viestin sisältämä- kantama  tieto tai tietoisuus resonoi meissä ....  angel smitten


Itseasiassa meissä on jo kokonaisuutena kaikki se viisaus kaikki se ymmärrys kaikki se tiedostaminen ~rakkaus jota tarvitsemme - ja kunakin aikana se sitten resonoi " näiden tekstien kanssa" oikeastaan luemme niistä jo " sen minkä tiedämme  Wink , ne paremminkin havahduttaa meitä sille tiedolle joka- mikä meissä jo on" paremminkin toimien " muistuttajana" ja " etsien sisäisestä kirjastostamme sen oikean tiedon"  Grin
taaviisuisen aamuajatuksia  smitten


 smiley6600 smitten
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 10:28:16 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #13 : 20.04.2008 10:22:09 »


Itse siis päätämme, enkeli taivaan ei tule kertomaan.  Wink [/i]

Niin taidamme joutua.  Wink

Olisihan se "hauskaa" kun jostain saisi valmiit vastaukset, mutta miten siinä oppisi valintojen merkityksen.  Smiley

Enkä ole varma heitetäänkö meitä yhteen, jotkut ihmiset olemme kai sopineet tapaavamme jostakin syystä. Toisia "tuttuja" taidamme tavata jos sielumme etsivät saman tyyppisiä kokemuksia, ilman sen kummempia sopimuksia ja mikäs sen mukavampaa kuin tavata vanhoja tuttuja.

Täällä me tehdään kaikenlaisia valintoja ja silloin ennen syntymäämme tekemät sopimukset saattavat olla mahdottomia, mutta opimme jotain muuta. Seuraavalla kierrolla voimme ottaa sopimuksen uusiksi ja ehkä se jo onnistuukin.

Mielestäni me täällä olemme oppimassa ennen kaikkea valintoja, jotka muuten ovat toisinaan TOSI vaikeita. Sekä syyn ja seurauksen merkitystä, kyllä kaikki tulee koettua, opittua ja sopimukset lopulta täytettyä.

Onneksemme kaikkea ei tarvitse saada aikaan tänään, tässä elämässä.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 20.04.2008 10:47:29 »

Joo, mutta käytännön tasolla pitää käydä sellainen keskustelu jota ei viimeisten hauskanpitotapaamisten keskeltä voinut käydä.  Muutoinhan kaikki meni ok, minulle tarjottiin..oli rentoa.. Kaikin mokomin, urheilkoot, voin käydä casinoilla ihmettelemässä ihmisten ajankäyttöä, jutella muillekin, mutta olisi lukuisia asioita joita tehdä ja kehitellä.. Viimeksi huomasin että eräs haluaa hieman kyseenalaisia (psyykkisiä ja fyysisiä) kokemuksia, mutta jos alkaisin Täti saarnaajaksi, se olisi siinä sitten. Aaviisuista lainatakseni, hänen vapaa tahtonsa.. vaikea kuvailla tämän paremmin miltä tuntuu sen hupsun rinnalla..

no palaan asiaan kk kuluttua kun tiedän missä mennään..
« Viimeksi muokattu: 20.04.2008 11:15:53 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: